Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Hastane lavabosunda tepki çeken görüntü!

SAÜEAH Korucuk Kampüs içindeki vatandaşların kullandığı lavobaların halini gören hasta ve hasta yakınları şaşkına döndü.

14:24   |   24.11.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi

MEDYABAR.COM-: Medyabar.com WhatsApp İhbar Hattına (0533 615 0224) gelen bir şikayet mesajında Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne bağlı olan Korucuk Kampüsü'ndeki lavaboları görenler şaşkına uğradı.


Şikayet mesajı yollayan vatandaş, sağlık kuruluşlarında bulunan bu tür bölümlerin daha temiz olması gerektiğini dile getirdi.






Gelen o şikayet mesajında ise, "Burası Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Korucuk Kampüsü, burası sağlık yuvası mı? Orhan Camii meydanı ücretsiz yer altı halk tuvaleti bile daha temiz ve hijyenli. Bir sağlık kuruluşuna göre çok pis ve iğrenç bir ağır kokusu var" diyerek tepkisini dile getirdi.


 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 10532 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 4835 kere okundu
YORUMLAR 20 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
t s
27.11.2018 15:57
Hastanedeki her tuvalete devamlı bekçi versinler, her gırenın ayak altını silsin, her çıkanın ardından sifonu ceksin, yere attığı tuvalet kagıdını alsın çöpe atsın. Açık bıraktığı musluğu kapatsın. yerleri paspaslasın. Dolan çöpkovalarını boşaltmaya gıttıgınde ne olacak? En iyisi her tuvalete iki görevli versinler. Bakın nasıl tertemiz oluyor.
Ali rıza
25.11.2018 19:28
Sağlıkta 1990 yıllara döndük. İlgisizlik bakımsızlık. Piyasa Stokçular hortladı coştu.
Fresaa
25.11.2018 13:43
Adam deliğe değil tavana şapıyo bu ülkede yurdum insanı
Zzzz
25.11.2018 13:32
Kedilerin bile kuma yapıp üstünü örtmeyi öğrendiği dünyamızda hâlâ bu işi nasıl yapması gerektiğini bilmeyen insanlar var bunca yıl eğitim demekki hayvanlara verilse biz insanlar alemi ile hayvanlar alem-i yer değiştirmek zorunda kalırdık..
kimsesiz
25.11.2018 10:07
öncelikle ben ne zaman hastaneye gitsem wc ler temiz , el peceteleri yerınde görüyorum. bence çalışan görevlilerin ekmeği ile oynuyorsunuz. bu anlık bir durum tuvalet taşları temiz ,lavabolar temiz, sadece yerdeki fayanslar çamurlu oda yurdumuz 1 haftadır yağış altında olabilir. boş yere çalışanların ekmeği ile oynamayın. illa oynayacaksan 25 sene önce tuvaletlerde yatan hasta yakınları tavanı akan penceresinden su sızdıran fotoları görüntüle. bu sözler sahibine....
Sade Vatandaş
25.11.2018 00:29
Daha çok suriyeli ve göçmen var. Eğitimsiz ve cahiller. Ayrıca 1990 lı yıllara döndüğümüz bir gerçek. Bu akp iyice saldı..Yerel seçimde iyi bir uyarıyı hakediyor.
Abaza Arif
24.11.2018 23:48
Karamanda Korucukta Camilide hâlâ bunlara oy atacak insan varsa bence ya çok büyük menfaati vardır ya da kafasında bir sorun
Objektif
24.11.2018 22:54
Geçen gün hastaneye gittim. Bu hastanede el kurulamak için konulan şey tuvalet kağıdı. Bu kadar mı düştük? Ve o tuvalet kağıtları da piyasanın en adisi. Elinize almanızla dağılması bir oluyor.
Asortik
25.11.2018 10:46

En ünlü markanın deluxe model parfümlüsünü mü koysaydılar.

Zzzz
24.11.2018 22:52
Kedilerin bile kuma yapıp üstünü örtmeyi öğrendiği dünyamızda hâlâ bu işi nasıl yapması gerektiğini bilmeyen insanlar var bunca yıl eğitim demekki hayvanlara verilse biz insanlar alemi ile hayvanlar alem-i yer değiştirmek zorunda kalırdık..
Gokhan bayrak
24.11.2018 20:13
Alaturka tuvalete ters oturup yapanlar bile var.Betül hanım haber diye bunumu buldun
Kamil
24.11.2018 20:08
Ben o hastanede sürekli gidiyorum. Böyle bir görüntü görmedim hiç.Korucuk hastanesi temizdir. Ayrıca insanların da dikkat etmesi gerekir temiz tutmaları gerekir. Temizleyenlerin değil kirletenleri suçu bu.
Yasemin COŞKUN
24.11.2018 19:27
Benim babam 2 bucuk ay o hastanede yattı bence bölgenin en temiz devlet hastanesi yagmurlu bir havada cekilmiş olabilir ayaklari camurlu biri gidip ozellikle cekmis olabilir ben haberi yayınlayan Betül hanımın özellikle o hastaneye gidip 2 saat takip etmesini isterim, Ben tüm temizlikçilere ve özellikke Hematoloji servisindekilere teşekkür ediyorum
Ali rıza
24.11.2018 18:22
Sağlıkta 1990 yıllara döndük. İlgisizlik bakımsızlık. Piyasa Stokçular hortladı coştu.
Ali rıza
24.11.2018 17:26
Sağlıkta 1990 yıllara döndük. İlgisizlik bakımsızlık. Piyasa Stokçular hortladı coştu.
M. Tamer ATAK
24.11.2018 16:09
Kullananlar insan degilse, personel ne yapsin, hastane ne yapsin
Geyveli
24.11.2018 15:37
İnsanımız tuvalet kullanmayı bile bilmiyorsa personelin ne suçu var?
Bekir çelik
24.11.2018 14:56
Ya haber yapmak için haber yapmayın o hastahanede bir ay önce kaldım refakatçı idim gayet temiz ve bakımlı , kirlendigi zaman temizleniyor..Bu hafta hava yağmurlu idi çamurlu idi kirlendiği bir anda çekmiş koymuş bunlarda haber yapmış..uğur dündar tarzı haber halkı gerçek ilgilendiren haber yapın..
MOLLA
24.11.2018 14:55
BEN HER GİTTİĞİMDE TEMİZ BULDUM O MEKANLARI, SADECE ÖĞLEN SONRASI VE BAZEN KAĞIT OLMAMIŞ OLABİLİR. VATANDAŞ AYAĞINI SİLMEDEN GELİP O MEKANLARI PİSLETİYORSA, KİM NE YAPSIN.?
Serdivan
24.11.2018 14:55
Orayı kirleten insanlar pislik içinde olmak istiyorlar demekki acaba temiz olduğu zaman kirleten iki ayaklı insanlar neden kirli bırakıyorlar demekki pislik içine yaşamışlar.beden kendinizde kabahat bulmuyorsunuz.
Online Ziyaretçiler