Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Şaban Dişli'yi Hollanda'da ziyaret edecekler..İşte o üç isim

Hollanda'ya Büyükelçi olarak atanan Şaban Dişli'ye sürpriz ziyaret. Büyükşehir Belediye Başkanı Toçoğlu, Adapazarı Belediye Başkanı Dişli ve SESOB Başkanı Alişan Pazartesi günü Hollanda'ya uçuyor

21:09   |   20.10.2018
Haber Resmi

  Hollanda ile yaşanan gerilimin ardından eski Ak Parti Milletvekili Şaban Dişli Hollanda'ya Büyükelçi olarak atanmıştı. İki ülke arasında ki ilişkilerin normalleşme süreciyle birlikte siyasette de buzlar erimeye başladı.

 Dişli atama kararının ardından Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu'nu ziyaret etmiş ve görev yerine gitmişti.





 Şimdi de Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu, Büyükelçi Dişli'yi ziyaret etmek için Hollanda'ya gidiyor.
  Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu,  Hollanda'da yapacağı bu ziyareti, Adapazarı Belediye Başkanı Süleyman Dişli ve Sakarya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı (SESOB) Hasan Alişan  ile birlikte gerçekleştirecek. Ziyaret için Toçoğlu, Dişli ve Alişan Pazartesi günü Hollanda'ya uçuyor.

 Üç başkanın Büyükelçi Şaban Dişli'ye 'hayırlı olsun' ziyareti sürpriz olarak nitelendirildi. 






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 183640 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8161 kere okundu
YORUMLAR 22 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
ismet aktaş
02.11.2018 13:35
Sayın Cumhurbaşkanım,sizin için dua ediyorum , uzun ömürler verisn diye.Şunu kati olarak söylüyorumki mevcut başkanları (il başkanı dahil) ay day gösterirseniz; ilgi alanımda olmadığı halde 3 oyum MHP nindir.
teknik54
31.10.2018 15:30
Amsterdam, Leiden , Dortrech, Roterdam Dam meydanı, Red light stret iyi gezmeler. Gazanız mübarek olsun. Gelmeseniz de olur........
mertsakarya
26.10.2018 16:25
şimdi bir yanda Kpss de 95 almasına rağmen akrabası fetöcü diye atanmasına izin verilmeyen gençlerimiz.Diğer yandada abisi darbenin 2 numaralı ismi olmasına rağmen her türlü ataması yapılan ve yükselmeye devam eden bu zaat.Bu yapılan kul hakkı ve siz bu bedellleri nasıl ödüyeceksiniz ben çok merak ediyorum.En tepeden başlayıp en dibe kadar bu kul haklarını nasıl ödeyeceksiniz bunu hiç düşünüyor musunuz ?
Ak partili
24.10.2018 22:17
Darbe ertesi genelkurmay baskani ben bundan sikayetciyim dedigi darbenin iki numarali sanigi dişlinin abisine verilen bu ödül ak partiye atilmis en buyuk bir kaziktir.sakaryaya türkiyeye ne faydasi olmus bu zatin.sanada yaziklar olsun reis...
talha kan
24.10.2018 18:25
TAYYİP BEYE GÜVENDİK..AKP YE OY VERDİK...BU HER ZAMAN BÖYLE OLACAK DEĞİL... ZORLAMAYIN NEFRET ETTİRMEYİN...AKİLŞ İNSAN MI BİTTİ
Filozof
22.10.2018 21:03
GEYVE BELEDİYE BAŞKANINIDA ALIN YANINIZA AMA OLMAZKI ADAY OLACAK ALI IHSAN YAVUZ DUYAR SONRA CIZER HE BLDE ZEKI BAŞKAN VAR OLMAZ
Sakarya54
22.10.2018 15:23
YAZIK! gercekten bir vatandas olarak uzuluyorum, Sakarya da hic bir gorevi layıkı ile yapamamıs birisi Hollanda gibi dunya ekonomisinde soz sahibi bir ulkeye konsolos olarak gidiyor. Artı isim olarakta yıpranmis bir eski vekil, Turkiyemiz adına Hollanda da birseyler yapacagini hic zannetmiyorum, sonuc ulkemiz adina buyuk bir YAZIK VE HAYALKIRIKLIGI
Merzifonlu
22.10.2018 19:53

Kardeşim sen Reisten daha mı iyi mi biliyon...

sadet
22.10.2018 11:39
körler sagırlar birbirlerini agırlar.. daha düne kadar birbirinize söylemedik söz bırakmadınız. şimdi koltuk için yapmayacagınız şey yok. allah büyük
KARAOSMAN
22.10.2018 10:09
Hasan cakır
22.10.2018 06:01
Asıl devlet dişli kardeşlermiş. Adamın kardeşi Fetöden bir numaralı zanlı, abisi sürekli yükseltiliyor.Ulan devlete sıradan bir memur alırken bile adamın bütün ailesini arastiriyorsunuz.Aileden biri kabahatler kanununa göre bir suç işlemiş mı diye.Ne Allah sizsiniz var ya.çifte standart olarak.Baskan hala daha partisinde fetöcü olmadığını iddia ediyor.partideki fetöcüler başkanın koltuğunu altından kaydiriyorlar.
Kalabalına54
21.10.2018 19:00
FETOCU katil mehmet disliyi önce bir ziyaret edin.ayıp olur sabana.adil oksuzdende selam götürün.
Emre doğru
21.10.2018 03:14
Ateşiniz bol olsun
SAKARYALI
21.10.2018 01:06
Adil KAYA
21.10.2018 01:04
Masraflar belediye ve SESOB bütçesinden ise haram olsun.
AH SİYASET AH
31.10.2018 09:34

aslında unuttukları 2 kişi daha var ali bektas ve orhan kocabıyık paralar belediye ve sesoptan tabiki ustelik fazladan harcırah alacaklar

Dün dündür
21.10.2018 01:01
Kepçe54
21.10.2018 00:19
Bıktık bu dişlilerden gidin artık
Tamer54
21.10.2018 00:08
Ne gerek var? Maksat gezmekmi yoksa tebrikmi? Bence gezmek cunku telefondanda tebrik edebilirler. Benediyeden bir museiflik daha!
Koca Sinan
20.10.2018 23:05
Hani yurtdışına çıkışlar yasaklanmıştı?
selçuk85
20.10.2018 22:52
İnanın ki çok üzülüyorum bu olaylara halkımız gerek iş sıkıntısı gerek ekonomik sıkıntılar krediler borçlar falan derken ev hali işte sürekli ay sonu hesapları yapıyoruz. Ülkemizin şu aralar zaten durumu belli telefonlada görüşülebilir dişli ile veya o ekonomik rahatlığı halk ile de paylaşın bizlerde rahat edip olaylara normalmiş gibi özgürce bakalım .
Sakaryalı
20.10.2018 21:18
Online Ziyaretçiler