Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Parktaki bu görüntüler tedirgin ediyor

Erenler Merkez Mahallesi'nde bulunan parkta gece saatlerinde ateş yakarak alkol alan kişiler, park çevresindeki vatandaşların tepkisini çekiyor.

14:43   |   19.09.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi

MEDYABAR.COM
Medyabar.com Whatsapp İhbar Hattına gönderilen şikayete göre, Erenler ilçesi Merkez Mahallesi 1085 Sokakta bulunan çocuk parkında kimliği belirsiz kişiler neredeyse her gece saatlerinde ateş yakarak, alkol alıyor.
Gece seslerden, sabah kalktıklarında ise parklarda bırakılan boş alkol şişelerinden rahatsız olan vatandaşlar, çocuk parklarına böyle bir görüntünün yakışmadığını belirterek, yetkililerden sık sık denetim yapılmasını istedi. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 19498 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7683 kere okundu
YORUMLAR 18 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
54eserokulu
20.09.2018 13:08
clube gazinoya serdivanda kizlardq apartlardq arabada baska yere gidip icecek durumu yoktur ondan belki icmislerdir bu kadar yorum yardıma muhtac insanlar icin yazilmiyor. moderen ayqklqri tqkilan tayfa alkol satisi varsa bu ulkede ve yasak değilse eksikleri her zaman olacaktir. dunya kadar polis var yetmedi bekci dolu her aksam 4 saat biri ugrasa kimse oralari mesken tutmaz cozum kolay yapan yok. sabah 7 kaldirip inşaata calismaya gondereceksin aldiklari maaşın yqrisi karsiliginda bak ozamqn nasil sariliyorlar islerine 4 saat degil 15 saat durqyim burda olur
tiger
20.09.2018 12:20
dün haberlere çıktı hırsızlık yapan kişi bir saat sonra serbestim dedi bi saat sonra da çıktı bu adamları alsan ne olur bunların suçu daha hafif bunları da yarım saat sonra salarlar
AsmaAltı
20.09.2018 06:06
Raftakiler tedirgin etmiyormu?!!
kemal sen
19.09.2018 21:07
SAKIN ONLAR SURIYELI OLMASIN!
Fenasi
19.09.2018 19:34
Bu mahalledeki okullarda kaç defa öğretmenlere saldırı oldu yani öğretmen dövüldü sonucun böyle olması maalesef normal. Dövüldü yazdım kusura bakmayın içim sızladı yazarken.
Emre
19.09.2018 19:17
Bekçilerin gözü neye bakıyor zaten hala anlayamadık zaten biz 155 i arayıp ihbar ediyoruz kendimiz bekçi olduk .
Cans
19.09.2018 19:10
Bekçi efendiler sadece eğlence olan yerlerde serdivan ın cafelerinde çark caddesinin cafelerinde bikere bizim mahalleden geçsinde şaşıralım vay be diyelim okul bahçelerinde park köşelerinde geceleri alkol partileri yapıyor magandalar bu bekçiler nerede bunları kim görecek
ADALI HALİL
19.09.2018 19:01
BİR SÜRÜ BEKÇİ ..ALINDI, BU BEKÇİ ARKADAŞLAR NE İŞE YARAR.......MAHALLELERİ,PARKLARI NEDEN DOLAŞMIYORLAR..................
Ali yeşil
19.09.2018 18:32
Türkiye?nin her yeri böyle oldu artık. Yeni mafyalar yetişiyor buralarda. Yakında Rusya gibi oluruz
Güzel ülkem
19.09.2018 18:14
Mahalleli napsın yüzgöz olsun da kavga mı etsin asalak içmeyi mahallenin parkında yapıyor.. içen anlayışsız tiplere napsın mahalleli...Anca polise bildirir o da çalışan ekibin insafına kalmış kimi uyarır kimi bakar gecer kimi hiç gelmez.... Bu böyle mi sürüp gidecek? Bu belediye neden ışıklandırma yapmıyor, Bekçi kardeşlerim neden park bahçeleri rutin kontrol etmiyor özellikle gec saatlerde...Çözüm odaklı çalışmak gerek.
Ziya Retçi
19.09.2018 17:39
Çocuk parkları maalesef sigara tiryakilerinin, geceleri alkolik ve uyuşturucu müptelâlarının mekanı oldu. Hiç bir tedbir, uyarıcı işaret ve caydırıcı önlem de yok maalesef. Yetkililere şikayet edin dışında da bir çözüm yolu önerilmiyor. Acilen önlem alınması gerekiyor.
Yorum insanı
19.09.2018 16:38
Erenler belediyesi ne ışıklandırma ne de kamera park bu şekilde bırakılmaz.
Kemal söylemez
19.09.2018 16:10
Güzel haber olmuşta bunu yapan zaten mahallenin gençleri bi zahmet sahip çıksınlar yaşam ortamlarına. Devletin tek yaptırımı idari para cezası. maalesef sakaryamızda o kadar çok sokakta alkol alan var ki muhafazakar ruhumuzdan çok uzaklaştık çokkk!!!
Hak hukuk
19.09.2018 20:50

Icmenin efendiliği mi varmış... psikolojik danışmanım babası içen her öğrencim gözyaşı döküyor babam başka biri oluyor diye... icen bilinc kaybi yasar bu gercek. Ne yaptigini bilmez. O hali kendine hoş gelir. Bir de çevresindekilere sormalı. Allahın haram kıldığında hayır aramayın. Hem çevreye zarar hem kendine....

Hasan Çoktu