Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Koltuk yarışı erken başladı!

24 Haziran seçimlerinin ardından başlayan yerel seçim söylentileri sonrasında belediye başkanları harekete geçti.

00:56   |   10.07.2018
Haber Resmi

MEDYABAR.COM

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yerel yönetimlere yönelik uyarıları dikkat çekerken değişim sinyalleri de kulisleri beraberinde getirdi





Erdoğan'ın masasında bulunduğu iddia edilen raporlarda milletvekili seçimindeki oy düşüşlerinde belediyelerin icraatlarının, özellikle de vatandaş ile yeterince iletişim kurmamalarının da etkisi olduğunun altı çizildi. 

Yerel yönetimde AK Parti'yi 2004'te zirveye taşıyan belediyecilik anlayışına geri dönülmesi projesi kapsamında Sakarya'da belediye başkanları yeniden adaylık kapmak için yarışa girdi bile.

Adapazarı Belediye Başkanı Süleyman Dişli, Erenler Belediye Başkanı Cavit Öztürk ve Taraklı Belediye Başkanı Tacettin Özkaraman 3 dönem kuralı nedeniyle yeniden aday olamayacak gibi.

Esnekliği olan bu durumda Dişli, Öztürk ve Özkaraman yeniden aday olmak istediğini dile getiriyor.


En çok konuşulan belediye başkanları hakkında ise şu yorumlar yapılıyor;


KARASU-MEHMET İSPİROĞLU

İspiroğlu görev süresi içinde sürekli soruşturma ve denetimlerle anıldı. Partisinin meclis üyeleriyle ters düşen İspiroğlu'nu zor günler beklediği ifade edilirken, yargı sürecinin kendisini daha da zora sokacağı söyleniyor


FERİZLİ-AHMET SOĞUK

Soğuk'ta teşkilat ve meclis üyeleriyle sürekli polemiklerle gündeme gelen isimlerden biri. Ferizlide yatırımdan ziyade bu konularla gündeme gelen Soğuk'un gönlünden yeniden adaylık geçiyor


SÖĞÜTLÜ-HÜSEYİN GENÇ

Genç bu zamana kadar arazi satışlarıyla gündeme gelen bir isim oldu. İlk döneminde akılda kalan bir faaliyeti olmadı. Genç yeniden aday adayı olacak


HENDEK-İRFAN PÜSKÜLLÜ

Göreve geldiği günden bu yana kendisinin de ifadesiyle, "Benim bir sözüm yok"beyanı akıllarda...Püsküllü seçim vaatinin olmadığını söylemesiyle dikkat çekerken, aday adayı olmayı istediği söyleniyor


AKYAZI-HASAN AKCAN

Akcan olaylarla gündeme gelen bir isim oldu. Polemikler ve olaylarla gündem olan Akcan'ın kamuoyu açıklamaları ve sözleri epeyce dile dolandı. Akcan'ın arazi satışı dışında projeleri akla gelmiyor












Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 11370 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7584 kere okundu
YORUMLAR 26 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Saadet Arslan
16.07.2018 01:28
Söğütlü Belediye başkanı için köylerden belediyeye geçen arazilerin satışıyla ilgili gündeme geldiğini ve ilk dönemde akıllarda kalacak bir faaliyeti görülmedi denmiş. Başkanının öncelikle dürüstlüğünü kutluyorum. Yasa ve mevzuatlara aykırı işi olmamıştır.İlçenin gelişmesine engel olan imar sorununu çözüldü.İmar sorununun giderilmesi ile Devlet yatırımlarına arsa sağlanmış sağlık ocağı,Cami ve okul için arsa tahsisi yapılmış,vatandaş arazileri değer kazandı. Konut üretimi gözle görünür şekilde artmıştır.İlçe esnafına katkı sağlamak ve ilçe çocuklarının öncelikle tercih edebileceği Meslek Yüksek Okul binası bitmek üzere. Arazi satışını yapmayan belediye varmı?Söğütlü belediyesi bu satışları şaibesiz gerçekleştirmiştir tebrik ederiz.
yazlik
12.07.2018 21:09
yazlik ta yollar yapilmiyor asfalt yapmak zor herhalde serdivan a bagli ama belediyenin haberi yok hizmet gelmiyor serdivan sadece bazi yerlerden ibaret degil
tabi ya
10.07.2018 15:13
tabi ya, olur mu öyle şey. ölene kadar başkanlık yapın siz, ne güzel dünya be!!
kamil
10.07.2018 15:10
yorumlarda deniliyor ki şu başkan olursa bir daha oy vermem, şunu yapmam bunu yapmam. çok ta tın. seni kim takar. önüne kimin adı geliyorsa mecbur vericen ona oyu. o kadar. boş boş konuşmayın. hep aynı terane.
Tolga
11.07.2018 11:28

Düdük makarnası ozaman Aleyna tilki çıksa gene aynisinimi yapcan işte bu beyinler yüzünden bu şehir bu halde

Engin Korkut
10.07.2018 15:09
LÜTFEN. Serdivan hariç TAMAMINIZ bırakın, heleki cavit öztürk sana zaten hiçbirşey demiyorum yattın yattın yattın, şahsen onun kadrosundan kalanı da istemiyorum. Büyükşehir ALİ İNCİ veya YUSUF ALEMDAR, diğerleri hakkıyla çalışacak ter dökecek insanlar olsun artık.
send işçi
10.07.2018 14:58
hepinize yol görünüyor beyler
martin
10.07.2018 14:46
Yorumları okuyorum , bir hemşehrim diyor ki ; iyi ki şu 3 dönem kuralı var yoksa kurtulamayacağız. Üzüldüm yani 15 yıl boşa giden zaman bunu kim telafi edecek. ?
Eren bilen
10.07.2018 14:32
Pazar günü erenler ...marketin orda ufacık bir su arızası oldu değiştirmek için ellerine yüzlerine bulaştırdılar 3 gün geçmiş üstüne toprak atıp öylece bırakmışlar asfalt ile arasında 10 cm boşluk var utanmazlar üstüne en iyi bildiğiniz yamayı yapmak zor mu geldi? Aynısını çarşamba kavşağında başlamışlar iddaa ediyorum erenler'in yolları sakaryanın en kötü yollarıdır sırf çarşamba pazarının pisliği eziyeti yüzünden camiliye taşındım biraz olsun kafa rahat etti cavit'den değil belediye başkanı açıkçası muhtar bile olmaz.
Y Y Y
10.07.2018 13:55
bu başkanlar gelirse yurt dışında oturma izni alıp kaçacam buradan bunlarla iş olmaz
ADALET
10.07.2018 13:17
EKREM YÜCE HAKKI YENDİ ERENLER VEYA BAŞKA BİR BELEDİYEDE DEĞERLENDİRİLEBİLİR HAKKIDIR
ADALI 54
10.07.2018 12:25
METAL YORGUNLARININ ALAYINI TASFİYE EDECEĞİZ YENİ KABİNE ANLAYIŞI İLE YOLA DEVAM EDECEĞİZ
vatandaş
10.07.2018 11:36
ohhh be üç dönem kuralı da olmasa kurtulamıcağımız isimler verdi şükür kurtuluyoruz... ama yapılması gereken tamam bir daha aday olmayacak onu anladıkta hesap vermeden nereye gidiyorsunuz bi müfettiş gelsin a dan z ye incelesin tüm belediyeyi geçmişin hesabını versinler sonra nereye istiyorlarsa oraya gitsinler yolsuzluk yapan hakka girende hem bu dünyada hem ahirette hesabını versin öyle kar kar kaçmak yok
ettin ilçeme zAhmet
10.07.2018 10:58
* 10 yıldan beri ilçe halkına ettiği zulmu hiç görmediniz... * 10 yıldır konuşulan yolsuzlukları görmediniz... * 10 yıldır rakipleri için yaptığı iftira kampanyalarını görmediniz... VE şimdi dersiniz ki.... ilçe yönetimi ve belediye meclis üyeleri ile girdiği polemiklerle gündeme geldi dersiniz.. ARTIK MIZRAK ÇUVALA SIĞMAZ GÖRMEZ MİSİNİZ
Esnaf
10.07.2018 10:20
Buyuksehir icin ali inci bana buyuksehir baskani diyebilirsiniz dedi.kulagimla duydum...sakin haa ali inci buyuksehire aday adayi bile olursa sikinti buyuk olur.Ekrem yüce gibi biri olabilir.incinin eski defterleri kabarik karistirmasin millet defterleri..ekrem yuce gibi adam adam gibi adam bence
Asker
10.07.2018 10:15
Burada arifiye yok medyabar bile anladi halk da anladi arifiye belediye baskani kafadan yok zaten.yanlislama olursada arifiye Ak parti donemi kapatir.bunu bir Ak partili olarak yaziyorum.hepsini degistirmezse reis kendi kaybeder
mesut
10.07.2018 10:10
Cavit bey sen ak partinin temposuna ayak uyduramazsın.bence istirat zamanın geldi.reise tam destek ama sana oy yok.erenlerin içindeki sanayileri kim kaldırırsa oy onlara.şehrin içinde sanayimi olur.
Ustasıyız dedeeee ...
10.07.2018 09:50
Usta oldu ismayil bakan , bir dönem daha devam etmeli , korkma arkandayız ismail bakan , biz arifiye olarak komple .
Furkan
10.07.2018 09:40
Ak partiye oy atmış bir vatandaş olarak şehrimize alamadığımız hizmetlerden dolayı Zeki Bey ve ekibine asla oy yok. Seçimlere 6 ay, 1 yıl kala ada avm kavşağında kazı çalışmalarına başlandı. Neden seçimler her yaklaştığında iş yapıyormuş gibi görünüyorsunuz. Şehrin göbeğinde doğru düzgün asfalt yok. Hizmet alamıyoruz apaçık ortada. Bursayı örnek alsınlar. Dörtyol kavşağına battı çıktı yapılması için dilekçe yazıyoruz Türkiye'nin en büyük kavşağıdır dörtyol fakat sadece İzmit cadddesine yapıldı. Kipanın önünü 1 ay içerisinde 3 kez kazıp asfalt attılar. Mübarek gözümüze sokar gibi birde...
Hasbi okur
10.07.2018 09:38
Tayyip Bey Belediyelerin borç ve başarısızlıkları yüzünden seçimleri erkene aldı.24 haziran seçimlerinde kendi oyu ile milletvekili oyları arasında %10 fark vardı.Bu yüzden görevden almadığı bl.başkanlarını adayda yapmayacak.B.Şehir Adayı muhtemelen dışardan olabi
engin sözler
10.07.2018 09:36
Taraklıda Tacettin başkanla devam hatta taraklıya çok o adam hem mütevaziliği hem bilgisi hem çalışkanlığı ile büyükşehir kalibresinde biri vesselam
E.S. Sakaryalı
10.07.2018 09:12
aman aaaa Ali inci yi unutmayın. şimdi başlar, onun aday adayı , bunun aday adayı , şunun aday adayı. diye gezmelere başlar. bu şehir yeni yüz istiyor, ali ile Şaban ile bu iş olmayacak olmamalı bence.
Gokhan
10.07.2018 09:11
Süleyman Dişli Cavit öztürk Zeki toçoğlu Allah aşkına şu sehşehrin yakasından düşün.
Ada54
10.07.2018 08:26
Değişim vakti geldi artık yapmış olduğunuz katrilyonluk harcamalar sizleri kurtarmayacak bu sefer.en borçlu 3 şehir arasında yer almanın bir bedeli olmalı...yama içinde çukur dan gecilmeyen yolların her yağmur sonrası göl olan sel basan yolların bir karşılığı olmalı.Ada trenini kaldırmanın şehirden uzaklastirmanin bir karşılığı olmalı..Son yakındır..
Yeşiltepeli
10.07.2018 07:26
Allah şahidim cavit Öztürk erenlerden tekrar aday olup seçilsin ilçe degistiricez.
Peki Pepe
10.07.2018 12:32

Yorumunuzu beğendim umarım başkanın kendisi bu yorumu görür yada yanındakilerden biri söyler. Gerçekten Erenler in durumu vahim. Belediyelerin standart yapılacak işleri bile hizmet veriyormuş gibi göstermesi yanlış.Asfalt atılacak tabi bu zamanda yada su ve kanalizasyon hattı çekilecek tabi. Yapılan parklar bile çok büyük hizmetmiş gibi gösteriliyor. Etbalık kavşağına yapılan köprüden izmitte kaç tane var saydınız mı hiç ? Cavit başkan romanları kaldıramadığı için kentsel dönüşüm yapayım dedi ama onunda altından kalkamadı. evet kentsel dönüşüm güzel ve büyük bi hizmet ama toki ile yapılması daha uygundu. şuan elimiz ayağımız bağlı beklemedeyiz bi ilerleme yok umut yok. başkanda artık yapamayacağını anladı sanırım pek ilgilenmiyor.

Online Ziyaretçiler