Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ceza yazan polisleri FETÖ'cülükle suçladılar

Trafik Şube ekipleri, D-100 Karayolunda kurallara uymayan sürücülere cezai işlem uyguladı. Uygulamada ceza yiyen sürücülerden biri polisleri FETÖ'cülükle suçlarken, bir diğeri ise cezayı döviz kurundaki artışa bağladı.

10:25   |   14.09.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi

TV264-

İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Trafik Şube Ekipleri, D-100 Karayolu Gebeş mevkiinde sürücülere yönelik uygulama yaptı. Uygulamada plakası, ruhsatı olmayan ve hız limitine uymayan sürücüler tek tek durdurularak, cezai işlem uygulandı. 





Kurallara uymayanlar ise bu uygulamaya tepki gösterdi. 


Ceza yiyen sürücülerden biri ceza yazan trafik polislerini FETÖ'cülükle suçlarken, bir diğer sürücü ise cezanın sebebini döviz kurundaki artışa bağladı. 

Ceza yazılan sürücülerden biri ise kendisini Jandarma olarak tanıtıyor...


Trafik polisleri tepkiler karşısında soğunkanlılığını koruması dikkatlerden kaçmazken, ceza alan sürücülere neden ceza aldıklarını ise tek tek anlattı.







Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 25395 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 15352 kere okundu
YORUMLAR 30 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Koca sinan
15.09.2018 07:11
Polisin hele hele trafik polisinin çok az ceza yazdığını düşünenlerdenim. Normal polisin trafik cezası bile yazamamasının yanlış olduğunu düşünenlerdenim. Polisin malesef herkesten korktuğunu düşünenlerdenim. Polisin kendine iş çıkarmamak adına ceza yazmadığını düşünenlerdenim. Ancaaak fetö bir terör grubudur, polise fetöcüsün diyenleri hemem tutuklamamalarınında yanlış olduğunu düşünenlerdenim. Polis kendine böyle suçlama yapanları hemen tutuklamalı!!!
kerem sakarya
15.09.2018 10:05

Polis polise ceza yazıyor mu ? range roverı olanı durduruyorlar mı ? seçim öncesi ceza yazıyorlarmıydı ? verdim 200 lira haraç ak plaka aldım kafam rahat bana bu ülkede adaletten bahsetmeyin haydi hayırlı tıraşlar...

kerem sakarya
15.09.2018 10:02

ne anlatıyorsun enayi bırak sosyal mesaj vermeyi seçim öncesi neden ceza yazılmıyordu vergi açığı var işte doğru demiş adamlar dolar artmasa ceza mı yazılacaktı heryer polis doldu. Düşünenlerdenmiş... herkes düşünsün sen düşünme

Semih
15.09.2018 05:05
Trafik denetimlerinin serdivanda özellikle taksiler, kırmızı dolmuşlar ve minibüsler için yapılmasını rica ediyoruz.. Büyük çoğunluğu trafik canavarı, sürekli yoldalar diye yollar kendilerinin sanıyorlar trafikte yaptıkları terbiyesizliklerin haddi hesabı yok.
Arifiyeli
15.09.2018 01:54
Devlet kasasında para bitince ne olcak ceza yazmaya başladılar arifiye trafik polisi gelmeyen yere 1 ay binlerce araca ceza yazdılar fetoculukla alakası yok bunun devlete yararlı işler yapıyorlar
Merter
15.09.2018 00:03
Ne kalın kafalı adamlar var polise dediğine bak yazık yazık polis insanca anlatıyor o hala anlamıyor bide iftira atıyor polise.
bidost
14.09.2018 23:00
Ensesi kalın olanlara ceza kesilememesi, sıradan vatandaşa ceza kesilmesi sonucunda bu görüntüleri daha çok yaşarız. Sen benim kim olduğumu biliyor musun diyerek cezadan yırttanların olduğu bir ülkede vatandaşta cezadan kurtulmak için her türlü ajitasyonu yapar. Polis 123 kilometre hızla gidiyorsun diyor vatandaş dolar arttı devlete para lazım değil mi? diye cevap veriyor. Nerden baksan tutarsızlık
ATEŞ
14.09.2018 22:54
Bu modelleri bitiremezsiniz, dilin kemiği yok, cahil insan çok. Canı yandı, cezayı yedi, saldıracak yer arıyor Cahiller. İftiralara bak, Polisimizi yazdığı cezadan ötürü fetoculukla suçlayan ve jandarma olduğunu söyleyen şahıs hakkında adli işlem yapılması lazım.Suçlama çok ağır ve iftira niteliğinde. Diğeri cahilliğinden konuşuyor.Kurallara uysalar bir problem yok aslında. Polis görevini yapıyor kardeşim. Haberde açıklama yapan Trafik Polisimize sabrından dolayı teşekkür ederim. Dünyanın en zor işi insanlarla uğraşmaktır. Her çeşit insanla karşılaşırsın. Kurallara uyup saygınlıkla yaşayan, saygı duyulan Beyefendiler de var, kurallara uymayıp böyle şov yapanlarda var. Allah Polisimizin yardımcısı olsun. İşleri çok zor. Allah' emenet olun.
Murat BOZKURT
14.09.2018 20:44
Polisler sadece uyarıp salsaydılar o polisler ağam paşam olurdu..üç kuruş cezadan yırtık diye çocuk gibi sevinirlerdi, ceza yiyince ağalar paşalar bir anda fetöcü oluyor..üç kilometre sonra ileride kaza yapsalar yine o polisler kazaya bakip belkide hayatlarini kurtaracak..suçlu olduğumuzu bi idrak edebilsek baskalarina attigimiz çamur iftira atmakla hakli olunmadığını, bizim suçlu halimizin üzerini örtüp masuma çıkaramayacağını bi anlayabilsek o zaman insaniz işte..
Nihat yılmaz
14.09.2018 18:16
İşle suçu yok polis fetöcü,yok dolar şöyle böyle iftira at,bela oku oh ne güzel birdünya,trafikte her haltı yapacaksın kimse sana bişey sormayacak trafik canavarlığına devam edeceksin öylemi cezanı yiyeceksin işine bakacaksın; Polisin eline sağlık. yalnız işlerini noksan yapmışlar bu davranışından dolayı adli işlem yapsalardı aynı kelimeleri hakim karşısında da tekrar edebilirmiydi merak ediyorum.
Fatih
14.09.2018 18:03
Polisin fetöcü ithamında bulunanlardan şikayetçi olması lazım.
onnman
14.09.2018 16:20
Bu aralar günde 2-3 kez durduruldum. Ancak her türlü belgem ve trafik kurallarına uyduğum için ne ceza yedim ne de polis tarafından ters bir hareket. Kurallara uyalım. Kurallar insanlar için.
İNSANLIK VE TRAFİK
14.09.2018 14:34
Trafik kuralları ve TÜRKİYE ve özellikle SAKARYA saygısızlık ve kuralsızlık o kadar fazla ki sabahtan akşama kadar kural kontrolü yapılsa TÜRKİYE'nin dış borcu 1 ay da ödenir. Trafik polislerin biraz daha cesaretli olup acımadan ceza kesmelerini bekliyorum. Müslüman olmayan ülkelerde trafik de İNSANA saygı varsa, bizde de 100 kat fazla saygı olmalı.
Sakaryalı54
14.09.2018 13:14
Sen benim kim olduğumu biliyomusun?.....
Adige
14.09.2018 13:05
Trafik polislerine bu şekilde tepki göstermek yanlış tabi ki onlarda emir kulu. Ancak bundan 8 yıl önce rahmetli Kamer Genç TBMM kürsüsünde fetoyu araştırın, başınıza bela olacak dediği için dayak yiyordu. Bir başkaları Fethullah Hoca Efendi allah aşkına gel bitsin bu sıla hasreti diye hüngür hüngür ağlarlar iken biz yine o tarihlerde de şimdi olduğu gibi feto diyorduk. Allah dini ticaret aleti olarak kullananların belasını versin.
LAVİDALOCA
14.09.2018 15:46

Kokli size göre askerde baş tacı ama gördük 15 temmuz da elinde silah dahi olmayan gariban askerlere neler yaptığınızı. Komiksiniz.

Kokli
14.09.2018 15:09

Alakana maydanoz suyu yazik ya nerden neyi nasil baglamissin polis bastaci halk polisin yaninda

Melis Güç
14.09.2018 13:04
Cezalara artık uyulsun yeter! Bir de haberi kim sunduysa sesi çok güzel. Sanırım emlak haberini de bu kız sunmuş. Her kimse aferin başarılar diliyorum. Sesi çok güzel.
Yorumcu
14.09.2018 12:56
Haber içeriğini okuyan hanımefedinin sesi çok iyi. Bütün haberlerde bu sesi duymak istiyoruz
Ali Osman Sansar
14.09.2018 12:46
İşine gelmeyen herkes birbirini fetocu diye asılsız ihbar ve iftirayla suçluyor, savcının ve emniyetin görevi sanığın hem lehine hem aleyhine delil toplamakken, savıcılık yapıp iftiranın doğruluğunu bile araştırmadan sevk ediyor,sulh ceza zaten gelenin dosyasına bile bakmadan tutukluyor, iddia name ye yazılacak masal için 6 ay tutuklu kaldım, asılsız mesnetsiz 1 ihbar yüzünden, öyle bir çuval yaptılar ki herkesi buna uydurabiliyorlar, ama iktidar bunları kullanıp atıyor örnek İzmir baş.sav.okan bat. Devletin değil, İktidar ın polisi savcisi hakimi olan herkes, iktidar gittiği an, o attıkları imzaların hepsinin hesabını verecek.Bu ülkede Kenan Evren yargılandı benden size tavsiye hukukun dışına çıkmayın
Metehanoğlu
14.09.2018 12:40
Yıllardır gözlemliyorum Sakaryada maalesef trafik kurallarına hiç uyulmuyor.Çevre illerde durum çok farklı.
pijamalışevkethoca
14.09.2018 12:32
Suçluyken bile karşı tarafı suçluyoruz. Kurallar uymak için, çiğnemek için değil.
Gercek
14.09.2018 12:24
Ceza yiyen kişilerin konuşmaları hep aynı ^^devlete para lazım değil mi^^ devletin paraya değil de bilincsizlerin bilince ihtiyacı var. Bazı şoförler var dünya onlardan ibaret adamlar aynasız araba kullanıyor nedeni su banane ya diyor yol benim o beklesin. KALDIRIMA PARK ediyo banane ya yola insin diyor. Sonra da ceza yiyince ya fetocu ya devlete para lazım. Biraz bilinç lazım bilinc
Bilen
14.09.2018 12:19
SAKARYA DA ALIŞIK OLDUĞUMUZ MANZARALAR. ADAM ARABASINI KALDIRIMA DURAĞA ENGELLI YERINE ÇEKER ARABA CEKILIR YA DA CEZA YAZILIRKEN YA ORDAKI ESNAFLAR YA DA MERAKLI INSANIMIZ NEDEN YAZIYOSUNUZ AFFEDIN ŞÖYLE BÖYLE DER. YETMEZ BIZ 15 TEMMUZ DA TANKLARIN ALTINA YATTIK DER ASLINDA EVINDE FOSUR FOSURDUR BUNU BU SEKILDE KIM ANLATIYORSA. BEN HER ZAMAN DIYORUM SAKARYA DA KIMIN MILLIYETCI OLDUĞUNU BILMEK IÇIN CEZA YERKEN KI DAVRANIŞLARINI UZAKTAN BIR GOZLEMLEYIN ANLARSINIZ ZATEN.
mir polat
14.09.2018 12:17
Bir gece nezarethanede misafir edeceksin bu beyefendileri bir güzelde muamele yapacaksın bak bakalım dayılanmak nasıl oluyor. Trafik lambasına bile selam durarak geçer artık.
Adige
14.09.2018 13:09

mir polat kardeşim, nezaret hanede hangi halka güzel bir muamele yapacaklar? 15 temmuz akşamı anons geçtikleri ve lütfen meydanlardan ayrılmayın sizden cesaret alıyoruz diye seslendikleri biz HALK'amı güzel bir muamele yapsınlar??

Vatandaş
14.09.2018 12:13
Polis neden ceza kestiğini anlatıyor bunlar gelmiş yok dolar yüksek yada feto yapıyor diğeri arabayı yakmazsanız diye bela okuyor , bunları amerikada polise diyin bakalım ters kelepçe yapıp sizi bir güzel karakola götürüp neler yapıyor
Tatanga
14.09.2018 11:41
Gayet normal. Başımızdakiler ber türlü beceriksizliklerini Fetoya yüklerken halk neden yüklemesin :)
Doğrucu
14.09.2018 11:32
şehirde normal yok :) trafik cezasını fetöye bağladığınamı güleyim öbürünü döviz artışı demesinemi Allah emniyet güçlerimiz yardımcısı olsun
serkan