Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ülkede gündem olan genç kız Medyabar'a konuştu

'Şort' tartışmasıyla sosyal medyada gündeme gelen, iki gündür Türkiye'nin konuştuğu Betül Ceylan medyabar.com'a özel açıklamalarda bulundu

17:49   |   05.07.2018
Haber Resmi
 
Azim Çelik'in özel haberi
MEDYABAR.COM:- Sakarya Üniversitesi'nde yaz okulu öğrenimi gören SAÜ Mühendislik 3. sınıf öğrencisi 20 yaşındaki Betül Ceylan, yaptığı paylaşımlarla adeta ülke gündemine oturdu. 
 
 
Binlerce kişiye ulaştı
 
Ankara'dan misafir olarak Sakarya'ya gelen Ceylan, sosyal medyada kaldığı KYK Yurdunda 'şort' giydiği için hakkında soruşturma başlatıldığını yazarak binlerce kişiye ulaştı.
 
 
Facebook, Twitter ve İnstagram'da genç kızla ilgili etiket ve hashtag'ler oluşturulan genç kız, binlerce kişiden destek mesajları alırken Kredi Yurtlar Kurumu(KYK) ise konuyla ilgili inceleme başlattı.
 
KYK Müdürü Arif Özsoy: Genel müdürlük açıklama yapacak
 
Editörlerimizin ulaştığı KYK İl Müdürü Arif Özsoy, konuyla ilgili genel müdürlük tarafından kapsamlı bir açıklama yapılacağını belirterek,"Şu anda konu inceleme aşamasında. Genel müdürlük kapsamlı bir açıklama yapacak, bizim konuşmamız bu durumda pek doğru olmaz" dedi.
 
Bu arada, genç kızın Twitter üzerinden yaptığı açıklamaya KYK Resmi Hesabından yazılan cevapta,"Merhaba, yurt kuralarına aykırı hareket etmeniz disiplin işlemi gerektirmektedir." ifadeleri yer aldı.
 
 
 
 
 
Ankara'ya gitti
 
Gözyaşları içinde yaşadıklarını anlattığı videoları sosyal medyada paylaşan genç kız, geçtiğimiz gün yurttan ayrılarak gece Hendek İlçesindeki bir yakınında kaldı. Ceylan, sabah saatlerinde ise okula gitmek yerine memleketi Ankara'ya ailesinin yanına döndü.
 
'Hayatımın en büyük mağduriyetiydi..'
 
Betül Ceylan, yaşadıklarını kendisine ulaşam medyabar.com editörüne anlattı. Genç kız, hayatının en büyük mağduriyetini yaşadığını belirterek,"Ben dün gerçekten hayatımın en büyük mağduriyetini yaşadım. Beni herkese rezil ettiler. Haketmediğim şeyleri yaşadım. Akşama kadar elim ayağım titredi, iğrenç bir gündü. Sağolsun Sakaryalı ve Türkiye genelinden vatandaşlar bana sahip çıktı, hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Ben bu işin peşini bırakmayacğım." diye konuştu.
 
'Yasal hakkımı kullanacağım'
 
Avukatıyla görüştüğünü ve yurt hakkında şikayette bulunacağını ifade eden Ceylan şöyle dedi: "Beni ortada bıraktılar. Dün gece Hendek ilçesindeki bir yakınımda kaldım. Şimdi çıktım bir kaç işim için Ankara'ya gideceğim. Avukatımla görüştüm, o da konuyu takip etti hukuken de gerekli yasal işlemleri başlatacağız. Aklımızda bununla ilgili bir şeyler var adım adım ilerleyeceğiz. Okul hayatım bütün bunlardan daha önemli tabiki, ama bu da etkilendi tabik yaşananlar yüzünden bu sabah derse giremedim piskolojik anlamda kötü durumdayım. Bütün bunları düzelteceğim, üstesinden geleceğim herkese teşekkürler"
 
Kredi Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğü'nden ise konuyla ilgili henüz bir açıklama yapılmadı
 
 




Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 12355 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 29529 kere okundu
YORUMLAR 72 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Belki bir gün
07.07.2018 21:56
Bu kız arkadaş twitterden imam hatipli tüm öğrencilerin soyuna sopuna , analarına küfretmiş . Gerekçe sadece imam hatipli olmaları. İki hareketi de tasvip etmiyorum ama sen sırf imam hatipli diye 16-17 yaşında çocukların annelerine kadar küfrediyorsan bir gün sırf etek giyiyorsun diye böyle şeyler yaşayabilirsin. Yani mesele neymiş ? Sağlıklı düşünen bireyler yetiştirebilmek. Kendinden olmayanı sırf başka safta diye eziyete, küfre layık gören kafalardan arınmak. İnsana insan gibi davranmak yani.
Doğukan Bilen
06.07.2018 23:04
Kimse kusura bakmasın ama şort dedikleri " külot " kadar duyar kasmaya çalışıyorlar kısa giyinmenin bile bir adabı vardır.
tolgas
06.07.2018 17:26
son derece kısır saçma sapan bir tartışma gereksiz büyütülen bir olay... mağdur olduğunu iddia eden kişi tüm yasal haklarını kullansın tabi ama bu gündem oluşturacak bir durum değil... eski Türkiye haberlerini anımsattı bana geçmişte de böyle boş konu ve suni tartışmalarla ülke gündemini meşgul ederlerdi... yani başka ülke de anlatsak gülerlerdi herhalde uğraştığınız konulara bak diye...
arda
06.07.2018 15:35
Tipe bak tipeee
Kenan
06.07.2018 15:28
Üniversitesite 3. Sınıf öğrencisi, 'avukatım' ile görüştüm diyor. Avukatı da, dünden hazır kıtaysa gerisini varın siz düşünün...
hadii
06.07.2018 15:09
Bu kızın instagramını twitterını filande paylaşından iyice reklam olsun. Biz bunun twitterda imamhatipliler hakkında attığı tweetleride iyi biliyoruz. Kimse kimseyi akılsız zannetmesin. Hadi ablacım hadi ağlayacağına kendi kalacak yer ara
Doğukan Bilen
06.07.2018 14:41
Kimse kusura bakmasın ama şort dedikleri " külot " kadar duyar kasmaya çalışıyorlar kısa giyinmenin bile bir adabı vardır.
Ali
06.07.2018 14:01
1. Eğer o yurtta kalıyorsan sınırsız özgülük diye bir şey yok. Eğer o kadar özgür şekilde gezmek istiyorsa Afrika'ya git. Oradakiler daha özgür. Hiç sıkıntı çekmezsin. 2. Türkiye % 99 Müslümanın yaşadığı bir yer sen özgür yaşayacaksın diye milleti günaha sokmanın anlamı yok. Bu millet sütçü imam olayında bir başörtüsüne namusunu halel gelmesin diye mücadele verdi. 3. O yurtta kalan başka bayanlar da kalıyor. sorun yaşamıyor da sen mi yaşadın. o yüzden dön haline bak.
A.T.S.
06.07.2018 16:47

kardeş bende devlet dairesinde çalışıyorum benim sakalımda kimseyi günaha sokmuyor ama her sabah traş oluyorum toplu kullanım alanlarında çok şükürki bazı kurallar ve herkesin uyması gerekiyor sizin o aydın görüş diye takıldığınız kafanıza büyük abdestimi yapayım yurt açıklamasını yapmış yassah gardaşım.üstad ne güzel söylemiş medenilik açmaksa bedeni hayvanlardan yok daha medeni...

fer arar
06.07.2018 14:43

Yahu kardeşim bu kızcağız, kız yurdunda kalıyor. Yurdun içinde uyuyor, ders çalışıyor, yemek yiyor. Bu yurt onun evi gibi yani ve bu yurt kız yurdu. Kız yurdunda bir kızın şort giymesi kimseyi günaha sokmaz yani. Kız yurdunda öğrenci olarak da personel olarak da erkek çalıştırılmıyor. Bu duruma tepki gösterenlerin ailesi çarşafla mi dolaşıyor evin içerisinde anlamadım ki (!)

Belki bir gün
06.07.2018 13:38
Bu kız arkadaş twitterden imam hatipli tüm öğrencilerin soyuna sopuna , analarına küfretmiş . Gerekçe sadece imam hatipli olmaları. İki hareketi de tasvip etmiyorum ama sen sırf imam hatipli diye 16-17 yaşında çocukların annelerine kadar küfrediyorsan bir gün sırf etek giyiyorsun diye böyle şeyler yaşayabilirsin. Yani mesele neymiş ? Sağlıklı düşünen bireyler yetiştirebilmek. Kendinden olmayanı sırf başka safta diye eziyete, küfre layık gören kafalardan arınmak. İnsana insan gibi davranmak yani.
fer arar
06.07.2018 12:07
Yahu yorumları biraz okuyayım dedim de millet iyice şaşırmış arkadaş. Yurdun kuralı şartları var her istediğini giyemez, dışarıda ne giyiyorsa giysin isterse çıplak gezsin diyenler var. Arkadaşlar ben mi yanlış düşünüyorum yoksa sizin mi kafanız zıt çalışıyor anlamadım. Asıl barındığı yurtta ne isterse giymesi gerekmiyor mu sonuçta bir öğrenci zamanının büyük bir kısmını yurtta geçirir ve insanların kendi evlerinden gelen bir giyinme alışkanlıkları vardır. Sonuçta bu yurtlar kız erkek ayrı, neden ayrı diye bir düşündünüz mü daha önce. İnsanlar kaldıkları yerlerde daha rahat olabilsinler diye.
abdullah avcı
06.07.2018 12:02
burası adapazarı hafız... akıllı ol, kurallara uy ....sıkıntı yaşama........
SERDİVAN
06.07.2018 11:58
Geleceği parlak!...
akyazılı
06.07.2018 11:44
Sosyal paylaşım sitelerinde arkadaşlık teklifleri artmış mı bari.Reklam kokan hareketler bunlar!...
Zzzz
06.07.2018 11:42
İngiliz kraliyet ailesinin bile kuralları var be kardeşim giymeyi ver yurtta dışarda gösterirsin nereni açmak istiyorsan...niyet belli sebep belli inanmadık sana haberin olsun...
Zzzz
06.07.2018 12:22

Adapazarında bir tek şort giyen üniversiteli kız bumu niye birtek bu sorun yaşıyor acaba diye bir merak uyandı bende..Birde hadi diyelim yurtta gerçekten sorun yaşadı niye kendi yaşam kurallarına göre bir yurt seçmemiş şartmı acaba o yurtta kalması niyeti nin ne olduğu belli imamhatip yurdu deyince hepimiz biliyoruz nasıl olduğunu bir kendi bilmiyor sorsan mühendis olacak kendisi Allah yolunu açık etsin..

fer arar
06.07.2018 11:58

Kardeşim şu yaz sıcağında ben de erkek olarak evde şortla geziyorum. Kızlarla erkeklerin yurdu insanlar barındıkları yerlerde daha rahat olsunlar diye ayrı değil mi? Bu kızın yurdunda giydiği şeye nasıl karışılabiliyor? Yurtta herkes kız değil mi zaten, neden insanları rahatsız ediyor bu durum diye düşündün mü hiç?

54 adamen4
06.07.2018 11:17
Küçük Hanım!!!!! Öğrenci Yurdu senin özel mülkün değil babanın evi hiç değil. kendi içimde kuralları olan kurumdur ve sende bu kurallara uymak zorundasın. bu kural senden sonra koyulmadı senden öncede vardı. dışarda ne halt giyersen giy ister abiye ister transparan ister tanga ister şort istersen çıplak gez günahı sevabı senin bizi bağlamaz ama devletin kurumlarını kendi saplantılarınla karalama hakkın yok. olayı sıyasi boyut veya dini saldırı gibi mana vererek kimse öküz altında buzağı aramasın...
Paşalı PAŞA
06.07.2018 10:56
KYK da bazı binlerce kızımız kalıyor. Sakarya üniversitesi kurulduğu günden bu yana böyle bir sorun yaşanmadı. Orda kalan her öğrenci birbirine ornek olmalı ve öyle hareketler sergilemeli. Sort ver sort var. Madem misafir kalitorsun ya kurala uyacan yada kalmican arkadaş. Yakında dizilerde görürüz şort lu arkadaşı. Medya amacına ulaştı.
Cenk AKYOL
06.07.2018 10:51
Attığı twitlere bakın amacını anlarsınız..
İLHAN
06.07.2018 08:56
NE ŞORTMUŞ BEE KARDEŞİM. ÜLKENİN İŞİ GÜÇÜ YOK SENİN ŞORTUNLA UGRAŞIYOZ.
tarafsız
06.07.2018 08:54
MİLLET TÜRBANA- BAŞÖRTÜSÜNE LAF SÖYLEMİYORSA SİZDE KISA ŞORTA SÖYLEYEMEZSİNİZ.Sakarya zaten gerilikte yobazlık da 1 numara. ulan kız istediğini giyer be size ne oluyor. asıl o KYK ya soruşturma açılması lazım. Bazıları da yukarıda FETVA vermiş ulan size ne ister giyer ister giymez . Bu ne rezillik herkes DİN TÜCCARI olmuş. ŞU JENERASYON ARTIK KENDİNİ DEĞİŞTİRSİN
Şenol Toka
06.07.2018 11:15

Yobaz,utanmadan avret yerlerini başkalarına gösteren ve onları destekleyenlere verilen bir addır.Gerici ise,cahiliye döneminde uluorta çırılçıplak dolaşmaktan çekinmeyen kadınların, bu zamanda dahil;bu duruma kılları dahi kıpırdamayan kimselere verilen isimlerdir.Yobazlık ve gericilik geçmişini bilmeyenlerin anlayamayacağı kavramlardır.

ŞEF
06.07.2018 10:00

çok akıllısın ya,boş teneke seni...

nihat muriç baş
06.07.2018 08:48
haberleri okudum ki ne yazık diyorum. zorla kapanmasını istemiş müdür :) kafama takılan neden sadece size özgürlük gecerli ? özgürlük mini etek , şort , transparan veya bu tarz giyinmekmidir ? kapalı bir bayan neden istediği gibi ( özgürce ) giyemiyor ;) ulan şerefsizler mecliste başı kapalı diye salondan kovdurttunuz gıg çıkmadı. türbanlı öğrenci okul 1. oldu diye ödülünü vermediniz kovdunuz gıgınız cıkmadı. askeri törenlerde türbanlı diye anaları kapının dışında bıraktınız kovdunuz gıgınız cıkmadı. öğrencilere peruk taktırarak okullara aldınız gücüne gitmedide yurttan atılmış mış ta gücüne gitmiş :) bu sebepten kimse atılmaz kardeşim.
detenatör
06.07.2018 08:45
güzel kızmış vesselam :)
Tarık
06.07.2018 09:24

Kyk lar yatılı kuran kursu gibi olmuş artık. Suç kızda şort giyeceğine çarşaf giy.

kızın twitterını inceleyin yeter.
06.07.2018 02:39
kızın twitterını inceleyin yeter.
Alexander
06.07.2018 01:08
1. Tüm devlet dairelerinin kendi şahsına münhasır belirlenmiş yasal kuralları vardır. 2. Yurtlarda odalar dışında yani koridor, yemekhane, banyo, vc, kantin gibi yerlerde öncelikle sessizlik, rahatsız etmemek, giyim kuşam gibi bir takım toplu yaşam kuralları vardır. Bu erkek yurtları için de geçerlidir. 3. Askeriye dahil insanların toplu olarak barınma mecburiyeti olan yerlerde tıbbi gerekçelerden dolayı bu kurallar koyulmak zorundadır. (Hastalık bulaşması, psikolojik sorunların yansıtılması, cinsel tercih farklılıkları, gibi tamamen toplumun fiziksel ve ruhsal sağlığını koruma amaçlıdır.) 4. Bu kurallar özel yurtlarda da kanunen geçerlidir. Yorum: Yalan beyanda bulunmak, kişileri töhmet altında bırakmak suçtur.
Sema
06.07.2018 01:02
Son dakika haberlerinde bile bu var ya şaka gibi.
Ali Asker
06.07.2018 00:28
Herkrs edepli adaplı olacak burası müslüman ülke. Kimse kimseyi şort yüzünden yurttan atmaz. Buna inanmamızı beklemeyin. Sokaklar kimlerle dolu neler giyiyorlar. Konu saptırılmasın.
Vatandaş
06.07.2018 00:04
Her ortamın bir kuralı vardır KYK nın da kuralları vardır ve uyulması gerekmektedir
Suat Dürüst
05.07.2018 23:29
Şortu çarşafı türbanı bırakın ilk önce Leyla bebeğin katilini bulalım.Namus ne şortta ne çarşafta ne türbanda ne poturda ne pantolonda sadece yürekte .Kİmin ne giydiği önemli değil kimin ne kadar insan olduğu önemli insan olalım önce
TANZARA
06.07.2018 04:55

harbiden yaa elemandaki KAFAYA BAK leylanin katilini bulacakmış. nasil yapmayı düşünüyorsun şöyle bizde bilelim. sen devlet misin dedektif misin ajan mısın. dediğin gibi olsun kabul hadi bulalım nereden başlıyoruz. kertenkelenin dediği gibi laf olsun diye konuşuyorsun bedavadan

kertenkele
06.07.2018 00:25

LEYLA BEBEĞİ KULLANIP AJİTASYON YAPARAK GÖSTERMELİK AKLINCA SOSYAL MESAJ VERMEYE KALKIŞMA..SUAT EFENDİ..HAYDİ GEL LEYLA YAVRUMUZUN KATİLİNİ BULALIM...NASIL BULACAĞIZ?..LİDERLİK YAP,ÖNDEN BUYUR..DEVLETİN İMKANLARI BİZDE VAR MI?.KONUŞMUŞ OLMAK İÇİN KONUŞUYORSUN..SENİN KADAR HER İNSAN EVLADI LEYLA BEBEK KONUSUNDA DUYARLI..

mir polat
05.07.2018 23:24
şortlu mini etekli kızlara özgürlük...!.
kertenkele
05.07.2018 23:14
İsterseniz çıplak gezin, bayan..Davacı da olabilirsiniz tabii..Ayrıca,konuşmayı,karşısındaki ile düzgün ve yapıcı cümleler üreterek iletişim kurmayı beceremeyen kyk müdiresi'nin de biraz başı ağrısın.Hatta o görevi de bıraksın..Yönetici de,öğrenci de bir alem..Al birini vur ötekine..Yiyin bribirinizi..
Akıllı adam
05.07.2018 23:07
Namus bekçileri size aciyorum eğer gerçekten müslümansaniz tanımadığınız bir insan bir bayan hakkında böyle yorum yapmazsınız. Sizde herşey gösteriş. Namaz kıldım oruç tuttum en iyi müslüman benim olmuyor öyle. Biraz insan olun. Sizin de kız çocuğunuz bir gün şortu giyer sonra beline silah takip millete sıkarsınız ve yine müslümanlığa namusa bağlarsınız. Edep edep. Allah herşeyi bilen duyan ve görenin siz yorum yapmayin
Alihan okumuş
05.07.2018 22:54
Hayatının en büyük mağduriyetiymiş pes doğrusu!! Mağduriyet görmemiş bu kadar reklam bu kadar linç kampanyası yeter be bıktık artık! Ağaç, kedi köpek, yol, hava, su, meteor.. Yeter yeter.. Kural ne ise uyarsın uymuyorsan gider apartta kalırsın bu kadar basit. Apartlarda kimsenin özel yaşamına müdahale etmiyor kimse istersen çıplak gez. Neyse iyi prim yaptınız vesselam iğrenç
ŞEF
05.07.2018 21:52
Vay anasına arkadaş, memlekette başka mesele yokmuş sanki....iş ine ine bir şort giymeye inmişse vah bize. Ne giyersen giy bana ne CAN SIKTI ARTIK.
İsmet
05.07.2018 21:44
Bu ülkede cumhurbaşkanı eşi Türkiye yi dava etmişti avrupaya.sıra sende.
MOLLA
05.07.2018 20:59
SAKARYA VE TÜRKİYE NERDEYSE BUGÜN BU REKLAM KOKAN KIZI KONUŞTU...MAŞALLAH,MEDYABAR BUGÜN BİRKAÇ KEZ MANŞETE ÇEKTİ...ARTIK BAŞ ROL OYUNCUSU.
ali yalcın
05.07.2018 20:48
gıymeyeceksınız yurt kurallarına uyacaksınız hep magdur sızsınız bee .
Mehmet Fuat Ak
05.07.2018 20:45
Burası Türkiye isteyen istediğini giyer beğenmeyen Arabistan?a...
Meliha Can
05.07.2018 20:41
Dörtyol?u geçince başörtüsü çıkaran kardeşlerim Bikini giydiğini söyler diye çocuğunu tatile götürmeyen Sakaryalım hepimiz giyiyoruz şortları tatil yörelerinde gördüm sizi sobeledim
Meliha Can
06.07.2018 00:20

Yorumu beğenmeyenler korkmayın isim söylemeyeceğim Ege ve Akdeniz?de o kadar şahit oldum ki.Dinimiz için kapanan evde bile açmaz başını melekler gelmez diye. mahalle ve aile koca baba kayınpeder baskısıyla kapananda açılacak yer arar

Karadirim.halim
05.07.2018 20:51

Helal olsun sana 10 numara yorum .

misafir
05.07.2018 20:10
Giyme kardeşim.Madem tepkilere dayanamayacaksın giyme.Öyle lafla müslüman olunmuyor.Sen inanmayabilirsin ama inananların çoluk çocuğunada yanlış örnek olmaya hakkın yok.Bayanlara bakınca ben utanıyorum.90 kiloluk kadın taytla dolaşıyor.60 yaşına gelmiş kolsuz elbiseyle dolaşıyor senin özgürlüğün benim kırmızı çizgimi zorluyorsa özgürlük değildir.Biraz edep artık.Ben yurt yasalarını destekliyorum.İnsanlık çığrından çıktı .Kimse kimseye karışamaz diye bir şey yok.Allahın yasalarına herkes uymak zorunda .Gelenek göreneklerimize zıt olan şeylere heves etmemek özgürlüğümüzdür.Kısacası ya edeple giyinilir yada bu tavırlara katlanılır
Bold Pilot
06.07.2018 10:42

Burası laik bir cumhuriyet herkes istediği gibi giyinir işine gelmiyorsa yallah arabistana

misafir
05.07.2018 20:50

Ben Allahın mülkünde yaşıyorsam Allahın kurallarınada uymak zorundayım.sen kendi yarattığın memleket varsa orada istediğin gibi yaşayabilirsin.Ben beni yaradandanda .Yaradanın emirlerindende razıyım şikayeti olanın yolu açık olsun.Senide beni yaradan yarattığı için onun hatırı için incitmemeye çalışıyorum.Sende eğer bu bilinçte isen ona uymak zorundasın . .ben gözümü kapayana kadar onlar G .... ü kapasın daha güzel olur.

mirhat
05.07.2018 20:35

allahın kuralına kimse inanmak zorunda değil sen rahatsız oluyorsan bakma zorla mı baktırıyorlar senin içinde pislik varki o gözle bakıyorsun

DELİ KARTAL
05.07.2018 20:04
burası toprağı şehit şüheda kanlıyla sulanmış Müslümanların bol olduğu ülke... özgürlük bir başkasının, özgürlük sınırına kadardır. edep adap kuralları var.. aşırıya kaçmamak lazım. Bir iç giyimi vardır insanın birde dıŞ giyimi.karışmam da bu kadarda olmazkşi diyeceklerimiz var... HA BİR DE USLÜP VAR BU EĞİTİM SİSTEMİNİN ÜRÜNÜ BU EVLADIMIZ...AĞLATARAK HORLAYARAK DEĞİL. SUÇ 150 YILDIR İSLAM DÜŞMANI YAPAN ZİHNİYETİN NESLİ OLMAMIZDA. İŞTE BU BATAKLIĞIN Savunucuları hemen arka çıkar. ÖRTÜSÜNDEN DOLAYI DIŞLANAN AĞLAYAN YIĞINLARI KÖR GÖZLERİ GÖRMEZ İNŞALLAH NESİLLERİ TÜKENECEK.
İnsan
05.07.2018 19:57
Sort giydin karsi goruslu biri ikaz etti ve pisikolojin bozuldu keske olmasaymis ama bu pisikolojinix ne cabuk bozuluyor.Basortulu oldugu icin okul kapilarinin onunde panzerlerle yuzlerce polisle burun buruna gelen okul hayati bitirilen kizlarimizin pisikolojisi ne olsun ozaman.O donemlerde kimse makyajini yapip suratini kameraya yapistirip aglamiyordu hukuk mucadelesi veriyorlardi ve bir cogu okul birincisi olmasina ragmen yurt disinda egitim hayatina devam ettiler.Keske kimse senin kiyafetine karismasaydi ama buda bi vesiledir belki basortusu davasinda sikinti yasayan hem cinslerini bir nebze anlarsin.
kanadı kırık
05.07.2018 22:33

Aynen katılıyorum.. Bu ülkede baş örtülüler okulların önünde polis tarafından coplanırken o dönemin başbakanı meclis kürsüsünde baş örtüsü sorunu büyük ölçüde çözüldü diye açıklama yapıyordu.

yabancı
05.07.2018 19:35
başörtüyle üniversiteye gidemiyoruz diye iktidara gelenler elalemin şortuna kıyafetine karışıyorlar. hayvana, köpeğe, bebeğe tecavüz edenlerle uğraşın şort giyenlerle değil
kanadı kırık
05.07.2018 22:29

Şöyle bir araştır internetten hükümet tecavüzcüye hadım yasası çıkaracaktı, sonra o üniversiteye baş örtüsüyle öğrencileri almayan zihniyet memleketi ayağa kaldırdı, neredeyse hükümeti protesto etmek için birbirlerine tecavüz edeceklerdi...

Sema
05.07.2018 19:34
Reklam kokan hareketler bunlar.
kanadı kırık
05.07.2018 19:18
Pozlara bakılırsa reklam kokuyor bu hareketler Burdan bir dizi teklifi falan gelirmi acaba
Özcan
05.07.2018 19:17
Bu arkadaşın twitirda imamhatip ögrencilerine hakaret yagdırdıgını biliyormuydunuz.bu kadar kolaysa hakaret etmek yurt müdürü şort giydi diye hakaret etmiş cok mu?kısasa kısas olmuş ama olmasaymış iyi olurmuş.
Sakarya
05.07.2018 18:46
Hakkını sonuna kadar ara kyk yurt il müdürü cemaatçi feto gitti bunlar başlayacak ilk bşta arifi almaları lazım sonra erkek yurt müdürü paşayı şunuda hatırlatayım tarikatte paşa arifin üstü kyk da da arif paşanın üstü bunlar kendi personelini insan yerine de koymuyor
Kamil Ender
06.07.2018 16:04

Bu iki arkadaşın yazışmalarından çıkardığım sonuç şu. KYK Sakarya'da kimse kimseden memnun değil. Personel amir zorbalığından şikayetçi. Amirler muhtemelen o kadar çok saçma sapan şey istiyorlar ki personeller yetişemeyince tembel oluyor o personeller. Muhtemelen personeller bezmiş. Amirlerde öyle ama ses çıkartamıyorlar. Tarikat cemaat meselesine gelince memleketimiz bu konuda ciddi bir badire atlatmıştır. Her ne kadar bazı cemaat ve tarikatler devleti ve milleti için çalışsa da mensupları bazı yanlışlar yapabiliyorlar. Devlet işlerinde İl Müdürü vasfında birinin astı cemaatte üstü oluyorsa bu iş tehlikelidir. Kredi ve Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğü bu konuda tedbir almalıdır. Söylentiler ayyuka çıkar yoksa.

Furkan
06.07.2018 11:25

Sen kimsin birader ülkede diğer iller arasında yaptıklarıyla açık ara önde olan bir kuruma değer katan insanları karalıyorsun.Anladığım kadarıyla yatmayı seven bir personelsin çalıştıran ortaya çıkınca hazımsızlık ortaya çıktı .... Helal kazanın hakkıyla işinizi yapın ..

KÜRŞAD
05.07.2018 18:39
Öncelikle KIZIM sözüm sana.Millet azmış,sen şort ile geziyorsun.Burası sahil kenarı değil.Sen de biraz toplum kurallarına uy.Gelelim bu kararı alanlara.Bu alınan karar yönetmelik gereği ise,yapacak bir şey yok.Yok keyfi ise,herkes kendi hukukunu uygulamaya kalkarsa bu işlerin sonu nereye varacak böyle!...
erhan ay
06.07.2018 14:05

murat kardeş sanada şunu diyeyim : bilim insanı hayvanlaştırıyorsa bu yorumu yazdığın bilgisayarı ve elinde akşama kadar iki parmağınla dünyayı gezdiğin telefonu çöpe at...

erhan ay
06.07.2018 14:03

birader cümle içinde sen kullamıssın azmak kelimesini...takılmak zorundayım...o zaman senin söyleminde ülkede bütün plajlar kapansın...insanın zikri ne ise fikride o olur...kimse sokağa çıplak çıksın demiyoruz ama bu ülkede demokrasi var. giyim kuşam belli sinirları açmadıktan sonra kimse karışamaz..ne müdürü ne bakanı ne cumhurbaşkanı..karışılacak ülke TÜRKİYE değil daha aşağıdaki ülkere yerleşeceksin..hangileri olduğunu çok iyi biliyorsun...başkada diyecek birşeyim yok..hayırlı günler

murat koy
05.07.2018 20:33

bilime kafa yorun diyorsun. İnsanlığı hayvanlaştıran bilinden bana ne ben insan kalmak istiyorum. Bunun nasıl olacağını yaratan kullarına peygamberi aracıyla öğretmiş...Medeni olacağım diye bu kadarda hoş görülü yumuşak olmanın gereği yok.. ar utanma insan da kalmazsa insanlık kalır mı yahu.

SIYRIK MÜRTEZA
05.07.2018 20:24

erhan kardeş..azmış a takılmış kafan ama en hafifdi buç edep adaP nerde yahu. Giydir kızını tayt sal sokağa..KÜRŞAD IN HİÇMİ DOGRUSU YOK..BİLİM TEKNİK TAMAM DA ONLAR İNSANLA OLUR.MEDENİYET DEDİĞİN AÇMAK GÖSTERMEK TAHRİK ETMEK DEĞİL.DEĞİL.NEFS HERKESTE VAR..AMA FRENLEYEN KAZANIYOR.İNSANIMIZ AHLAK SEVİYESİ İYİCE DÜŞTÜ BUNU GÖRMEYECEK KADAR KÖRMÜSÜNÜZ.TEŞHİRİN Aksini DÜŞÜNENlere NERDEYSE sapık damgası vuracak kadar alçalanlardan olmamak lazım.

erhan ay
05.07.2018 19:53

ben sakaryalıyım öncelikle belirteyim öğrenci yada bekar olduğum kanısına varıp bu yorumu yazdığım zannedilmesin..evliyim ve çocuğum var allaha şükür ellirinizden öper... yemin ediyorum sizin gibi cahil tiplerden dolayı bu millet yobazlıkta bayrak tutmuş gidiyor...millet azmış ne demek yaa..köpek mi kardeşim bu azan millet...ne içiyorsunuz ne yiyorsunuzda bu hale geliyorsunuz allah ıslah etsin sizi...aklınız fikriniz belden aşağısı biraz bilime geleceğe kafa yorun....dizi izlemekten beyniniz sulanmış sizin

DELİ MURTAZA :)
05.07.2018 18:30
AYNEN DESTEKLİYORUM... BU YOBAZLAR KARŞISINDA BÜTÜN HAKLARINI SONUNA KADAR ARAMALISIN. KİMSENİN SAÇINA, KIYAFETİNE KİMSE KARIŞAMAMALI. KARANLIK, UYUŞMUŞ BEYİNLERE GEREKEN DERSİ VERMELİSİN. HERKES İSTEDİĞİNİ GİYER, İSTEDİĞİ GİBİ YAŞAR, BAŞKALARINA OT(!) YEMEK DÜŞER. ÇAKMA MÜDÜR BOZUNTUSU: SEN BU KIZCAĞIZIN KIYAFETİYLE, ŞORTUYLA UĞRAŞACAĞINA KENDİ İŞİNİ YAP, ÜST MAKAMLARA YAKALALIK PEŞİNDE KOŞMA
polattt