Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Lastik fabrikasında sancılı vardiya değişimi

Lastik fabrikasında dün gece vardiya değişimi sırasında Lasik İş Genel Başkanı Alaattin Sarı, işçilere ve sendikalılara yaptığı konuşmada işten çıkarmalara tepki gösterdi

10:48   |   29.11.2018
Haber Resmi
MEDYABAR.COM:- Arifiye ilçesindeki lastik fabrikasında, Lastik İş Genel Başkanı Abdullah Karacan'ın öldürülmesi olayının yankıları hala sürüyor.
Fabrikada çalışan sendika temsilcisi ve Sedat U.'nun aralarında bulunduğu 7 işçinin iş akitlerinin fesh edilmesi, sendikacılardan büyük tepki topladı.
Dün gece saatlerinde vardiya değişimi sırasında fabrikaya gelen Lastik İş'in yeni genel başkanı Alaattin Sarı, elinde megafonla işçilere ve sendika yöneticilerine seslendi.
Sarı, yaptığı konuşmada 7 kişinin işten çıkarılması sebebiyle lastik fabrikası yönetimine "Bu yanlışı derhal düzeltin" diyerek tepki gösterdi.
İşçilerin bir bölümü Sarı'nın konuşmasına alkışlarla destek verdi. Konuşma sonrasında fabrikada vardiya değişimi yapıldı. 




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 196681 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10414 kere okundu
YORUMLAR 48 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Goodyear
30.11.2018 14:08
Rahmetli karacani çok ariycak lastik işçisi İzmit'te brisa ve Pirelli işverenleri herşeyi eline aldı şimdi diyorki ipler bizim elimizde işveren ler.rahmetli karacan dan ..... gibi tirsyodu hepsi ama roller değişti.lastik işçileri akıllı olun oyuna gelmeyin yeni yönetime sahip çıkın eğer sahip cikmassaniz yaİk olur sizlere kafanızı çalıştırın.
Izmitli
30.11.2018 22:56

Hadi ordan yalancılar fb lara düzen geldi sendika baskısı azaldı adalet geri geliyor

Keşke dememek için
30.11.2018 20:07

Çok doğru tespit yapmışsın.dediğin gibi Karacan başkan güzel sözleşmeler yapardı.Hakkı var tüm işçinin üstünde bugün birlik olma beraberlik olma zamanı bayrak yukarıda durmalı.Bugün öyle yok şu yok bu diyen işçiler kendimize gelmemiz lazım sözleşme var önümüzdeki yıl hangi maddeleri diretecekler karşımızda ona göre hazırlık yapmamız lazım genel merkeze mesajı vermemiz lazım dik dur diye.Sonra üzülmeyelim.Tüm fırsatçılar dışarıda bekliyor a sendika b sendika bizim Sendikamız hepsinden güçlü.Ferdi hareket etme zamanı değil hep beraber kurumun aldığı kararları uygulamak ile başlanması gerekir.Bu fabrikaların bacalarıni biz bir olursak bütün olursak hep beraber en iyi şekilde kaldığımız yerden devam ederiz.Herkes kendine gelsin..

Sade vatandaş
30.11.2018 10:59
Beyler sendikalari deyil,yöneten kişileri elestirin.unutmayinki en kötü sendika,sendikasizlik 'tan iyidir.
uzman54
30.11.2018 09:54
Öncelikle düzeltme yapmak gerekir alaattin sarı genel başkan değil genel merkezde idare sekreter.Adelet yerini buldumu hayır işveren sadece kendini rahatlattı sadece ama yapılması gereken en güzel hareketti bundan sonra çalışan arkadaşlarımız lütfen daha akıllı davranın sizin seçeceğiniz insanlar olsun sizn temsil edecek olanlar atamayla getirilenler değil atama yapılırsa içeride kimsenin konuşma hakkı olmaz susturulur ve istekleriniz sadece lafta kalır lütfen içeride birlik olun ve bu genelmerkezin tabusunu yıkın .Kenetlenin ve fabrikanıza ekmeğinize sahip çıkın o adil omayan genel merkeze karşı dik durun örgütlenin kendi içinizden seçilen arkadaşlarla yola devam edin .
Hasan terbasan
30.11.2018 09:17
Burada isci hakkını korumak değil sendikalar arasi rekabet yazışmaları var.cinayeti işleyen arkadaşın kendi isteği ile dört kez yeri değiştirilmiş.demekki burada da bir sorunu olan var.Hiç bir maddi kaybı olmadan başka bölümde calistirilmaya bağırsak sorunum var çalışmama diyorsan doktor raporu alinir iş biterdi.ne mezara ne hapishaneye gerek kalırdı.Sendika sistemini beğenmeyen isci sistemini hayretle okuyoruz
Doğru olabilir
30.11.2018 11:15

Herhalde cezaevinde ranzadan düşmüş öyle bir söylenti var onunla alakalı mı operasyon yapıldı?

Bernardo54
30.11.2018 10:43

Adam gecen hafta operasyon geçirdi peki buna ne diyeceksiniz hemşerim?

Laz ziya
30.11.2018 05:56
Birde buradan söylemis olayim...fabrikada bütpn bu kötü ve kokulu gidisati degistirnek istiyorsaniz good year genel merkeze mail atin..birdaha böyle yandas mandas davasi olmasin diye...isci korunsun diye.sendika sendika olsaydi o tipleri icin degil kardesimiz SEDAT UZUNLAR icin savas verirdi..simdi tam zamani arkadaslar sendika isciye kul olmasi gerekirken isci kul olmus sendikaya..
Laz ziya
30.11.2018 05:47
Yakinda bu gider...
Sakarya
30.11.2018 04:18
Şüpesiz ki ALLAH BIRDIR VE TEKTIR dünyada da dogru tektir duyduguna degil gördügune inan goruntuler ortada bence burda ki asil sorun sendikanin olaydan sonra sergiledigi tavir konuyu buralara getirdi ve görünen o ki dinmeyecek gibi anlam veremiyorum neden bu adamlar azinlikta olsa desteklenmeye devam ediliyor burda olay aninda orda olanlarI KAHRAMAN ilan etme cabasi???bakalim bunun altindan ne cikicak
Toyotacı
30.11.2018 02:53
Sendikanın derdi sakaryadaki fabrikayı kapattırmak goodyear sakarya çalışanları sendikanın oyununa gelmeyin fabrikanıza ekmeginize sahip çıkın bu sendikalarin ne oldugunu araştırıp bildigimiz için toyotaya girmek için neler yaptılar ne vaatlerde bulundular çok şükür giremediler giremiyeceklerde bu yuzden fabrikaniza sahip çıkın nedemek arkadaş hem işçiden kesilen parayla evine ekmek götür sefanı sür hemde işciye kabadayılık yap istedigin adamı işten çıkar istediğini işe al oldu başka emrin varmı sendika
emekci
30.11.2018 00:44
derdi ekmek olana isin nerde oldugunun onemi olmaz...nerde denirse orda calisir....drdi kabadayilik olanda boyle gider adam vurur tehdit eder.biz sendikadanda temsilcilerimizdende bugune kadar iyilikten baska bisey gormedik aksini idda edenler kulliyen yalancidir ..sendikaci arkadaslarimizin yanindayiz destekcisiyiz.....adalet yerini muhakkak bulacaktir....
Ali gümüş
30.11.2018 08:08

Ulan emekçi ismini yaz..

aynalitahir
30.11.2018 02:57

yandassin anladikta bu kadarina da pes diyorum kabadayilik goruntulerde kimlerde oldugunu gayet acik rizki veren Allah tir kimseye bel baglamana gerek yok ayrica fabrikaya belinde silahla gelen isci Sedat Uzunlar degil onada dikkat etmelisin bence. Adami darp edecekler biat ettirmeye calisacaklar linc etmeye calisaklar sende burda atip tutacaksin ne guzel İstanbul derler adama. Ayrica kimse boyle bir sey olsun istemezdi birakta kim suclu kim sucsuz yargi bulsun sen sendikanda otur cayini yudumla. Saygilar...

Ada Bazaar
29.11.2018 23:45
Sarı taxii Aloooo bekleme yapma ilerlee
lastik iş li işçi
29.11.2018 22:39
sendikada bizim sendikacilarda bizim...burdaki yorumlari okuyunca anliyorumki bu olaydan nemalanmayi bekleyen .... var....avucunuzu yalarsiniz....sendikanin hatta fabrikanin kapatilmasini isteyenler ya neyin kafasini yasiyorsunuz....biz isciler neyin ne oldugunu biliyoruz..sendikamizada isimizede sahip cikiyoruz cikacagiz...burda sendikamizi elestirenler kahvede orda burda asgari ucreti elestiren kesim...goodyear iscisi bugun adapazarindaki en yuksek maasi aliyor sosyal haklarin en fazlasini aliyorsa bu RAHMETLİ KARACAN BASKAN VE LASTIK IS sendikasinin eseridir....adalet herkes icin bekliyoruz.....
Basri çakıroğlu
30.11.2018 10:53

Kibirli Arkadaşım kimse kimseyi işinden ekmeğinden etmek istemez isterse mayası bozuktur. Burda yazan çizen herkes ordaki bu şehrin havasını soluyan kimbilir çalışmak için ne fedakarlık yaptıgını tahmin edemeyeceğiniz İnsanların ekmeğinden eden kişilerin yaptıgı harekettir bugün sedat olur yarın ahmet mehmet buradaki eylem adaletin yerini bulması içindir sedat kardeşimizde böyle olsun istemezdi isteseydi yada o kişilikte olsaydı o fabrikada 3 yıl çalışamazdı .. olay herkesi üzdü ölen kişi tamam kardeşim deyip başka bir çözüm bulmaya çalışsaaydı bunlar olmayacaktı lütfen buradaki tüm arkadaşlar duyarlı olsun. Ölene rahmet sedat kardeşimizede Allah yardımcı olsun...

100% oflu
29.11.2018 21:53
Eyy sendika başkanı benide isten çıkardılardi zamanin yanina geldim ölen başkanın banada ...........
100% oflu
29.11.2018 22:02

Ha bu yorumumu niye siliyonuz ben kabul ediyom ya sorumlulugu millet bilsin gercekleri GÜZEL GÜZEL okusunlar

Alkışlamayan işçi
29.11.2018 20:46
VE ALLAH LUT KAVMİNİ HELAK ETTİ.
Dış kapının mandalları
29.11.2018 20:42
Herkes baksın işine Sendikada bizim goodyearda bizim aş bizim iş bizim size giren çıkan birşey mi var?Ne boş adamlar var yok şöyle yapın yok böyle yapın.Biz biliriz işçi bilir sendika bilir öyle dışarıdan bedava boş boş konuşmayın hadi bakın işinize...
Berkan çakır
29.11.2018 21:57

Burda insanlar yorum yapmış sen kafana göre kabadayılık yapmışsın kimseye....... yok ta sana ......... ne goodyeara gidersin.................

Goodyearci
29.11.2018 20:37
Eveeettt ben size tüyo vereyim şimdi sıra başkan sarı konuşurken alkışlayıp şakşaklayan işverenin sevmediği performansı düşük olup atmak isteyipte atamadığı torpilli işçilerde hazır olun bekleyin ve görün.
Eskilerden
29.11.2018 20:59

2008 de aynı eylem oldu merak etme kimsenin burnu kanamadı.bedava konuşanlar baksın işine hadi abim hadi...

Hasan terbasan
29.11.2018 19:23
Burada sendika ve sendikacılık hakkında olumsuz yorumları üzüntü ve endişe ile izliyorum.Sendika olmassa asgari ücret üstü ücret alamazsınız.Sendika olmassa beşbin lira emekli maaşı alan isci olmazdı,Neden sermaye veya işveren sendikalı isci istemez hiç düşündüm mi kardeşim.Sendika olmassa hakkını patronun koruyacagindan emin misin.Benim anladığım bu iş kolunda rakip sigortalar birbirlerini kara kayıp şu başını kendileri tutmak istiyor.Işçi kardeşim sen sendikaya karşı olma sendika ni denetle hesap sor begenmessen değiştir.Bu kadar neden teslimiyetçi oluyordu.Sendika hatır gönül yapıyormuş.Bu ülkede hatır gönül dost akraba bizim partili zihniyeti olmadan hangi kurum çalışıyor veya liyakata göre adam alıyor.Yazikk yazikk
Hasan terbasan
29.11.2018 21:39

Birlikten kuvvet doğar.sendikaya neden karşısınız.sermayenin avukat ligi...

Cevat
29.11.2018 20:15

Hep bu anlayış yüzünden sendika bu hale geldi.Gazi Mustafa Kemal Atatürk dediği gibi aklı hür vicdanı hür birey olabilme ktir mesele.Vicdanizi ve aklımızı sendikaya baglamissiniz. yazık size.

behram
29.11.2018 19:00
fabrika bütün işçileri çıkarmalı ve yeni elaman almalıdır sendikalı olmayacaklarına dair imza alınmalı sorun ve sıkıntıları olduğunda kendi aralarında yönetim seçilmeli sorun çözüldükten sonra yönetim dağılmalı bedavacı olmamalı işçinin sırtından
Birisi
29.11.2018 17:35
Herkes kendi işine baksın Kardeşini savunan savunsun o ayrı birşey ama fabrika ile alakası olmayıp bu fabrika kapansın diye bekleyenler avcunuzu yalarsınız hepinizin kuyruk acısı var belli..Bura da bi dünya sakaryalı ekmek yiyor fabrika kapanınca kına yakarsınız ama olmayacak Allah in izniyle...İsinize bakin İnsanların psikolojisini dışarıdakiler bozdu..
gormezden geldiğiniz yilan sizide sokacak
29.11.2018 21:02

Disardakiler piskolojinizi bozuyo dimi kardeşim. Hepimizin kuyruk acisi var dimi kardeşim. O fabrikada bir dunya sakaryali calisiyo dimi kardesim ne guzelde soyluyosun ne kadarda iyi niyetlisin dimi kardesim. Ama gercekleride gor be kardesim bukadar o.cocugu olma. Bir dunya insan sendikaya karsi secimlere girdi diye cikartildi yada sendikaya muhalafet diye cikartildi. Sendikaya yalanmiyo biat etmiyo diye cikartildi. Okadar insanin colugu cocugu karisi anasini bacisi ne oldu hic dusundunmu ? Hic dusundunmu onlarin piskolijisini? Avucunuzu yaliyan siz olcaksiniz buunu unutma o yilan hepinizi sokacak tek tek.

Vatandaş
29.11.2018 16:44
İki gün önce görüntüler gerçek deyil diyen bi başkan şimdi fabrikaya gelip işçileri savunuyor fabrikayı karıştırıyor maksat kaos çıkarmak oyun içinde oyun bunların niyeti burayı kapatıp izmitte at koşturmak burda denediler ama yemedi fabrikana sahip çık sendikaya uyma bunlardan işçiye ekmek çıkmaz bunlar zaten işçinin sırtından geçinen maasından kesen onları savunuyorum diye maaşında gözü olan ....
Adapazarlı
29.11.2018 14:03
Ben goodyear fabrikasından emekli bir çalışanın çocuğu olarak tüm işci arkadaşlara söylüyorum bu sendikacı diye ortalıkta gezinen ....... uzak durun fabrikanıza işinize ve ekmeğinize sahip cıkın bu sendikacı diye gezinenler hiç iyi niyetli degiller bu hareketler o fabrikayı ensonunda kapattırır fabrikanıza sahip cıkın bu adamların oraya gidip gelip kaos cıkarmasına izin vermeyin alkış tutmayın olan gene işçiye olur sedat kardeşimizin başını yaktılar daha fazla insanın başı yanmasın.Gaza gelme işçi EKMEĞİNE SAHİP ÇIK.
merda
29.11.2018 13:26
en iyi işçi sendikası bşkkkkkkkkkkkaanı işçiyi sömürüyor .. yanii işçiye 5 yl da bir bşkkkkkkkkkkn değiştirmek ilk göreviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sakarya5454
29.11.2018 13:22
GOODYEAR YÖNETİCİLERİ BU KİŞİYİ HALEN NEDEN FABRİKA ÖNÜNDE KONUŞMA YAPTIRIYOSUNUZ İNANIN O GÜN SEDAT KARDEŞİMİZİN BAŞINA GELEN OLAY İNANIN SİZLERNDE BAŞINA GELİR BİRLİK OLUN LAKİN SENDİKAYA DEİL FABRİKANIZDA BİRLİK OLUN SİZİN HAKLARINIZI BİRİLERİ SAVUNACAK DİE BİR ŞEY YOK KENDİNİZ BİRLİK OLUNCA SAVUNURSUNUZ GOODYEAR YETKİLİLERİNE ÇAĞRIM TOYOTA GİBİ YAPIN TÜM HERKEZ ÇIKSIN LASTİK İŞTEN FABRİKA KENDİ SENDİKASI OLSUN ZATEN DUYULAN BİR KAÇ FABRİKA LASTİK İŞLE ANLAŞMALARINI FES EDİP BAŞKA SENDİKAYA GEÇCEKLERMİŞ BİRLİK BUDUR ÇALIŞANLAR EN GÜZELİ BAŞKA SENDİKAYA GEÇSİN YADS GOODYEAR KENDİ SENDİKASINI KURSUN ŞU SENDİKA GİTSİN İNANIYORUM Kİ ATILMA KORKUSU OLANLAR BUNLARI ALKIŞLIYANLARDIR KORMAYIN BİRLİK OLUJ
1234
29.11.2018 13:20
Oradakiler atılan sendikacıların yerine görev almayı bekleyen zavallılar. Bu fabrikada onlarca işçi atıldı bir tane eylem yapılmadı. Bu başkan ya hiçbirşey bilmiyor. Yada neyse. Moraliniz bozuk az lastik yapın: hayır daha fazla yapacaz Mesaiye kalmayın: hergün mesai yapabilirim Atılan sendikacılara sahip çıkın: ben bunları tanımıyorum, benim işçi döven sendikacım yok Şuan görevdeki sendikacılarda bunları savunuyorsa onlarıda tanımıyorum.
Sakaryalı5454@hotmail.com
29.11.2018 13:01
Ne oldu ALATTİN ZORUNA MI GİTTİ UTANMADAN BİDE ADAM YERİNE SAYIP BAŞINDA DİNLEMİŞSİNİZ YAZIK KARDEŞLERİM ARTIK DİK OLUN FABRİKANIN SAYMADIĞ BAŞKANI SİZ SAYIP NEDEN GİDİYONUZ DİNLİYONUZ BUNUN DA MAL VARLIĞ ARAŞTIRILSIN PASTADAN PAYI AZALDI ANLAŞILAN SEDAT UZUNLAR ADAMDIR VURAN HER ZAMAN HAKLIDIR
Sakaryalı5454
29.11.2018 14:46

Haklısınız GENELLEMEYE VURDUM İÇİN KUSRA BAKMAYIN O ZAMAN DÜZELTME YAPAYIM YAŞANAN BU OLAYDA VURAN HAKLIDIR DÜŞÜNÜN KENDİNİZİ KOYUN EMPATİ YAPIN SEDAT KARDEŞİMİZİN YERİNE KİM OLSA AYNISINI YAPAR

SÖZ
29.11.2018 14:27

Durum hakkında görüş belirtirken , 'Vuran her zaman haklıdır ' gibi saçma sapan bir yorum yapamazsınız. Ortalıkta bir çok ruh hastası, madde bağımlısı, kötü insan bulunuyor ve bunlar yoldan gelen geçeni bile vurabiliyor. Yaptığınız genelleme tüm bu pislikleri haklı konumuna getirir ki, bir gün bu duruma düşmenizi hiç temenni etmem.

Kasatura
29.11.2018 12:30
Ben senin yerinde olsam hiççççç konuşmam çünkü konuştukça batıyosun başkannnn,o an fabrikada en az 250 kişi olması lazım ama topu topu 40-50 kişiye hitab etmişsin,onlarda kesin haksız yere işe aldırdıklarınızdır.Konuşma yaptığın azınlığı gör ne kadar SAYGINLIĞIN olduğuna karar ver.İşçiye işi yavaşlatın demişsin ama seni takan olmamış herkes eskisinden daha fazla sarılmış işine.!!!!
Sinan
29.11.2018 12:25
Orada bir yangın oldu bir ......... resmen düzeni bozuldu fabrika yönetimi de sendikadan bağımsız işçi çıkarınca çıyaklamaya başladılar umarım ki fabrika yönetimi bu görüntüleri izlerek tüm şak şakçıları ve sendikayı içeriye sokmamaya devam eder. GOODYEAR yönetimine sesleniyorum piyasada 2500 tl ye alının akı ile o işleri yapıcak bir sürü genç var
send işçi
29.11.2018 12:10
pasta büyük galiba
Adige
29.11.2018 11:54
Gitti sendikacıların cebine girecek olan 7 işçinin parası.
adapazarlı
29.11.2018 11:49
sendikali iscileri atin kardesim isten. hala konusma yapiyorlar hala saksak.. adam olmus sendikacilik yuzunden yasini tutan yok. ne sendikaymis arkadas...
Adabazarçocuğu
29.11.2018 11:42
Ne o ya BayBaşkan işçi savunmak şimdimi aklınıza geldi .Sedat kardeşimizde işçi değilmiydi niye savunmadınızda adamın başını yaktınız .......... .Hayırdır yaa Tek sözüyle işçi alan işçi çıkartan Yüce sendikanız içeriye sokamıyormu yoksa sizi öyle kapı önlerinde eylemler falan yapıyorsunuz işçide kale almıyor sizi ceketinizi alın ilerleyin fena mantarladınız...
Sakarya'lı
29.11.2018 11:32
De bekliyoruz Bunca olaydan sonra çiçek mi takacaklar da fabrika sahipleri. Mahkemenin selameti için sendikacıların zaten ayrılması gerekiyordu mağdur Sedat uzunları da zaten işten çıkaracaklar ne olacaktı. Herkes işine baksın adam gibi işine sahip olsun biz Goodyear diye piyasada hava yapıp bol para harcama sınlar.herkese kredi kartı borcu var araba borcu var Bir gün sesi çıkar iki gün sesini keser fabrikada biliyor zaten bunu.
B ŞİmŞEK
29.11.2018 11:19
Eger dogruysa alkışladılarsa bu adamı bunlar herseyi hakediyor beter olun size acıyanın vicdanına tüküreyim be.....
ESKİ AÇIK