Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Akyazı'da yardım kömürlerini satmışlar!

Akyazı'da yardım amaçlı verilen kömürlerin satıldığına yönelik şikayetlerin artması üzerine 600 evde yapılan denetimde, 14 evde yardım kömürlerinin olmadığı tespit edildi.

13:40   |   11.10.2018
Haber Resmi

MEDYABAR- 

Akyazı Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma Vakfı, ihtiyaç sahibi 2 bin 500 aileye yardım kömürü dağıttı. Bir süre sonra yardım yapılan kömürlerin satıldığına daire şikayetler gelmeye başladı. Kömürlerin sosyal medya üzerinden de satıldığı iddia edilmesi üzerine Akyazı Kaymakamlığı iddialarla ilgili soruşturma başlattı.






Hak sahiplerinin evlerine giden ekipler, kömürlerin evde olup olmadığını kontrol etmeye başladı. Bu zamana kadar 600 evde kontrol yapılırken, 14 hane de yardım kömürlerinin olmadığı tespit edilerek, tutanak tutuldu.


YAZIN YAKMIŞLAR

Kömür yardımı alıp yapılan denetimlerde evinde yardım kömürüne rastlanmayan ailelerin bazıları "Kömürüm çalındı veya yaylaya götürdüm" derken, bazı hak sahipleri ise yaz aylarında kömürü yaktığını iddia etti.


Yardım kömürü alan hak sahiplerinin kontrolleri ise devam ediyor...








Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 35340 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 5585 kere okundu
YORUMLAR 15 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
MERDA
12.10.2018 10:03
sadece KİRACILARA VERİLSİN.. EV SAHİPLERİNEDE KÖMÜR DAGITIRSANIZ BÖYLE OLUR İŞTE....
onnman
12.10.2018 09:51
Çünkü Ahlaklı bir nesil yetiştirdiler :))
arifiyeli
12.10.2018 00:53
arifiyede aynı değişen bir şey yok halk görüyor ama reise oy veriyorum dedikçe bir şey değişmez.
memoli
12.10.2018 00:47
bir kömürcü abim anlattı. adam zengin hemde çok zengin.kömür almak istediğini söylüyor ama vatandaş görür de kötü reklam yapar diye çekiniyormuş. Allahın görmesinden korkusu yok adamın.kul görecek de konuşacak diye çekiniyormuş ş...
sakryalı
11.10.2018 23:05
ŞİMDİ SOR BUNLAR YA FETOCUDUR YADA CHP Lİ BAŞKA İZAH TARZI YOK ANLAYANA..................................................
Alone WOLF
11.10.2018 21:48
İnandığın gibi yaşamayıp, yaşadığın gibi inanmaya başlarsan bu davranış normaldir.
r. kızmaz
11.10.2018 18:45
Akyazıda varda Serdivanda yokmu. önceki sene kendi çapımda mücadele edeyim dedim muhatap bulamadım. muhtarlık, kaymakamlık, belediye hepsi topu birbirine atıyor. adamın 2 katlı evi var kapısında 2 arabası var. emekliliği var, kömür yardımı alıyor. organize işler bunlar. elbette ihtiyaç sahiplerine hakkım sonuna kadar helal olsun. haketmeyene hakkım haram olsun.
goralı
11.10.2018 18:20
Kömür yardımına muhtaç olan birisi bu kömürü birine satıp parası ile nakit ihtiyacını giderse ne olur.?
mehmet
12.10.2018 00:48

hakkım haram olsun

Sade vatandaş
11.10.2018 18:01
Artık denetim vatandasa düştü. Bakkalı manavı. Marketi.pazari. fırını. Vatandaş denetliyor.burada en buyuk vebal mah.muhtarlarinda.mahalledeki magdur ihtiyac sahiblerini onlar biliyor malesef secim yaklaştı haram helal bilmiyen vicdanina danışsın.
Şenol Eroğlu
11.10.2018 16:55
Bu işi yapanların kendileri müslüman, namazında. orucunda insanlarsa ne diyeceğimi bilemiyorum.
Sakaryali
11.10.2018 15:47
Bir senede bir kış var.kac kere kömür dağıtılıyor. Yaza çıkarken kışa girerken.iki kere yaziktir bu vergisini veren vatandasa.ey belediye paranız coksa su alt yapıyı yapında yagmur yagdiginda yollar sokaklar dükkanlar sel su icinde kalmasin.
Ekram
11.10.2018 14:39
Akyazi belediye başkani : " öyle güzel isler yaptik ki bize Allah bile hesap soramaz " ... demisti 2 ay once
sakaryali
11.10.2018 13:53
Evi var arazisi var araçları var yaylada evleri var ama yüzsüzler aç gozluler gerçek muhtac olan insanların haklarını gasp ediyorlar bu kişiler kaç senelerden beri bedavadan kömür v.s yardımlarını alıyorlar ve bundan sonra suana kadar aldıklarını faizyle beraber devletin tahsil etmesi gerekiyor bakalım gorecez gerekli cezalar verilecek mi
murat avcı
11.10.2018 16:38

selamın aleyküm ben kazancı mahallesi halkından murat avcı akyazi belediyesi hasan akcan bey önümüzdeki dönem olmasi söz konusu biledeil ayni sekilde yeni atanan kaymakam bey deil Kamuran Mustafa balli fetöden alınmıştı.Benimde evim yandi kaymakamlik olafakne akyazi belediye baskani ne kaymakamlik hicbir yardimda bulunmadi.benden hep dayi istediler.Bunlaein hicbirinden ne köy olur ne kasaba Allah sorsun.Sakarya bşb de buna dahil.

Online Ziyaretçiler