Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sakarya'nın vergi rekortmenleri açıklandı! TAM LİSTE

2017 vergilendirme dönemine ilişkin Yıllık Gelir Vergisi ve Kurumlar Vergisi beyannamelerinin değerlendirilmesi sonucunda ilimizde en fazla vergi beyan eden 100 mükellef listeleri açıklandı.

17:32   |   06.11.2018
Haber Resmi

MEDYABAR.COM

İlimizde en fazla vergi beyan eden 100 mükellef listeleri açıklandı.










Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 189846 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 27335 kere okundu
YORUMLAR 10 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
E.S. Sakaryalı
07.11.2018 13:53
ilk 100 sıraya girenler SAKARYASPOR 10.000 TL YARDIM ETMELİDİR. ÇOK DEĞİL BENCE 10 BİN TL. 10.000 x 100 = 1 MİLYON YAPAR. Sakaryasporumuza her yıl bu bağış stantdart olarak gelmelidir . Böyle bir uygulama yapmalıyız.
send işçi
07.11.2018 12:57
asgari ücretle ilk 100 ü zorluyorum galiba .d
ahmet dursun
07.11.2018 12:07
Bir de dikkat ettiniz mi? Noterlik faaliyetleri var sürekli. Noterler ağlıyor; tahsil ettiğimiz paranın yüzde 90 ı devlete gidiyor diye. Ağlayın Ağlayın inanırız belki. Millet bilmiyor bu işleri diye atıp tutuyorsunuz. Kazanıyorsunuz işte deli gibi para. Noterlik için 50.000 e yakın başvuru bekliyormuş salaktı zaten bu başvuruyu yapanlar para kazanmamak için sırada bekliyorlar :)
ahmet dursun
07.11.2018 11:55
En çok vergi ödeyen şahıs ismini gizli tutmuş, ikinci ise 906 bin lira vergi vermiş. Bu mantıkla birinci olan 1 milyon civarı vergi vermiştir ortalama. Koskoca Sakarya'da en çok vergi veren şahıs 1 milyon tl veriyorsa siz düşünün vergi kaçıran şahıslar neler kaçırmış neler !!! Çalışanlarınıza bayramda kıyak olsun diye 200 lira fazladan para vermezsiniz ama 2 milyon kaçırırsınız. Allah belanızı verecek merak etmeyin.
DELİ MURTAZA :)
07.11.2018 09:26
AAA BU SENE DE BİRİNCİ OLMUŞUM :=)
Denetim54
07.11.2018 00:17
Milyonları götüren Müteahhİtleri göremedik listede seçim zamanı çıkarlar yardım yapmaya...
HAK YEMEZ
06.11.2018 19:33
Hak yemeden , yandaş olmadan ihale almayan herkese helal olsun ama içlerinde azıcık bile bunu yapan varsa haram olsun...
BERFUĞ YILMAZ
06.11.2018 18:57
Merhabalar, Sakarya Harita ve Mühendislik Ofisi olarak tüm Sakarya halkına bizi tercih ettiği için teşekkürü bir borç biliriz... Biz sizinle birlikte güzeliz.. Herkese teşekkürler.
Semih ertem
06.11.2018 18:44
Allah Allah şehirde iflas eden edene bunlar nasıl iflas etmemiş.Hani ekonomi kötüydü o bakımdan demek istedim.Demek dürüst olunca Allah herkese veriyor.Allah sizlerden razı olsun,daha çok versin.
işçi
06.11.2018 18:30
arabul nerde
Online Ziyaretçiler