Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

"Benim Mesleğim Belediye Başkanlığı"

Karasu Belediye Başkanı Mehmet İspiroğlu, TV264 stüdyolarına yaptığı ziyarette dikkat çeken açıklamalar yaptı

15:14   |   19.09.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi

Karasu Belediye Başkanı Mehmet İspiroğlu, TV264 stüdyolarını ziyaret etti. 


Medyabar.com köşe yazarı ve TV264 programcısı Raif Uğan ile görüşen Başkan İspiroğlu dikkat çeken açıklamalarda bulundu. 






Yaklaşan yerel seçimleri ve yeniden adaylığını değerlendiren İspiroğlu, Karasu'ya hizmet etmek için yeniden görevi beklediğini ifade etti. 

Mehmet İspiroğlu, özetle şu ifadeleri kullandı: 

"Benim hep söylediğim bir şey var: Benim meleğim belediye başkanlığı. Ben bu işi çok severek yapıyorum. Karasu'ya bir şeyler katabilmek, Karasu için hizmet üretmek en büyük mutluluğumuz. Önümüzde bir seçim süreci var. Allah nasip ederse elbette gönlümüzden adaylık geçiyor. Şurası bir gerçek; var olan belediye başkanı bir anlamda potansiyel belediye başkan adayıdır. Ancak burada kararı AK Parti yetkili organları ve  büyüklerimiz verecek. Biz onların her kararıma saygılıyız. Ben yıllardan bu yana Karasu'da Belediye Başkanlığı yapıyorum. Eksiklerimiz elbette olmuştur. Ama niyetimiz hep Karasu'ya bir şeyler katmak yönünde. Çünkü biz Karasuyu çok seviyoruz. Ben bu zaman kadar hep insan biriktirdim etrafımda... Benim tek sermayem insan. Partimiz uygun görürse halkımız da yeniden bize teveccüh ederse yola devam ederiz."





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 18231 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 4322 kere okundu
YORUMLAR 18 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
SAVAŞ ELÖPER
21.09.2018 06:28
karasu batıyor.
E.YILDIZ
20.09.2018 17:30
Belediyeler kaynak kullanan kuruluşlardır. Bu sebeple eğer maharet varsa belediye kendi kaynağını yaratır o kaynakla idare edersiniz,başarı bütçeden yemek değildir.
nino
20.09.2018 16:38
:) başkan millet kum ile resim cizen adamı örnek alıp bir birinin arabasının üzerine doğa manzara resmi çiziyor :)))))
Oya Ercan
20.09.2018 15:38
10 yıldır gidiyorum evim var çünkü.almaz olaydım 1 tane yetmiyormuş gibi 2. Sini de aldım.Karasu uçacak çok prim yapacak dediler kandım ve aldım..Karasuda inşaattan başka bir şey yapılmıyor resmen beton yığını..Ve söylendiği gibi sokaklar toz toprak içinde istanbulda oraya giderken mecburen en kötü ayakkabı ve terlikleri giyip gidiyorum..KALİTE SIFIRRRR..SAHİP PARK DENEN YERDE HİÇ GÜZEL DEĞİL AYEICA..ESKİ HALİ DAHA GÜZELDİ..
Karasulu
20.09.2018 14:31
Yorumlar herseyi anlatiyor baska soze gerek yok..
Ayşegül Bilge COKSEN
20.09.2018 17:05

AYRICA INTERNET DE ÇOĞUNLUK HEP KARASUDA EV SATILIK ILANI VAR ÇOK UCUZ FIYATLARA SATILIYOR ........ KAMPANYA YAPMIŞ ÇOK RAHAT ÖDEME, YAZIK ÇOK YAZIK, YAZ KIŞ OTURULACAK BİR YER DEĞIL SUAN IÇIN ASFALT YOK MAHALLE ARALARINDA

Ayşegül Bilge COKSEN
20.09.2018 17:02

Bende yatırım amaçlı aldım tabii ki fiyat arttı ama beklenenin altında oldu bir park yapmakla düzenleme yaptım denilemez alt yapı yok çarpık inşaat sistemi, AĞALIK sistemi gibi bir sistem, turizm konusunda çok basarisizsiniz maalesef çok seviyorum karasuyu ancak çok eksik var çok

Sevgi demuray
20.09.2018 12:41
Hala aday olmak istemesi cok byyuk hata tam otuz yildir karasudayim yollariz yok heryer pis sahil rezalet belediye asla gorev yapmiyo sadece sahilparki yapmakla belediyeculik olmuyo yali mah. Yollar toz kum icinde sahil rezalet artik yeter herkez evini satiyor tamamen suriyelilere kalcak karasu
Adın ne önemi var
20.09.2018 10:07
Evet gerçekten mesleğini harfiyen yerine getiriyor.belediyenin kasası tam takır kuru bakir hayırlı işler başkan sen uyanamadin ama bizler uyanık bir vaziyette seçimi bekliyoruz.
aaa
20.09.2018 09:48
tabi ki sonuna kadar haklısınız .. karasunun her halınden bellı .... ınanın hıc bırseye dokunmasanız daha guzel halde kalır bence ılce daha guzel yere gelır... reklam yapmmayı bılıyorsunuz 1mılyona yakın zıyaretcı geldı dıye ama sezon basında sahıl yolunda acılan 1 metrelık cukuru onaramıcak kadarda aciz bır yonetım sergılıyorsunuz devam edın basarılar.. şu göndermiş olduhuğum mesajın sorumlulugu kendı sahsıma aıttır muhabbetınıde kaldırım artık .
Karasulu
19.09.2018 20:47
İnsana yatırım yaptığınız belli, belediyede boş yer yok.
Ada54
19.09.2018 20:03
Ne başkanı kulup başkanı falan mı şehir adına birşey görmedikde.
zillet
19.09.2018 19:30
başkanım başkanım ne kadar şakacısınız ya
nefes
19.09.2018 18:56
Koltuk, makam geçici hafız. Heveslisi olduğu şeye bak. Meslekmiş. Tövbe tövbeee.
Ahali
19.09.2018 17:22
Allahtan mesleği belediye başkanlığıymış. Ya olmasaydı yanmıştı karasu:) Başkan azıcık odandan cık arabandan in de denize cıkan toz toprak camur içindeki sokaklara bak. Ya da makam odasının camından bi zahmet bakıver sokakların perişan haline.
uyanık
19.09.2018 15:56
Ya da ne iş olsa yaparım abi!..
hıhı
19.09.2018 15:31
gülmekten yorum yapamadım !!
Hasan ak
20.09.2018 10:17

Vallahi 3 yıldır geliyorum karasuya mecburiyetten dairem var diye her taraf toz toprak yaş bırakın tozu toprağı kumaş pantolon kosele ayakkabı giyemiyorsun geçen sene kemal tancadan aldığım ayakkabıyı giydim giydigime bin pişman oldum bide sahilde arabamı park edecen hemen yanında bitiyorlar ver 5 tl ne parası karasuspora maden deresine git ver 15 tl ne parası bilmem ne derneği yok artık aslında il dışından gelenlerle bir anket yapılsa kimse memnun değil gerçi yerluside aynı durumlardan şikayetçi neyse allah yardımcınız olsun hayırlı işler

Online Ziyaretçiler