Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Bir ayda 142 Suriyeli daha geldi

Göç İdaresi Genel Müdürlüğü Ekim ayı verilerine göre, ilimizdeki Suriyeli mülteci sayısı bir ayda 142 kişi daha artarak 14 bin 867 kişiye ulaştı.

10:18   |   11.10.2018
Haber Resmi

MEDYABAR.COM: 

İçişleri Bakanlığı Göç İdaresi'ne kayıtlı mültecilerin sayısı hergeçen gün artarken, verilere göre Sakarya'da 14 bin 867 Suriyeli yaşıyor. İlimizde ikamet izini verilen yabancı sayısı ise 6 bin 454.





Zaman zaman yaşam tarzlarıyla gündeme gelen ilimizdeki Suriyeli ve Iraklı mültecilerin sayısı günden güne artıyor. 

İçişleri Bakanlığı Göç İdaresi Genel Müdürlüğü kayıtlarına göre, 5 Ekim 2018 itibariyle Geçici Koruma kapsamında Sakarya'da yaşayan Suriyeli mülteci sayısı 14 bin 867. İkamet izni verilen yabancı sayısı ise 6 bin 475. 
Bu rakam komşu Kocaeli'de 51 bin 426 olarak yer alırken, diğer bir komşumuz Düzce'de ise bin 491...


Verilere göre, ilimizdeki toplam kayıtlı yabancı sayısı 21 bin 321...

Kayıtlı olmayan başka illerde ikametgah kayıtları bulunan Suriyelilerle birlikte mülteci sayısının ise çok daha fazla olduğu belirtiliyor.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 18427 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 4599 kere okundu
YORUMLAR 16 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
send işçi
12.10.2018 03:34
Suriyelilerde türkiyelidir beraber yaşamak güzeldir onlar savaştan çıktı iyi yaşamayı hakediyorlar kolay değil onlar memleketimizde gurbetçi değil yerli olmalılar avrupa kıskanıyor çünkü suriyeliler bizim kardeşimizdir onlara destek olalım devletimiz onlara ev iş ve sigorta verirse kendilerini daha iyi hissederler onları kazanmaya çalışalım bu şehir onlarla beraberken güzel
Osmanli Geliyor
12.10.2018 03:24
Suriyeliler kardeştir ayrımcılık yapan kalleştir...! Ona göre...!
kemal sen
11.10.2018 21:28
Lütfen her fırsatta özellikle gençlerini savaştan kaçıyorlar diye elestirmeyelim hepimiz biliyoruz ki zaten bunlarda en ufak vatan sevgisi olsaydı biz dahil hiçbir yere sığınmazlardi.Vatan sevgisi biliyorsunuz çok farklı bir düşünce.Çanakkale savaşı sonrası ne demişti.Zavallı ingiliz komutan hamilton "Türklerden başka dini ve vatanı uğruna canını vermeye hazır asker görmedim "
Hulagu Han
11.10.2018 18:43
Kendi düşen ağlamaz, bu kader değil tercih, oylarınızla siz tercih ettiniz. Şimdi isteseniz de gitmezler artık, diz gidersiniz onlar hitmez
karabalina54
11.10.2018 18:39
Ey ümmet ..SEN HIC ULKESINI BIRAKIP KACAN TURK EVLADI GORDUNMU.ONLAR GEZECEK TOZACAK BELESTEN YATACAK.BIZIM ASLANLAR SURIYEDE SEHIT OLACAK.DIN KARDESIMIYIZ SIMDI BU.SUDI YAMYAMLARI.KATAR ARAP ULKELERI DÜN KARDESIN DEGILMI.BANA KALSA ONLAR EN KOTU HIRISTIYANDAN BILE KOTU SEREFSIZ MAHLUKLAR.ISRAIL ABD YALTAKLIGINI YAPIYOR..SEN BURDA YAT BIZ SIZIN ICIN SAVASALIM.ESED BUNLARA AZ BILE YAPIYOR..HA KADINLARINI YASLILARINI COCUKLARINI BIRAKSINLAR BIZE TUM TURKIYE BAKARIZ BIZ,GITSINLER SAVASSINLAR. HADI ESED SIZI OLDURUYOR.PKK PYD ISID NEDEN ORDA SIZDE BIRLIK OLUN ONCE ONLARI ATIN ULKENIZDEN.ESED NE YAPSIN ADAM.ABD ISRAIL PKK PYD ISID VE MUHALIFLER KAZAN KALDIRMIS NE YAPACAK ADAM GELIN PARCALAYINMI DIYECEK SURIyeyi
muallim54
11.10.2018 17:52
Ver Allahım ver!!!!!
Eyy ümmet edep!!
11.10.2018 17:19
Böyle konuşmayın suriyeliler bizim din kardeşimiz ümmet kardeşleriyiz ayni durumda sizde olabilirdiniz biraz edep yahu yorumlari okuyunca vah sakaryam vah diyorum ayıptir ayip!
bosnak
11.10.2018 15:12
bana göre bu dünya ne bana kalacak nede o kardeslerimize bence nasıl anlasiriz diye bakalım.camiye bakıyorum suriyeli kardeslerimizle aynı safta duruyoruz.herkes tabiki iyi değildir onlarida görmezlikten geliyorum ben bizdede var.İnsanın kusurunu arayan arkadaş bulamaz. bende issizim suan ama rızkı ma kefil RABBİM var.
sogül
11.10.2018 15:06
Denizli'nin Kale ilçesinde 10 Suriyelinin,14 yaşındaki bir kız çocuğuna tecavüz ettiği iddiası üzerine Halk ayaklandı. Kaymakam: " Suriyelileri ilçeden tahliye edeceğim"
ahmet dursun
11.10.2018 13:36
Ya sormayın geçenlerde istasyonun karşısındaki yapı kredinin sokağına girdim. ( fitaş sineması sokağı ) Yemin ediyorum böyle birşey olamaz. Bir an kendimi başka bir ülkede başka bir şehirde zannettim. Kaldırımda dikilenler, telefonda konuşanlar, değişik değişik kokular gelen yemek satan dükkanlar, berberler, her yer Arapça yazılar. Bir de şaşırdığım içi etrafa dikkatlice bakıyorum ve karşılık olarak tehditvari bakışlar alıyorum bey efendilerden. Ben bugüne kadar olumlu bakmaya çalıştım, din kardeşimiz dedim, insanlık dedim, çocuklar ölmesin dedim ve savunmaya çalıştım ama o manzarayı görmeniz lazım arkadaşlar ilerde çok büyük sorun teşkil edecek bu durum galiba.
Müslüman Gürcü
11.10.2018 13:20
Geçen gün sigortamı ödeyemediğim için dişçi koltuğundan kaldırdı doktor beni oysa benden önce bir suriyeli tedavi oluyor du.yazık benim dedem Çanakkale gazisi.bu günler için mi savaştı.bırakın bu işleri artık yeter!
DELİ MURTAZA :)
11.10.2018 13:19
ÜLKENİN ÖĞRETMENLERİ İŞSİZLİK YÜZÜNDEN INTIHAR EDERKEN 97 SURİYELİ ÖĞRETMEN ATANDI, İYİ UYKULAR TÜRKİYEM
Hakan
11.10.2018 13:09
Dün, 14 yaşındaki çocuğa Denizlinin Kale ilçesinde 10 Suriyeli tecavüz etti ve yayın yasağı var. Arap seviciler ve Ensar muhacir ayağı yapanlar aynısı başınıza gelmeden anlayın artık bunlardan ne size ne vatana hiç bir fayda gelmez. (oy hariç)
Dogrucu
11.10.2018 13:09
Haydi sakaryam suriyeye yakında olacağı bu zaten hazırlıklı olun geçende yazar arkadaşımız kent park donatım park oluyormuş diye bir makale yayınlamış yanılmıyorsam suriye park lafını eş geçmiş. Eee ne diyelim vah sakarya vah
Rahmi Öztürk