Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Küpçüler'de kanlı gece. Ensesinden vurdular!

Erenler ilçesinde dün gece "yol verme" meselesi yüzünden çıkan kavgada Beytullah A.(36) ensesinden vurularak yaralandı

11:49   |   05.01.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM
Olay, Erenler Küpçüler Mahallesi'nde dün gece 02.00 sıralarında  yaşandı.Alınan bilgiye göre aracıyla yolculuk yapan Beytullah A.(36) trafikte kimliği bilinmeyen kişilerle "yol verme" meselesi yüzünden tartışmaya başladı.
Tartışmanın büyümesi üzerine iki taraf, araçlardan inerek kavgaya tutuştu.Bu sırada kimliği öğrenilemeyen bir kişi üzerindeki tabancayı çıkarıp Beytullah A.'ya doğru ateş etti.Çıkan kurşunlardan biri sürücünün ense bölümüne isabet etti. Kanlar içinde yere yığılan Beytullah A. çevredekilerin ihbarı üzerine gelen 112 Acil ekiplerince Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi(SAÜEAH)'ne kaldırılarak  tedavi altına alındı.Trafik kavgasında dehşet saçan saldırganlar ise olaydan sonra kaçarak kayıplara karıştı.
Yoğun bakıma alınan Beytullah A.'nın durumunun ağır olduğu öğrenildi. Yaralı sürücünün hayati tehlikesi sürerken, polis bölgede geniş çaplı inceleme yaptı.
Çevredeki güvenlik kameralarını inceleyen ekipler, saldırganları yakalamak için çalışma başlattı. 


 









Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 16459 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 28527 kere okundu
YORUMLAR 13 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Sakaryalı _genç
07.01.2019 10:50
Arkadaşlar bu olay 02 de küpçülerde başlayım tek ranpasında son buldu bu bu esnada kovalamaca başmamıltır bil digim kadarıyla yol verme meselesi ve yaralanan arkadaş ve yanında bulunan kişiler bu esnada olayı yapan kişiyi durdurup tartaklamak için elinden geleni.yapmış olduğunu duydum ve yaralanan arkadaşın arabasında 4 kişi bulunuyor yaralama yapan kişi tek başına ve küpçülerden tek ranpasına kadar kaçmış peki soruyorum herkeze bu olayı yapacak olan kişi neden küpçülerde yapmıyorda tek ranpasında olayı gerçekleşiyor biraz mantıklı olalım suda gerçek alkol şişede durduğu gibi durmuyor Rabbim sonunuzu hayır eylesin yaralı kişiyede Rabbim şifa eylesin
erhan korkmaz
06.01.2019 16:23
ben istanbulda yaşıyorum ancak akrabalar burda diye sürekli geliyorum kentinize.siz dua edin burada yaşıyorsunuz nedeni bilinmez bi şekilde şımarıklık var üzerinizde.sürekli polise laf edişiniz şımartıldığınızdan başka sebebi yok.mesela bunu futbol maçlarında bile görüyoruz.gittiğiniz tüm istanbul deplasmanında problem yaşıyorsunuz değilmi ? istanbulun polisi dümdüz ediyor yeri gelince.hepsinde sizler mi haklıydınız peki? çok müsabaha gösterilince de herkes kendini en büyük kabadayı sanıyor ve malesef bu tip olaylar yaşanıyor.
BySEr
06.01.2019 13:12
Şu an yeni valimiz erenler kaymakamı belediye başkanı ve emniyet müdürü muhtarlar yeni mahalle ve küpçüler ile ılgili acil toplantı yapıp gerekli asayişi sağlamakla yükümlü kurumlar yoksa çok insan daha can ve malından olabilir medyabar olarak bu bölgeye gelip bi araştırma yapın. .
redif
06.01.2019 09:37
Sanırım burda bilgi eksikliği var. Polis yasa dışı olanı yakalar. Savcının önüne çıkartır. Savcı uygun görürse mahkemeye sevk eder. Suçluların cezasız kalma sebebi savcı ve hakimler. Bu sefer de polisi kimse takmıyor. Yakala isrersen nasılsa içeri atmıyorlar. En son 6 yaşında kendi evladını öldüren baba örneği. Şikayet var , çözüm yok. Çocuğunu öldürünce cinayetten içeri. Hep bir can kaybı mı olmalı. Cezalar ağır ve caydırıcı niteliği olmalı. Suçu işleten bin kere düşünmeli sonucunu. Düşünmeyende çekmeli cezayı. Hırsızlık yapanın kes kolunu bak hırsızlık nasıl azalıyor.
Peki Pepe
06.01.2019 03:28
Bu tür olayların hiç biyerde olmasını tabiki istemeyiz. fakat olay zaten texas denebilecek yerde yaşanmış. Küpçüler hdp ye en çok oy çıkaran yerlerden biri ne düzgünlük olsun ki orda. Gelelim yanı başındaki roman mahallesine polis gelmiyor gelemiyor adamların mahallesine hani çukur diye bi dizi varya aynı ordaki gibi. İşleri güçleri vatandaşa ve mallarına nasıl zarar veririzde buralardan giderler havasında hepsi.Allah başkanımızdan razı olsun kentsel dönüşüm diye diye bişeyde yaptırmadı koca mahalleye. Umarım rahat uyuyordur. Sakaryanın kanayan yarası erenler. Erenlerin kanayan yarası küpçüler ve yeni mahalle. Bizimle değilsin başkan.
Şeker Mahalleli
06.01.2019 00:35
Birçok kişi yorumlarda polis abilerimize yüklenmiş. Bence haklılar... polis olarak kurallara kendin uymazsan vatandaş seni ne sayar nede adam yerine koyar. Yine yapar yapacağını. Yaralıya acil şifalar diliyorum.
hakan Gür
05.01.2019 23:29
Kötü Günleri geride bıraktık Daha Kötü Günlere Yelken açtık..Sabredin Bunlar İyi günlerimiz Neler olcak daha Neler
Emrah aydın
05.01.2019 23:13
Ee sonuç hala arıyormu polis.bulsan ne olacak, ben vazgeçtim,
hasannnn
05.01.2019 22:46
Sakarya'da asayiş uygulamaları yetersiz. Ankara'da bombaların patladığı bir dönem vardı o vakit vali emri ile her yerde uygulama yapıldı. Kentpark asayiş noktasında yakalanan silahları geçtim, firariler, ömür böyü mahkumiyet almış adamlar, uyuşturucu katil ne ararsan 2 günde onlarca tip yakalandı. Hükümet ve bağlı olduğu kurumlar sakarya da gevşek rahat, milleti dartlatmayalım vatandaşı sıkmayalım kafasında. Asayiş uygulamaları artsın. Yol uygulamaları artsın arkadaş.
Zaca54
05.01.2019 17:27
Adaletin olmadığı siyaseten torpilli kişiler ve zenginlerin lehine işleyen mahkemelerin olduğu yüzümde gayet normal.Cunku ne ceza var ne yaptırım ölen olduguyle kalacak öldüren bir ay yatıp denetimli serbestlik alacak hop oldu bitti Ondan sonra gelsin adam vurmalar hırsızlıklar gasplar...böyle adaletin .......siz istediğinizi ekleyin noktalı yerlere
Fatih
05.01.2019 16:38
Gece saat 2'de yol verme kavgası mı olur? Kaç araba varmış yolda? Sebep alkollü ya da uyuşturucu kullanıp yola çıkan bir psikopattır kesin. Yaralıya Allah şifalar ihsan eylesin.
Hakan yilmaz
05.01.2019 15:14
Herkezin elinde silah kimse suç işlemekten korkmuyor polisin cezanin hic bir caydiriciligi kalmadi.Suç oranlari müthiş bir hizla artiyor.Bu ülke tarihinde çok sey Gördü Ama Böylesini Görmedi.Cok Aç Kaldik Yag Tüp Kuyrugunda bekledik ama Insanlarin birbirne saygisi vardi allah korkusu vardi polisi gorunce odumuz kopardi
mesut
05.01.2019 12:55
Size insan diyenin ben.
Online Ziyaretçiler