Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Adapazarı trafiğinde şok eden görüntü!

Adapazarı trafiğinde otomobilin arka bölümünde yatar vaziyette olan küçük yaştaki çocuğu gören sürücüler şaşkına döndü

14:03   |   12.11.2018
Haber Resmi
MEDYABAR.COM:- Adapazarı şehir merkezindeki Çark Caddesi'nde araç kullanan sürücüler şaşkına çeviren bir manzarayla karşılaştı.
 
Serdivan yönüne seyir eden bir otomobilde bulunan küçük yaştaki çocuk, aracın arka camının bulunduğu bölümde yatar vaziyette yolculuk yaptı.
Aracın arkasında seyreden otomobillerin sürücüleri ise bu manzarayı görünce şaşkına döndü.
 
Bu anlarda cep telefonuyla çektikleri fotoğrafları Medyabar Whatsapp İhbar Hattı(0533 615 02 24)'na yollayan bir vatandaş,"Bu nasıl bir yolculuk. Çocuğu arka bölümün önüne koymuşlar. En ufak bir manevrada düşüp zarar görebilir. Bir kaza olduğunu düşünürsek kötü sonuçlara sebep olabilir. Vatandaşların bu konuda bilinçlenmesi için bunu yayınlayalım" ifadelerini kullandı. 




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 197014 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 18505 kere okundu
YORUMLAR 12 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
samet kotan
16.11.2018 20:03
vay arkadaş haberi görünce direk kendi çocukluğum aklıma geldi ne güzeldi o yıllar o araçlarda arka tarafa yatmanın verdiği zevki hiç bir şey veremez burada atıp tutanlar evet tehlikelimi evet tehlikeli ama bırakın boş konuşmayı kaldıki sizler önce trafikte telefon kullanmamayı kurallara uymayı öğrenin sonra başkalarının yanlışlarını düzeltin 90 larda çocuk olsam gene ah ulan ah..saygılarımla
ahmet
27.11.2018 10:48

hiçbir mazereti yok kural kuraldır çocuklardan bahsediyorsun birde yaptığın yolculuğu anlatıyorsun marifet gibi ya kaza olsa ALLAH göstermesin ne olcak bunu düşündün,mü hiç,bir,şey candan daha kıymetli olamaz ALLAH akıl fikir versin başka ne söyleyim sözün bittiği ver.

kml
15.11.2018 18:37
hemen abartan arkadaşlar. benim çocugumda bazen çıkıyor oraya . kendince oynuyor. ne var bunda
kertenkele
17.11.2018 02:36

DEMEKKİ ÇOCUĞUN OYUNA HASRET..ARACIN ARKA CAMINA EMOJİ GİBİ ÇOCUĞU YAPIŞTIRACAĞINA ELİNDEN TUTUP BİR PARK'A,ENERJİSİNİ ATABİLECEĞİ ORTAMLARA GÖTÜR..ÇOCUĞUN İLE VAKİT GEÇİR..ÇOCUK NE YAPSIN?.BULDUĞU ORTAMLARDA KENDİNCE OYUN ÜRETMEYE ÇALIŞIYOR..SENCE ŞU GÖRÜNTÜ GÜZEL Mİ?.. ÇOCUK EĞER BU GİBİ HAREKETLERDE BULUNUYORSA SIKINTI VAR DEMEKTİR..DOĞRUYU VE YANLIŞI AYIRT EDEBİLMESİ GEREK...YANLIŞI DOĞRU GİBİ GÖSTERMEK ÇOCUĞU EĞİTMEK ANLAMINA GELMEZ.

Kamil Maden
13.11.2018 08:05
Çocuk oynuyor bırakın. Herhalde eşya niyetine koymadılar.
kertenkele
17.11.2018 02:42

BUGÜN ARKA CAMDA GÜLE OYNAYA ÇOCUK YATIRILIR AMA MUSALLA TAŞI SOĞUKTUR...ANA BABA OLARAK .BUGÜN BU GİBİ HABERLERE GÜLER İKEN YARIN AĞLAMAYALIM....ALLAH KİMSEYE EVLAT ACISI YAŞATMASIN..SON PİŞMANLIK HİÇBİR İŞE YARAMAZ..

Kamil Maden
13.11.2018 10:11

Kertenkele kardeş :) Bence sen o arka camda yatmadıysan tekrar dön çocukluk yaşa :)

kertenkele
13.11.2018 09:09

SEN DE, ÇOCUĞUN VAR İSE ARAÇ İÇERİSİNDE OYNASIN DİYE AÇIK HEDEF GİBİ ARKA CAMIN ÖNÜNE ÇOCUĞUNU VANTUZLU PELUŞ OYUNCAK BEBEKLER GİBİ YAPIŞTIR..YAHU COCUK CAMA SIFIR SIKIŞMIŞ YAPIŞMIŞ..NASIL OYUN BU?..ARAÇ İÇİ OYUN OYNANACAK YER Mİ? ŞÖFÖRÜN ARKAYI GÖRMESİNE DE ENGEL..HERHALDE SEN BÖYLE ÇOK SEYAHAT ETMİŞ OLACAKSIN Kİ SANA BU TÜR ŞEYLER OYUN İGBİ GELİYOR..BÖYLE OYUN OLMAZ..KANDIRMIŞLAR SENİ..ÇOCUKLUĞUNDA BÖYLE BİR DURUM YAŞADI İSEN BENCE BUNU ŞİMDİDEN SORGULAMAN GEREK..:)

kertenkele
12.11.2018 21:05
ÇOCUKLARIMIZ'A VERDİĞİMİZ ÖNEM VE ÇOCUKLARIMIZ'IN AİLE İÇİNDEKİ YERLERİ..ÇOK GÜZEL BİR ÖRNEK...ADETA ÖNEMSİZ EŞYA MUAMELESİ...BAVUL..HER ŞEKİLDE ÇOCUĞU AŞAĞILA SONRA HAYIR BEKLE..
kertenkele
15.11.2018 07:11

GÖKHAN BAYRAK,SANA 2 GÜN ÖNCE GÜZEL BİR CEVAP YAZMIŞTIM FAKAT HER NEDENSE MEDYABAR O CEVAP YAZIMI YAYINLAMADI..ANLADIN SEN ONU..SANA EN GÜZEL TEMENNİLERİMİ GÖNDERİYORUM..:)))

sporcu
13.11.2018 09:03

kertenkele HİÇMİ BAŞI AĞIRMADı SORARIM :))))))))

Gokhan bayrak
12.11.2018 22:43

Bunun en güzel örneği sensin,çünkü normal bir insanda olmayan özellikler sende fazlasıyla mevcut.

Online Ziyaretçiler