Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sakarya'nın vergi rekortmenleri açıklandı! TAM LİSTE

2017 vergilendirme dönemine ilişkin Yıllık Gelir Vergisi ve Kurumlar Vergisi beyannamelerinin değerlendirilmesi sonucunda ilimizde en fazla vergi beyan eden 100 mükellef listeleri açıklandı.

17:32   |   06.11.2018
Haber Resmi

MEDYABAR.COM

İlimizde en fazla vergi beyan eden 100 mükellef listeleri açıklandı.










Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 31078 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 26480 kere okundu
YORUMLAR 27 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
E.S. Sakaryalı
07.11.2018 13:53
ilk 100 sıraya girenler SAKARYASPOR 10.000 TL YARDIM ETMELİDİR. ÇOK DEĞİL BENCE 10 BİN TL. 10.000 x 100 = 1 MİLYON YAPAR. Sakaryasporumuza her yıl bu bağış stantdart olarak gelmelidir . Böyle bir uygulama yapmalıyız.
adali
07.11.2018 17:54

Milletin işi gücü sakaryaspor zaten yatıp kalkıp onu düşünüyorlar. Eline yüzüne bulaştır ondan sonra milletten para iste oldu.. ilk önce sakaryasporu bu hale getirenlere hesap sorun..

send işçi
07.11.2018 15:33

niye arkadaşım sakaryaspor bi a.ş değil mi ? kar edince ilk 100 e kar payı mı dağıtıyor ?

send işçi
07.11.2018 12:57
asgari ücretle ilk 100 ü zorluyorum galiba .d
ahmet dursun
07.11.2018 12:07
Bir de dikkat ettiniz mi? Noterlik faaliyetleri var sürekli. Noterler ağlıyor; tahsil ettiğimiz paranın yüzde 90 ı devlete gidiyor diye. Ağlayın Ağlayın inanırız belki. Millet bilmiyor bu işleri diye atıp tutuyorsunuz. Kazanıyorsunuz işte deli gibi para. Noterlik için 50.000 e yakın başvuru bekliyormuş salaktı zaten bu başvuruyu yapanlar para kazanmamak için sırada bekliyorlar :)
ahmet dursun
07.11.2018 11:55
En çok vergi ödeyen şahıs ismini gizli tutmuş, ikinci ise 906 bin lira vergi vermiş. Bu mantıkla birinci olan 1 milyon civarı vergi vermiştir ortalama. Koskoca Sakarya'da en çok vergi veren şahıs 1 milyon tl veriyorsa siz düşünün vergi kaçıran şahıslar neler kaçırmış neler !!! Çalışanlarınıza bayramda kıyak olsun diye 200 lira fazladan para vermezsiniz ama 2 milyon kaçırırsınız. Allah belanızı verecek merak etmeyin.
Semih ertem
07.11.2018 14:08

Bozacinin şahidi siraci.

ezgi demir
07.11.2018 13:56

ahmet dursun bey siz boşverin bu insanları. biz sizi takip ediyoruz ve beğeniyoruz.anlatamazsınız bu cahillere. söyledikleriniz çok doğru ben de hukuk mezunuyum ve bu işleri iyi bilirim.özellikle noterlerle ilgili yazdıklarınız çok doğru tespitler. biz yıllardır anlatıyoruz ve inandıramıyoruz.

ahmet dursun
07.11.2018 13:48

Orda birinciye iftira yok. Okuduğunu anlama sıkıntın var muhtemelen. Genel olarak Türk halkının bir şeyleri gizleme ve vergi kaçırma huyuna gönderme var :) Yine de takdir ediyoruz vergisini vermiş adam laf yok ama sadece 1 dakika düşün bakalım bu isimlerini gizleyenler sence neden isimlerini gizliyor ? İftira bizden uzak olsun işimiz olmaz Allahın izniyle

Semih ertem
07.11.2018 13:18

O zaman bu insanları taktir et.Ama edemezsin çünkü senin işin iftira atmak.birinci olan adını açıklamak zorunda değil.Neden illa altında bir şeyler arıyorsun.

ahmet dursun
07.11.2018 12:57

Semih kardeş, beni buralarda görüyorsundur, boş konuşmam, bilmediğimi anlatmam. Hayal kurup yazmam. Ne diyorsak o. E tabi bazen öngörüde bulunuyoruz gerçekleşmiyor ama tanıyamamışsın beni.

Semih ertem
07.11.2018 12:18

Kendince bir şey uydurup onun üzerinden gitme,en son kendi yalanina sen bile inaniyorsun ...

DELİ MURTAZA :)
07.11.2018 09:26
AAA BU SENE DE BİRİNCİ OLMUŞUM :=)
Gokhan bayrak
07.11.2018 12:46

Birincilikten suphen mi vardı.Yalan,iftira,riya,özellikle seni iblislikte tek geçerim

Denetim54
07.11.2018 00:17
Milyonları götüren Müteahhİtleri göremedik listede seçim zamanı çıkarlar yardım yapmaya...
HAK YEMEZ
06.11.2018 19:33
Hak yemeden , yandaş olmadan ihale almayan herkese helal olsun ama içlerinde azıcık bile bunu yapan varsa haram olsun...
BERFUĞ YILMAZ
06.11.2018 18:57
Merhabalar, Sakarya Harita ve Mühendislik Ofisi olarak tüm Sakarya halkına bizi tercih ettiği için teşekkürü bir borç biliriz... Biz sizinle birlikte güzeliz.. Herkese teşekkürler.
Hasan demirci
07.11.2018 10:37

ESMERİM99 Ben beğenmeyenlere birşey demedimki bu güzel tşk yazısının neyi kötü tşk etmesini bilen birine bu yapılırsa susmam bana yakışmaz bence sen yazdığımı sindirerek oku anlarsın dediğimi

Esmerim99
07.11.2018 01:44

Hasan bey sen 11 kişi beyenmemiş diye sitem ediyorsun gün gelir O 11 kişi müşteri getirir sen bu işi yapıyorsan susmasını bilecen

Hasan demirci
06.11.2018 20:53

Yani tşk yazısını beğenmeyen kıskançlar neyi beğenmediniz merak ettim helal kazançtır kuşkusu olan varsa buyusun mekan belli

Semih ertem
06.11.2018 18:44
Allah Allah şehirde iflas eden edene bunlar nasıl iflas etmemiş.Hani ekonomi kötüydü o bakımdan demek istedim.Demek dürüst olunca Allah herkese veriyor.Allah sizlerden razı olsun,daha çok versin.
Semih ertem
06.11.2018 23:00

Eyvallah biliyorum ama hepsi dimdik ayakta

delipanther
06.11.2018 22:10

güzel kardeşim 2017 yılı için vergilerden bahsediliyor burada..

işçi
06.11.2018 18:30
arabul nerde
kertenkele
06.11.2018 21:28

ADI ÜZERİNDE..ARABUL..

Ericsson 628
06.11.2018 21:14

OSMAN
06.11.2018 20:48

ARAYIP BULCAN İŞTE ARABULU:)

Online Ziyaretçiler