Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Mayhoş Sakaryaspor'un rakibine imzayı attı!

Bu sezon sözleşmesi biten ve yeni yönetimin kadroda düşünmediği Talha Mayhoş TFF 2.Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Bayrampaşa ile sözleşme imzaladı.

18:32   |   10.07.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi

SPOR264.COM


Sakaryaspor'un 2 sezon boyunca formasını terleten ve 54 numaralı formayı taşıyan Talha Mayhoş Bayrampaşa ile imzayı attı. Bu sezon yeşil-siyahlı takımda 35 karşılaşmaya çıkan ve 5 gol kaydeden Sakaryalı ortasaha oyuncusu yeni takımıyla 2 yıllık imza attı. Özellikle Sakaryaspor'un Play-Off maçlarında gösterdiği performans ile taraftarın beğenisini kazanan 29 yaşındaki futbolcu çalışmalarını yaz tatilinde tek başına sürdürüyordu. Yeni yönetimle anlaşma zemini hazırlayan ortasaha oyuncusu için Tatangalar'da 'Talha Mayhoş takımda kalsın' kampanyası başlatmış ama yönetimin dikkatini çekememişti. 






Böylelikle Sakarya doğumlu 29 yaşındaki ortasaha oyuncusu 2 yıllık olarak Bayrampaşa ile anlaştı. 





Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 11950 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8655 kere okundu
YORUMLAR 15 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
halilko
12.07.2018 10:13
Evet tatangalar kaç tane kombine aldınız.İnsanalrı merak içinde bırakmayın.250 yi geçmez.Aslında kale arkasına geçmeleri en mantıklısı.Enazından taraftarlar adam gibi yerde parasını verip yada kombine alıp maçını izler.Kulube destek olur.Köstek olmaz.
nihat muriç baş
12.07.2018 08:05
bu iş böyle sakaryalı ol ağzın ile kuş tut yuvadan kovarlar. bu şehirden olma ağzınla söv trübüne yönetime el üstünde tutarlar ;) talha sende bunun cevabını sakarya spora oynadığın maçta verirsin inş . oyunun vede üzerine golünü atarsan adı sadece şeref trübünü olan yere dön ve bak ;) zaten batuhanın küfürlerinden daha sert olur o bakış. ama tabi anlıyana :)))
E.S. Sakaryalı
11.07.2018 18:02
çok üzüldüm. Sakarya nın 2 sezondur en çok çalışan futbolcusu idi. BENCE SAKARYA SPOR DA KALMALI İDİ.
ibrahim sezer
11.07.2018 15:32
Yasir Karahan (Ümraniyespor'a gitmiş 1.lige) hariç dikine üst liglere giden topçu yok. (Batuhan Adana Demir'e gitmiş , o zaten Süper Lig topçusu, kumaşı iyi ama ahlak yok). Mersin'de takımını sattıkları için diğer topçuları kolay kolay üst liglerde Süper ligi hedefleyen takımlar almaz. Adamların demekki Süper Lig'de veya Avrupa'da oynama hayalleri yokmuş. Kendi çaplarında burada eğlendiler işte. Belki de yönetim zaafiyetinden yararlanıp birşeyler de yapmış olabilirler. Şu andaki alacakları onlar için çerez parasıdır belki. Herkes ne yaparsa kendine yapar.
YÜKSEL ÖZ
11.07.2018 11:56
KENDIM ETTIM ,KENDIM BULDUM ...SARKISI SANA GELSIN ...SEVGILI SINIF ARKADASIM.YENI TAKIMINDA HER NE OLURSA OLSUN CANİ GONULDEN BASARILAR DILERIM...
Üsküdar5454
11.07.2018 09:30
Böyle sıradan topçuların gidişine ağlayacaksak biz şampiyonluğa nasıl oynayacağız Talha ta teşekkür edin gitsin
Sakaryasporluyuz
11.07.2018 02:51
Tüm emeklerinden ziyade Mersin de sahada yürümesi pres yapmaması oyun içinde oyunu izlemesi deplasman öncesi kaosa öncülük edenlerden olmasi ile hatırlanacak.54 numara hak edecek bi karakter olmadığını son anlarda gösterdin.
Süper b
10.07.2018 23:22
Hafız yolun açık olsun da eyvallah kendine göre bu şeklin var eyvallah ama senden ricam ben SAKARYALİyim felan deme.. geçen seneki o otobüs faciasında durduğunu yeri karakterini sakaryali görünüp aslında bu şehre yabancı olduğunu hep beraber gördük..kusura bakmayın da bu yeni nesil topcularin Sakaryalı duruşlarını pek goremiyorum.. ezik ve bitik bir duruşları var.. yok arkadaş bir türlü alt yapı denen oluşumdan bir yıldız nasıl çıkmaz çıkmıyor arkadaş gelen hocalar odü patlıyordu alt yapıdan bir oyuncuyu oynatiyimda bı heyecan olsun.. yok yok yok..şunu da söylemeden geçemeyeceğim Ahmet hoca gumushanedeyken zor gol atan bir takım oluşumu vardı.. yani orta saha dayalı bir oyun konsepti görürsek sasirmayalim.. bilmem anlatabildim mi!..
Akyazılı
10.07.2018 23:01
Yolun açık olsun toprağım. Teşekkür edip hayırlısını dilemek lazım, ne yapsaydı yani yönetim girişimde bulunsaydı Talha da elinden geleni yapardı eminim. Kötü konuşmak kirli çamaşırları dökmek bize yakışmaz bu şehrin çocuğu sonuçta. İşini yapıyor o da.
kazım tüfekçi
10.07.2018 20:46
Gidenin ardından kötü konuşmak adet olmuş
Hasan doğru
10.07.2018 20:17
Çok ararsın bu klubu,bu takımı satanin bu takımda yeri yok,yok yeni marş bu Talha bu takımı satanin bu takımda yeri yok yok,yap şimdi o dansını Talha sana tavsiyem TFF'ye ver gerçek kimliğini çıksın,Bu takımı satanin bu takımda yeri yok yok....Kurtulduk, Ahmet hoca akıllı ağır topçu ortasaha kevgire döndü bunlarla
Dilmenli Tatanga
10.07.2018 19:57
Hadi Abim hadi ne verdin ki takıma 2 orta yaptın gerisi vasat Bizde 25 bin kişiye oynarsın Rakipte 1500 Senin gibi 10 tane adam çıkar amatörden
grkm
10.07.2018 19:52
O video çeken topçuların arkasından ağlamak çok manasız olur. Yoksa biz taraftar olarak daha çok ağlarız.
Ada54
10.07.2018 19:18
30 hafta boyunca hiç bir sey yapmadı sayısız top kaybı yaptı ve her kaptırdığı top sonrası koşmak yerine yürüyerek dolanıp durdu kısacası bir seye faydasi olmadı. Bu kalitedeki adamın her sene 10 gol den aşağı düşmemesí lazım katkısı çok daha fazla olmalı yeni takımında basarilar
Sawyer
10.07.2018 18:55
Geçen sene final maçı hariç takımın en istikrarlı oyuncusuydu neden yeni teknik ekip kadroda düşünmedi anlamış deilim?
Online Ziyaretçiler