Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Şehirde hangi ilden kaç kişi yaşıyor? En fazla...

Türkiye İstatistik Kurumu Kocaeli Bölge Müdürlüğü tarafından açıklanan verilere göre ilimiz nüfusunun 696 bin 163'ü Sakarya nüfusuna kayıtlı. Geriye kalan 278 bin 465'i ise diğer illerin nüfusuna kayıtlı olduğu görüldü.

14:20   |   08.11.2018
Haber Resmi
HER 100 KİŞİDEN 71'İ SAKARYALI

2017 Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi (ADNKS) Sonuçlarına göre ilimizde ikamet eden her yüz kişiden 71'i Sakarya ili nüfusuna kayıtlı.


EN FAZLA TRABZONLU VAR

İlimizde 29 bin 206 kişiyle en fazla Trabzonlu bulunurken, ikinci sırayı ise 17 bin 27 kişi ile Erzurumlular takip ediyor.





Trabzon ile Erzurumluların yanı sıra ilk 5 sırada ise 16 bin 255 kişi ile Düzce, 11 bin 637 ile Ağrı ve 11 bin 620 ile Kocaeli yer alıyor.

İlimizde ikamet edenlerin arasında ise 132 kişi ile en az Hakkarili bulunuyor.



EN FAZLA SAKARYALI İSTANBUL'DA

Sakarya nüfusuna kayıtlı olup başka illerde ikamet edenlerin sayılarına bakıldığında ise en fazla Sakaryalı 136 bin 822 kişi ile İstanbul olduğu görüldü.

Sakaryalıların en çok yaşadığı iller sıralamasında İstanbul'un ardından en çok Sakaryalının yaşadığı iller sırasıyla; Kocaeli'de 69 bin 687, Ankara'da  11 bin 389, Bursa'da 10 bin 928 ve İzmir'de 7 bin 251.


KİLİS'TE 39 SAKARYALI

En az Sakaryalının yaşadığı il ise 39 kişi ile Kilis oldu.






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Yaşam

Medyabar.com bugun 29511 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8639 kere okundu
YORUMLAR 20 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Sefaa
09.11.2018 02:53
Hani Suriyeli Iraklı Iranlı Afganistanlı ve diğer Sakarya bölgesi içinde yer alan Araplar? Onları niye saymıyorsunuz ben artık onlarıda saymanızı istiyorum sonucta cogumuzdan lüks hayat yaşıyorlar. Altlarında '' VİP'' tasıtlarla geziyorlar Sapancanın efendilerini de sayın en lüks mekanlar da yiyip içip fevkalade üst sınıflarda dolaşanlarıda... Ne söylenecek söz ne verilecek oy kalmadı sizlere..
Iznikli16
08.11.2018 19:49
BURSA nerede timsahlar nerede ?
koray
08.11.2018 20:16

Bursada yaşıyorum 11bin sayısını beklemiyordum çokmuş. Ama aslına baksan kesin çoğu trabzon falandır yine

sürmeneli
08.11.2018 19:07
bize heryer Trabzon....
Karabalina54
08.11.2018 21:37

Onunden ye.burasi sakarya.

Misafir
08.11.2018 17:30
Hani Malatyalılar nerdeee?
HAKLI
08.11.2018 17:05
İstatistik deyip geçelim. Ayrımcılığa gerek yok. Hepimizi Allah(c.c) yarattı. Yok trabzonlu suriyeli arabistanlı diye ayırmayalım.
Oflu baba
08.11.2018 16:29
Trabzonlu dha çok vardır kütükte Sakarya yazıp sülalesi babası dedesi Trabzonlu olan çok kişi var bu istatistikte yazan rakam sadece Trabzonun of ilçesinde olanlardır :)
Oflu Babaaaa
08.11.2018 17:14

Ofli Baba spersin gerçekten.Espiri yapmak zeka işi selamlar saygılar kardeş.

ÇERKEZ
08.11.2018 15:08
sakaryada yaşayan ne kadar suriyeli var bunları yazın,memleket bitmiş her gün herşeye zam,dün akşam suya sabunada zam geldi teyemmüme devam,eyyyyy insanoğlu kendine gel vatan elden gidiyor...
sakin adam54
09.11.2018 14:16

Hırlı nickli arakdaşa cevaptır Savaşın nedeni Anadolu'yu ele geçirmek için Kuzeybatı Kafkasya'yı Rusların (çarlık rusyası) istemesidir.Yani bir sonraki amaç Osmanlı imparatorluğunun işgalidir. Savaş 1763-1864 arasında yaşanmıştır. yani 101 yıl sürmüşdür.101 yıl ruslarla savaşmış 500 binden fazla kafkasyalının savaşarak hayatını kaybettiği çoğrafyanın torunlarına kurtuluş savaşında milli mücadeleye yapmış oldukları katkıyıda düşünürsek oraya git buraya git diyemezsin

hırlı
09.11.2018 06:10

ne kadar Suriyeli yaşadığı seni ne ilgilendiriyor ? Sonuç olarak sen de Kafkasya'dan göçüp gelmişsin bu topraklara. Memleket de Suriyeli istemiyorsan yallah sen de Çerkesya'ya (!!!!)

Atila sari
08.11.2018 15:01
Bi yerinize bi sey batsa suriyeliden bilmeyin. Ucuzluk yapmayin
Enes enes
08.11.2018 22:16

Birader üçüncü kişi olarak araya girmek istemem fakat,insanlara aşağılayıcı bir şekilde küçümseyerek bakarsan onlarda sana öyle bakar,yani insanoğlunu doğasında olan bir durum.Bunları yazarken onları savunduğum bir durum değil bu.Bu arada yaptığım iş dolayısıyla (esnaf degilim)yuzlercesiyle muhatap oldum ben arapça bilmem ama ingilizceleri yüzde doksaninin mukemmel.

Realist
08.11.2018 21:30

Atilla gün gelirde suriyelilerle muhatap olurda biryerine bişey batarsa sakın ağlama hepsi birer potansiyel tehlike hepsinin cebinde bıçak kız mesleğin ara sokağına girde suriyelilerin sana kendi şehrinde düşman gibi baktığını gör

ahmet dursun
08.11.2018 14:49
Trabzonlu çok azmış ben daha çok vardır diyordum. Bence Sakarya'da yaşayan kişilerin nereli olduğuna bakarken Türkiye nüfusuna kayıtlı olanları değil de Sakaryada yaşayan Suriyelilerin nereye kayıtlı olduğunu yazsaydınız daha mantıklı olurdu. Örnek verecek olursak Halep'e mi bağlı, Şam!a mi bağlı, Lazkiye'ye mi bağlı ? !!!!!!!
ahmet dursun
09.11.2018 09:08

ftoros isimli arkadaş, biz kim birilerini hakir görmek kim. Vallahi ayıp etmişssin. Orada hükümetin Suriye politikaları üzerine gönderme var. ;İnsan her yerde insan. Enesenes isimli arkadaş sana da bir çift lafım var. İlk başta ne demek istediğini anlamadım ama sonra alçakça iftiranı gördüm. Seni de Allaha havale ediyorum kardeş. O kadar kalbi kararmış insanlarsınız ki herkesi kendiniz gibi görüyorsunuz.

f.toros
08.11.2018 18:09

daha da geriye gidelim istersen. büyük selçuklu imparatorluğu parçalanarak dörde bölündü, sonrasında başka bir imparatorluk (osmanlı) kuracak olan bizler anadolu selçuklu olduk. diğer üç parça ise ülkelerini bir süre idare edebildiler ve bugün iran ırak suriye isimli devletlerde yaşıyorlar. aklınca hakir gördüğün o halepliye bir sor bakalım kimmiş? ne imiş?

Enes enes
08.11.2018 17:29

Ahmet dursun şimdide gamze mi oldun bu kadar komik olma gerek yok,kültürlü arkadas

gamze söğütlü