Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

MHP'de Serdivan'a sürpriz bir isim!

Yerel seçimlere doğru MHP'de kulisler hız kazanırken, Serdivan Belediye Başkan adaylığı için çok sürpriz bir isimde gündeme geldi.

13:21   |   11.10.2018
Haber Resmi

MEDYABAR.COM

Yerel seçimlere doğru siyasi partilerde aday adaylıkları konusunda çok sayıda isim gündeme geliyor. Siyasi partilerin belediye başkan adayı olarak her gün bir çok isim üzerinde kulisler yapılıyor.





AK Parti'den sonra kulislerin yoğun olarak yapıldığı MHP'de ilk aday adayı Adapazarı Belediyesi için İsmail Küçük olmuştu.

 Her gün yeni bir ismin gündeme geldiği MHP'de Serdivan Belediye Başkan adayı olarak çok çarpıcı bir isim ortaya atıldı

MHP kulislerine bomba gibi düşen iddiaya göre; yönetim kurulu kararıyla il başkanı olan Ahmet Ziya Akar'ın Serdivan Belediye Başkan adayı olmak istediği söyleniyor.

Avukat olan ve aynı zamanda Serdivan Belediye meclis üyesi olan Akar'ın geçen dönemde aday gösterilmek istendiği gerekli şartların oluşmadığı öğrenildi.

Bu dönem Akar'ın Serdivan adaylığına yakın olduğu iddia edilirken, MHP'nin en güçlü ismi olarak lanse edilmesi dikkat çekiyor.

Akar'ın bu konudaki tavrı bilinmezken, yaşanacak olan gelişmeler merakla bekleniyor


BU HABERLE İLGİLİ






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 18509 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 11504 kere okundu
YORUMLAR 12 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Vefalı bozkurt
15.10.2018 13:10
Daha önceden haber sitenizde Adapazarı?ndaki beledıye Başkan adayı İsmail küçük olması gerekir dıye haber yaptıran, İsmail küçük adaylığını açıkladıktan sonra da bu aday yetersiz diye haber yaptıran şahıslar bugünde il başkanı Ahmet zıya akarı aday göstermiştir. Birileri oyun oynamaya çalışıyor ama yemezler.
Ahmet Kuyucuoğlu
12.10.2018 09:52
Geçenlerde tanınmış bir siyasetçinin oğlu belediye başkan adayı olacak deniyordu. Ne oldu o iş acaba? Birilerinin adaylığı sıkıntıya girdi galiba, muhtemel rakipleri şimdiden dillendiriyorlar. Yıpratmaya çalışıyorlar. Makamları kendilerine hak görenlere selam olsun.
Vefalı bozkurt
12.10.2018 09:18
Daha önceden haber sitenizde Adapazarı?ndaki beledıye Başkan adayı İsmail küçük olması gerekir dıye haber yaptıran, İsmail küçük adaylığını açıkladıktan sonra da bu aday yetersiz diye haber yaptıran şahıslar bugünde il başkanı Ahmet zıya akarı aday göstermiştir. Birileri oyun oynamaya çalışıyor ama yemezler.
mert korkmaz
11.10.2018 22:50
Seçme ve seçilme hakkı olan herkes gerekli yerlerden icazet aldıkları taktirde adaylığını koyabilir.Ama benim nacizane fikrim herkes işini yapsın gerek yok.
Sakarya
11.10.2018 21:58
Bir tane bu şehir için bu ülke için namusu için çalışacak neredeyse 1 milyon nüfusun sevdiği bir tane insan yok mu ya bu kadar mı zor iyi bir insan bulmak 1000?lerin içinden Artık Sakarya?nın ileri gelmiş her şeye atlamamış gerçekten hizmet için para ihtiyacı olmayan insanları yapın ya İsim yapmaya ihtiyacı olmayan işadamlarını yapın ya
Sakarya
11.10.2018 21:49
Bir tane bu şehir için bu ülke için namusu için çalışacak neredeyse 1 milyon nüfusun sevdiği bir tane insan yok mu ya bu kadar mı zor iyi bir insan bulmak 1000?lerin içinden Artık Sakarya?nın ileri gelmiş her şeye atlamamış gerçekten hizmet için para ihtiyacı olmayan insanları yapın ya İsim yapmaya ihtiyacı olmayan işadamlarını yapın ya
ADALI
11.10.2018 18:51
ONLAR ANCAK KENDİLERİNN EGOLARINI TATMİN EDERLER MHP DENEN BİR KAVRAMMI KALDI EKİP RUHU TEŞKİLATMI.KALDI ? AKP NİN ARKA BAHÇESİNDE BEKLEMEDE KALIRLAR
SERDİVANLI
11.10.2018 16:01
BU ARKADAŞ ADAY OLURSA MHP SERDİVANDA BATAR NET.....
emine saygun
11.10.2018 14:34
Bey efendi çok doğru bir noktaya parmak basmış. finansbanktan çektiği,m ve ödeyemediğim kredi yüzünden ahmet ziya akarın sahibi olduğu avukatlık bürosuna yönlendirildim. yardımcı olmadılar. daha doğrusu acıma duygusu görmedim. ben zaten sıkıntı yaşıyoruym düşmüşüm oraya biraz kendnizi zorlayıp yardımcı olsaydınız ne olurdu. en azından mış gibi yapsaydınız. çok kişinin ahını almıştır bu kişi eminim. aldıkları faiz de haram zıkkım olsun. şimdi bazılarınız sen de ödeseydin düşmeseydin adam sana zorla kredi mi çektirdi derseniz size sadece ülkenin hali derim ve susarım. insanların yüzünde gülümseme yok. bu işlerin belediye başkanı adayı olmakla alakası var mı bilemem onu düşünmek size kalmış ama yaşadığımı anlattım. çok ah aldı bu kişi çok.
barbaros
11.10.2018 14:22
beşköprü de oturuyorum. 3125 ve 3126.sokak sakinleri olarak 3 yıldır yazın toz soluyoruz. balkonlar camlar toz pislik içinde. yol kenarına kaldırım yapılsa sorun çözülecek. belediye bunu yapmaktan bile aciz. şikayatlerimizle ilgilenen yok. yusuf alemdar ile mart seçiminde hesaplaşacağız.
Mhp secmeni
11.10.2018 14:09
Hayırlı uğurlu olsun temsil noktasında iyi bir isim
ahmet dursun