Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Yemin töreninde dikkat çeken olay! Özkoç'ta o karede

Erdoğan'ın yemin töreni öncesinde ve yemin etmesi sırasında muhalefet milletvekillerinin ayağa kalkmadıkları görüldü.O isimler arasında Özkoç'ta var.

00:35   |   10.07.2018
Haber Resmi

MEDYABAR.COM

24 Haziran 2018 seçimlerinde %52.59 oy oranıyla yeniden Cumhurbaşkanı seçilen Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Genel Kurulu'nda yemin ederek göreve başladı. 





Genel Kurul salonuna gelişinde Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti-MHP milletvekilleri ve davetliler tarafından ayakta ve alkışlar eşliğinde karşılandı.TBMM Geçici Başkanı Durmuş Yılmaz, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a mazbatasını teslim etti.

Diğer partilerin milletvekilleri salonda ayağa kalkmazken, CHP sıralarında en önde oturan Sakarya Milletvekili Engin Özkoç'ta tepki gösterilen o isimler arasında yer aldı. CHP Grup Başkan vekili olan Özkoç ve milletvekillerinin bu tavrı büyük kesimden tepki topladı.





Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 11995 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8881 kere okundu
YORUMLAR 30 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Y Y Y
10.07.2018 13:58
denk gelirsek el uzatma sakın yüzüne bakmam
tuncay
10.07.2018 12:06
cumhura bidon kafalı, göbeğini kaşıyan adam diyenlerin başkanına saygısı olur mu? chp her zamanki gibi kendine yakışanı yapıyor allah akıl fikir versin bu kafayla bir 60 yıl daha iktidar filan göremezler bunlara hala oy atanlara da pes diyorum
BAŞ KA
10.07.2018 11:28
Gelir elbet 8 9 ay sonrası. Başlarsınız oy toplamaya. Ozaman nasıl bacak bacak üstüne atıp "o 15 vekili iyi partiye kaça kiraladınız" diye sormasını biliriz bizde. Yada sizin evden de hdp ye 1 oy cikti mi diye soran cikar elbet.
selim can
10.07.2018 16:06

sanki engin özkoça oy veriyorsun da konuşuyorsun.

turşucu kamil
10.07.2018 10:02
BUNLARA RAHATSIZ DEMEK RAHATSIZLARA HAKARET OLUR
Şahin
10.07.2018 09:33
Başkanımız RECEP TAYYİP ERDOĞAN?ı sevmeyenlerin aman yeter ki bu gelmesinde kim gelirse gelsin zihniyetlilerin çabaları sonucu milletvekili olmuş vatanını bırak kendine bile faydası olmayan insanlar topluluğu bunlar. O makamlara hiç yakışmıyorsunuz. O kalitede değilsiniz.
Kıllanan Adam
10.07.2018 09:27
RTE artık partili bir Cbaşkanıdır. Herkesin Cbaşkanı değildir. Seçim meydanlarında rakiplerine neler dediğini ne çabuk unuttunuz. Tamam, 26 milyon oy aldı, işte o oylarla da Cbaşkanı oldu, ee daha ne olsun. Herkes ayağa kalkmak zorunda değil. Herşeyin, bütün değerlerin içini boşaltan akepe Cbaşkanlığının da içini boşalttı. Hayırlı olsun size tek adam rejimi. Tadını çıkarın.
E.S. Sakaryalı
10.07.2018 12:15

kıllanan adam; kıl olduğun belli, bu bir hizmet yarışı kazandıktan sonra TÜRKİYENİN CUMHURBAŞKANI onun bun değil. o zaman şöyle yapalım. CHP Li belediyeler de sadece chp liler yaşasın. Hazineden para yardımı almasın. ayırımcılık yapan sizsiniz. Tek adam sizde var. 9 seferdir yenilse bile orada oturan.

sakaryali
10.07.2018 11:03

BÜTÜN FETOCU .......... BURDA TOPLANIYOR ..... HADİ BUNU DA BEĞENMEYİN VATANSIZ KİMLİKSİZ ......

sakaryali
10.07.2018 10:58

Öyle ise neden diğer adaylar ortayacikti ozaman bağımsız girseydiler seçime

SelKara
10.07.2018 09:14
26.325.188 kişi bu adama oy vermiş. sen oy veren 26 milyon kişiye saygısızlık ediyorsun. 1 Dakika ayağa kalkacaksın makama hürmet göstereceksin.
E.S. Sakaryalı
10.07.2018 09:07
sn. Özkoç ; ben de bir Sakarya lı olarak demek ki inşallah şehir in sokaklarında karşılaşırsak bana da hak doğdu, uzattığın eli tutmayacağım, verdiğin selamı almayacağım. vatana sahip çıkan adama Sakarya lı denir. Sana ne denir bilmiyorum ama sen sakaryalı değilsin.
yiğido
10.07.2018 08:57
Chp liler nasıl da beğenmemiş. işte bizim halkımız böyle. ben de şimdi rasgele bir yerde enginciğimi görürsem ne yol veririm ne saygı gösteririm. ynaındaki dalkavuklar 'milletvekiline saygı göster' diyecek. o zaman diyeceğim şey belli. eden bulur.
selim can
10.07.2018 16:10

elini sıkmayabilirsin ama yol vermeme şansın yok canım benim.CHP nin yaptığı yanlıştır bunda hemfikiriz ama yanlışı yanlışa düzeltemezsin güzel kardeşim

Serda
10.07.2018 08:13
Muhalefet sakaryada %10 oy alıyor galib bunların hepsi medyabarda toplanıyor, Yorum beğenmelerine bakıldığında ZORlarına gitmiş
Cii
10.07.2018 08:10
Yaşadığın ülkenin cumhur başkanına saygıda kusur etmek cumhuruna saygıda kusur etmektir. Sen halkına saygı göstermiyorsan vatanına da saygı göstermiyorsundur. Partini siyasetini geçtim, ülkenin başındaki adama saygı göstermiyorsan ne millet meclisinde yerin vardır ne de bu milletin vekilisindir. İşte bu yüzden yıllardır sürünüyor bu parti, işte bu yüzden nerede yanlış yaptığını göremiyor bu parti. Gönül isterdi ki sol kesim de güçlü karakterde olaydı da iyi bir rekabet oluşsaydı. Biz milletin de yaşam kalitesi artardı belki böylelikle...
sakaryali
10.07.2018 08:09
SEÇİLMİŞ TÜRKİYE CUMHURİYETİ BASKANINA VE ONU SEÇEN HALKINA SAYGISI OLMAYANIN HİÇ BİR ŞEYE VE KİMSEYE SAYGISI YOK TUR BUNU UNUTMAYACAĞIZ BUNLAR YEREL SEÇİMLERDE NASIL GEZİP OY VERİN BİZE DİYECEKLER UTANMADAN CHP HDP SAADET VE KÖTÜ PARTİ BAKIN BU YAPTINIZ TERBİYESİZLİĞİ SAKIN UNUTMAYIN ÇÜNKÜ ÖYLE KARSILANACAKSINIZ
sakaryali
10.07.2018 10:53

ZORUNA GITTINE GÖRE YAZMIŞIM YOKSA CEVAP VERMEZDIN

akyazılı
10.07.2018 09:08

Güya bir şey yazdın!...

ULU SOKAK
10.07.2018 07:29
SAYIN ÖZKOÇ'A SORMAK İSTERİM.16 NİSANDA REFARANDUM YAPILDI HALK O SİSTEMİ ONAYLADI,,SAYIN ÖZKOÇ'U DA VEKİL YAPAN AYNI SEÇMENDİ..ZATEN %31 OY ALAN KENDİ PARTİLİ ADAYIN ALDIĞI OYU BİLE KABUL ETMEYEN BİR ZİHNİYET GÖRÜNÜYOR ,BEN SEÇMEN OLARAK DAHA NE DİYEYİM..SAYIN ÖZKOÇ BENİM İRADEMİ KABUL ETMEMİŞ ,LAKİN BENİM OYUMLA O KOLTUKTA OTURUYOR....GÖRÜYORSUNUZ ANLATMAYA GEREK YOK..NOKTA
Tek Kelime
10.07.2018 06:50
Adamsın...
sakaryali
10.07.2018 02:58
SEÇİLMİŞ TÜRKİYE CUMHURİYETİ BASKANINA VE ONU SEÇEN HALKINA SAYGISI OLMAYANIN HİÇ BİR ŞEYE VE KİMSEYE SAYGISI YOK TUR BUNU UNUTMAYACAĞIZ BUNLAR YEREL SEÇİMLERDE NASIL GEZİP OY İSTEYECEK GÖRECEĞİZ SİZİN PARTİNİZİN VE ENGİN OZ KOÇUN YAPTIĞI KARŞINIZA ÇIKACAK TIR HİÇ MERAK ETMEYİN ER GEÇ SİZİ BEKLİYORUZ HEE ŞU DA VAR CHP NİN YANISIRA DİĞER İŞBİRLİKÇİ PARTİLERİ DE BU HADSİZLİK TEN PAYINI ALACAKLAR GELİN DE GÖRÜN .BURASI NAMERT MEYDANI DEĞİL BURASI ERMEYDANI
tayfun
10.07.2018 02:38
engin özkoçun ilk ofsaytları değil bu kendinde çığır aştı. maşallah bir özgüven bir özgüven ama yaptığı muhalefetlik değil saygısızlık. kendi kaybeder
İsmail
10.07.2018 02:09
Kucuk partiler küçük insanlardan oluşur küçük insalar küçük düşünür CHP gerçekten küçük insanlarin küçük düşünceli insanların partisi olmaya hızla devam ediyor guclu muhalefet güçlü iktidar doğurur kuclu muhalefet iktidar adayı olmaya yakın olur çok merak ediyorum Engin Özköç sakaryaya geldiğinde seçmen sorduğunda nasıl bi cevap verecek CHP seçmeni sözüm düşüncem sizlere değil ama bu CHP yönetimden sittin sene kuclu muhalefet olmaz ayrıca bu kadar insanın oyuna ve oy verdiği reisi cumhura saygi göstermeyen partiye ben neden saygı göstericem yazıklar olsun
İsmail
10.07.2018 02:09
Kucuk partiler küçük insanlardan oluşur küçük insalar küçük düşünür CHP gerçekten küçük insanlarin küçük düşünceli insanların partisi olmaya hızla devam ediyor guclu muhalefet güçlü iktidar doğurur kuclu muhalefet iktidar adayı olmaya yakın olur çok merak ediyorum Engin Özköç sakaryaya geldiğinde seçmen sorduğunda nasıl bi cevap verecek CHP seçmeni sözüm düşüncem sizlere değil ama bu CHP yönetimden sittin sene kuclu muhalefet olmaz ayrıca bu kadar insanın oyuna ve oy verdiği reisi cumhura saygi göstermeyen partiye ben neden saygı göstericem yazıklar olsun
misafir
10.07.2018 01:38
Chp ve iyi partının bu davranışını anlamakta zorluk çektik.Tecrübeli siyasetçilere yakışmayacak bir hareket.2'8 ülke yönetimi üst kademe bürokratlarının ve binlerce insanın yerli ve yabancı gazetecilerin katıldığı o anda Devlet başkanına yapılan bu hareketi kınıyorum.cumhur başkanı seçilmiş bir kişidir .Vatandaş tercihi bu yönde kullanmışsa siz vatandaşa saygı göstererek toplum birliğine zarar verecek bu davranışları sergiliyemezsiniz.Oy vereninde vermeyeninde cumhur başkanıdır .vatan sevgisine ego karıştırılmamalı.Bu hareketler onurlu bir davranış kesinlikle değildir.
Pamukova'lı
10.07.2018 01:33
Ben Ölümüne Cumhuriyet Halk Partili Bir Vatandaş Bir Muhalefetim. Benim Kellemi Kessen Soldan Aşagıya Doğru Düşer Fakat Ne Kadar Karşı Partili Bir Eşimi Dostumu İl Başkanını İlçe Başkanını Milletvekilini Görsem Saygıda Kusur Etmem Tebessüm Ile Elini Sıkarım. Siyaset Bir Yanada Saygıda Kusur Etmemek Lazım. Böyle Tepki Gösterilmez Sen Ayağa Kalk Saygını Göster. Tepkiler Farklı Şekildede Gösterilebilir. Partime Kızmıyorum Ama Gerçekten Üzülüyorum. Neyse..
deli
10.07.2018 08:49

Hadiyin la ordan.şu edebi konuşmalarınız yok mu beni bitiriyor.yok kızmıyorum felan ne yapıyorsun çok merak ediyorum.ADAM BAŞKAN oldu kalk saygını göster.Edepsizliğin mastır yapmış hali yaptıkları savunma bana.kendinede yol yapma yok partim diye değil felan filan bırakın edebiyatı.Edepli olun ilk önce

engin
10.07.2018 01:23
tek kelimeyle terbiyesizlik. birde sn. erdoğana diktatör derler.
Kesin Hüküm
10.07.2018 01:21
Yazıklar olsun demokrasi diyenler demokrasi ve gazi meclis iç tüzüğünü yok saydılar işte bunların gerçek yüzü
Online Ziyaretçiler