Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Zeki Toçoğlu; "Oy oranımızı yükselteceğiz"

126. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nın ardından değerlendirmelerde bulunan SBB Başkanı Zeki Toçoğlu, "Sayın Cumhurbaşkanımızın ifade ettiği gibi Mart seçimlerinden güçlenerek çıkacak, oy oranımızı yükselteceğiz" dedi

13:12   |   14.09.2018
Haber Resmi

Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın başkanlığında gerçekleştirilen 126. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katıldı. AK Parti Genel Merkezi'nde milletvekilleri, il başkanları, Büyükşehir ve ilçe belediye başkanları ile parti mensuplarının yoğun katılımı gerçekleştirilen program sonrasında Başkan Toçoğlu, değerlendirmelerde bulundu.


Oy oranımızı arttıracağız
Başkan Toçoğlu, "Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın başkanlığında gerçekleştirilen 126. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na İl Başkanımız, Gençlik Kolları Başkanımız ve Adapazarı Belediye Başkanımızla birlikte katıldık. Sayın Cumhurbaşkanımız ekonomi alanında verilen mücadelenin yanında yerel seçim hazırlıklarının da sürdürüldüğünü ifade ettiler. Mart seçimlerinden güçlenerek çıkacağımızı belirttiler. Cumhurbaşkanımızın da ifade ettiği gibi inşallah yerel seçimlerde oy oranımızı yükselteceğiz" dedi.






Daha fazla üreteceğiz
Toçoğlu açıklamalarını şu şekilde tamamladı: "Cumhurbaşkanımız yerel seçimlerden oy oranımızın ve belediye sayımızın artması gerektiğini ifade etti. Hamdolsun şehrimizde bulunan tüm belediyeler AK Parti hizmetleriyle geleceğe emin adımlarla yürüyor. İnşallah Mart 2019 seçimlerinde mevcutta olduğu gibi tüm belediyelerimiz AK Parti'yle yola devam edecek, oy oranımızı ise yükselteceğiz.  Projelerimizi hızlandıracağız. Daha fazla çalışacak, daha fazla üreteceğiz. Yorulmayacağız, çalışmalarımızı temel ilkemiz olan tevazu içerisinde sürdüreceğiz. Sayın Cumhurbaşkanımızın ifade ettiği gibi gönüllerde olmaya devam edecek, milletimizle birlikte 2023, 2053, 2071 hedeflerine yürüyeceğiz" diye konuştu.
 

BU HABERLE İLGİLİ





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 26725 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 2597 kere okundu
YORUMLAR 22 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Hüsrev Derin
15.09.2018 14:55
Unutmayalım ki Akİktidar döneminde Akbelediyecilik anlayışını ahlaklı belediyecilik anlayışıyla çalışan belediye Başkanımıza yapmış olduğu,sakaryaya kazandırmış oldğu deva yatırımlardan barajlar,elektrık üreten hesler,her ilçeye yapılan Gelişim merkezleri ki parantez içinde bu merkezler ücretsiz olarak birçok eğitim veriyor,bu çalışmaları istanbulda özel okullar ücretli veriyor Buhizmetin sakaryanın gelecek nesline büyük katkılar sağlayacağına eminim,sözde kendini akpartili gibi gösteren yorumcular tutturmuşlar kavşakta kavşah yahu biri sizi hipnotizemi ediyor Sakaryamıza neler kazandırmış bir belediyenin yatırımlarını nasıl göremezsiniz bu yatırımların hepsini isterimki Belediye başkanımız cıkıp radyoda veya ulusal kanallarda anlatmalıdır
Paşalı PAŞA
15.09.2018 10:39
Zeki başkan medyayla aran iyi her hareketini secim davasına haber yapıyorlar bunu biliyoz. Sen bi yarumlari oku da SAKARYA YA VE PARTİNE VERDİGİN HASARİ ZARARİ DUSUNUP TOPLA CANTANİ CEK GİT. KILIÇDAROĞLU nu gectin KOLTUK SEVDASİNDA.SANA OY ATARSAM ELİM KİRİLSİN......seçim dumencileri.....
selahattin gözyuman
15.09.2018 08:57
sakaryada ak partiye oy vermemek için yemin eden ve yeminini bozan vatan daşlara bir sorun millet vekili seçiminde neden oy vermişben yazayım beşinçi sıradaki adam gibi adam için allahtan korkun
barbaros
14.09.2018 22:59
Türkiye'nin tek 7 giriş 8 çıkışlı kavşağına sahibiz. Sakarya Büyükşehir Köyüne daha çok kavşak istiyoruz. Biz toz pislik içinde yaşarız, yeterki daha çok kavşak yapın.
eren bilen
14.09.2018 19:26
5 senedir korucuk 25 numaraya otobüs koymayan belediye seçimler yaklaşınca koyma zahmetinde bulunuyor bunca zaman neredeydiniz diye sorarlar insana...
Hüsrev Derin
14.09.2018 17:44
Evet Yerel Seçimler yaklaşırken yine sağlarda kendini Akpartili gibi gösterenleri görüyoruz bizim Akbelediyelerimiz Büyükşehir belediye başkanımız yani Sakarya büyükşehir belediyesinin Alt yapı hariç üst yapı bitmiş projelerini saysam 150 yi geçiktir eleştirenler sözde akpartili görünenler bu biren devasa projeleri burdan saysam karakter sayısı yetmez o yüzden sözde akpartililer bırakın milletin aklını bulandırmayı her ilçede köyde büyükşehir belediyesinin bir çalışması vardır diyorum ve bitmiş projeleri internetten detaylı çekilde göre bilirsiniz sakaryamıza yakışan projeler en basiti sakarya nehrinden elektririk üreten bir belediye ve çöptende elektrik üreten tesis kuran belediye
Tepeden
14.09.2018 17:12
Ben Zeki başkanın devam etmesini istiyorum. Bütün olumsuzluklar Sakaryamızın kalkınmasını istemeyen dış güçlerin oyunu. Gelin Zeki başkanı tekrar seçelim bu oyunu bozalım.
iskorpidix
14.09.2018 17:10
BEN ANLAMIYORUM BU SEÇİMLER YAKLAŞMADAN ÇALIŞMALAR NEDEN RUTİN OLMUYO SEÇİME YAKLAŞTIKÇA BELEDİYELER ÇALIŞIYO AMA BEN ŞİKAYETÇİYİM ŞU KARAPÜRÇEK MERKEZE YOL YAPTILAR AMA YARIM BIRAKTILAR ARAÇIM MAFFOLDU 1.5 SENEDEN BERİ YOLLAR KÖSTEBEK YUVASI ANA YOLA ASYALT ATSINLAR BARİ ANLIYORUZ ÇALIŞMALAR VAR AMA ÇOK YAVAŞ İLERLİYO KARAPÜRÇEK İSTİKAMETİNDEN YAZILIĞÜRGENE DOĞRU GİDEN YOLLARA ÇAKIL ATIYOLAR AMA ÇARE DEYİL BASTİKLER YARILDI ARAÇIMDA 4 MİLYAR MASRAF ÇIKTI SEÇİMDE BEN AKP OY ATIYORUM AMA BURANIN HALİNİ GÖRÜNÇE DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM AKP ÇALIŞIYO AMA KARAPÜRÇEK TARİĞİ AKYAZIDAN ESKİ AMA GEL BURALAR ÇOK GERİDEN GİDİYO ANLAMAKTA ZORLANIYORUM...
Arif
14.09.2018 17:08
Arifiyede Rıdvan Sezeri istiyoruz yeter ismailden çektiğimiz.
adali
14.09.2018 17:07
Sakarya Büyükşehir Belediye Başkan adayı Ersin Taranoğlu yazın bir kenera
Çuvaldız
14.09.2018 16:49
Tevazu mu? Oy oranını mı yükseltecekmiş? Gönüllerde mi olacakmış? Ya bi yürü git dayı ya :)))
Mahmut
14.09.2018 16:19
ZEKİ BAŞKAN ÖNCE SİZ BİR BIRAKIN BAŞKANLIĞI SONRA HALK PARTİNİN YANINDA AMA ÖNCE SİZ BİR BIRAKIN ŞU YAPIŞTIĞINIZ KOLTUKTAN YETER ARTIK YEDİNİZ BİTİRDİNİZ MİLLETİ
Mahmut
14.09.2018 16:18
ZEKİ BAŞKAN ÖNCE SİZ BİR BIRAKIN BAŞKANLIĞI SONRA HALK PARTİNİN YANINDA AMA ÖNCE SİZ BİR BIRAKIN ŞU YAPIŞTIĞINIZ KOLTUKTAN YETER ARTIK YEDİNİZ BİTİRDİNİZ MİLLETİ
Misafir
14.09.2018 15:19
Yallah başka kapıya..
Gercegi goren
14.09.2018 15:16
Demmmaaa sen ne iciyon aabahlari merak ettim ama sende haklisin okadar sak sak cin varki kral ciplak seslerini duyamiyon sandikta gorusuruk
misafir
14.09.2018 14:32
sayın başkan artık görevi devretme zamanı geldi. sakarya ya kaybettirdiğin zamanı ancak Ali İNCİ telafi edebilir.
Eyüp İktisatçı
14.09.2018 14:29
İnsanlar senelerce Reis'in hatırına sizlere oy attı.. Bu seçim aynı hatır duruyor mu hep birlikte göreceğiz..
sadet
14.09.2018 14:21
zeki başkanım 2 sene serdivan 2 sene büyükşehir artık yoruldu. zaten halkın içersine çıkmıyordu. şimdi şehirde yok. bence dinlenme zamanı gelmişte geçiyor bileeee....
Çetin Ceviz
14.09.2018 14:16
Benim ailemden ve dostlarımdan hali hazırdaki Sakarya Büyükşehir ve Adapazarı Belediye Başkanlarına Yönetimine OY yok ve hep aldığım tepki bu yönde. Ak Parti yönetimi kaybetmek istemiyorsa gereğini yapar diye düşünüyorum!!!
akape
14.09.2018 14:02
yavas yukselt.....
haydar
14.09.2018 13:59
Ak partiye oy atıyorum. sn zeki toçoğlunu aday yaparlar bende ona oy atarsam elim kırılsın.O TREN ADAYA GELECEK.
Gokhan
14.09.2018 13:41
Valla başkan ne olur ne biter bilmem ama benden sana oy potansiyeli yok. Senin tabirinle konustum anlarsın herhalde :)
Online Ziyaretçiler