Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Apartlara eş zamanlı fuhuş baskını

Sakarya Polisi Serdivan'da belirlenen 3 ayrı adrese eş zamanlı fuhuş baskını yaptı. 8 kadın hakkında idari işlem yapılırken, apartlar mühürlendi

19:34   |   13.09.2018
Haber Resmi

Sakarya Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipler tarafından Serdivan Kemalpaşa Mahallesinde belirlenen 3 ayrı adrese fuhuş baskını yapıldı.

Apart evlerde fuhuş yapıldığını tespit eden polis uzun süren takip sonrasında operasyon düzenledi. 





Ekipler 3 ayrı aparta da aynı anda baskın yaptı.

Apartlarda bulunan 2'si yabancı uyruklu 8 kadın gözaltına alındı. 

Yapılan sağlık kontrollerinin ardından 8 kadına idari ceza uygulandı. Yabancı uyruklu 2 kadın ise sınır dışı edilmek üzere il göç idaresine teslim edildi.

Ayrıca 3 apart 3 ay süre ile mühürlendi 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 101472 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9652 kere okundu
YORUMLAR 10 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
AHMET
14.09.2018 14:10
niye siyasileştirdiğinizi anlamadım ..... akplilerdemi var
türköz
14.09.2018 11:50
serdivan gelişti canım.. diğer ilçeleri beyenmeyip köy diyenler alın ailenizi oturun bakayım serdivanda her hafta fuhuş baskını beğenenler buyursun..
ABCD
14.09.2018 11:28
Öyle demeyin, bu işi ahlaklı yapan bir kaç site var. Giriş çıkışların kontrol altında tutulduğu yerler de var.
Serdivan lı
14.09.2018 00:17
Oda birseymi 2 sene önce 2 tane öğrenci kıza kalacak yer karşılığı ilişki yaşayan ünlü apartlarin sahibi yumurta g... dayanınca soluğu emniyette aldı şimdide adliye koridorlarinda günah çıkartıyor .nasıl olduda medyabar bundan habersiz kaldı...? Gerçi bilen biliyor o ahlaksizin kim olduğunu:)
Sefer
13.09.2018 23:06
Gece apartlara gelen akplilreri birgün isim isim yazacagim agziniz açik kalacak
Veteriner Mehmet
14.09.2018 10:47

Boşuna celallenme güzel kardeşim sandık sonuçlari aciklaninca halkin %51 i bizden diyorsunda apartlara gelen her iki kisiden birinin akpli oldugunu neden kabul edemiyorsun. Apartlara gelenlerinden %51 halk degil mi? Her kesimin iyiside var kötusude. Eger birgün yapilan aciklamara,elestirilere sorusturma baslatmayıp ustunu kapatmaya calismayan bir hükümet görürsek herkes tek tek ifşa edilir. Simdi açiklanirsa bilmem necisin diye gözalti karari alinir. Ben sana şunu söyleyim gel eskireji sokağına belediye baskanvekillerinden tut encümenlere günduz mesai saatinde dahi ya tavla oynuyor ya pişpirik. Ispatlamazsam namussuzum. Ülkr sevdalilarıymiş hadi ordan. Heryerde gorevi iyi kullananda var kötu kullananda. Elestiriye açık ol

Ömer tezcan
14.09.2018 03:12

açıklamassan adam değilsin lan........ seni

kemal sen
13.09.2018 20:36
bu apartlarin oldugu yerin sahiplerinin hemen hemen hepsi cok saygideger malesef haci abilerdi ama simdi en azindan yakindan tanidigim icin bana gore degiller.buralara apartlar yaptirdilar para kazanmak icin ama ok yaydan oyle bir ciktiki para oyle tatli geliyorki gozler para yuzunden kor oldu bilmiyorum icleri ne rahat.Allah islah etsin ne diyeyim.
Bilen
13.09.2018 20:26
BABALARININ ARSALARININ TARLALARINI SATIP HANIMLARININ ALTINA BIR ARAÇ ALIP KENDILERINE DE APART DAIRE REZERVE EDENLERIN ÇOK OLDUĞU YERLERDE NEREDEYSE APARTLARIN YÜZDE 60 'NIN MUHURLENMESI GEREKIR
davut54