Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Hafif raylı sistem için harekete geçildi! 3 alternatif...

Sakarya'ya hafif raylı sistem getirilmesine yönelik çalışmalar kapsamında 6 aydır çalışan uzmanlar SBB Başkanı Zeki Toçoğlu'na 3 alternatif güzergah sundu...

16:57   |   02.11.2018
Haber Resmi


Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu'nun geçtiğimiz hafta bürokratlarıyla ulaşım hakkında düzenlediği toplantının ayrıntıları ortaya çıktı. 


AKOM'da yapılan toplantı da Başkan Zeki Toçoğlu'na üzerinde 6 aydan fazla süredir uzman bir ekip tarafından çalışılan 'Hafif Raylı Sistem' çalışmalarıyla ilgili brifing verildi. 






Bünyesinde Hafif Raylı Sistem ile ilgili uzmanlar bulunduran şirket yetkilileri aylar süren istatistikler, analizler, fizibilite çalışmalarını dev ekranda Toçoğlu'na slayt ve görüntüler eşliğinde aktardılar.


İŞTE GÜZERGAHLAR
Hazırlanan brifing de 3 ayrı güzergah yer aldı. Buna göre 1. güzergah Adapazarı Garı, Sakarya Üniversitesi Kampüsü olarak belirlendi. Uzman ekip 2. güzergah olarak Adapazarı Garı ile Yenikent arasını belirledi. Son güzergah ise Adapazarı Garı, Sakarya Caddesi, Erenler, D-100 karayolu geçişi, SATSO önü ve 1. Organize Sanayi Bölgesi (OSB) olarak belirlendi. Şirket tarafından verilen bu güzergahlar arasında kesin olmamakla beraber Başkan Toçoğlu, "Adapazarı Garı, Sakarya Caddesi, Erenler, D-100 karayolu geçişi, SATSO önü ve 1. Organize Sanayi Bölgesi (OSB)" hattına sıcak baktığı öğrenildi. Uzmanların sunduğu brifing sırasında hafif raylı sistemin etap etap yapılabileceği gibi bir seferde de hattın inşa edilme seçenekleri detaylarıyla Toçoğlu'na sunuldu.


YOLCU ve ARAÇ SAYISI ARAŞTIRILIYOR
Büyükşehir Belediyesi yıllardır yolcu yoğunluğu, işin maliyeti başta olmak üzere bir çok kriteri baz alarak 'Biraz daha zamanı var' dediği hafif raylı sistemle ilgili düğmeye bastı. Portföyünde önemli işlere imza atmasıyla tanınan İstanbul'u şirket tarafından Sakarya'ya gönderilen uzman ekip, 6 ayı geçkin süredir Adapazarı, Erenler, Serdivan ilçelerinde fizibilite çalışması yapıyor. Yapılan çalışmalar sırasında saatlere göre yolcu sayısı, araç sayısı, yaş grubu, yollardaki yoğunluk gibi bir çok kriteri baz aldı. Yapılan fizibilite çalışmaları sırasında bir çok kavşak ve ana yollara araç sayısını ölçen elektronik cihazlar bağlandı. Toplu taşıma araçlarıyla yolculuk dahi yapan ekipler, yolcularla ulaşım hakkında sohbet etti. Yapılan sohbetler sırasında halkın talep, şikayet ve istekleri de not alındı.


EKİPLER 6 AYDIR SAHADA
Adapazarı Gar'ından başlayacak olan hafif raylı sistemin güzergahı Sakarya Caddesi, Erenler, D-100 geçişi, SATSO Önü, 1. Organize Sanayi Bölgesi (OSB) olacak. Güzergah boyunca yapılması planlanan durakların yeri, uzman bir ekip tarafından yaya ve araç trafiğine göre hesaplanıyor. Sakarya Büyükşehir Belediyesi yaklaşık 6 ayı geçkin süredir konusunda uzman bir şirkete yaptırdığı analiz ve istatistikler sonrasında hafif raylı sistem için düğmeye bastı.
 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 181252 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 12225 kere okundu
YORUMLAR 83 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
HABER MAKSAT
07.11.2018 01:15
En ufak tırt iş için bile şaşalı basın toplantıları, sunumlar, açılışlar yapılırken. Bu kadar önemli bir iş için detaylı ve tüm ilgilileri bilgilendirecek bir basın toplantısı yapılamaz mıydı? Yoksa sadece seçim öncesi balonu mu?
mir polat
03.11.2018 18:54
Bakın geçen yerel seçim öncesi bir haber buldum. Zeki toçoğlu "adarayı yeraltına almak için sondaj çalışmaların başladık" demiş. Milletle alay etme başkan böyle ucuz haberlere gerek yok. >> http://m.milliyet.com.tr/ada-treni-icin-sondaj-calismalari-basladi-sakarya-yerelhaber-1040861/
ADARAY niye durdu?
03.11.2018 17:25
ADARAY durduğu zaman CİMER e yazdığım yazıya verilen cevabı,çok uğraşmama ragmen buraya yapıştıramıyorum.Cevabın özeti ise şudur.Sakarya Büyükşehir Belediyesi Tren işletmeciliğinden 2017 Ağustos itibari ile VAZGEÇMİŞTİR. Var olan bir hattı işletmekten vazgeçen den,raylı taşımacılık için potansiyel yok diyenden,Adapazarı Ekspresini Adapazarı na sokmayandan,hiç bir beklentimiz olamaz... İnandırıcıda olamaz,.inanan da olmaz...
hasan demir
03.11.2018 16:51
Bi gülme geldi bi gülme yazamıyommmmm
Peki Pepe
03.11.2018 16:05
medyabarın arama sistemi çalışmadığı için farklı bi siteden link koydum. Daha mart ayında potansiyel yoktu hayrola 1 milyon kişi mi göç etti adapazarına...artık halk size inanmıyor başkanım. daha iyi projeler sunmanız lazım ki park bahçe ve yoldan başka bişey yok piyasada. samsunu örnek almanızı tavsiye ederim. ...........
hasan demir
03.11.2018 14:10
her seçim aynı salvolar geçen seçim gar istasyon yer altına alınacakdı makinalarda geldi seçm bitti iş bitti ma bu millet nedense hep yiyor yine yiyecek ben yemem aslaa
Korucuklu
03.11.2018 13:23
Vaaaaay demek ki seçim yaklaşırken potansiyelimiz artmış olacak ki raylı sistem konuşulur oldu... Ya biz yemeyiz bu oyunları hadi bay bay inşallah :)
burak
03.11.2018 12:51
HER ZAMAN DERİM KOLTUK COK TATLI DİYE
Murat D
03.11.2018 12:41
Coğrafi yapısına bakılınca düz bir ova olan Sakarya Diğer illere örnek olacak konsept bir şehir olabilir. Hafif raylı sistemden bisiklet yollarına kadar Hollanda,Almanya,Viyana örnek alınabilir. Akpartinin %70 oy aldığı bir şehir olarak daha fazlasını hak ettiğimizi düşünüyorum. Sayın Zeki Başkanımla sohbet etme imkanı bulduğumuz bir mecliste kendisi Rusya ziyaretinden bahsetmiş, 100 yıl önce yerin 100 metre altına yapılan metro sistemini hayretle bize anlatmış, haberde yayınlanan güzergahlarla alakalı hafif raylı sistemi önerince de şu an gerek yok böyle birşeye demişti. Şehri nereye büyütmek istiyorsanız kampüs - ve çarşı güzergahından o alanlara ulaşım hatları kurmanız gerekli - gelecek planlarınız ve vizyonunuz ile hareket edin
mir polat
03.11.2018 12:15
Bakın geçen yerel seçim öncesi bir haber buldum. Zeki toçoğlu "adarayı yeraltına almak için sondaj çalışmaların başladık" demiş. Milletle alay etme başkan böyle ucuz haberlere gerek yok. >> http://m.milliyet.com.tr/ada-treni-icin-sondaj-calismalari-basladi-sakarya-yerelhaber-1040861/
Emyasa
03.11.2018 11:50
Her seçim öncesi aynı terane geç bu işleri Zeki Bey!..Gidiyorsun artık gitmelisin Git ki güneş doğsun sokaklarımıza git ki bitsin bu kazı çalışmaları git git ki huzur gelsin Sakarya?ya İstenmiyorsun ....
hakanyılmaz
03.11.2018 11:48
KUZEY TERMİNALDEN ERENLERE, GÜNEŞLERDEN SERDİVANA , BULVARDAN SİGORTA KAVŞAĞINA KADAR BİR TANE BİNAYI BİLE YIKMADAN HAFİF RAYLI SİSTEM YAPILABİLİR. BUNUN İÇİN ÜSTÜN BİR BECERİYE İHTİYACINIZ YOK BİRAZ VİZYON SAHİBİ OLMANIZ YETERLİ!!! İNSANLAR DOLMUŞLARDAN VE OTOBÜSLERDEN BIKMIŞ DURUMDA BİRAZ KONFOR BİZİMDE HAKKIMIZ. ŞEHİRDEKİ KORNA SESLERİ DE AZALIR DİYE DÜŞÜNÜYORUM DAHA SARIDA KORNAYA BASAN IŞIĞA YETİŞEYİM DİYE GAZA BASANLARDAN SIKILDIK
sesiz yorumcu
03.11.2018 11:43
SayınZEKİ TOÇOĞLU SAĞDAN AFİF AFİF RAYLIYA MASRAF YAPMAYADA GEREK YOK TAVANBAY HAVA ALA ALA EN GÜZELİ :) SEÇİM YAKLAŞTI YA :):):)
Hasan terbasan
03.11.2018 11:32
SZIMDIYE kadar neden düşünmediniz.GÜya seçime yakın gündemde kalmak istiyor.yakında projenin kabul edilisin davullu zurnalı açılışla yapmaları beklenir
seda
03.11.2018 10:44
önce ada treni merkeze gelsin saatleri eski düzenine dönsün ondan sonra raylı sistem üzerinde çalısın yıllardır mağduruz tren kaldırıldı istanbul izmit için otobüslere mahkum kaldık fiyatların yüksekliğide cabası :(
Doğru Söyleyen Adam
03.11.2018 10:42
İnanmayın be kardeşim bunlara seçim yaklaşıyor seçim.. ondan dolayı bu oyunlar. Bir sefer de akıllı olun inanmayın...
Şeref boz
03.11.2018 10:38
Bence zeki başkan Hafif raylı tirene binsin hafif hafif gitsin Sonra gitmesi zor gelir insana ??
zopa
03.11.2018 10:20
seçimler yaklaşıyor galiba..
Osman binek
03.11.2018 09:45
Gar yeni cami yeni stad güneşler kuzey terminali adapazarının en kör noktası burası kuzeye artık hizmet getirin be kardeşim
ilhami
03.11.2018 09:44
Başkan kendisi raylı sisteme ihtiyaç yok demişti. Adapazarı garı kaldırnak istiyordu. Şimdi nerden çıktı bu. Lütfen seçim için için oy için konuşmayın.. İHTİYAÇ neyse yapın
Korucuk
03.11.2018 08:47
Sabahattin Zaim bulvarına Özel okulların önüne yaptığınız kırmızı Işık?lardan sonra Yenikent den çarşıya gelmek büyük bir zulüm oldu. Keşke oraya üst geçitler yapsaydınız. Hafif raylı sistem gelecekse bu şehire Yenikent den başlanmalıdır. Sebebini öğrenmek isterseniz İdealkent-memursen-baytur-dorukkent Otobüsüne 1 kez binmeniz yeterli
ADAPAZARLI
03.11.2018 08:44
Merkezden veya Terminalden Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesine Ve aynı yerde yapılan Doğum evine ulaşım gerekmiyormu?.Başkanım Siz o araştırma Şirketine sormadınızmı bunu nasıl gözardı edersiniz diye.Bana sorarsanız onlara para ödemeyin.Bu adamların yaptığı araştırma Boş Boş.Şehrin stratejik yerlerine alternatif hazırlamayan hatta aklına gelmeyen bir şirket ile nasıl çalışıyorsunuz.?
Sadece Vatandaş
03.11.2018 10:03

yuhhh artık zihniyet buysa hangi belediye sana çözüm bulsun birde üşenmemiş yorum yapmış. Hafif raylı sistem bu dolmuş hattı değil..İstersen pazar yeriyle semt kasabının önünden de geçsin toplaya toplaya eve gidersin..

ahmet
03.11.2018 09:43

Zaten böyle bir çalışma yok seçim balonu bunlar .

Adapazarı
03.11.2018 07:49
Geç olsun ama güç olmasın,yanlışın neresinden dönersen kardır der atalarımız çok güzel bir proje genişletilerek zaman içinde tüm ili kapsaması dileklerimle.iktidara kim gelirse gelsin yapması gereken işlerin başında gelen bir proje.
Mulayim sert
03.11.2018 06:59
Kusun hallettiniz leylek kaldi.Siz Adarayi calistirdinizda hafif rayliya sira geldi.Simdi kimin cebini dolduracaksiniz bu sayede....
ali çarktan
03.11.2018 03:54
büyük ihtimal bu hat erenler adapazarı merkezlerinden serdivan avm bahçesine ordan da adatıp önüne ulaşır..
vatandaş54
03.11.2018 03:19
Seçime kadar bitirirseniz söz oyum size
Hareket
03.11.2018 01:42
Harekete geçmek için bu zamanı mi buldunuz ?? Milletle dalga gecin siz geçin.. Biz de size ders vermesini biliriz..
Trenci
03.11.2018 01:30
Seçim öncesi haberleri bunlar. Tüm Türkiye'de raylı taşıma ve diğer modların analizlerini yapan tek adam var ve SAÜ'de hoca. Sen dışardan adam getirdin parayı bastın. Bizim hocada İstanbul dahil bütün büyükşehirlerinkini hazırladı. Bir halt edeceğin yok. Yazık ettin Adapazarına. Yazık ettin ada trenimize...
sakaryalı
03.11.2018 00:31
kim nederse desin bu siyasi cadı kazanındaki zorluklarla beraber sakarya alt yapısına verdiğin hizmetler gün ola anlaşılacak ..bu raylı taşıt porejeleri birazda prestij projeler en uygun olanında gar kampüs arasına yapılacak olandır..32 evler beşkoprü üzerinden üniversitenin arka girişinden yapılacak proje mevcut serdivan yolunun yükünü de azaltır
kertenkele
03.11.2018 07:58

SENİN EVİNİN TAM ÖNÜNDEN GEÇMESİ MÜHİM TABİİ..ÜNİVERSİTE'NİN ARKA KAPISI DEMİŞTİN DEĞİL Mİ?..ZEKİ BEY HEMEN ORAYA DA ''UZMANLARI'' GÖNDERİR.MERAK ETME..

Adem YAMAN
02.11.2018 23:59
Zeki başkanım yaşamak için su lazım sapanca akçay ballıkaya deprem sonrası yaşanabilir bir şehir meydana getirdin havası yolları kavşakları spor alanları parkları sağlık hizmetlerin şimdi tek eksik hafif raylı sistem bunuda yapacağınıza inanıyoruz hesabı olanlar alehte yazsınlar kulak asma yola devam ustalık dönemi seni bekliyor
hafiye
02.11.2018 23:57
Başkan koltuğa geldiğinde var olan ada trenini çalıştırmasın sonra güzel güzel hafif yaylı sistem masalını anlatsın. Başkan masal anlatmana gerek yok sakarya 25 senedir zaten sizleri seçiyor yine seçecek
VATANDAŞIN BİRİ
02.11.2018 23:31
Yıl 2004 merkez bina ahmet akkoç işhanı üstü kapı açıldı içeri süleyman dişli başkan girdi ve dediki sakarya ya hafif raylı tren projesi yapıcaz dedi, Yıl 2018 aynı proje gündeme geldi. HAYATINIZ YALANNNNNNNNNNNNN.
mir polat
02.11.2018 23:22
Milletin aklıyla dalga geçiyorlar resmen. Ama bizim millet saf iyi niyetli gene inanır oy verir bu şovlara. Yazık ya sakaryalıya yazık... Sen önce istanbul trenini merkeze getir. Otobüs firmalarına boyun eğme
Aktaş muhtar adayı
02.11.2018 22:32
2 milyon luk hatlar 400 bin e düşer. ....
Serdivanlı54
02.11.2018 22:02
Kim ne derse desin sana güveniyoruz zeki başkanım sen bu işi başaracaksın
Çuvaldız
02.11.2018 22:01
Millet bir kere yer...Geçti o iş.
Realist
02.11.2018 21:56
Zeki sen zekisinde bu millet enayi mi her seçim öncesi milletin aklıyla alay ediyorsunuz.Sizin süreniz doldu Sakarya 30 senedir aynı zihniyetle yönetiliyor hala köy görünümünde.Yenikent bölgesinede hafif raylı dediniz yol kenarlarını 50 metrede bir yola sıfır okul doldurup ışık koydunuz hangi büyükşehirde anayolun üstüne 50 metrede bir ışık koyulur
doğrucu
02.11.2018 21:49
hani bi söz vardır ^^at yalanı sevsinler inananı^^
KraL
02.11.2018 21:24
Her seçim aynı hikayeler hikayeler hikayeler..
ziyaaaaaaaaa
02.11.2018 21:22
haberi okuyunca aklıma münir özkulun eski bir repliği geldi. ziyaaaaaaaaaaaaaaa ziyaaaaaaaaaaaaaaaa
Şeker Mahalleli
02.11.2018 21:15
Ben vatandaş olarak başkanın sıcak baktığı güzergaha sıcak bakmıyorum. Halka sorulsun, halk karar versin hangi güzergah. O zaman medeni belediye olursun. Başgan ergenlere sıcak bakıyormuş. Olm erenleri üst geçit ile rahatlatıyorusn zaten.Yenikente doğru birşeyler yap. Bu arada.. ne yaparsan yap oy yok bu kez.2007 den beri Türkiye deyim hep AKP ye oy verdim. Bu kez farklı birşeyler yapalım derim... finishing move olsun Başgan için.
muallim54
02.11.2018 21:15
''Üsküdar'da sabah oldu'' Sayın başkanım biraz geç kaldınız.
adapazarlı
02.11.2018 20:46
ADARAY YOKSA oy yookkkkk
Cafer Arslan
02.11.2018 20:39
Fevkalade isabetli bir karardır.Eski bir Adapazarlıyım, yürekten DESTEKLİYORUM.....
sakarya 54
02.11.2018 20:25
yawww heee heee... yawww heee hee
Şeker Mahalleli
02.11.2018 20:08
Ben vatandaş olarak başkanın sıcak baktığı güzergaha sıcak bakmıyorum. Halka sorulsun, halk karar versin hangi güzergah. O zaman medeni belediye olursun. Başgan ergenlere sıcak bakıyormuş. Olm erenleri üst geçit ile rahatlatıyorusn zaten.Yenikente doğru birşeyler yap. Bu arada.. ne yaparsan yap oy yok bu kez.2007 den beri Türkiye deyim hep AKP ye oy verdim. Bu kez farklı birşeyler yapalım derim... finishing move olsun Başgan için.
Ali KANDAZ
02.11.2018 20:05
O uzman ekibin içinde SAKARYA ÜNV. KAMPÜSÜ nü güzergâh olarak teklif eden her kim ise, ona UZMAN diyeni de, bu teklîfi GÜZERGÂH diye gündemine alanın da, gerçekten böyle bir durum varsa o ........ UZMAN yapanın da ................ (!). Yaa Allah Lillâh aşkına; RAYLI SİSTEMİN bayır çıkıp, yokuş indiği nerede görülmüş???!!.. Allahım aklımızı koru Yârabbim !. Yoksa; şehir merkezindeki GAR noktası ile SAKARYA ÜNV. aynı seviyede de, ya da GAR dediğiniz başka bir yer var da bizim mi haberimiz yok ?!. Yuhh artık yaa !!!!..
Ali KANDAZ
03.11.2018 20:11

ÂKİL VE MÂKUL OLAN HİÇ KİMSE, HİÇBİR ŞEYİ KÜÇÜMSEMEMELİ MUHTEREM KEMAL SEN ''BİLÂDER''. DERDİMİZ BU DEĞİL !. HERŞEYİN BİR SIRASI, ÖNCELİĞİ, ÂCİLİ, TECİLİ VAR DİYORUZ. AYNEN DEDİĞİN GİBİ; BOLU DAĞI TÜNELİNİN DE, MARMARAY IN DA BU TARTIŞMA İLE UZAKTAN YAKINDAN BİR İLGİSİ YOK. TEKNİK VE MÜHENDİSLİK İMKÂNLAR ÜZERİNDEN BİR ÎTİRÂZIMIZ YOK Kİ !. ÖNCE DÜZ OVAYI ELZEM VE ÂCİL GÜZERGÂHLAR ÜZERİNDEN RAYLI ULAŞIM İLE DONATIRSIN, ONDAN SONRA KAMPÜS YOKUŞUNU MU TIRMANIRSIN, ESENTEPE NİN DAĞLARINI MI DELERSİN, ARTIK ONA KİMSENİN BİR DİYECEĞİ OLAMAZ İNSAFINA KURBAN OLDUĞUM !. BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ ?!.

Kemal sen
03.11.2018 00:41

Ali kandaz bilader.Neden kampüse çıkmasın.Bu insanlar yapılamaz denilen projeleri bitirdiler.Aklıma gelenler sen simdi kucumsersin ama;Yıllarca bitirilemeyen bolu dağı tüneli,ovit tüneli,hani şu marmaray yeni havaalanı vs.Sen şimdi bunların bizim şehirle ne alakası var demeyin.Kafaya takarlarsa serdivan tepelerini delerler yine yaparlar.Tabi bu işin latifesi ama sana da el insaf.

Ali KANDAZ
02.11.2018 23:29

Siz de o söylediğiniz yerlerin eğimine bir bakın bakalım !.. Cevap vermiş olmak işgüzârlığı ile yazmayın. Koskoca ADAPAZARI OVASINDA her taraf bitti de sıra KAMPÜSE TRENLE ÇIKMAYA geldi yani öyle mi ? Lojistik ihtiyaç öncelikleri ve husûsiyetleri ne SAKARYA yı BURSA ya, ne de ESKİŞEHİR i KONYA ya benzer kılmaz. LÂFAZANLIKLA olmuyor bu işler efendiler !.

Cevap
02.11.2018 21:14

Eskişehir de görülmüş... Eskişehir merkezden Osmangazi üniversitesine tramwayla seyahat edersen tramway nasıl bayır çıkar görürsün

Gümüş Gültekin
02.11.2018 20:58

Bursa uğurböceğini incele tepeye nasıl tırmanıyor

Arifiyeli garip
02.11.2018 20:00
Arifiyede hazır olan Adarayı kaldırıyorlar. Başka yere raylı sistem düşünüyorlar. Sahipsiz Arifiye:(
Felsefikhaylaz
02.11.2018 19:53
Şöyle bir okudum yorumları, arkadaşlar Zeki Toçoğlu?nun söz verip de yapmadığı bir iş söyler misiniz? - Başkanın raylı yapacağım dediğini ben daha duymadım. Şimdi de çalılıyoruz diyor zaten. Sevgiler, saygılar herkese.
Mert
02.11.2018 19:46
Bakın araştırmaya falan gerek yok.Gidin kocaeliye anlarsınız.Kocaeli B.Şehir anlatılanlara göre günlük 15 bin kişi yolcu kapasitesi üzerinden gerçekleştirmiş projeyi.Onlarda bu onbeşbin dolmaz diye tereddüt yaşamışlar.Aynı kaygıyı SBB başkanı zeki toçoğluda ifade etmektedir.Oysa kocaelide 15 bin değil 30 bin kişi günlük kapasiye ulaşmış.Halk benimsemiş ve bugün 50 binin üzerinde günlük yolcu kapasiyesine ulaşılmış.Zeki bey kapasite muhabetlerini bence boşuna yapmaktadır.Biz kocaeliye göre oldukça şanslıyız.Bizde değil 50 bin 100 binin üzerine çıkılır.O kadar net yani.Sonuçta sebebini tam bilemesekte geç kalınmış karar.Hayırlı olsun Sakaryamıza.
metehan
02.11.2018 22:54

Kesinlikle katılıyorum.Sakarya, Kocaeli'ye göre raylı sistem açısından topografik yapısı sayesinde çok fazla avantajlı. Tabi öncelikle bu potansiyeli görebilecek vizyon sahibi yöneticilere ihtiyaç var şehirde.

send işçi
02.11.2018 19:42
peki zeki beyin bundan haberi var mı ? .d
VATANDAŞIN BİRİ
02.11.2018 19:13
Her seçim aynı yalan atılmaz be kardeşim.
Yenkkentli
02.11.2018 18:47
Bin yatakli hastane gibi her secimde gelir sonra unutulur hem encok merkez yenikente lazim rayli sistem
DELİ MURTAZA :)
02.11.2018 18:29
ULAN ŞU MİLLET AKILLANMADI GİTTİ YA :) HALA SİZE İNANIYOR YA HELAL OLSUN... BU ŞEHİRE RAYLI SİSTEM GELSİN BEN DE ERTESİ GÜN GİDİP ADIMI SOYADIMI DEĞİŞTİRMEZSEM NE OLAYIM :) DELİ MURTAZA DEĞİL, DELİ HAMDULLAH YAPACAM... YAHU GELMEZ, YAHU İNANMAYIN, YAHU YALAN, YALAN, YALAN ANLASANIZA BUNLAR SİZİ BUNCA YILDIR KANDIRDILAR YİNE KANDIRACAKLAR
Gokhan bayrak
02.11.2018 20:35

Basketçi sen o şeytanın avukatı mısın bozacinin şahidi şiraci olur gibi

basketçi
02.11.2018 19:42

Gökhan bayrak efendi adam sonuna kadar doğruyu söylemiş kandırılmaya doymadınız neyini beğenmedin yorumun nifak sana ve senin gibi güç yalakalarına has şeylerdir

Gokhan bayrak
02.11.2018 19:11

BOŞUNA INSANLARA SALYALARINI AKITARAK NİFAK SAÇAMAYACAKSIN deli iblis

54karya
02.11.2018 18:27
Zeki Toçoğlu yapamaz.
Tabii
02.11.2018 18:16
Sayin başkan bu çabalar boşuna. Ben bir sapanca li olarak size oy vermeyeceğim. Ulaşım olarak yürüyerek gitsek daha az eziyet cekeriz.
Adalı
02.11.2018 18:04
Son 2 yerel seçimden önce açılmış projeydi seçimlerden sonra unttular herşey gibi yoksa belediye seçimlerimi var yakındaa ?? Başka malzeme yokmu yaa haah buldum bida katlı pazara bişeyler yapacaklarını açıklarlar yakında sonra Sakarya nehrini gemi taşimacılığına açarlar var bunların çook projeleri çok vizyonlular canımm baksana imam hatip lisesinin karşısına ikinci imam hatiplisesi şehrin büyük ihtiyacı ulaann nediyeyim yazık koca şehiri uyutuyorlar sanayinin yolu yoktu yapmaya kalktılar daha beter oldu halen bitmiyor neysee Durmakyokk devammm....
Gokhan bayrak
02.11.2018 18:36

Söz gümüşse sükut altındır.Gürültü yapma yeter

Murat kurt
02.11.2018 17:54
Yine adaray gibi hüsran olmasın sonu...yıllardır felç trafik ve saçma sapan emniyet şeritsiz yolların sorumlusu kim?birde tren veya raylı sistem trafiğe yol açar diyor sn başkan. Şimdi seçim geliyor ve istemediği raylı sistemi gündeme getiriyor,önce tren garını harekete geçirsin izmit istanbula pahalı gitmekten bıktık ayıp yahu ayıp
Cuf cuf
02.11.2018 17:53
HABERDE ISRARLA 6 AY DENMEKTEDİR HİÇ KİMSE BİLMİYOR ENTERESAN
Ada54
02.11.2018 17:53
Seçim öncesi göz boyamak için söylenen palavralar inanmaya kalkanlar at gözlüğünü çıkarıp gerçekleri görün artık.. Önce 5 senedir bitmeyen projeleri bitirsinler
ÖLDÜRRRR
02.11.2018 17:38
ÖLDÜRÜN ARİFİYE SAPANCA HALKINI SAKARYA SADECE ERENLER-SERDİVAN-ADAPAZARI 3'lüsünden ibaret dimi ÖLDÜRÜN BAKALIM NEREYE KADAR BÖYLE SÜRECEK BU DEVRAN.
Samet Sayancı
02.11.2018 18:53

Adapazarı şehrin merkezi konumundadır. Yapılan tetkikler gayet mantıklı ve bilme dayalı testler sonucunda ortaya çıkarılmıştır.

54karya
02.11.2018 18:48

Adaray vardı hatırlar mısınız? Adapazarı-Arifiye arasında çalışan. Hali hazırda raylı sistemi geliştirip Sapanca'ya kadar götürmek varken kaldırdılar hani. Arifiye'ye kadar giden tren Sapanca'ya kadar gidemez mi? Şimdi kalkıp proje üretip şehrin içine taşıyacaklarMIŞ. Bak sen şu işe.

Ahali
02.11.2018 18:27

Başgan secim yaklasımca secmenin ağzına caldı bi parmak bal ki tadından yenmez. Daha bi kaç hafta önce potansiyel yok dememişmiydi? ne cabuk potansiyel olustu başgan. O belirlenen 3 güzargah da acil yapılmalı hepsi de acil ihtiyaç. Mutlaka çark caddesi merkez olmak şartıyla raylı sistem şehri t şeklinde kesmelidir.

Ahali
02.11.2018 18:22

Yütü git bi surdan. Sanki merkez ilcelerde raylı sistem var da adam sapancaya arifiyeye istiyor. Bi önce merkez olsun hele ama bu bile hayal secine yakın bi parmak bal calıyorlar halkın agzına

goralı
02.11.2018 17:36
Kent meydanı aylardır sürüyor ne zaman biteceği belli değil. Bu kadar basit bir alan böyle uzun zamanlarda biterse 2038 de raylı gelir.
vatandaş
02.11.2018 17:28
3 güzergahı da zamana yayarak yapmalısınız. Bu şehrin insanları bunu hak ediyorlar
Adem Arslan
02.11.2018 23:11

Sen üzülme kardeşim.O beğenmeyenler raylı sistemin ne olduğunu bilmez, zaten dnların yorumlarını da aklı olan kimse kaale almaz, onlar TREN GEÇERKEN AVAL AVAL BAKANLARDIR

Osman Dik
02.11.2018 18:05

3 hatta yapılsın diye güzel bir yorumu 90 küsür kişi beğenmemiş sadece 2 kişi beğenmiş.Neyin kafası bu?

vatandaş
02.11.2018 18:04

Zamanında Çark Caddesinin trafiğe kapatılması gündeme gelince çark esnafı kapak kaldırmıştı. 'araç girmeyen yere müşteri girmez' mantığı nedeniyle basın açıklamaları ile kamuoyu oluşturup engel olmaya çalışmışlardı. Şimdi trafiğe açmaya kalksalar yine kapak kaldırırlar.... Bulvardan Serdivan'a, Bulvardan Yenikent'e ya da Erenler'e dolmuşlarla sıkışık trafikte kaç dakikada gittiğinizi düşünün. Hayata geçirilirse bu noktalara gitmeniz 10 dakikanızı bile almayacak. Bu şehrin insanları bunu hak ediyorlar yazıyorum, yorumumu 91 kişi beğenmemiş. Çok yazık, yıllar geçse de beyinler değişmiyor demek ki.

Online Ziyaretçiler