Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Evden kaçan kızlar şehir merkezini birbirine kattı

Adapazarı'nda evden kaçan 2 kız, TV264 kanalına "İçimi dökeceğim bütün halk beni duyacak" şeklinde röportaj verdikten bir kaç dakika sonra polis ekiplerince bulundu. Polise bıçak çekip yerlere yatarak küfürler savuran 2 kız, araca zorla bindirildi

17:35   |   29.11.2018
Haber Resmi
MEDYABAR.COM/Özel Haber
 
Olay, Adapazarı şehir merkezindeki Şemsiyeli Park önünde 16.00 sıralarında yaşandı. Alınan bilgiye göre lise öğrencisi 17 yaşındaki G.N ve A.K isimli iki genç kız, dün akşam saatlerinde evden kaçtı.
 
Ailelerine haber vermeden ortalıktan kaybolan 2 kız, geceyi dışarıda geçirip 1 gün boyunca şehir merkezinde vakit geçirdi. Çocukların aileleri ise Sakarya Emniyeti Çocuk Şube Müdürlüğü'ne giderek kızlar hakkında kayıp başvurusu yaptı.
 
Kaçak kızlar, bu akşam saatlerinde uyduda yayın yapan Sakarya'nın kanalı TV264'te yayınlanacak olan "Dök İçini Rahatla" isimli programa roportaj verdi.
 
G.N, isimli genç kız verdiği roportajda aşkın kahredici bir şey olduğunu ve sesini bütün halka duyurmak istediğini belirterek, "İçimi dökmek istiyorum bugün neden derseniz bütün halk beni duyacak. Bu zamana kadar duyuramadım sesimi bütün halka duyurmak istiyorum. Aşk çok iğrenç bir şey çok kahredici bir şey, kimse bunu tatmasın bence." diye konuştu.
 
Çocukları kentin dört bir yanında arayan polis, 2 kızın TV standında konuşma yaptığı yönünde ihbar alınca hareket geçti. Liseli kızlar, roportaj sonrası yolun karşısına geçtikleri sırada karşılarında polisi görünce kaçmaya başladı.
 
Ekipler, kızları kaçamadan yakalayarak polis aracına götürmek için yöneldi. Kaçak kızlar kendilerini polis otosuna bindirmek isteyen polislere adeta kabusu yaşattı. Polislere yumruk ve tekmeler savuran gençler çığlıklar atarak kendilerini yere attı. Ekiplere bıçak çeken liseli kaçaklar, küfürler savurarak polis aracına binmeyi red etti.
 
2 kızı araca bindirmek için büyük çaba sarf eden polisler, yere yatırdıkları genç kızları kelepçeledi. Bu sırada çok sayıda vatandaş ise olay yerinde toplanarak şaşkınlık içinde olup biteni izledi. Güçlükle polis otosuna bindirilen çocuklar emniyete götürülerek ailelerine teslim edildi. Şehrin göbeğinde yaşanan bu hareketli anlar, saniye saniye görüntülendi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
 




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 20571 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 14810 kere okundu
YORUMLAR 37 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Esnaf
30.11.2018 18:26
Utanarak söyluyorum ki bizim sehirmiz insanı kadar cirkef ve kalitesiz insan topluluğu görmedim.Herkesmi bu kadar herşeyi bilir , herkes mi bu kadar sivri olur .Herkes mi bu kadar gösteriş meraklısı olur .Herkesi katmak istemiyorum tabii ama bu şehrin genlerinde bu var herhalde .Bu sehirde yaşanmaz .İmkanı olan burdan gitsin .
merda
30.11.2018 11:56
FESLİ DÖNEMİNİN ÇOCUKLARI İŞTE..
sakaryalı 54
30.11.2018 10:42
ahlaksız tv dızılerı ınternetler yanlış arkadaş cevresı cep telefonları buyuk bır ahlakı çökuntunun içindeyız 20 yıl sonrasını hayal etmek ıstemıyorum. anladığımız kadarıyla bu kızlarımız artıst olmak meşhur olmak ıstemiş
Musab ÇAĞRIBEY
30.11.2018 11:29

dindar iktidara desteğimiz var kaç seçimdir. ama yerli bize has yasalar gelmedi. Din görevlileri bol maaşlı lojman beleş. Farza zor yetişir. mesai mefhumu plansız..Tebliğ irşad dertleri yok.(Çok azından Allah razı olsun) İslam devletini kavuştuk. İhtiyaç yok derler gibi. Camilerde çoğunu ara bulasın. Müftüler cemaate yakın değil, hiç olmazsa ayda bir camide görülmüyorlar. Önce insan denir ücretlerde uçurum haksızlık var. Atananlar sık denetlenmiyor. Gaflet diz boyu..Kapitalizm. Saltanatına dokunan yok..TVler de en atrsızda olsa kadın arkalı erkek diplerde...dur diyen yok..

sakaryalı vatandaş
30.11.2018 10:30
Yazık okuyup insan olacaklarına rezilliği seçiyorlar...
MERT SAKA
30.11.2018 10:25
haberin içeriği yok sebebi belli değil doğru dürüst araştırılmadan haber yapılmış,kızda bir sorun var bir acısı var hemen dövelim bumudur çözüm.o kız o hale neden geldi sebebi nedir ne yaşadı araştırmayalım.doğuralım sonra sokakta büyür.Birde müslümanlıktan bahsediyoruz,hani islam hoşgörü diniydi,hani darda kalana yardım edecektik.pabucumun müslümanları sizi...
Hmt54
01.12.2018 00:20

Sevgilisinden ayrılan evden kaçsın polise küfür etsin bıçak çeksin mukavemet göstersin hatta dağa çıksın hakkını arasın dimi sanki devletinin şefkatli kollarına kendini teslim etti de dinleyen olmadı o kadar kfür etmiş milleti uğraştırmış sen hala haberin detayındası

Büyük patron
30.11.2018 10:00
Eğitim anne baba
Yüksel Öz' ün arkadaşı .
30.11.2018 09:23
kedi şeyini görmüş , Uh be ne büyük yaram var demiş :)
YÜKSEL ÖZ
01.12.2018 12:53

O zaman her kimsen kendi adinla yorumlarını kararlarını ver.Benim kimliğim altında değil.moderator diyecegine kimliğini de.iyi yada kotu bilincindeysen.kendi adinla yaz.burdan masal anlatma.

YÜKSEL ÖZ
01.12.2018 00:01

O zaman her kimsen kendi adinla yorumlarını kararlarını ver.Benim kimliğim altında değil.moderator diyecegine kimliğini de.iyi yada kotu bilincindeysen.kendi adinla yaz.burdan masal anlatma.

YÜKSEL ÖZ
30.11.2018 23:57

Oyyy kimmissin bana tanitsana kendini bi hafiz.adin sanın yokmu ne alaka yani... Benim adımı kullanarak yorum yapıyorsun.neyin peşindesin .?

KANKASI
30.11.2018 17:58

kanka kötü bişey yazmıyor yara var yazıyor. sorun etme bu kadar kötü olsa moderatör yayınlamaz

YÜKSEL ÖZ
30.11.2018 17:02

BENIM BOYLE HABERIM OLMADAN ADIMI KULLANACAK NE BI DOSTUM VAR NE DE BI ARKADASIM .HAYIRDIR YANI AMACIN NE KIMSIN KARDES ?

YÜKSEL ÖZ
30.11.2018 16:57

KARDES HAYIRDIR .BENIM ADIMI KULLANARAK YORUM YAZIYORSUN.KIMSIN NESIN SOYLEDE BIZDE BILELIM .NASIL BIR ARKADAS OLDUGUNU.AMACIN NE YANI.?

Hasan terbasan
30.11.2018 09:06
20 senedir istenen kindar ve dindar nesil iddiaları!!!!!!!
DELİVELİ
30.11.2018 08:40
İKİ AYRI YERDE İKİ AYRI HEBER FAKAT ORTAK NOKASI HABERLERİN ÖĞRENCİLERİN OKULDAN KAÇMASI. İŞLER DÜZELECEĞİ YERDE DAHADA KÖTÜYE GİDİYOR EĞİTİM SİSTEMİNDE BİR ŞEYLER YANLIŞ GİDİYOR ANLAŞILAN SADECE BU OKULLA OLMUYOR TÜM ÇEVRE TÜM TOPLUM BU SUÇUN ORTAKLARI VE YÖNETENLER FAZLA ÖZGÜRLÜK FAZLA SERBESTLİK AÇILIM POLİTİKLARININ SONUCU BU OLS AGERE
merda
30.11.2018 08:13
AMERİKA BİZİ KISKANIYOR HAFFFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIZ:)))) KIZINI DEMEKKİ DÖVCEKMİŞİN .KIZINI DÖVMEYEN DİZİNİ DÖVERMİŞŞŞ HAFIZZZ. 18 YASINDA KIZIN ÖZGÜRLÜĞÜ KANUNU KOYARSAN NE BABA..........
Okan
29.11.2018 22:19
Layukluk elden gidiyeah
Realist
30.11.2018 00:20

kömür satan ıraklı haberini okusaydın keşke araplık şeriat elden gidiyea

Kami
30.11.2018 00:13

Allah sen ve senin gibilere akıl fikir versin kamil okan efendi

vatandas
29.11.2018 23:47

ne alaka laıklıkle ? sen feslıyı cok dınlemıssın

Okan
29.11.2018 23:10

Ey laikler görün eserlerinizi

DELİ MURTAZA :)
29.11.2018 21:04
ŞU REZALETE BAKAR MISINIZ ALLAHAŞKINA... BUNLAR YARIN ÖBÜR GÜN EVLENİP YUVA KURACAK, EŞ OLACAK, ANNE OLACAK... VAH Kİ VAH
vatandas
30.11.2018 01:25

sen once cumle kurmayı ogren kabus eleman :D

kabus
30.11.2018 00:55

Sen adamı eleştirmek için şuursuzca saldırmak yerine beğeni sayılarına bak bence hatalı olan sensin vaandas eleman

vaandass
29.11.2018 23:58

colugu cocugu 2 dk da evledırdın yıne senden beklenen sığlıkta bır yorum ana baba yetıstırmesse cok normal 2 dk da coluga cocuga estırmekle cozulmez bu meseleler

Gercek
29.11.2018 20:18
Kadın toplumun toplum da kadının yansımasıdır. Maalesef son yıllarda önce dünyada sonra ülkemizde de artan bu feminist ve kadını on plana çıkartan yaklaşımın eserleridir bu görüntüler ve daha da azıdır aslında. Çünkü evde kocanın eşine sözü geçmiyor bunu gören çocuk babayı hiç takmıyor çünkü arkasında anne duruyor ve olay buralara geliyor. Eskiden bırak anayı babayı mahalledeki teyzeye amcaya a diyemeyen bir toplumken şuanda kendi anasına babasına saçmalama ya aptal salak diyen bir yere geldik aslında söylenecek çok şey var da Allah ıslah eylesin demek daha faydalı ve yerinde olur
vatandaş
29.11.2018 23:45

femınızmın ne oldugunu ogren oyle yorum yap ne sacmalıyorsun ? 17 yasıdna 2 tane lıselı ne olmasını beklıyordun ? anne baba ılgısız herkes telefonla oynamaktan colugu cocugu sallayan yok sebebı bu senın bahsettıgın olay degıl anlamını bılmedıgın kelımelerı kullanma guldurme kendıne

ŞEF
29.11.2018 19:41
HEY BE, GENÇLİK VEYA GENÇ KIZ...ALLAH, AKIL ,İZAN VERSİN. NEREYE GİDİYOR BUNLAR, YA DA NE İÇİP BU HALE GELİYORLAR VEYA KİM BUNLARI ZEHİRLİYOR, KİMİN TUZAĞINA DÜŞÜYORLAR? ...SÖZ DESEK BİZİ DİNLEYEN OLMAZ ,AMA ACINACAK HALDEYİZ?.
vatandaş
29.11.2018 23:51

başlarında ana baba yok bısı ıcmelerıne gerek yok bası bos tv karsısıdna buyuduklerınden boyle oluyor

Ssss
29.11.2018 19:12
Allah islah etsin evlerden uzak böyle kizlar temiz bi sopayı hak etmişler resmen ailelerin Allah yardımcısı olsun
Ssss
30.11.2018 15:27

Her yoruma cvp vermeyi kendine görev bilmiş vatandaş işin gücün yok mu Senin??

vatandaş
30.11.2018 12:10

sen ve senın gıbı zıhnıyetler zaten sorunumuz begenıler normal o yuzden sasırmadım :) egıtımsız ve gerı kalmıs toplumların kacınılmaz sonu

Ssss
30.11.2018 10:53

Senin çok aydin yorumuna da hiç gerek yoktu benimle aynı düşüncede olan sayıya bak kenara çekil iki kendini bilmezin polislerimizi ne hale getirdiğini seyret ancak

ankaralı
29.11.2018 23:50

dayakmı cozum ? senın 3 kurusluk fıkrıne ıhtıyacı yok kımseın sen 17 yuzyıla dogru yol al

mir polat
29.11.2018 18:34
Evlenmek ve çocuk yapmak için insanlara eğitim ve psikolojik destek verilsin. Araba sürmek için bile kaç ay binbir türlü eğitimden geçiliyor. Çocuk yetiştirmek dahamı kolay. Ne islam ahlakı ne edep bitmiş bir toplum.
Online Ziyaretçiler