Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

CHP adaylarını belirledi. Sakarya'da 5 ilçe tamam!

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, parti meclisinde 2 ilçenin adayını daha açıkladı. Bu açıklamayla birlikte Sakarya'da başkan adayı açıklanan ilçe sayısı 5'e yükseldi. İşte o isimler...

16:33   |   06.12.2018
Haber Resmi


MEDYABAR.COM:- 

CHP'de belediye başkan adaylarının belirlenmesi için bugün hareketli saatler yaşandı. CHP Parti Meclisi, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığında bir araya  geldi.

CHP, MYK'den geçen liste Parti Meclisi'nin onayına sunulurken, kritik toplantının ardından çok sayıda başkan adayı açıklandı. Kılıçdaroğlu'nun başkanlık ettiği parti meclisi toplantısında Ferizli ve Karasu olmak üzere 2 ilçe belediye başkan adayının daha ismi belirlendi. Ulusal sitelerde, bugün yayınlanan başkan adayı listelerinde Karasu'da Kerem Erksoy ve Ferizli'de Rüstü Yüksek'in ismine yer verildi. 3 ilçenin açıklanmasıyla birlikte CHP'nin Sakarya için başkan adayını açıkladığı ilçe sayısı 5'e yükseldi. Aday belirleme çalışmaları kapsamında partiden daha önce de Sapanca, Serdivan ve Karapürçek'in adayları belli olmuştu.








BELİRLENEN ADAYLAR ŞÖYLE

Serdivan: Zafer Kazan
Ferizli: Rüstü Yüksek
Karasu: Kerem Erksoy
Sapanca: Cenzi Çiçek 
Karapürçek: Nizamettin Yıldız
 






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 197155 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10384 kere okundu
YORUMLAR 21 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
alfa
07.12.2018 11:55
Bir başkanın iyi mi kötü mü hizmet ettiği başkanlık süresinde değil görevi bittikten sonra gördüğü saygı ve sevgi ile belli olur! kaç tane eski başkan başı dik yürüyebiliyor insanların içinde? çoğu görevi bittikten sonra şehri terk ediyor!
İbrahim TUNA
07.12.2018 10:37
Yüz üstü çok süründün, daha çok sürünücen Sakarya...
fesli KADİR
07.12.2018 10:14
bazıları vizyon misyon demiş adaylara..BUNLAR ZERRABIN ÖNÜNE YATAN ZAFER ÇAĞLAYAN MUHAMMER GÜNER GIBI ADAY ISTIYORLAR..CANLARI ÇOK ISTIYOR ILLE ÇALACAK SOYACAK.GENLERINDE VAR.....SOSYAL MEDYADAN HAYIRLI CUMALAR YAZARLAR..HIRSIZI SAVUNURLAR....
Burak
07.12.2018 09:41
Serdivan da İyi parti iyi bir adayla çıkmassa ki çıkmasın bence Zafer Kazan seçimi alır
SADE
07.12.2018 09:12
Zamanında HDP ile yan yana diye AKP kızanlar, şimdi kendileri HDP şakşakçılığını yapıyor. Yaşasın Atatürk, Vatan, Millet Sakarya
fesli KADİR
07.12.2018 09:46

he 15 temmuzu unutma ..ne istedilerse verdiniz ya...acilim ..feto..buyur burdan yak

ahmet dursun
07.12.2018 08:21
Sakarya'da ben ve benim gibi örümcek kafalılar oldukça Chp'nin hiç şansı yok. Hizmet olmamasına rağmen, nasıl olsa Sakarya bizde diyen Ak parti ye oy verdiğimiz için bu adaylar bir ehemmiyeti yok. Biz daha çok hizmet bekleriz bu şehire ama ........... olmaz.
Harici
07.12.2018 01:52
16 Yıllık Akp faturasını ödemek zorunda değiliz. DEĞİŞİM ZAMANI
ADAPAZARLI
07.12.2018 10:18

Evet Sakarya da değişim zamanı.Şimdi Sakarya da MHP Zamanı.

Sopelili
06.12.2018 22:57
Doğru oturup doğru konuşalım CHP nin sakaryada karsiligi olmadığına bir kere daha şahit olduk bu açıklanan adayların ne misyon ne de vizyon açısından bir muhatabi yok laf olsun torba dolsun niyetinden adaylar peşinde CHP
Sadri Yurt
06.12.2018 21:51
Hangi adayla seçime girerse girsin: hdp ve ip le yan yana olan bir CHP kendi tabanı dahil Sakarya'dan oy alamaz.
Ö.Can
07.12.2018 09:28

SADRİ YURT.. Hdp ıle el ele dıyorsun.. Şivan Perverle Siz Söylediniz Meyri Meyri Siz Ağladınız. İsrailden Siz Madalya Aldınız. Takım Elbise ile Gelen Barzaniye Siz Giydirdiniz Örgüt Kıyafetini. Siz İndirmedinizmi Davulla Zurnayla Dağdan Siz Kaldırmadınız mı Mahkeme Salonlarındakı ATATURK ve TURKBAYRAKLARINI YARIM AKILLI İLK OKUL MEZUNU FETOŞ KANDIRMADIMI SİZİ EN BASİTİ DAHA BİR DUNYA SAYARIM SANA....

fesli KADİR
07.12.2018 01:51

Yanyana degil..KOL KOLA EL ELE GİTTİGİNİZ GUNLER OLDU SİZİN.NE İSTEDİYSE VERDİNİZ. SONRASİ 15 TEMMUZ..sen kendini kandirirsin.

atila sarı
06.12.2018 21:24
benden baska CHP nin adaylarını merak eden yok..
Aktaş muhtar adayı
06.12.2018 21:06
Geçen dönem Alevi mezhebinden bir kardeşimızı Serdivan da aday göstermişti gittim toplantısına bence sadece mezhepleri aynı diye aday göstermiş üzüldüm. ...
derken
06.12.2018 20:05
kerem bey güzel ve iyi bir insan ama karasuda chp ye oy atmazlar keşke koymasaymış bağımsız koysa daha fazla oy alırdı 4800 oy alır ancak
hayırlısı
06.12.2018 19:49
hepsinin yolu açık olsun
gocca manav
06.12.2018 18:10
sakaryada belediye başkanlığı için chp kemal kılıçdaroğlunu aday gösterse tayyip erdoğanda kemal kılıçdaroğluna karşı sarı çizmeli mehmet ağayı aday gösterse kim kazanır ? tabiki sarı çizmeli mehmet ağa kazanır zaten bu yüzden sakarya bu halde değil mi ?
Midas
07.12.2018 08:30

Sn Gökhan Bayrak Çözüm kenara çekilmesi ve ben yokum demesi. Hem sn. Kilicdarin hem chp nin. Karşı cenah daha az kazanır böylece. ..

Gokhan bayrak