Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Milletvekili İslam Saadet Partisi'ne geçti

CHP listelerinden İstanbul Milletvekili seçilen Sakaryalı Prof. Dr. Cihangir İslam, TBMM'deki yemin töreni öncesi Saadet Partisi'ne geçti

17:00   |   07.07.2018
Haber Resmi


CHP listesinden seçime giren Saadet Partili 2 milletvekili istifa ederek Saadet Partisi'ne geçti.


24 Haziran seçimlerinin ardından Meclis'te, AKP, CHP, HDP, MHP, İYİ Parti, Saadet Partisi, Büyük Birlik Partisi bulunuyor.






Seçime CHP listesinden giren İstanbul Milletvekili Nazır Cihangir İslam, Konya Milletvekili Abdulkadir Karaduman Saadet Partisi'ne geçti.


BU HABERLE İLGİLİ





Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 12154 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6059 kere okundu
YORUMLAR 15 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
ÇAĞRI DURUSOY
10.07.2018 19:08
Yusuf'a cevap veren akıllı kardeşim. İdarecileri hara yapmaz değil hatadan dönmeleri iyidir. Yalanında bazen makul görüldüğü yerler vardır. inancımızda çoğunluk her zaman haklı değildir. Hak birdir.Değişmez.Ama bu sistemi değiştirmek için çoğunluk bir araçtır. Yalanda silahtır. Hedef davamızı hakim kılmaksa tabi..İşte bu yoldaki çoğunlukta birlik olma zamanı sen gider kirli safın ekmeğine yağ sürersen, Sırf fesatlık çekememezlik ve çıkar uğruna .fark yok ki başka.AKP VE SPLERİN BİRBİRLERİNŞİ ASILSIZ İTHAM VE İFTİRALARLA KARALAMASINA ONAY VERMEK MÜMKÜNDEĞİLDİR.VEBAL HERKESİN KENDİNE. Başörtü ve diğer özgürlükler inşallah yasal olur.
CAGRI'YA
11.07.2018 15:09

biz yaklaşık 40 senedir uyarıyoruz da!! dinleyen mi var! fetöde uyardık ''hocamız hakkında doğru konus'' dediler, ergenekonda uyardık bizi sucladılar, pkk ile müzakere edilmez mücadele edilir dedik''cok konusmayın''dediler, suriye meselesinde amerika metodunu bırakın dedik ''esedcisiniz'' dediler, amerikadan ab'den israilden bize fayda glmez dedik ''gerici yobazsınız'' dediler, ekonomik politikanızı ÜRETİME yönelik yapın dedik ''yatırımlara karşısınız''dediler, tarıma öncelik verin dedik ''köylüler çalışmıyor'' dediler, gerçekten MİLLİ olacak bir eğitim sistemi üzerinde çalışma yapılsın dedik ''deneme-yanılma'' metodumuz var dediler, ahlaki çöküntüye sebep olan unsurları belirttik '' hangi devirdeyiz'' dediler.

ÇAĞRI
11.07.2018 11:22

ÇAĞRIYA DİYORSUN..PEKİ ÇOĞUNLUK OYU ALMADIN.NASIL İDARECE EDECEKSİN DEVLETİ NASIL ARINDIRACAKSIN KİRİNDEN. YAN YANA DUR GEL UYAR YANLIŞTAN DÖNDÜRMEYE ÇALIŞ DİYORUZ..İYİLİĞİ GÜZELİ ANLAT.BU MÜSLÜMANIN GÖREVİ DEĞİL Mİ? DİKKAT EDERSEN ÇOĞUNLUK HAKLIDIR DİYEN YOK.TEK YOL HİÇ DEĞİL. BEŞER HATA YAPMAZ MI ?YENİ MODA DİYORSUN.İDARECEİ İNSAN DEĞİL Mİ? MÜSLĞMAN KANI AKMASINDAN, AHLAK VE MANEVİYAT ÇUKURLUĞUNDAN KINA YAKAN YOK EDEBİNİ TAKIN.İYİ NİTETLİ YORUMLARA YALAN DOLAN DEYİP ÜSTE ÇIKMAYA ÇALIŞIYORSUN.YALAN BİZDE YOK DİYORSUN..ÖYLE İNSAN YAŞIYOR MU BU DÜNYADA...BENİM DEDİĞİM SP VE AKP İÇİNDE BAZILARININ SUÇLAMALARI VARKİ MÜSLÜMANA YAKIŞMIYOR.DİYORUM.NERENDEN ANLIYORSUN BİLMEM. birlik diyorsam iyilikte doğruda!

BU DA ÇAĞRIYA :)
10.07.2018 19:28

bizde hersey seffaf !! yazdıklarım İFTİRA ise vah benim halime ;) eğer doğru ise vah sizin halinize hemde ne vaaahhh !!!! çoğunlukta birlik olma şartını da gercekten anlamak mümkün değil. diyosunki gel hepberaber bu kadar kötülüğün altına imza atalım da biz yanıyoruz zaten gel sende yan diyosun :)) idarecilerin hata yapmasını kabul etmek de YENİ MODALARDAN biri heralde. arkadaş kusura bakmayın ama KOMİKLEŞİYOSUNUZ.. ŞİRKET YÖNETMİYORUZ !!!! MÜSLÜMAN KANI AKIYOR DİYORUZ SİZDE DESTEK OLDUNUZ DİYORUZ !!!! ZİNA FUHUŞ EKONOMİ KUMAR YOLSUZLUK VS VS DİYORUZ.. SEN DİYOSUNKİ YÖNETİCİLER HATA YAPABİLİR !!! gercekten ilginçsiniz cok ilginçç ... AYRICA YALAN BİZİM KULLANACAĞIMIZ SİLAH OLAMAZ ! ama sizin en güçlü silahınızda dediğin gibi YALAN olmuş

yusuf
10.07.2018 13:33
yazıklar olsun her ikinizede sizler dava adamı değilsiniz islama ve türk milletine ne kadar düşman varsa kolkola gezdiniz meclise girdiniz ne uğruna para kişiliğinizden dahamı önemliydi sebeb ne olursa olsun doğrudan yana olmanız gerikirdi ama tercihiniz yanlıştan yana oldu aldıgınız maaşlardan bana düşen payı var ise hakkımı helal etmiyorum ikinizede
YUSUFCUK
10.07.2018 16:59

İSLAMA MİLLETE ÜMMETE NE KADAR ZULMETMİS DUSMAN VARSA AYNI TASTAN YEDİĞİNİZ YEMEKLERİN HESABI SORULACAK YUSUF HİÇ MERAK ETME.. ALLAH (CC) HUZURUNDA HERKEZ YAPTIGININ HESABINI VERECEK SÜPHESİZ. VE A-HABER GİBİ HAVUZ MEDYALARININ AGZIYLA İFTİRA-YALANLARIN HESABI DA SORULACAK MERAK ETME. BIRGUN COK PISMAN OLACAKSINIZ...

yusufffffa2
10.07.2018 16:49

--- devletin içine düştüğü israf batagı, zengin olan bir sürü yandas akraba- şahıslar, ben yaptığım yanlısda dogru sayılır ama sen dogruda yapsan yanlıstır zihniyeti, belediyelerin içinde bulundugu ve herkesin görüp kabul ettiği ve acıga cıktıgında bile gülüp gectiği RÜŞVET-YOLSUZLUKLAR, ülkenin heryerinden gelen ve cogu gizlenen istismar haberleri, ülke yönetiminde yapılan en büyük operasyonların sonunda KANDIRILDIK ALDATILDIK falan filan deyip kendini yine temize cekenlermi. BURALARMI DOĞRU YERLERİNİZ !! SAYALIMMI DAHA. bende bunlara hakkımı helal etmiyorum .. HADİ BAKALIM GÖRÜŞÜRÜZ AHİRETTE. COGUNLUK OLUNCA HAKLIMI OLCAZ SANDINIZ YUSUFFFFF AGAAAAAA

yusufffffffa1
10.07.2018 16:41

doğrudan yana dediğin yer neresi aga onu da diyeydin !!! stratejik ortagı-bop eşbaskanı olan abd'ci, ugruna her türlü pislik yasayı cıkaran AB'ci , ihtiyacımız var dedikleri israilci, ve bunların katil baskanlarını mecliste konusturup ayakta alkıslayanlarmı, habur-oslo-acılım-megri megri- barzani- söz kürt devletinin bayragının Ankara'da asılması, toplum ahlakının çökmesi, uyusturucu kullanımının 8 yasına kadar inmesi, milletin borclarından dolayı BÜYÜK TÖRENLERLE acılan icra daireleri, rakı fabrikalarınn sayısının artması ile övünmeler, 3 adet olan kumar oyunu sayısını 18' cıkaranlar, faize bulasmayan kurum-şirket-şahıs kalmaması, ekonomik olarak bitmişliği makyajla düzeltmeye calısanlar, ithal edilmeyen nerdeyse hiç bir ürün kalmaması,

BOS KONUSMA
09.07.2018 10:22
yahu sizden IRAK, SURİYE, FİLİSTİN, LİBYA, DOĞU TÜRKİSTANLI kardeşlerimizin hesabı sorulacak SEBEP OLANLARLA BİRLİKTE- SEBEP OLANLARA DESTEK OLDUĞUNUZ İÇİN !!!!!! MAVİ MARMARANIN HESABI SORULACAK- SATTIĞINIZ İÇİN - VATANDAŞIMIZI KORUYAMADIĞNIZ İÇİN !!! bu milletin AHLAKİ COKUNTUSUNUN HESABI SORULACAK !! EKONOMİDE BU KADAR BORÇLANIP- BORC KADAR ÖDENEN FAİZİN HESABI SORULACAK -- RAKI FABRİKALARININ HESABI SORULACAK !! EN GÜZEL YAPTIĞINIZ İŞ OLAN ADALETSİZLİKLERİNİZİN HESABI SORULACAK !! O kadar cok sorgulanacagınız yer varki !!!! diyosunki gel bize ORTAK OL :)) kusura bakmayın yuzde %99 da olsanız bunlara ortak olamayız.... bu saydıklarım ve sayacaklarım chp-iyi parti iktidarında olmadı !! sizin 16 yıllık iktidarında oldu HATIRLA !!
ömer yusuf
10.07.2018 18:58

KÖR GÖZLER Kardeşim rumuz ismin gibi kendin çalıp dinliyorsun saydığın kötülüklerden arınılmasını istiyorum bende ülkemin.Her devirde iyi kötü vardır.150 yıl neden garip koca Osmanlı yüzümüze batıya dönmekten onların taşeronu olan idareciler yüzünden çoğaldı. Din yok sayıldı dindar hakarete zulme uğradı. Dini eğitime darbe vuruldu. Bilinçli bir Müslüman nesil yetiştirilemedi..yazısı değişti, cahil kaldı. haram sistemi AKP kurmadı.Bopçu akpye oy vermedim.Ama şimdi çok hatalardan dönen batının sevmedi1ği bir AKP var bağımsız dindar ve vatansever sloganları var beynindekini bilmem. Bu seçimde doğru saf orasıydı ben sp kardeş bildim safın yanlıştı dedim.Siz iyice fesat haset oldunuz. Rabbim bilir görmeyen göz kimde?

KÖR GÖZLER
10.07.2018 13:32

ÖMER YUSUF !! sen diyosunki memleketteki sıkıntıların, kötülüklerin, ahlaksızlıgın, israfın, faizin, akan müslüman kanlarının, batmış ekonominin, yolsuzlukların, fuhuşun- zinanın artmasının sebebi 150 yıllık ülke geçmisi diyosun !! cok garip ya gercekten cok garip. gözleriniz var görmezsiniz, kulaklarınız var duymazsınız.. kötüye gidişi durdurmak için geldiniz kötüye gidişi SİZ hızlandırdınız. başörtüsü serbest olunca, ,nedense herseyde serbest oldu.. bu da cok garip yemin ederim cok garip..

ÖMER YUSUF
10.07.2018 10:51

Talha, kir düzeninin yavaş yavaş silinmesini istiyorsan birlik olan iyiyi yapmaya çalışana destek ol diyor...var oklan bu pislikler dünya var oldukça olacak. Bununla samimi mücadele edenler de kazanacak.GELDİM HEPSİNİ YOK ETTİM DEMEK KOLAY MI? 150 YILDIR BATIYA TAŞERON VE KÖLE OLMUŞSUN..İNANCINI SATMIŞSIN..GEÇMİŞİNİ SİLMİŞSİN.UYMAYAN GÖMLEĞİ GİYDİRMİŞLER, YOZLAŞMIŞIN.NESLİN AHLAKINI BOZAN ÖRTÜSÜNÜ YIRTAN ÖRTÜSÜNDEN OLAYI HAKARETE UĞRAYANLARI YOK SAYIP CHP FETÖ PKK İYİ SAFINDA OLMAYI YAKIŞTIRAMADIK SP YE.. İTTİFAK BİTTİ İNŞALLAH. HATAYA BİR DAHA DÜŞÜLMEZ..AHLAK VE MANENİYAT İÇİN TEDBİR ACİL HEMFİKİRİZ.İYİYİ UMDUĞUMUZ AKP NİN İŞİ ZOR.AKP DEN ÖNCE O KİR SAYDIKLARIN VARDI..İNŞALLLAH AZALACAK VE BİTECEKLERDİR.

algıların esirleri
09.07.2018 11:15

adam size tek tek saymıs :)) sen hala bıdıbıdı konusuyosun. bunların hesabını kim verecek ALLAH askına .. chp mi verecek iyi partimi verecek. kim sattı bu kardeş ülkeri, azıcık aklınızı kullanın,i gercekten cok az kuıllansanız yetecek. sizi kimzehirledi de gözleriniz görmez oldu Allahaskına. saadet sadece %10 barajı için ittifak yaptı, seçim bitti ittifak bitti KONU BU KADAR BASİT.. zina fuhuş alkol suç her türlü pislik bu zamanda yayılmadımı !!!!! sen kalkmışsın ''' BU PİSLİKLERİ AKP EKMEDİ ''' diyosun.. arkadaş 16 sene oldu 5 yasındaki cocuk suan senin sisteminle buyuyup 21 yasında geldi, 7 asındaki senin sisteminle buyudu... senin destek oldugun ülkeler mahvetti ÜMMETİ !! senin yandaşların ZENGİN oldu !! GÖR ARTIK GÖR GÖR GÖR !!!!!!!!!

YUSUF TALHA
09.07.2018 10:41

Kardeş...bu ülkeye bu pislikleri AKP ekmedi...bazı kirleri temizleyecek deterjanı imal etmeye çalışıyorsa. Akılla fikirle yardımcı ol. En makbulümüz insanlığa faydalı olanımız değil mi? Siyaseti önce insan ve insana faydalı olmak ta sayıyorsan bu CHP ve iyi parti ile mi olacak. fikrinize katılmıyorum. Düşmanınızda değilim. Buy memleket hepimizin. Âmâ biz Müslümanız o pencereden bakmaya çalışıyoruz. Tabi ki bizdeki imanın verdiği basiretle. BAK BİR BAŞÖRTÜDEN YAPILAN EZİYETLER SONA ERDİ.LAŞİKLİKTE ELDEN GİTMEDİ..AÇAN AÇIYOR..AHLAKSIZLIK UTANMAZLIK DİP YAPMIŞ...ÖZGÜRLÜKLER Haçlı ve Yahudi de yok..Ama yavaş yavaş güzeli yapmaya kir düzeninin kurumlarını değiştirmeye başlandıysa destek olacaksın.Neslin için...

AKLI SELİM