Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Otomobil anne-kızı altına aldı. Dehşet anları kamerada!

Adapazarı şehir merkezinde otomobil, yoldan karşıya geçmek isteyen anne ve küçük kızı altına aldı. Çocuk aracın altında metrelerce sürüklenirken, kaza anı ve yaşanan dehşeti kamera görüntüledi

10:38   |   05.01.2019
Haber Resmi


MEDYABAR.COM:-

Adapazarı şehir merkezindeki İnönü Caddesi'nde akşam saatlerinde yaşandı.Bir anne ve küçük yaşta kız çocuğu, karşıya geçmek için yola çıktı. Bu sırada orta refüje yakın şeritteki araçlr durdu ve anne-kız karşıya doğru yürüdü.
Ancak diğer şeritteki bir otomobil, yürüyenleri görse de frene basmadı.Bir anda hızlanan otomobil anne ve küçük çocuğu altına aldı. Anne, yol kenarına savrulurken çocuk aracın altında kaldı. 
Talihsiz çocuk aracın altında metrelerce sürüklenirken sürücü saniyeler sonra frene bastı..Kazayı görüp koşan vatandaşlar, çocuğun aracın altına girdiğini görünce dehşeti yaşadı.
Kazada düştüğü yerden kalkan anne, aracın ön tarafına koştuğunda kızının aracın altında kaldığını görünce hayatını şokunu yaşadı.
Otomobilin altında kalan çocuk kaza sonucu yaralandı. Yaralı çocuk, ambulansla Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi(SAÜEAH)'ne kaldırıldı.
Anne ve yardım gelenlerin yaşadığı korku ve üzüntü güvenlik kameralarınca saniye saniye görüntülendi.
İŞTE O ANLAR






 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 152208 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 26296 kere okundu
YORUMLAR 35 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
erol aydın
08.01.2019 02:34
Bu kaza değil araç sözde iyilik yaptı arkadaki katliyam fazlasıyla firen yapma zamanı vardı 10yıl araç kullanması yasaklanmalı araç trafikten süresiz men edilmeli tabi adalet varsa tabi
Demir
06.01.2019 09:03
Öndeki araç duruyorsa arkadan gelen araç sahibide herzaman dikkatli olmak zorunda bu tip sürücüler genelde güzel Sakaryamda çokça var döner kavşak tan çıkan araçlara yol verdiğimde sağımdan gelen kendini uyanık zanneden zatımuhteremler iki saniye duraklamayı kendince eziyet olarak görüyor ve normalmiş gibi yoluna devam ediyor, yani kısaca bunlar bitmez, Eğitim şart...
Kadın sürücü
06.01.2019 00:11
Evet beyaz araç absürt durmuş. Ama kırmızı araç şoförü kesinlikle ömür boyu trafikten men edilmeli!Kadın dikkatsiz!Çocuk araç yönünde tutulmamalı her zaman için böyle. Yol yayaya çok müsait olmamakla birlikte gene de yaya ayağını yola attığı an tüm araçlar durmalı bu bir dünya kuralıdır. Allah şifa versin.Suclular cezasını çeksin! Ayrıca kırmızı aracın şoförünün kadın olma ihtimali çok yüksek. Araçtan inerken de kadina çarparak açıyor kapıyı.. Ehliyet alırken akıl testi yapılmalı ve aklı yetmiyorsa araç kullanmasına müsade edilmemelidir. Kırmızı aracın sürücü gibi mesela..
akraba evliligi
05.01.2019 23:17
kirmizili sofor senin annenle babam kardes mi ? . metin senturk bile vurdugu anda hisseder hala frene basmiyorsun ruh hastasi
Burak
05.01.2019 23:14
20-25 yaşında olup annelerinin babalarının arabalarıyla tehlikeli şekilde gezen çok genç var. Birde olur olmaz atarları var dövsen darp raporu sicile işleme dayak yesen rezillik çoluğunuza çocuğunuza sahip çıkın.
hakan bolat
05.01.2019 23:04
araç kullanırken tel kullanmayalım.
bidost
05.01.2019 22:07
Kırmızı arabayı kullanan vatandaşın ehliyeti alınmalı ve bir daha bisiklet bile kullanmasına izin verilmemeli. Beyin yok düşünemiyor, göz yok burnunun dibindeki görmüyor, refleks yok frene basmıyor
Vatandaş
05.01.2019 20:05
Süren kadın şoför galiba yalnismi gordum..
avrupada insanlar da zeki
05.01.2019 17:19
KIRMIZILI BIRAK HATAYI ARAÇ SÜRECEK ZEKAYA SAHİP DEĞİL BEYAZ YOLUN ORTASINDA NEDEN DURUYOR DURMA YOL BOŞALINCA YAYA GEÇER ÇÜNKÜ YAYA GEÇİDİ YOK EĞİTİMLE DE BU İŞ OLMAZ BÜTÜN ....... BİR ARAYA GELMİŞ
Akar yakit
05.01.2019 15:27
Şehirde yaya geçidi nedir. Yaya her yerden geçer özel bir önlem alınmadı ve yönlendirilmesi yapılmadı ise. Araç yavaş gitmek zorunda. İnsanı anladık yaya çizgisinden geçsin. Ya köpek kedi çıksa yola ne olacak ezecek misin. Hız yapmak istiyorsan şehirden çıktıktan sonra otoyollar var.
Akar yakit
05.01.2019 15:25
Şehirde yaya geçidi nedir. Yaya her yerden geçer özel bir önlem alınmadı ve yönlendirilmesi yapılmadı ise. Araç yavaş gitmek zorunda. İnsanı anladık yaya çizgisinden geçsin. Ya köpek kedi çıksa yola ne olacak ezecek misin. Hız yapmak istiyorsan şehirden çıktıktan sonra otoyollar var.
Yazık
05.01.2019 14:20
Allah şifa versin beterinden korusun aileye çok geçmiş olsun. Bu kazalar maalesef sadece Sakaryada olmuyor. Türkiyenin her il ve ilçesinde Trafikte önlenemez bir saygısızlık ve hoşgörüsüzlük var. Araç kullananlar motorların araçlarda olduğunu unutup insanlarda motor var zannediyorlar. Yayalar köşe kapmaca oynar gibi araçların arasından geçip kendilerini kaldırıma atmaya çalışıyorlar. Ticari araçlar hemen yolcu indirip bindirip gitmeye çalışıyor sivil araçlar aman ışıklara yetişeyim diye basıp gidiyolar olan yayalara oluyor. Bulvar ve çevresinde ikamet eden iş yeri olan herkezin bildiği ışıklardan 30 metre aralıklarla yaya geçitleri var ama kimse geçemiyor.
Gercek
05.01.2019 14:10
Bu şehirde araba kullanıpta kendinden başkalarına saygısı olan sürücü sayısı yüzde 5i geçmez. KALDIRIMA parklar duraklara engelli rampalarına parklar hepsi var hepsi. Araba önünde duruyor acelesi var ya hemen manevra ve gaz hadi git bi gir cezaevine de orda sana sabri öğretsinler bol bol beklemeyi öğrenirsin orda
Metin
05.01.2019 13:41
-Yayalar Suçlu, yaya geçidinden geçmiyorlar, -Belediye ve Trafik suçlu, yeterince yaya geçidi yok olanlarda boyaları silinmiş, -Beyaz Araba suçlu yolda öyle birden durulmaz, duruyorsan 4lüleri yakacaksın uyarı için. -Kırmızı Araba suçlu o nasıl manevra!?
Serdivan
05.01.2019 13:17
Öncelikle kaza geçiren anne ve kızına geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum umarım ikisinde de ciddi bir durum yoktur. Burada sürücünün bayan ya da erkek olması fark etmez. Önünde ki araç duruyorsa bir sebebi vardır. Avrupa'da yayalara her daim yol verilir hiç kimsede araba durdu diye ne korna çalar ne de sollayıp geçer. Aynı durum kavşaklarda da gecerli kavşağa girerken geçiş üstünlüğüne Göre kavşak içindekine yol veriyorsun şeridine göre ya sağın daki ya da solundaki hızla kavşağa giriyor. Yanında ki araç durmuşsa sen de duracaksın sonra kavşaklarda sürekli kazalar oluyor. Biz ne kadar saygısız ve tahammülsüz bir millet olduk böyle. Tüm sürücüler lütfen trafikte aceleci olmayın.
Serdivan
05.01.2019 13:16
Öncelikle kaza geçiren anne ve kızına geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum umarım ikisinde de ciddi bir durum yoktur. Burada sürücünün bayan ya da erkek olması fark etmez. Önünde ki araç duruyorsa bir sebebi vardır. Avrupa'da yayalara her daim yol verilir hiç kimsede araba durdu diye ne korna çalar ne de sollayıp geçer. Aynı durum kavşaklarda da gecerli kavşağa girerken geçiş üstünlüğüne Göre kavşak içindekine yol veriyorsun şeridine göre ya sağın daki ya da solundaki hızla kavşağa giriyor. Yanında ki araç durmuşsa sen de duracaksın sonra kavşaklarda sürekli kazalar oluyor. Biz ne kadar saygısız ve tahammülsüz bir millet olduk böyle. Tüm sürücüler lütfen trafikte aceleci olmayın.
Müftüoğlu
05.01.2019 12:36
... bayanı erkegi olmaz kural ihlali yapıp insan eziyor ... kere ........
SSsssssss
05.01.2019 12:23
Trafikte nice bu şekilde bayan var geçen direksiyon sınavlarının olduğu bölgeye gittim kadın sağ sol bakmıyor bile bodoslama geri yanaş biraz ileri git al sana ehliyet daha çok can yanar sınav memuru arkadaşlar okuyor ise eğer bu kadar basit vermeyin şu ehliyetleri
Kart54
05.01.2019 12:18
Öndeki beyaz araç yayaya yol veriyor arkadan gelen .......... beyaz araçın sağından gecip göz göre göre anne-çocuğa çarpıyor ................. bu aracın şöforünü deşifre et medyabar o mağdurlar eşimiz çocuğumuz olabilirdi Allah .............
Sakarya Adapazarı
05.01.2019 12:16
Yaya Geçidi ! Yaya geçitleri ne kadar güvenli ? Yaya geçidinde öncelik kimin ? Yaya geçidi ve kavşaklarda hız sınırı ne kadar ? Gerekli önlemler nasıl alınmalı ? Ceza yaptırımları ne kadar uygulanıyor ? Ehliyet için eğitim alırken , yaya içinde eğitim verilmeli mi ? Sürücü eğitimi verilirken , teorik ders süreleri ve uygulama ders süreler yeterli mi ? Yukarıdaki soruları cevapladıktan sonra , kaza olayı bir nebze aydınlanacaktır.
Akıllı Adam
05.01.2019 12:14
Şoför aracı geçip sadece dikiz aynasından arkadaki araca bakmış. Çok talihsiz bir durum. Yayayı görmemiş gibi duruyor. Ben yine her türlü belediyede suç bulurum yaya geçitleri ya az ya da çok yanlış yerlerde ışık çok az heryer kavşak
Akıllı Adam
05.01.2019 12:13
Şoför aracı geçip sadece dikiz aynasından arkadaki araca bakmış. Çok talihsiz bir durum. Yayayı görmemiş gibi duruyor. Ben yine her türlü belediyede suç bulurum yaya geçitleri ya az ya da çok yanlış yerlerde ışık çok az heryer kavşak
Cans
05.01.2019 12:12
Sürücü kadar yaya da suçlu. Orası yaya geçidi değil yaya geçidi olmayan yerlerde araçlar ne olursa olsun durmayacak hemen arkadaki kornaya basıp taciz ediyor.. Yayalarda sadece yaya geçidinden geçmeyi öğrenecek. Yaya geçitlerinde yayalara kırmızı ışık yanıyorsa yayalar duracak bekleyecek yeşil yandığı zaman geçecek bunu hala öğrenemeyen insanlar var bu şehirde.
Yunus demir
05.01.2019 12:12
öndeki araç durmuş arkadaki tabakaneye Birşey yetiştirme derdinde galiba ehliyeti iptal edilmeli
Trajik
05.01.2019 12:03
Hata kimde? 1.Trafik ortamına bakıldığında karşıya geçen aile. 2.Akan trafik ortamında iyi niyetlide olsa yol veren araç sürücüsünde 3.Tabiki de yayalara çarpan ve heyecan yaparak araç kontrolünü kaybeden sürücü ablamızda.. Kızımıza ve annesine çok geçmiş olsun..
Vesselam
05.01.2019 11:45
bu ülkedeki aşırı olan her şey sakarya da ergenekon sakaryada başladı fetönün başındaki adamlar sakarya dan nasıl bir şehirse konuya niye buradan girdin diyeceksiniz 45 senelik sakaryalıyım bu kadar ruh sağlığı bozuk mafyamatik adamın olduğu bir şehir yok o arabayı kullananda ruh sağlığı bozuk kendini f1 pilotu sanan biridir şehirde yaya geçidinde 20 dakika beklediğimi biliyorum üzerime üzerime araba sürüyor adam dün daha erenler istikametinden yenicami ışıklarına 120 ile gelen lada sürücüsü karşıdan karşıya geçiyorum diye bana korna çalıyor kapıştığı taksiyi geçemedi diye acil olarak ruh sağlığı testinden geçirelim bu şehri başımız belaya girecek yoksa
Vatandaş
05.01.2019 11:43
Bu adama en ağır cezayı vereceksin resmen insan öldürmeye teşebbüs etmiş çarpmasına rağmen frene bile basmadan ezerek yoluna devam ediyor adama bak ya...
Fahri Takipçi
05.01.2019 11:42
Yaya geçici diye bir şey var. Burada kabahat yayaların ama görüntü de çok ilginç. sürücü neden bu kadar geç durabildi. İyi araştırılmalı.
Olcay akar
05.01.2019 11:39
Bu kazayı yapan insandan derhal ehliyetinin alınıp ömrü boyunca trafiğe çıkması yasaklanmalı. Aynı hatayı bende yaparsam benide ömür boyu trafikten men etsinler. İnşallah ağır birşey olmadan kurtulurlar iki tarafada geçmiş olsun.
Tolga
05.01.2019 11:35
Yüzde yüz kusurlu öndeki araç duruyor neden durdu diye merak etmeyip kendini şoför zannedip birde sinyal vermeden şoklama ya çıkıp gördüğü halde devam ediyor bu tarz bayan şoförleri sokağa tam pişmeden salmayin yollar eğitim alanı değil bereket çok büyük bir sonuç olmamis Allah şifa versin
Sakaryali
05.01.2019 11:30
Trafikte biraz daha duyarlı olun insan olun karşınızdaki bir can unutmayın öndeki adam duruyor sen ne ....... gidiyon ...........
seda
05.01.2019 11:29
ya nekadar sabırsız sürücüler var ondeki araba yol veriyor yayalara 15saniye beklemeyi zulum sanıyor arkasındaki araç yola fırlıyor basıyor gaza durmuyorda sanki bile bile eziyor insanları bukadar olmazyaa.yazık az sabır bak sabırsız davrandın minik bir cana maloluyordun iyi mi oldu şimdi gözgöre göre insanların üstüne sürdün ayıp yahu vicdansız terbiyesiz
Melih f
05.01.2019 11:27
Yayalar yanlış yerden karşıya geçiyor hatalı fakat araç sürücüsü araç sürmek için gereken ıq seviyesine sahip değil gibi gözüküyor ya da kasıtlı olarak öldürmek için yapmış.
Vatandaş
05.01.2019 11:22
Bu adama en ağır cezayı vereceksin resmen insan öldürmeye teşebbüs etmiş çarpmasına rağmen frene bile basmadan ezerek yoluna devam ediyor adama bak ya...
Tabii
05.01.2019 11:18
Bu şoför u serbest bırakacak olan sistemin Allah belasını versin. Resmen katlediyor insanları. Ölürsün değil mi iki dakika beklesen. Zaten durmusun acelen ne kardeşim. Biz de araba kullanıyoruz. İnsan arkadan çıkıp geçmeye üşenir be kardesim.
Online Ziyaretçiler