Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sakaryaspor topbaşı yaptı Görüntüler

Yeşil-siyahlılar yeni sezon mesaisine bugün başladı. Saat 14.00'da toplanan takım ilk antrenmanını saat 18.00'da gerçekleştirdi.

21:04   |   11.07.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi
  8. Haber Resmi
  9. Haber Resmi
  10. Haber Resmi
  11. Haber Resmi
  12. Haber Resmi
SPOR264.COM:-
Sakaryaspor yeni sezon hazırlıklarına Rüstemler Tesisleri'nde yaptıkları antrenman ile başladı.
 
Teknik direktör Ahmet Yıldırım eşliğinde gerçekleşen antrenman basına ve taraftara açık oldu. Yeni transferlerin ilk kez yeşil-siyahlı formayı giydiği antrenmanı başkan Cevat Ekşi ve yönetim kurulu üyeleri yakından takip etti.
 
Eylül ayında başlayacak olan lig öncesinde ilk antrenmanını gerçekleştiren Sakaryaspor'da alt yapıdan 9 futbolcu, yeni transfer olan 11 futbolcu ve geçtiğimiz sezondan kadrodan kalan 10 futbolcu yer aldı.
 
Rüstemler Tesisleri'nde yaklaşık olarak 2 hafta kamp yapacak olan yeşil-siyahlılar 3 Ağustos'ta Bolu'da 2. etap kampına başlayacak.




Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 10800 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 4845 kere okundu
YORUMLAR 11 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Süper b
12.07.2018 15:42
Ya tamam kadro kuruldu belli bir düzeyde takım var ortada ...ama kimse kusura bakmasın bu kadroda beni heyecanlandirip uff be transfere bak diyeceğimiz topçu maalesef yok.. kaç senedir en büyük sıkıntı topla dripling yapıp çalımla adam eksilten adam( Fatih'te sonra )yok.. taraftar armudun sapı elmanın çöpü anlamaz kardeşim yıldız adam almadiniz .. bide zeki başkanı bekliyoruzki bı yıldız topçu alacak diye..birde umarım Ahmet hoca bu adamları idmanlarda komaya soksunki ligin ortasında patır patır dökülmesinler... Temennime gelince: ilk 5 hafta çarpı 3 eder 15 puan.. hadi iyi çalışmalar yiğitler..
Selim Şimşek
12.07.2018 12:51
Yönetim bu tip parazitleri kulübe sokmasin,kombine satışlarına bakacağız ne kadar kulübü düşünüyorlar,göreceğiz tatangalar kaç tane kombine alacaklar
SAKARYASPORLUYUZ
12.07.2018 12:04
tatanka nın bu klübe bu zamana kadar yaptığı faydasından desteğinden çok zararı olmuştur.şimdi de çıkmışlar klübe üye olmaya birlikte gideceğiz diyorlar 21 temmuzda üye olmak isteyen bizimle üye olabilir diyorlar sırf reklam için fazla görünmek için her zamanki gibi çoğu menfaati için reklam peşinde.ben bir yılmaz abiyi bilirim.adam gibi adam bilirim. diğerleri büfeci olsun geçmişte yaptıkları ortada diğer artistler de murat mı ne işsiz. beleşçiler menfaatçi çıkarcı işsizz eğitimsiz klubü sömüren.hayır sen kimsin ki takım otobüsü ile deplasmana gidiyorsun yemeklere katılıyorsun.yönetimin ilk görevi böyle kan emici leri takımdan uzaklaştırmak olmalıdır.
Ada54
12.07.2018 11:26
Tatangalar kombine almaz onlar beleşi sever...şeffaf ol dediğin kişiler final maçına ücretsiz kalkan otobüsten kişi başı 20 tl toplamda 15 20 bin TL o gece cebe indirdi önce bunu aciklasinlar
goktuğ
13.07.2018 13:18

Evet onu bende duydum.Eğer doğruysa çok kişinin ahını alırlar.Kul hakkına girer.Ahirette vah hallerine.

Ahmet ay
12.07.2018 10:07
Evet siz istiyorsunuz ya şeffaf yönetim tatangalar bizde size soruyoruz şeffaf şeffaf;Kaç adet kombine aldınız açıklayın,tatangalari kombine sayısı kaç adet konuşun haydi....
goktuğ
12.07.2018 08:36
Harbidenya TATANGALAR kaç tane kombine aldı.Bilen varmı arkadaşlar.
Emre sener
12.07.2018 08:15
Kaç adet kombine kart aldınız tatangalar,neden kombine alamıyorsunuz hani destek nerde, tatangalar kombineler hazır ve taksitle göreceğiz sahip çıkmamızı .....
Emre sener
11.07.2018 23:58
Kaç adet kombine kart aldınız tatangalar,neden kombine alamıyorsunuz hani destek nerde, tatangalar kombineler hazır ve taksitle göreceğiz sahip çıkmamızı .....
Selim
11.07.2018 23:12
o sakallı güme, geçen seneki yedek kaleci ferhat kaya değil mi? Bana mı öyle geldi,benzettim galiba.Ferhat yazgan ile yönetim anlaştı galiba.Antremanda yerini almış.Yani bence şöyle anlaşsınlar.Geçen seneki kalan parayı (256 bin) almasın.Sözleşmedeki rakamı bu sene alsın. Geçen seneki ve bu seneki gençleri önemli görüyorum.Canberk hacıömer ve diğer gençler tecrübe kazansınlar,Sakarya kazansın.Sakaryasporumuza 2018-2019 sezonunda kazasız belasız ve cezasız hayırlı bir sezon diliyorum.İnşallah Direkt bir üst lige çıkarız.Playoflar Sakaryasporu ve taraftarımızı gerçekten çok yordu.Taraftarımızında kendine çeki düzen vermesini, küfürden-şiddetten uzak ve sadece takımını destekleyen örnek taraftar olmalarını diliyorum.
kertenkele
12.07.2018 04:59

Adam hayırına mı oynuyor?.256 bin tlsini alacak..Ne demek almasın sonra alsın?..Sakaryaspor futbolcusundan sadaka,merhamet dilenecek bir kulup değil..Başkan başkanlığını yapacak ,ödemeleri yapacak..Bir kulup futbolcusunun merhameti ile ile ayakta duracak ise o kulubü kapatın kardeşim.O külüpten bir halt olmaz..Kulubün adı daha fazla rezil rüsva olmasın..Gurur,itibar,namus,şeref diye birşey var...

Online Ziyaretçiler