Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Kenan Sofuoğlu meclise bu kez motosikletiyle gitti

AK Parti Sakarya Milletvekili milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu yemin törenine motosikletiyle gitti

21:01   |   07.07.2018
Haber Resmi

Milletvekili kaydını yaptırmak için Lamborghini marka otomobiliyle Meclis'e gelen Kenan Sofuoğlu, bugün ki yemin törenine motosikletiyle geldi. Kask takmayı ihmal etmeyen Kenan Sofuoğlu hayranlarıyla fotoğraf çektirdi.

Gazetecilerin sorularını yanıtlayan Sofuoğlu, İstanbul ve Ankara gibi büyükşehirlerde trafiğin her zaman sorun olduğundan bahsetti.Yoğunluk olduğu zamanlarda her zaman tercihini motosikletten yana kullandığını sözlerine ekledi. 





Grup toplantısına katılan Sofuoğlu televizyonlarda izlediği siyasetçilerle aynı ortamda bulunmasının onu çok duygulandırdığını ve onurlandırdığını söyledi. 

"Meclise geldiğimde özellikle tecrübeli siyasi büyüklerimin beni ağabey edasıyla karşılaması çok hoşuma gitti. Yabancılık sürecini yaşatmadılar bana. O açıdan çok şanslıyım. AK Parti gibi bir ailede olmak benim en büyük avantajım olacak. Büyüklerimizin tecrübelerinden faydalanarak, genç arkadaşlarımızla birlikte hem gençlere hem de benim dalım olan sporun her alanında halkımıza hizmet etmek nasip olur inşallah."

 
 
BU HABERLE İLGİLİ 




Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 10753 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7866 kere okundu
YORUMLAR 26 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Hulusi Yüceyilmaz
08.07.2018 11:02
Bu adam pistlerde Türk değilde Yunan bayrağı dalgalandirsaydi bu kadar zorunuza gitmezdi herhalde..Evet biraz agir oldu dimi?Ama ben sizin Türklüğünüzden suphe ettigim gibi ırkınızdan,milletinizden de suphe ediyorum...Su laf sokanlarin ya haset gibi bir hastaliklari var ya da su yukarda saydığım sebeblerin birini taşıyorlar.Bu adam bisikletle gitse meclise siz yine bir kulp bulurdunuz.Oyleyse çatlayın durun ne diyeyim?Sozun ozu kenan bizim çocuğumuz ve ben Sakaryasporlu olarak oyumu ona attım bittiiiii
Deniz
08.07.2018 10:52
Bıktık artık bunun popülizm lerinden.. sürekli ön planda olmak istiyo yeter ya. Maaşını fakire bağışlayacağını söyleyip reklamını yapıyo, gizli niye yapmıyor sun? Yada niye Sakarya için yapacağın projelerden söz etmiyorsun? Belki de milletvekilleri seçiminde Sakarya?nın başarısızlığında bi payın olduğunu düşünüp günah çıkarıyor olabilir misin¿
sssss
08.07.2018 08:55
adam yıllardir calismis kazanmis.dilegi sekilde harcar.diledigi sekilde yer icer.bunu iyisiyle kotusuylede hesabini verecek olan kendisi.neyin pesindesiniz neyin derdindesiniz.birakin elestirmeyide.adamin islama vatana millete hayirli bir vekil olmasi icin dua edin.
sakaryali
08.07.2018 04:49
CHP VE İT TIFAKLARI SAYESİNDE MECLİSE TERÖRİSTLER DOLDU ONU GÖREN YOKTA TEPKİ YOKTA KENAN SOFU OĞLU NA MI KIZIYORSUNUZ YALANDAN YERE KİMSE KOD ADIYLA YAZMASIN SİZİN KOD ADINIZIN HEPSİ AYNI CHP SAADET İYİ HDP VE FETO İŞTE SİZİN ADINIZ VE SOYADINIZ ŞİMDİ İSTER BEĞENİN İSTERSENİZ BEĞENMEYİN. ......KADAR
Cihan376
10.07.2018 10:31

İttifaka laf atıyor teröristleri meclise sokmuşmuş. Aslanım onları Akepe soktu meclise masaya oturarak Oslo da İmralı da... O zamana kadar parti olarak seçime giremiyorlardı bile. Akepe güçlendirdi bu adamları ne çabuk unuttunuz. Ayrıca ittifakta terörist kardeşi birinin aday olduğunu görmedim ben ama akepeden mv oldu. Ayrıca ittifaka hdp den vekilee geçmedi ama akepeye geçti. Az bi gözünüzü açın da görün.

Kalabalına54
08.07.2018 14:14

hakan sukurde .boyledi.nikah sahitleri.VE h.sukur stadi.

Duyarlı vatandaş
08.07.2018 02:01
Hayret bişe ya ne kadar kıskanç bi toplumuz. Adam diyor ki ben buyum kırılmadık kemiğim kalmadı alnımın teriyle kazandım aldım milletvekili maaşını yardım için kullanacam parayla işim yok hizmet etcem diyor ama yok bizim halkımız sadece görüntüye baksın hele bi bekleyin. Kenan sofuoğlu adam gibi adam yaptıklarıyla zaten kendini belli edecek çekemeyenler utanacak
kertenkele
08.07.2018 02:12

YAPTIKLARI ORTADA...YUKARIDA ŞEKİLDE GÖRÜLDÜĞÜ ÜZERE...BİZ ZATEN YAPAMAYACAK OLDUĞU ŞEYLERİ KONUŞUYORUZ..:)

eyyuu
08.07.2018 02:00
Medyabar yeter artik bıktık şu adamın haberlerini görmekten bizene eseginden atından arabasına motorundan ya yeeeeeter.
Sakarya
07.07.2018 23:48
Yazıklar olsun Sakarya için hangi prejeji Meclis?e getirecek Türkiye için hangi prejeyi getirecek diye tartişmıyoruz arabayı vergi vermemek için kimin üzerin almış .Şimarklık yapmış ğörgüsüzlük onu tartışıyoruz. Vah Türkiyem kimler benim vekilim olarak listeye yazılıyor. Demeki biz buyuz yukarıdakilere kızmayın. Siz ne istiyorsunuz biz bunu yapıyoruz diyorlar. Yansın asfaltlar aldığımız arabalar motorlar kimin utanın. Kek ve çay bedava.
Öğrenciii
07.07.2018 23:24
Sakarya Üniversitesine rektör ne zaman atanacak?
EYÜP BAKIR
08.07.2018 10:19

KENAN MOTOSİKLETTEN Bİ İNSİN HEMEN ATAMAYI YAPIYORUM......

Fenasi
07.07.2018 23:06
Nerede aç var? Bırakın fakirlik edebiyatını. Size göre zenginlik utanılacak bir durum fakirlik erdem. Çetin Altan chp zihniyeti için ne demiş"kendilerinden az kazanana ayak takımı fazla kazanana hırsız derler"
kertenkele
07.07.2018 23:03
Ah Sofuoğlu ah..Sakarya-Ankara arası gide gele araçlarını gösterir iken ne arada memleketine hizmet edecek zaman ve fırsatı bulacaksın?.Çok merak ediyorum..'bugün lomba ile gittim,yarın motorum ile,öteki gün uçağım,diğer gün helikopter,bir diğer gün gemi vs''der iken 4-5 seneyi ağustos böceği misali geçireceksin..Sen de haklısın..Al vekil maaşını Ye milletin parasını,kimler yemedi,sen de ye..Kafana göre takıl işte..
Bir bey
08.07.2018 11:10

Kertenkelemisin yerden bitmemisin bu dunyaya geldin bir baltaya sap oldunmu acaba karsindaki kac kez dunya şampiyonu olmuş biraz saygili ol

asiruh
07.07.2018 22:59
ÖNCELİKLE BENİM PARTİLERLE İSİM OLMAZ KENAN YILLARDIR MOTORLA UGRAŞYOR KIRILMADIK YERİ KALMADI BAYRAĞIMIZI EN İYİ SEKILDE DALGALANDIRDI SAKARYALI OLDUNU HİÇ GİZLEMEDİ HEP DİLE GETİRDİ MİLLET VEKİLİ MAŞINI ALMICAM DEDİ BAĞİSLICAM DEDİ ÜSTELİK BENCE ARTIK KENANIN KARARINA SAYGI DUYMAK DÜŞER BİZE...
sıkıldık
07.07.2018 22:44
cidden sıkıldık artık şu haberlerden, yok arabasıyla gitti, yok motoruyla gitti, yok gömlek giydi, yok bilmem ne, yeter ama..
Semti-Tepekum
07.07.2018 22:29
Bu adamla ilgili yorumları beğenmeyenlerin muhtemelen hepsi chp'li.Ama kendi vekilleri 2 milyon tl telefon faturasını halka dayarken sesleri asla çıkmaz..Kenanin alının teriyle aldığı motor,lüks araba gözlerine batar.Ne diyeyim diz bu zihniyette olduğunuz sürece muharremin dediği gibi 100 sene iktidar olamazsınız.Burdan sofuogluna sesleniyorum;Sakaryasporu sakin unutma!
Gncy
07.07.2018 22:12
Gündemimiz sofuoğlunun meclise gittiği araçlar vay be. Millet aç aç aloo
AHMET YAVUZ
07.07.2018 22:04
YAKIŞIR AKRABAMA YÜRÜ BE KENANIM KIM TUTAR. SENİ YOLUN AÇIK OLSUN SAKARYAMIZIN UMARIM SESİ OLURSUN. ÇİLİNGİR AHMET
send işçi
07.07.2018 21:46
bu arabasını vergiden kaçırmak için yabancı eşinin üzerine olduğu iddaları gerçek mi acaba . yoksa vekilliğinden zaten ümidim yok
DELİ MURTAZA :)
07.07.2018 21:22
VAR MI BÖYLE BİR GÖRGÜSÜZLÜK ALLAHAŞKINA :) YAPMAYIN ŞU HERİFİN HABERİNİ, SIKTI ARTIK...
Adapazarli
07.07.2018 21:45

Saçma sapan konuşma deli Murtaza. Adam zaten motorcu bırakta motorla gitsin. Mecliste bir ilk olsun. Adam senin partimden değil diye çamur atma.

Doğrucu
07.07.2018 21:20
Yan gelip yatma çalış sende olursun
İsmet
07.07.2018 21:10
Turkiyede milletvekili olmayan bir ben kaldım
Samet yilmaz
07.07.2018 22:58

Demek ki fakirsin.

Online Ziyaretçiler