Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ve Fevzi Kılıç'a 'Adapazarı' için onay çıktı!

Ak Parti İl Başkanı Fevzi Kılıç'ın Adapazarı Belediye Başkan aday adayı olmak için istifa etmesi için Genel Merkezden onay çıktı

11:43   |   30.11.2018
Haber Resmi

AK Parti Genel Merkezi İl Başkanı Fevzi Kılıç'a Adapazarı Belediye Başkan adayı olması için yeşil ışığı yaktı.
Kılıç"un İl Başkanlığı görevinden istifa ederek ,Adapazarı Belediye Başkan aday adayı olması kendisine iletildi. 
Raif UĞAN bildirdi 



MEDYABAR'ın görüştüğü Genel Merkez kaynakları, bu istifa onaylarının kesin adaylık anlamına gelmediğini ve istifalar konusunda net tablonun öğleden sonra belli olacağını ifade etti. 









Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 4092 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8376 kere okundu
YORUMLAR 54 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
LA-EDRİ
07.12.2018 11:55
BELEDİYE BAŞKANI OLURLARSA, KAPALI ALANDA SİGARA İÇMEYE DEVAM EDECEKLER Mİ ACABA !!!?
bülent
01.12.2018 11:34
fevzi bey iyi bir insan olabilir ama bu onun belediye başkanı olması için yeterlimidir.?
Görkem Kilis
02.12.2018 02:25

Yahu bilader şu Mustafa ak mı kara mı hep çıkar peşinde koşan şahsı bırakın ne yapsa boş herkes biliyor kim olduğunu bu adama belediye başkanlığı verilmeyecek nokta..

Kerim yemenici
01.12.2018 12:37

Mustafa ak abimize yakışır bu davada en çok çalışan o

il başkanı ol yeter.
01.12.2018 11:32
Her il başkanı olan belediye başkanı yada millet vekili olmak zorundamıdır.temayül falan hikaye il başkanı ol gerisi kolay ,Bu adam belediyecilikkten anlarmı, projesi varmı , ulaşım koordinasyon bilirmi ,şehir planmasından anlarmı ,sosyal sorumluluk projesi gelistirebilirmi,ekonomi bilirmi soran yok il başkanı ol yeter..
karaosman
01.12.2018 10:12
AKP YE OY ATMAM FEVZİ BAŞKANA ATARIM DÜRÜST İNSAN
Mutlu akü
01.12.2018 01:38
Gecenin bu saatinde yorum yapılır mı? yapılır neden sırf Fevzi Kılıç a yazılan yorumlara beğenmedim butonunu tercih eden arkadaşlar için :) hani siz Mutlu Adapazarı diye yola çıktınız ya Ankara?da ki Ağbi ile abladan soruluyor ya artık Sakarya işte Fevzi Kılıç arslan gibi cevabı verdi siz giderken ben dönüyorum sizin daha çooook fırın ekmek yeminiz lazım diye, baştan beri merkez belediye demişti dediğinide yaptı Adapazarından size ekmek yok ziyaretlere devam bir umut Serdivan olmadı erenler vs ya tutarsa bi yorumda mor menekşe şarkısını hediye etmişti bi arkadaş şimdi bol bol kendin dinlersin :),haydi şimdi mutlucular bu yorumuda beğenmeyin ,bu arada ben bi tane mutlu tanırım oda arabamdaki akü :)))))
Dündar kaya
02.12.2018 22:25

İsimler açıklandığında Fevzi ile beraber dinlersin mor menekşe şarkısını birde kına gecesi düzenlersiniz beraberce

Bengü Bengü
02.12.2018 02:49

Geliyor isimli arkadaş Bekir bu kadar kalaycı olma Fevzi başkanına koltuk yok sanada güle güle

Şarj edeyim mi
02.12.2018 02:28

Dinamonuzun şarjı kesilecek mutlu Başkan olunca bakalım ne olacak haliniz çıkarlarınız bitince kim olduğunuzu biliyoruz görüşürüz hadi öptüm

Geliyor ...
01.12.2018 14:11

Kardeşim , Ak partinin gerçek Akmpartililer ile yol alması demek , Fevzi Kılıç demektir ,,, Abi abla mutlu üçgeni çöktü , papatya falı gibiler ,,, mor menekşe şarkısını dinlesinler , Fevzi başkan merkeze kan getirecektir ,,, Beğenmeyen ler çantacı Ak partililer dir ..

KÖŞE Sadettin Maçkalı
30.11.2018 23:46
Bugüne kadar yaralı parmağı görmeyen.Ama Sadettin gören adam. Bu güne kadar hiçbir kerameti olmayan burokraside sözü geçmeyen adam olarak tarihe geçti.
Yarbay
30.11.2018 23:23
Fevzi kilicta merkeze gecerse inciye hangi koltuk kalacakk......yine bizemi kalacak...!!!!
HENDEKLİ
30.11.2018 22:39
Sayın fevzi başkanım ALLAH cc yolunu açık etsin hiç bir zaman koltuk sevdan olmadı partide herkezin önünü açtın ALLAH cc senden razı olsun
ADAPAZARLI
30.11.2018 20:01
hayırlısı olsun inşallah AMA fevzi bey il başkanı olarak SAKARYAMIZ a ne verdi ne verecek bu ADAPAZARINA bi düşünüp tartmak lazım ben bir vatandaş olarak yeni bir yüz istiyorum artık o koltuktan kalk oraya otur olmasın taze kan yeni bir yüz
Sertap
30.11.2018 18:30
Yıllardır Chp ye gönül vermiş biri olarak belki de ilk kez AKP için oy kullanacağım. Fevzi Başkan bu görevi fazlasıyla haketmişti.Gönül isterdi ki Büyükşehir'in başına geçmenizi... Gönülden tebrik ederim,
fesli KADİR
30.11.2018 20:09

sertap...yeme bizi kalaycılık devri bitti..montalama devri basladi mi.ben el vermeden oy verme.fesli KADIR.

Adapazarli
30.11.2018 20:01

ADAPAZARINDA AKP.DEN BAŞKA PARTI VEYA ADAY YOKMU.HEP AKP.ADAYLARINI GOSTERIYORSUNUZ.YILLARDIR NE YAPTILAR ADAPAZARINA. 19 YIL GECMESINE RAĞMEN DEBREMIN IZLERI DURUYOR.YOLLAR ALT YAPI BERBAT YAGMUR YAGDIGINDA DÜKKANLAR. GARAJLAR SU ICINDE. SIMDIYE KADAR BASKA PARTILERMI YONETTI ADAPAZARINI.FUTBOL TAKIMI TITAR GIBI PARTI TUTMAYIN.KIM ADAPAZARI OCIN CALISAKSA PROJELERINI ACIKLASIN ONA GORE OY VERELIM.ISIMLER PARTILER ONEMLI DEYIL.

Adapazarli
30.11.2018 19:54

Yalanciliktan kim ölmüş. Adamın yüzü gülmüyor ADAPAZARI'NIN YÜZÜNÜ NASIL GULDURECEK.

serpiko54
30.11.2018 19:14

gerçek hiçbir chp li akepe ye oy vermez sen chp ye oy verme nolursun .

Semih
30.11.2018 17:41
Kimseyi yarıştırma, karşılaştırma değil ama senelerdir verilen tüm görevleri hakkıyla namusuyla yerine getirdi. Şimdi sıra belediye başkanlığında İNŞALLAH
Yunus
30.11.2018 15:56
Giderken Bekir?i almayı unutma lütfen...
Yalnız Keşfet
30.11.2018 17:10

Nedir bu Bekir olayı???

Gamze örnek
30.11.2018 15:42
Dişlilerin adamıdır Fevzi Kılıç bilginize..
Çaçayaro
30.11.2018 15:09
Halkın adamı Mutlu IŞIKSU. Gerisi gitsin kumda oynasın
Davut Terzi
30.11.2018 19:48

Mutlu bey Allah yardımcınız olsun

Tarih
30.11.2018 15:02
Ak parti adapazarı aday adaylarına soruyorum Fevzi kılıç kadar parti de emeğiniz var mi ? Başkanım tekrar tebrikler sizin bu partiye bsglılıgınız ve mucadelenız unutulmaz iyi günde kotu günde Fevzi kilic
Geliyor ...
30.11.2018 14:47
Yıllarca Ak partide verilen her görevi layıkı ile yürüten adam gibi adam Fevzi başkan merkez belediye başkanı olması gurur verici olur , gerçi mutsuz olacak bir vekil ve kardeşi olacak ama hak yerini bulacak , hayde fevzi başkan koşmaya devam , seninle merkez belediye şahlanacak tır .
Hakkı vatan
02.12.2018 02:44

Bekir geliyor takma adını kullanma gerek Yok sahibine itaat ettiğin belli ama sahibine koltuk yok merkezde mutlu gelecek sana da tekme atacak ... devriniz bitti ....

sakarya aşığı
30.11.2018 14:31
Beklediğimiz insan Fevzi Kılıç.. Seninleyiz.
sibel kalın
30.11.2018 14:20
Fevzi ise aday oy yok ak Partiye
kertenkele
30.11.2018 13:51
ADAY DEĞİL ADAY ADAYI OLABİLİR DENMİŞ..İSTİFA EDER İSE TEKRAR O KOLTUĞA DÖNEBİLMESİ GÜÇ..ADAPAZARI BELEDİYESİ ADAYI SN.MUSTAFA AK OLDUĞU BELLİ İKEN ,SN.KILIÇ'A ADAY ADAYI OLABİ,LMESİ İÇİN İSTİFA İZİNİ VERİLMESİ DÜŞÜNDÜRÜCÜ..
Teşkilat-ı Esasiye
30.11.2018 13:50
Adapazarı Belediye Başkanı Sayın Fevzi Kılıç hayırlı olsun. Muhafazakar, mutedil, şeffaf, nezaket ve tam bir gönül adamıdır. Ayrıca kendisi AK Parti Cenahında Kira'da oturan tek Başkan'dır. Adapazarı artık daha güzel.. Hayırlı uğurlu olsun.
Meral
30.11.2018 13:49
Fevzi Baskan tanidigim en beyefendi durust, samimi, icten, mutevazi bir siyaset adamidir...Yolu acik olsun...
Meral
30.11.2018 13:48
Fevzi Baskan tanidigim en beyefendi durust, samimi, icten, mutevazi bir siyaset adamidir...Yolu acik olsun...
Feyzullah
30.11.2018 13:20
Hayırlı olsun. Maddi manevi hicbir beklenti icinde olmadan davaya hizmet eden kaliteli bir Başkan idi Fevzi Kılıç. Aynı düsturla Adapazarı'nı da yöneteceğine inancım tam.
Reşat alp
30.11.2018 12:42
İl başkanlığı yaptığı dönemde koalisyon gören darbe gören ve bir çok seçim gören hepsinden başarıyla çıkan ak parti il başkanı sayın Fevzi kılıç Güler yüzü ve iyi niyetiyle Adapazarını güzelleştirceğine inanıyorum başarılar teşkilatımızın abisi
ahmet
30.11.2018 18:15

gülerken hiç görmedik

Kadir Erkaya
30.11.2018 12:38
Emeği,tecrübesi,yeteneği ve kişiliği mükemmel bir şahsiyet. Yakışır mı? Çok yakışır.
Serdivanlıı
30.11.2018 12:25
dürüst insan. Allah utandırmasın.
Serdar Arcan
02.12.2018 14:55

Mutlu ışıksu gelecek dönme dolapçıların işi bitecek...

Bilal köse
02.12.2018 14:53

Dürüst mü güldürmeyin adamı

Yaşar hamza
30.11.2018 12:19
Ülkede demokrasi diye birşey kalmadı ülke idaresine talip olan insanlar padişahından izin almadan ben bu ili ilceyi yonetmeye talibim diyerek bir yere aday olamiyorlar padişah halkın önüne size ben bu adamı gonderdim bunu seçeceksiniz başka seceneğiniz yok diyor ve vatandaş önüne ne koyulursa ona oy vermek zorunda birakıliyor muhalefet partilerinin adaylarınıda secerseniz hizmetten yoksun kalırsınız baskısı kullanılarak halkımız kendi iradesi ile yönetici seçemiyor ülkemiz adına bu düzenin bir an önce değişmesini bekliyoruz bütün siyasi partilerin bu sistemden bir an önce vaz geçmelerini ve temaül yoklamalarının direk vatandaş üzerinden yapılmasını istiyoruz.
Cem Çatalbaş
30.11.2018 12:16
Adapazarı belediye başkanlığı Fevzi başkanıma çok yakışır. Rabbim yolunu açık etsin, yar ve yardımcısı olsun inşallah.
ahmet dursun
30.11.2018 14:38

vagon fabrikasındaki cem mi bu ?

Kerim Kerim
30.11.2018 13:47

Vay Cem vay ihaleci başlamışın şimdiden el öpmelere

ahmet dursun
30.11.2018 12:10
Demek ki aday bu arkadaşı yapacaklar. Gerçi bu ak parti hiç belli olmaz bu arkadaşa ilçe başkanı olmasına rağmen istifa et aday adayı ol derler giderler aday adayı olmayan birini aday yaparlar.
Eymen beyiniz
30.11.2018 12:04
Mili görüşten beri siyasetin cevasını çeken biridir, Fevzi başkan, Adapazarlıdır ve sakaryanın bütün dinamiklerini bilir. şimdiden yeni görevinde başarılar dilerim.
Sevgi kılıç
02.12.2018 02:38

Bu parti Fevzi kılıca kaldıysa yazık il başkanı iken muhalefet cirit attı Mustafa akta vagoncusuyda partiyi bitirdiler el birliğiyle herşey ortada

Dürdane Çalışkan
02.12.2018 02:36

Fevzi ve ekibi güle güle artık yeter kurtuldu il başkanlığı sizden

Gülden durmaz
02.12.2018 02:34

Fevzi seni aday gösterirlerse ak partimizin vay haline.. il başkanı iken ne yaptığın ortada Yazıl yazık tüh

Eyvah eyvah
02.12.2018 02:32

Fevzi Saadet partisi genel başkanı gibi adamsa vay halimize git Fevzi git Saadet?ten aday ol yorgancı seni

Ferizlili
30.11.2018 12:02
İl başkanlığı görevini en iyi şekilde yerine getirmiştir.Siyasi hayatında hakkında hiç bir dedikoduya mahal vermemiştir. Sakarya'da ak partiyi en iyi temsil edenlerden biri olduğunu düşündüğüm Fevzi başkanımıza hayırlı olsun diyorum.
kadir yiğit
30.11.2018 11:58