Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

MHP'de Serdivan'a sürpriz bir isim!

Yerel seçimlere doğru MHP'de kulisler hız kazanırken, Serdivan Belediye Başkan adaylığı için çok sürpriz bir isimde gündeme geldi.

13:21   |   11.10.2018
Haber Resmi

MEDYABAR.COM

Yerel seçimlere doğru siyasi partilerde aday adaylıkları konusunda çok sayıda isim gündeme geliyor. Siyasi partilerin belediye başkan adayı olarak her gün bir çok isim üzerinde kulisler yapılıyor.





AK Parti'den sonra kulislerin yoğun olarak yapıldığı MHP'de ilk aday adayı Adapazarı Belediyesi için İsmail Küçük olmuştu.

 Her gün yeni bir ismin gündeme geldiği MHP'de Serdivan Belediye Başkan adayı olarak çok çarpıcı bir isim ortaya atıldı

MHP kulislerine bomba gibi düşen iddiaya göre; yönetim kurulu kararıyla il başkanı olan Ahmet Ziya Akar'ın Serdivan Belediye Başkan adayı olmak istediği söyleniyor.

Avukat olan ve aynı zamanda Serdivan Belediye meclis üyesi olan Akar'ın geçen dönemde aday gösterilmek istendiği gerekli şartların oluşmadığı öğrenildi.

Bu dönem Akar'ın Serdivan adaylığına yakın olduğu iddia edilirken, MHP'nin en güçlü ismi olarak lanse edilmesi dikkat çekiyor.

Akar'ın bu konudaki tavrı bilinmezken, yaşanacak olan gelişmeler merakla bekleniyor


BU HABERLE İLGİLİ






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 31752 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9890 kere okundu
YORUMLAR 18 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Vefalı bozkurt
15.10.2018 13:10
Daha önceden haber sitenizde Adapazarı?ndaki beledıye Başkan adayı İsmail küçük olması gerekir dıye haber yaptıran, İsmail küçük adaylığını açıkladıktan sonra da bu aday yetersiz diye haber yaptıran şahıslar bugünde il başkanı Ahmet zıya akarı aday göstermiştir. Birileri oyun oynamaya çalışıyor ama yemezler.
Ahmet Kuyucuoğlu
12.10.2018 09:52
Geçenlerde tanınmış bir siyasetçinin oğlu belediye başkan adayı olacak deniyordu. Ne oldu o iş acaba? Birilerinin adaylığı sıkıntıya girdi galiba, muhtemel rakipleri şimdiden dillendiriyorlar. Yıpratmaya çalışıyorlar. Makamları kendilerine hak görenlere selam olsun.
Vefalı bozkurt
12.10.2018 09:18
Daha önceden haber sitenizde Adapazarı?ndaki beledıye Başkan adayı İsmail küçük olması gerekir dıye haber yaptıran, İsmail küçük adaylığını açıkladıktan sonra da bu aday yetersiz diye haber yaptıran şahıslar bugünde il başkanı Ahmet zıya akarı aday göstermiştir. Birileri oyun oynamaya çalışıyor ama yemezler.
mert korkmaz
11.10.2018 22:50
Seçme ve seçilme hakkı olan herkes gerekli yerlerden icazet aldıkları taktirde adaylığını koyabilir.Ama benim nacizane fikrim herkes işini yapsın gerek yok.
Sakarya
11.10.2018 21:58
Bir tane bu şehir için bu ülke için namusu için çalışacak neredeyse 1 milyon nüfusun sevdiği bir tane insan yok mu ya bu kadar mı zor iyi bir insan bulmak 1000?lerin içinden Artık Sakarya?nın ileri gelmiş her şeye atlamamış gerçekten hizmet için para ihtiyacı olmayan insanları yapın ya İsim yapmaya ihtiyacı olmayan işadamlarını yapın ya
Sakarya
11.10.2018 21:49
Bir tane bu şehir için bu ülke için namusu için çalışacak neredeyse 1 milyon nüfusun sevdiği bir tane insan yok mu ya bu kadar mı zor iyi bir insan bulmak 1000?lerin içinden Artık Sakarya?nın ileri gelmiş her şeye atlamamış gerçekten hizmet için para ihtiyacı olmayan insanları yapın ya İsim yapmaya ihtiyacı olmayan işadamlarını yapın ya
ADALI
11.10.2018 18:51
ONLAR ANCAK KENDİLERİNN EGOLARINI TATMİN EDERLER MHP DENEN BİR KAVRAMMI KALDI EKİP RUHU TEŞKİLATMI.KALDI ? AKP NİN ARKA BAHÇESİNDE BEKLEMEDE KALIRLAR
Ass kkkk
11.10.2018 20:05

Adalı Bilip bilmeden yorum yapma hangi tarafta olduğun belli Sana tek yorum;hooooooşşşşşttttttttt

SERDİVANLI
11.10.2018 16:01
BU ARKADAŞ ADAY OLURSA MHP SERDİVANDA BATAR NET.....
emine saygun
11.10.2018 14:34
Bey efendi çok doğru bir noktaya parmak basmış. finansbanktan çektiği,m ve ödeyemediğim kredi yüzünden ahmet ziya akarın sahibi olduğu avukatlık bürosuna yönlendirildim. yardımcı olmadılar. daha doğrusu acıma duygusu görmedim. ben zaten sıkıntı yaşıyoruym düşmüşüm oraya biraz kendnizi zorlayıp yardımcı olsaydınız ne olurdu. en azından mış gibi yapsaydınız. çok kişinin ahını almıştır bu kişi eminim. aldıkları faiz de haram zıkkım olsun. şimdi bazılarınız sen de ödeseydin düşmeseydin adam sana zorla kredi mi çektirdi derseniz size sadece ülkenin hali derim ve susarım. insanların yüzünde gülümseme yok. bu işlerin belediye başkanı adayı olmakla alakası var mı bilemem onu düşünmek size kalmış ama yaşadığımı anlattım. çok ah aldı bu kişi çok.
Tufan
11.10.2018 20:36

Sefa finans sahibi demedi zaten zor durumda olan birisine yardımcı olmamış bir adam yarın kapılara dolaşmaya çıktığında nasıl çıkacak insanların karşısına esnek olmayan vatandaşı dinlemeyenlerden ne başkan olur ne vali olur adamı sandığın dibinde bırakırlar.

sefa
11.10.2018 19:28

finans bankın sahibimi kredini affetsin alıp yerken düşünseydin ya o faizi alıp cebine mi attı adamın avukatlık bürosu var ve davayı alır aldığı davayıda bu sefer kaybedeyim mi diyecek nasıl bir mantık yaşıyorsun. bu arada MHP li değilim MHP yede oy atmam

barbaros
11.10.2018 14:22
beşköprü de oturuyorum. 3125 ve 3126.sokak sakinleri olarak 3 yıldır yazın toz soluyoruz. balkonlar camlar toz pislik içinde. yol kenarına kaldırım yapılsa sorun çözülecek. belediye bunu yapmaktan bile aciz. şikayatlerimizle ilgilenen yok. yusuf alemdar ile mart seçiminde hesaplaşacağız.
BESKOPRU SİKAYET
11.10.2018 16:11

aynen katılıyorum sizlere beşköprü ne muhtarlık olarak çalışıyor nede serdivan belediyesinde beşköprü adına bir yatırım söz konusu değil, muhtarı aradığımızda hicbir zaman yerınde bulamıyoruz devamlı plaket alıyorum yada veriyorum belediyedeyim, yani sakaryanın bütün plaketlerini bizim muhtarmı alıyor ? suandaki muhtara oy felan yok, cevre duzenlemesi istedik sıtenın etrafında bır cocuk parkı rica ettik , hane bunuda gectik yapılan yeni asfaltta can güvenliği için en azından bir tümsek oda yok buda yok anlıyacagınız hicbirsey yok, madem bunlar yok biz o bolgede 15 blok olarak verecek oyumuzda yok kimse kusura bakmasın , ne kadar hizmet o kadar oy...

Mhp secmeni
11.10.2018 14:09
Hayırlı uğurlu olsun temsil noktasında iyi bir isim
ahmet dursun
11.10.2018 13:54
Sakarya'ya fazla faydalı olacağını düşünmüyorum. Bu arkadaş avukattır ve izmit caddesi üstünde yeni camiye yakın bir yerde bürosu vardır. Belki çok iyi bir insandır tanımam etmem ama 3 tane olay biliyorum ve bir çıkarım yaptım. Özel bir bankanın icra işlerine bu arkadaş bakıyor. Bilirsiniz bankaya kredi borcunuz varsa belli bir süre taksit ödeyemediyseniz banka devreden çıkar ve iş avukata gider. Tabi bolca faiz ve avukatlık ücreti üstüne binerek. Neyse. Avukat taksit yapar ve ödeyebilirseniz kurtulursunuz lakin yine patlarsanız iş hapis yatmaya kadar gidebilir. Sadece 3 tane olay biliyorum bu avukatlık bürosuyla alakalı. Acımasız davranarak insanları zorda bıraktılar.Bu tarz acımasız adamlardan fayda gelmez. Süleyman Dişli'deniyidir tabi
ahmet dursun
11.10.2018 15:17

Murat bey, söz verildiği zaman yerine getirilmelidir aynı fikirdeyiz. Ama bazı durumlarda maalesef yerine getirilebilemeyebilir. Ülkemizin ekonomik durumu ortada. Asgari ücret belli hayat pahalılığı belli. Burada şimdi uzun uzun yazmayayım. Biz rahatız Elhamdürillah ama insanlar zor geçiniyor. Krediyi zamanında ödeyememek anlaşılabilir bir durum. Ben bizzat şahit olduğum olayları dile getirmeye çalıştım. Ahmet Ziya Akar'ı tanımam etmem dedim zaten. Belki dünya iyisidir. Ama düşmüş insana bir tekme de o vurdu. Kendi partisinden olanlara ya da çevresinden olanlara nasıl kolaylıklar sağladığını biz net olarak duyduk. Eyvallah yapsın da. Ama düşmüş garibana da acısın ve vicdanlı davransın. Başkan olursa daha vicdanlı olur inşallah ne diyeyim.

Murat Pervangil
11.10.2018 14:54

Verdiği sözü yere düşürenlere karşı acımasız olandan zarar gelmez.

Online Ziyaretçiler