Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Modifiyecilere "Turan" taktiği!

Sakarya Polisi, yan yolda toplantı yapan modifiye tutkunlarını gafil avladı. Yolu iki tarafından kapatan ekipler, modifiyecilere abart egzoz, far araç alçaklığından 5 bin liradan fazla ceza kesti.

13:52   |   04.11.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
 
Azim Çelik'in özel haberi
MEDYABAR.COM:- Sakarya Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Trafik Şube Müdürlüğü ekipleri, dün gece saatlerinde gündem yaratacak bir uygulamaya imza attı.
 
Polis, Sakaryalı modifiye tutkunlarının D-100 Karayolu Adapazarı Bölge Trafik Müdürlüğü mevkiindeki yan yolda toplantı yapacağı haberini alınca harekete geçti.
 
Trafik polisleri, merkezde hazırlanarak 10'dan fazla araçla bölgeye hareket etti. Ekipler, ikiye bölünerek yan yola iki ayrı yönden aynı anda girdi.
 
Yolda modifiyecilerin bulunduğu noktaya kadar sirenleri kapalı gelen ekipler, daha sonra araçlardan inerek "Yol kapandı, kimse aracıyla bir yere ayrılmasın" şeklinde anons yaptı.
 
Aralarında lüks otomobillerin de bulunduğu 30'dan fazla aracı tek tek kontrol eden polis ekipleri abart egzoz, renkli far ve araç alçaltan sistemin bulunduğu araçları affetmedi.
 
Uygulama esnasında trafik aracının başında toplnarak polise sorular soran modifiye tutkunlarının yüzlerindeki şaşkın ifade dikkat çekti.
 
Ekipler, araçlarında bulundurması yasak aksesuar ve eklentiler bulunan çok sayıda sürücüye 5 bin liradan fazla trafik cezası kesti.
 
Polis ayrıca uygulama sırasında mofifiyeseverlere "Kamuya açık alanda izin alınmadan yapılan bu tür toplantılar suç oluşturuyor. 
 
Bir daha tekrarlanırsa ağır şekilde cezalandırılırsınız" şeklinde uyarılarda bulundu. Araçlar yapılan uygulama sonrasında tek tek olay yerinden ayrıldı. 




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 29493 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 13253 kere okundu
YORUMLAR 30 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Burak
05.11.2018 11:51
Böyle bir işleri bırakında işinizi yapın görende adam öldürdüler sanar milletin zevkinede karisiyolar
SALİH
05.11.2018 09:05
Başkasının yapmasını istemediğin hareketleri sen yapma, insanları rahatsız etme, Polislerimiz iyi yapmış.
Semih ş
06.11.2018 04:59

Kimse kimseyi rahatsız etmiyor zaten sanayi tarafın evlerden uzak yerde açık alanda toplanma hepsi bu orda bi dünya suçsuz insanada ceza yazıldi orda bulundukları için aire ceza yazmak nedir adam basık seviyodur zevkler ve renkler tartışılmaz yanlayanı gördüyse yanlayana ceza yazsın suçlu varsa yazsın ama bu şekilde yok aira yok renkli fara ceza saçma...

Özgür berber
05.11.2018 08:35
Emniyet sadece vatanını seven ınsalara sesını yukseltebılıyor para lazım anladıkta bukadar da degıl motorsıkletlıye kemer cezası nedır bumu yani verdıgımız vergılerle aldıgınız maasın hakkı oturdugunuz yerden plaka sallayıp ceza yazmakmı yoksa haksız yere kesilen her cezanın hakkı bırgün çıkar para kolay kazanılmıyor...
Murat BOZKURT
05.11.2018 11:59

Altindaki aracın lastiğini asfalta yakmak, gürültü çikartarak milletin huzurunu bozmak,trafikte baskalarınin canını tehlikeye atmak, sirf kendi egosuna hizmet eden magandalarmi vatan sever? senin gibilerin vatan severligi üç kuruş ceza yiyene kadar.Polisin görevini ve aldigi maaşı sorgulamak sanami kaldi.Polislerin ellerine sağlik cok iyi yapmişlar.

Enes CAVAS Baronumuza
05.11.2018 07:58
Sayın Enes Cavas baronumuza öncelikle geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Baronumuz bu rakam sizin için önemsizdir biliyoruz. Fakat böyle bi duruma maruz kalmanız bizleri ziyadesiyle üzmüştür. Bir Turan cı olarak Turan taktiği ile gafil avlanmak :(
Emre doğru
04.11.2018 23:08
İşgüzarsınız.Görevinizi düzgün yapmadan ekstra işlere kalkışıyorsunuz.Abarth egzoz kesin cezalandırılmalı,kural dışı far uygulamaları kesin cezalandırılmalı da araç alçaltıp yükseltmenin ne gibi bir suç olduğunu biri açıklayabilirmi acaba?Yazın madem hadi üst segment audilere vs airmatic var fabrika çıkışlı onlarada yazsanıza ceza.Allah aşkına yaa,hergün karşılaşıyorum şehrin dört bir tarafında belediye otobüsleri farlarını kapatmış sis lambaları ile dolaşıyor.Ne iş yapıyorsunuz siz bu cezaları yazan işgüzarlar?Ben modifiyeci değilim ve kimseyide savunacakta değilim de önce işinizi doğru düzgün yapın da extra ları sonra halledersiniz.Dolmuşlarda ki havalı kornalar nedir.Hiç mi duymuyosunuz tramvay zillerini?
SinanK
04.11.2018 22:11
Tüm polis teşkilatının ellerine sağlık hele abartı egzost takanlara drift yapanlar gibi 5 bin TL olsa harika olur ama şu da var ki daha bugün 3 tane minibüsün STOP LAMBALARI YANMIYOR ve hergün şehiriçindeler niçin müdahile edilmiyor ?...... SAKARYA'DA MİNİBÜSÇÜLER ÇOK İYİ BİR ŞEKİLDE BİRİLERİ TARAFINDAN KOLLANIYOR !..
önce vatan
04.11.2018 21:35
Polis ekibi zaten gece gündüz sirensiz dolaşmalı.Kanuna uymayanları,hırsızları ,ön ve arka sis lambalarını yakıp dolaşanlar,sol şeritten giden dolmuş ve otobüsleri,Döner kavsaklara ana yol gibi dalanlari ve her yeri park gibi kullananları ancak böyle yakalayıp ceza kesilir.Bu millet sadece yüksek cezalarla hizaya gelir.Avrupa devletleri bunlara yüksek ceza kestikleri için vatandaşları korkudan kanunlara uyuyorlar.
send işçi
04.11.2018 20:21
iyi olmuş kekolara beter olun. o egzoz sesini her duyduğumda 7 sülalenize sektiriyorum haberiniz olsun. akşam akşam keyiflendim bak şimdi .d
ahmet vehbi şafak
04.11.2018 19:21
emniyete helal olsun.. trafik eşkiyalarıyla mucadele kesintisiz devam etmeli
Ayarci
04.11.2018 18:47
Ohhhhhh. Icimin yaglari catir catir eridi. Işte böyle. Hadi şimdi yanlaya yanlaya vergi dairesine.:) sayenizde devlete para geliyor aferim modifiyeci sahici hondacilar.böyle devam edin
Adalı
04.11.2018 18:36
Şimdi tarafsız olalım egsoz sesten sebep rahatsızlık verebilir. Xenon farlar göz alır bunada eyvallah. Hadi çok koyu renk cam filminide anlarım malum art niyetli insan çok. Ya arkadaş adamın arabası yere yakın diye ceza nedir Allah aşkına ? Arabanın süspansiyonu kimi rahatsiz ediyor acaba neye dayalı cezaya sebebiyet veriyor çok şaşırtıcı...
vatandas
05.11.2018 03:38

zenon far goz almaz zenon pahalı dıye ucuz apul takıyorlar parlak ondan goz alıyor

Siee
04.11.2018 22:06

Araçta sonradan yapılan ve aitm?ye uygun olmayan her şeyden ceza yazılabilir. Buna izole sistemi olmayan sonradan yapılma air diye tabir ettiğiniz körüklü sistemlerde geçerlidir.

Siee
04.11.2018 21:22

Araçta sonradan yapılan ve aitm?ye uygun olmayan her şeyden ceza yazılabilir. Buna izole sistemi olmayan sonradan yapılma air diye tabir ettiğiniz körüklü sistemlerde geçerlidir.

Yasin
04.11.2018 17:24
Sakarya polisinin ellerine sağlık çok güzel devamını bekleriz yoksa bunların okadar yapılan habere rağmen o araçlarındaki veya fazlalıkları sokturmeyip hâlâ daha aynı şekilde davranmaları demek cezaya razı olduklarını gösteriyor.Yanliz hıc kimseye eş geçilmeden aynı kararlılıkla devam edilmesini istiyoruz.
Emre Can
04.11.2018 16:55
Modifiyeciler İle Uğraşacağınıza , Şehire Uyuşturucu - Kaçak Sigara Sokup Vergi Vermeyenlerle Uğraşın Biraz. Merak Etmeyin Biz Zaten Aldığımız Benzin ve yaptırdıgımız modifiye parçaları ile Devletimize Fazlası İle Ödeme Yapıyoruz. İyi Çalışmalar.
mertt
05.11.2018 01:51

neyin ödemesini yapıyorsun devlete, İki parça malzeme alıp üç vergi verdin diye istediğini yapma hakkın yok, zaten böyle bir beyin olsa bunu yapmazsın.. Sende tazecik hiç yorulmamış, çalışmayan bir beyin var..

Gokhan bayrak
04.11.2018 18:04

Emre can kardeşim eyvallah haklı olduğun bazı taraflar var ama,Gecenin bir vakti sen o egzoz sesinden hoşlanıyor olabilirsin, siniz ama rahatsız olanlar cok var.Yapmayın güzel kardeşim.

Gercek
04.11.2018 17:26

Sen ve senin gibilerin yaptığı da trafik terörü o saydiklarindan eksiği yok milletin evinde hasta mi var yaşlı mi var yas mi var demeden sabaha kadar egzoz sabaha kadar drift sesi devletine katkı veriyormuş milleti huzursuz ederek mi??

mertt
04.11.2018 16:50
Oh be sonunda içimin yağları eridi, polise yetki verilsin ve arkasında durulsun, Bizim polisimiz gerçekten iyi çalışıyo sıkıntı adalet sisteminde... Helal olsun size,.
Koca Sinan
04.11.2018 16:31
Yaw bu Polisler adam olmaya başladı haaaa. Bunların müdürümü değişti ne oldu acaba? Ellerinize sağlık koçlarım. Biraz itibar kazanmaya başladınız. Her hataya ceza bekliyoruz, hele şu ?bize kimse birşey yapamaz? diyen kamyon, minibüs ve dolmuşlara ekstra özen gösterin ellerinizden öperim.
mesut
04.11.2018 19:42

Sinan çizmeyi aşma.hadsiz.

KONYALI
04.11.2018 16:52

haddini bil sinan denen yvsk herif.adam olmaya başladı ne demek p.şt

Gercek
04.11.2018 15:20
Trafik polislerinin eline sağlık trafiği tehlikeye düşüren ve bencillik yapan bu şahıslar belki biraz olsun yaptıklarının bedelini öderler. Ama merak ettim orda da biz TERORISTMIYIZ ya da sen benim kim olduğumu biliyormusun diyen olmuş mu ?
Hasan yılmaz
04.11.2018 14:55
Modifiyeciler Tokya ya iltica Başvurusunda bulunun yoksa size rahat yok
TOKYO'LU
04.11.2018 17:38

Hasan bey arkadaşları yanlış yere yollama :)

Rafael Rafet
04.11.2018 14:50
Çok severim böyle uygulamaları. Haberleri okuduktan sonra ohhhh derim içimden hep. İnsanları rahatsız etmeye kimsenin hakkı yok ekzoz bağırtmayla gereğinden fazla hız yapmayla. Hele bir de ışıklarda beklerken güvenlik şeridine yaklaşan araç gördüm mü ayar oluyorum. Herkes cahil onlar akıllı
melih