Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Erenler'de Kıratlı başvuruyor

Erenler Belediye Başkan yardımcısı Muhammet Kıratlı, Belediye Başkan aday adaylığı başvurusunu Cuma günü yapacak

16:00   |   07.11.2018
Haber Resmi

Erenler'de Belediye Başkanı Cevait Öztürk'ün 3. dönemini tamamladığı için, belediye başkan adayı olacağı en çok konuşulan isimlerden biri Öztürk'ün yardımcılığını yapan Muhammet Kıratlı...

Alınan bilgiye göre Kıratlı belediye başkan aday adaylığı için başvurusunu Cuma günü gerçekleştirecek. 





Kıratlı başvurusunu saat 15.00'te Ak Parti Erenler İlçe Teşkilatında yapacak. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 16337 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7266 kere okundu
YORUMLAR 81 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Ssssss
08.11.2018 11:15
Şiracı ve bozacı misali.bunlardan erenlere ne fayda gelmiski.bu saatten sonra ne fayda gelsin
Serkan Ulu
08.11.2018 10:11
Allah yolunu acık eylesin. Saygılı biri tevazu sahibi başkanımız tanıdığıma memnun oldum kendisini.
Salim K.
08.11.2018 09:25
Allah muvaffak etsin
özden balaban
08.11.2018 08:54
hayırlı olsun allah mahçup etmesin erenlerde tam isabet
vatandaşa hizmet
08.11.2018 08:38
SORUYORUM BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCILIĞI DÖNEMİNDE NASIL BİR ÇALIŞMA HAYATI OLMUŞ ??? ARAŞTIRILIR GEÇMİŞE BAKMADAN GELECEĞE BAŞKAN SEÇMEK YANLIŞ OLUR NE KIRATLI NE AKDENİZ BU İKİ İSİM BELEDİYELERDE YAPTIKLARI FAALİYETLERİ Bİ SAYIN YOK GİBİ BİRİ YURT DIŞINDAN GELEN MİSAFİRLERİNİ KARŞILAR BİRİ ZATEN ORTADA YOK ..... İCRAAAT ÖNEMLİ İCRATTT BOY GÖSTERMEKLE OLMUYOR BU İŞLER CAVİT ÖZTÜRKÜN DE BİR AN ÖNCE KAYYUMA ATANMASINI DİLERİM NE OLDU BU ZAMANA KADAR HALK BİLSİN BUKADAR KÖY Bİ İLÇE OLAMAZ BUKADAR YIL OLDU NE YAPTI ARAŞTIRILSIN HALK HESABINI SORSUN ARTIK YETER SAYGILARIMLA...
A.OKÇU
08.11.2018 06:42
Tam isabet her kesimi kucaklar,halkla diyalog kurabilen aynı zamanda temsil kabiliyeti iyi vizyonu olan idaalist bir kişidir.zaman kaybetmeye gerek yok Erenlerin sorununu bilen biri hayrı olsun
Ömer Faruk
08.11.2018 01:33
Aslan Avcısı 54
08.11.2018 01:21
Adaysa o zaman başkan Muhammet, dağılabilirsiniz gençler ;-) Boşuna siteyi kasmayın. Ben kendisini çocukluğundan tanırım çok dürüst, sağlam, efendi adamdır. Lakin yorumlara bakıyorum da siyasetin ne kadar kirli birşey olduğunu bir kez daha gördüm. Pırlanta gibi adama bilen bilmeyen yakıştırmalar yapmış, yazık, gerçekten... Diyecek birşey bulamıyorum. Seçilince inşallah Erenler'i sporun, sanatın, ticaretin merkezi yap da bu kıskananlar çatlasın. Parklara da meyve ağaçları istiyoruz senden, fakir fukara nasiplensin.
Yusuf Yılmaz
08.11.2018 00:50
Hayırlı olsun erenlerspora tesis yapın bizim çocuklarımız küçük bir halısahada yetişiyor sizdeki antrenör kadrosu Sakaryaspor?da Yok başkanım takımı 3 . Lige çıkarın takımı
Fener1983
07.11.2018 23:40
Adam yakışıklı, Erenler'e de yakışır
Mustafa saglam
07.11.2018 23:38
Mevcut yönetimin devamı olur Erenler?e fayda getirmez yazık olur
Yokuş
07.11.2018 22:46
Ey maşallah yorum yazanların coğu gerçek ismini yazmış neredeyse açık adreslerini yazacaklar. Harbi komedisiniz ya erenler resmen köy gibi kaldı hala olanı ve gelme ihtimali olanı övüyorsunuz anlaşılan sizi birileri tutmuş burda yazın edin reklam yapın diye.
BUĞRA CANTÜRK
07.11.2018 22:45
Erenlerde vizyonun değişeceğine süphe yok. Saygın , genç ve dinamik büyük yenilikler getirecektir. hayırlı olsun.
Terro
07.11.2018 22:42
Dikkat ediyorum yalakalık yapan herkes adını soyadı nı yazarak yorum yapmış.,)) yazın yazın ad soyadınızı belki seçilirse işinizi görürler.))
sercan ak
07.11.2018 22:41
Başkanım bu kutsal yolda Allah yardımcınız olsun. Saygınlığı , duruşu tartışılmaz. hayırlı olsun
SAMET GEYİK
07.11.2018 22:39
senin kazanacağını biliyorlar başkanım , o yüzden bu kuyruk acıları. son son sallayın buralardan. Hepsini alt edicez bunların. Allah yardımcımız olsun.
Hakkı devrim
07.11.2018 22:12
Ben o kadar ilçe gezdim erenler ilçesi kadar büyükşehirin içerisinde olup köy gibi yönetilen başka bir ilçe görmedim. Erenlerde belediye çalışmaları nelerdir? Hizmetleri nelerdir? Yönetim sadece kendine BEYAZ SARAY yapmıştır. Başka bir sosyal sportif bir hizmet alanı var ise açıklayınız. Yalaka olmayınız. Dürüst olunuz.
Hakkı devrim
07.11.2018 22:12
Ben o kadar ilçe gezdim erenler ilçesi kadar büyükşehirin içerisinde olup köy gibi yönetilen başka bir ilçe görmedim. Erenlerde belediye çalışmaları nelerdir? Hizmetleri nelerdir? Yönetim sadece kendine BEYAZ SARAY yapmıştır. Başka bir sosyal sportif bir hizmet alanı var ise açıklayınız. Yalaka olmayınız. Dürüst olunuz.
kertenkele
07.11.2018 22:00
C.ÖZTÜRK'ÜN TOZLARINI HALI ALTINA SÜPÜRECEK OLAN TEK KİŞİ..AMA İKİSİ DE FAZLA HEVESLENMESİN..
Seda Karaca
07.11.2018 21:53
Sayın Muhammet Kıratlı başarınızı şimdiden tebrik ediyorum. Çocuklarımıza ve ailelerimize daha güzel yaşam alanları sunacağınıza eminim. Yolunuz açık olsun.
Sinan ITIR
07.11.2018 21:44
Sayın Muhammet Kıratlı gibi bir başkan hem erenler hem de SAKARYAMIZ için büyük kazanç olacaktır.Mevcudiyeti, gerek tecrübesi ve vizyonu ile eşsiz bir değer olduğunu inancındayım. ALLAH hayırlı uğurlu kılsın.
Sinan ITIR
07.11.2018 21:42
Sayın Muhammet Kıratlı gibi bir başkan hem erenler hem de SAKARYAMIZ için büyük kazanç olacaktır.Mevcudiyeti, gerek tecrübesi ve vizyonu ile eşsiz bir değer olduğunu inancındayım. ALLAH hayırlı uğurlu kılsın.
Kerem yıldız
07.11.2018 21:36
Erenler?in şansızlığı bu kadar mı ucuz , Erenler?e yazık edecek olan aday adayları kervanına girer bu kıratlı, kibir ,tepeden bakan ve halkın içinde sevgi ile gezemeyenler size yar olmayacak Erenler, Reis sizin gibilere kapıyı kapattı haberiniz yok mu?
Gurbetci
07.11.2018 21:36
Bu güne kadarki birikimi aktarma zamani geldi artik hayirli olur insallah MUHAMMET BASKAN.
Sinan ITIR
07.11.2018 21:35
Sayın Muhammet Kıratlı gibi bir başkan hem erenler hem de SAKARYAMIZ için büyük kazanç olacaktır.Mevcudiyeti, gerek tecrübesi ve vizyonu ile eşsiz bir değer olduğunu inancındayım. ALLAH hayırlı uğurlu kılsın.
Buhara
07.11.2018 21:31
Genç dinamik tecrübeli vizyonu ve ufku geniş kimseye yalakalık yapmayan adam gibi adam Muhammed KIRATLI erenlere yakışır allah yolunu açık etsin
Buhara
07.11.2018 21:30
Genç dinamik tecrübeli vizyonu ve ufku geniş kimseye yalakalık yapmayan adam gibi adam Muhammed KIRATLI erenlere yakışır allah yolunu açık etsin
A.Hasar
07.11.2018 21:28
Muhammet KIRATLI Başkan?ı şimdiden tebrik ederim. Erenler?e hayırlı uğurlu olsun.
Ali Sönmezer
07.11.2018 21:15
Muhammet bey, belediye başkan yardımcılığında kendisini kanıtladı bence. Çizgisi belli... Başkanlıkta da çok başarılı olabileceğini düşünüyorum. Erenler için büyük kazanım olur. En azından bir takım siyasetten geçinenlerden değil.
Erenler
07.11.2018 20:59
Sayın muhammet KIRATLI çıkmış olduğun bu kutlu yolda allah yolunuzu açık etsin unutmayınki allah doğrunun yanındadır Kim ne derse desin sizi bilen bilir bu yolda taşta gelir aşta gelir İnanıyoruzki önce hak,hukuk,adalet bunlarda sizde fazlasıyla var biz sizinleyiz
Resul Başak
07.11.2018 20:55
Ayberk erenler
07.11.2018 20:48
Erenler sonunda güneşli günler görcek teşekkürler MUHAMET KIRATLI
Sadettin köpek
07.11.2018 20:46
Bu hareketin gol olmuş kıratlı çekemeyenler çok olur çok saldırırlar sana şimdi ama dik dur
Yok daha neler
07.11.2018 20:43
Allahım bu Erenler?in suçu ne Belediye başkan yardımcısı iken ne verdi de başkan olacak ? Düşün bu partinin yakasından yoksa prti düşecek sizin arsızlığınızdan !!!!!!
Ayberk erenler
07.11.2018 20:36
Erenler sonunda güneşli günler görcek teşekkürler MUHAMET KIRATLI
Sevinç türk
07.11.2018 20:31
Bu gün okuduğum en güzel haberdi hadi artık erenler
Ahmet Mithat
07.11.2018 20:29
Aday adayları içinde erenlerde vizyonu değiştirebilecek tek insan. Hayırlısı olsun inşallah.
Ahmet güzel
07.11.2018 20:29
Sonunda erenler için güzel haberi aldık teşekkürler MUHAMMET KIRATLI
Ramazan Can
07.11.2018 20:28
Saygılı ve halkına değer vereceğine emin olduğum bir insan. Hayırlısı olsun.
Adige
07.11.2018 20:14
KIRATLI BAŞKAN OLACAK KAPASİTEDE BİR KİŞİ ALLAH YARDIMCIN OLSUN O KOLTUK SANA YAKIŞIR BİRİLERİNE YALAKALIK ETMEDİĞİ İÇİN SEVİLMEZ SAYIN KIRATLI VE
Ahmet güzel
07.11.2018 20:08
Sonunda erenler için güzel haberi aldık teşekkürler MUHAMMET KIRATLI
Muhammet Elmas
07.11.2018 20:05
Resmen günün fıkrası olmuş. Şimdi bir şey derdim de burada yayınlamazlar.
Ramazan Can
07.11.2018 20:04
Saygılı ve halkına değer vereceğine emin olduğum bir insan. Hayırlısı olsun.
Ali Keskin
07.11.2018 20:02
Baskanımızı kesinlikle istiyoruz. Erenlere yönelik en büyük projelere imza atacağına canı gönülden inanıyoruz.
Ulvi Kandemir
07.11.2018 20:01
Muhammet Kıratlı erenlere dahaa onceden gelmesi gereken bi isimdi
Ahmet ali bayram
07.11.2018 20:01
Gönlü güzel insan , inşallah en güzel yerlere gelirsin. Erenler halkının sizin gibi bir başkana ihtiyacı var.
Türköz
07.11.2018 19:58
50 yıllık ticari gecmişile gelece yaptığı proje ve yatırımları ile erenlerin geleceği için Muhammed KIRATLI
Aliye coşkun
07.11.2018 19:57
Sonunda ya. Derin bir nefes aldık. Sayın Muhammet Kıratlı sonuna kadar arkanızdayız. Allah yardımcınız olsun.
Kelem alımlı
07.11.2018 19:37
Gençler hiç beni beklememişsiniz ayıp oluyor ama. Neyse. Aday adayı olsun da biraz eğlenelim. Bir insan nasıl hezimete uğrar hep birlikte görmüş oluruz. Öyle haber sitelerine 3-5 yorum yazmayla başarılı olunmuyor :) İnsanoğlu sen kendi geçmişini unutursun ama kimse senin geçmişini unutmaz.
Recai incesaz
07.11.2018 19:03
Yanındayız Başkan Bu Halk Her zaman yanında olacaktır başarılarının devam etmesi için Muhammet Kıratlı!
Resul Başak
07.11.2018 18:37
Buraya yorum yazsın diye ergen çocukları salmakla başkan olunsaydı ohooo :) bu işler öyle olmuyor çırak. Aday olamayacaksın. Ustası ne yaptı ki çırak ne yapsın.
Ebrukocak
07.11.2018 18:35
Dürüstlüğü güvenirliliği ve merhameti ile tanıdığım ender kişilerden biri . Erenler belediyesine ve halkına yakışır. Muhammet başkan. Allah yar ve yardımcın olsun. Bu yolda her zaman tam destek
Çarşı M.Kıratlıya Karşı
07.11.2018 18:12
Erenlere bakın yalakadan geçilmiyor.İnsan biraz düşünür vizyon yok misyon yok elde ne kaldı sadece isim. Muhammet Kıratlı veya Cavit Öztürk bugüne kadar erenlere ne verdi ki Büyükşehir olmasa hiç bir şey olmaz bu zihniyetle erenler her zaman köy kalmaya mecburdur devam sizi gidi yalakalar bence de başkan yapın ki bende sizlere beter olun diyebileyim
Ulvi Kandemir
07.11.2018 17:54
Beklenen güzel haber geldi .Erenlerimize yakışan Başkan KIRATLI .Hayırlısı olsun
Recai incesaz
07.11.2018 17:35
Yanındayız Başkan Bu Halk Her zaman yanında olacaktır başarılarının devam etmesi için Muhammet Kıratlı!
Fatma kocaoglu
07.11.2018 17:32
Muhammet Kıratlı dan başkası erenler için uygun değil biz çalışan ve dinamik baskan istiyoruz o yüzden Muhammet Kıratlı
Büşra altıparmak
07.11.2018 17:32
Hayırlı olsun hem Erenlerimize hemde başkanımıza. Sevindirici haber.
Hasancan kestane
07.11.2018 17:30
Her zaman en iyisi için çalışacagına inandığımız için MUHAMMET Kıratlı
Recai incesaz
07.11.2018 17:30
Yanındayız Başkan Bu Halk Her zaman yanında olacaktır başarılarının devam etmesi için Muhammet Kıratlı!
Kemal özdeş
07.11.2018 17:27
Güzel haber. Gençlik adına da sevindirici. Diğer aday adaylarının içinde en güvenilir. Halkla içi içe olacağından da eminim. Başkan yardımcılığından edindiğim tecrübelerime dayanarak söylüyorum. Hayırlısı olsun Erenlerimize.
Tümer İncegöz
07.11.2018 17:26
Hayırlı uğurlu olsun hep destek tam destek başkanımıza
samet
07.11.2018 17:23
çok :) :) :)
Kemal özdeş
07.11.2018 17:23
Güzel haber. Gençlik adına da sevindirici. Diğer aday adaylarının içinde en güvenilir. Halkla içi içe olacağından da eminim. Başkan yardımcılığından edindiğim tecrübelerime dayanarak söylüyorum. Hayırlısı olsun Erenlerimize.
Nuri öz
07.11.2018 17:22
Bizleri çok mutlu ettin başkanım inşallah alnının akıyla bu yoldan çıkacaksın ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN!!!
Ahmet Cantürk
07.11.2018 17:18
Ne mutlu erenler halkına sevindirici bir haber sonuna kadar arkasındayız bakanımızın. Allah nasip eylesin İnşallah.
Türköz
07.11.2018 17:18
KIRATLI zaten bir markaydı şimdi.tecrübesi ve birikimiyle erenlere çok değer katacaktır. erenleri de bir marka yapacağına eminim.Kıratlı çok isabetli bi karar KIRATLI diğer adaylara fark atar Hayırlısı olsun.
Rıngo
07.11.2018 17:17
Erenlere yakısır aynı zamanda spor ıcın bıseyler yapacak kapasıte ve genc olup vızyon sahıbı yakısır allah yardımcısı olsun
Halkkent
07.11.2018 17:16
M. Kıratlı Bey, Mevcut başkanın gölgesi, Cavit başkandan memnunsanız kendisini desteklersiniz. Zaten heryerde beraberler.
İSTANBULLU GENÇ
07.11.2018 17:15
adın yeter kıratlı. SEN BAŞKAN OLACAKSIN !!!!
Celal Şener
07.11.2018 17:15
Erenlere Yakışacağını düşünüyorum bu habere sevindim genel merkezde onaylarsa bizde erenler halkı olarak memnun oluruz.
orhan yıldırım
07.11.2018 17:12
BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCILIĞINA GELDİĞİ GÜNDEN BERİ BİR ÇOK PROBLEMİ ÇÖZEN, ÇÖZÜM ODAKLI, EN ÖNEMLİSİ VATANDAŞIN YANINDA DURAN BİR ADAM. ALLAH YOLUNU BAHTINI AÇIK ETSİN. YANINDAYIZ. BAŞKAN KIRATLI !!!!!
ERENLERLİ
07.11.2018 17:11
USTASI NE YAPTI Kİ ÇIRAĞI YAPSIN GELİRSE ERENLERİN VAY HALİNE....
misafir
07.11.2018 17:09
desene yine erenler köy olarak kalacak. yine diğer ilçelere ve illere bakıp adamlar neler yapıor yaaa diyeceğiz
HALİL İBRAHİM ŞİMŞEK
07.11.2018 17:05
ERENLER E DE KIRATLI YAKIŞIRDI. ADAMSINN BAŞKANIM ALLAH YARDIMCIN OLSUN.
keriman kestane
07.11.2018 17:03
erenlerin tek başkanı MUHAMMET KIRATLI olacak inşşaalah
hüseyin harbakan
07.11.2018 16:52
sanırsam bir erenler'de belli aday adaylığında şansı yüksek olanın kim olduğu. kıratlı... adapazaarı serdivan hepsi muallakta. bakalım nasıl bi başvuru süreci olacak neler olacak. adaylık kolaydeğil ama kıratlı adı yeter. adam zaten güçlüydü
hakan korucu
07.11.2018 16:50
belliydi olacağı zaten. benim görüşüme göre erenler de ak parti sıkıntı yaşamaz. her zamanki vurur geçer. genç adaylar her zaman iyidir. allah muvaffak etsin. yolu açık olsun. soyadından zaten tüm erenler tanır bilir. güvenilir biridir.
Mehmet kurdeşen
07.11.2018 16:49
Umarım genel merkezden de doğru karar cıkarda adayımız Muhammet bey olur. Diğer aday adaylarının isimlerine bakıyorum da hiç bir güvence vermiyor.
Zaten
07.11.2018 16:47
İşte beklediğimiz haber şükürler olsun erenler sakaryanın gözdesi olcak inşallah muhammet kıratlı ile tabiki diğer adaylar şansının düşük olduğunu bildiğinden çok saldırcaklar aman güçlü kalın başkanım
Rasim Özparmak
07.11.2018 16:45
Zaten tek güçlü aday kıratlı gözüküyordu. olması gereken de o gibi. başka bir isim duymadık. en azından adını duyurmayı becerebilen çıkmadı kıratlıdan başka. deneyimi de var. hayırlı olsun diyelim
Resul Başak
07.11.2018 16:18
Büyük bir heyecanla(!) bekliyoruz!!!!!!!!!!
Online Ziyaretçiler