Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Çöpten bebek çıktı

Erenler'de sokakta yürüyen vatandaşlar, sokaktaki çöpün içine atılmış halde yeni doğmuş bir kız çocuğu buldu

18:30   |   06.01.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM
Olay, Erenler ilçesi Hacıoğlu Mahallesi'ndeki Şehit Ahmet İşçi Sokak'ta öğleden sonra 15.00 sıralarında yaşandı.Alınan bilgiye göre, sokakta yürüyen genç bir kız bebek ağlaması sesi duyması üzerine etrafına bakınmaya başladı.
Sesin nereden geldiğini bulmaya çalışan genç kız sokakta bulunan çöp konteynırının yanına yöneldi.Konteynırın yanındaki karton atıkların üzerini açan vatandaş içinde pembe battaniyeye sarılı bir bebek olduğunu gördü.
Yeni doğduğu belirtilen kız çocuğunu donmak üzereyken bulan vatandaş hemen 155'i arayarak "Yeni doğmuş bir kız çocuğunu çöpe atmışlar" şeklinde ihbarda bulundu.
Çocuğun bulunması üzerine olay yerine toplanan mahalleli, yaşananları şaşkınlık içinde izleyerek konuyu anlamaya çalıştı. Vatandaşlar "Bu çocuk ağlamasaydı. Veya bir kişi fark etmeseydi. Çöp kamyonu içinde paramparça olacaktı" yorumlarında bulundu. 
Olay yerine giden ekipler, battaniyeye sarılı çocuğu  alarak polis otosuyla emniyete götürdü. Bebeğin kim tarafından ve sebeple bırakıldığı henüz tespit edilemedi.
Emniyetten konuyla ilgili bir açıklama yapılmazken bu olayla çalkalanan mahallede yaşayan vatandaşlar konunun araştırılarak aydınlatılmasını istiyor. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 17669 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 38723 kere okundu
YORUMLAR 23 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
ugur özdemir
07.01.2019 11:27
ne zaman o senin bildiğin zaman,ne sevda gördüğün masallardaki,eskiden halı tezgahında dokunurdu aşklar,nakış nakış,körpe kız ellerinde.mendillere yazılırdı isimler,yüreklere yazılırdı gizlice.sevdalılar asil ve yürekli sevdalar,kavgalar iki kişilik,oysa şimdi,çorak gönüllere ekiliyor sevdalar seher vakitlerinde.meşru sevdalardan,gayrı meşru acılar doğuyor kundaklara, günahkar gecelerden... aklım firarda gözbebeklerimde müebbet hüzün,dilimde ay kesiği yara,düşüm kırık dökük,umudumun boynu bükük,bir öksüzün omuzlarında sükut.yüreğim sana emanet sıkı tut.tutki kancık pusulara düşmesin.bir hain kurşunu gelip deşmesin. TUNCER KURTİZ O YAVRUYU ÇÖPE ATAN VİJDAN YOKSUNU BOYNUN KOPSUN SENİN.
karaosman
07.01.2019 11:26
KÖPEK BİLE YAVRUSUNU BIRAKMAZ...NE YAŞANIRSA YAŞANSIN ..
adalı
07.01.2019 10:10
sizin bir kaç dakikalık zevkinizin acısını bu masum bebekten cıkartmaya ne hakkınız var . Doğada en iğrenc varlığın insan olduğunun kanıtı bu haber.
çöplük
07.01.2019 09:42
Bunu yapanı bulup kısırlaştıracaksın adi şerefsizler cahiller sürüsü memleket iyice hayranı oldunuz orta doğu çöplüğüne döndü
ŞEMMUZ
07.01.2019 09:03
SAKARYA ARTIK BİR DEPREMİ DAHA ÇOKTAN HAKETTİ, HERKES ÇIĞRINDAN ÇIKMIŞ BU KADAR PİSLŞK TE BİR YERE KADAR ARTIK...
pijamalışevkethoca
07.01.2019 08:25
Kim bırakmış? Neden ve hangi psikoloji ile bırakmış? Sınav büyük bir sınav. İnsanlığı derinden yaralayan olaylar bunlar. İyi araştırılması gerekiyor. Annesinin şefkatli kucağında ısınması gereken yavrularımız çöp kutularında donuyor. Yazık.
Matkap 54
07.01.2019 08:23
Bir köpek yavrusunu birakipita bir yere gitmezken insanoğlunun yaptığına bak
yanci
07.01.2019 06:42
Iktidara geldiklerinde 10 yasinda olan cocuklarin geldigi nokta. bu millet evlatlarini diri diri topraga gomdu bir hirsizin sozuyle... 1 cocuk copte 950 cocuk annesiyle beraber hapiste. Korkudan itiraz edemiyorsaniz bari uzulmus gibi yapin. oda yoksa vicdan demeyin
kertenkele
07.01.2019 06:31
FERHAN FERMAN....SÖZ KONUSU OLAN,ÇÖP'E ATILMIŞ BİR BEBEK..O BEBEK BÜYÜDÜĞÜNDE KENDİSİNE,ÇÖP'TEN NASIL ÇIKARILDIĞINI,MI ?MAHALLELİ,'NİN SARF ETTİĞİ ACIKLI KELİMELERİNİ Mİ İZLETİP DİNLETECEKSİN?..BAZI HASSAS KONULARIN GÖRÜNTÜSÜ OLMAZ..SENİN MANTIĞINA GÖRE,TECAVÜZE UĞRAYAN BİR KİŞİNİN TECAVÜZ SONRASI ANLIK GÖRÜNTÜSÜ DE KAMERAYA ALINMALI..SANANE KOMŞULARIN ,MAHALLELİ'NİN NE DEDİĞİNDEN?..ZATEN ORADA YAZIYOR NE DEMİŞLER,DEMEMİŞLER...HABERCİLİK SENİN DEDİĞİN GİBİ OLMAZ..BU GİBİ DURUMLARDA MAĞDUR İNSANLARIN ÖNÜNDEKİ HAYATLARIN,SOSYAL YAŞAMLARINI ETKİLEYEBİLECEK ETİK OLMAYAN GİRİŞİMLERDE BULUNULMAMALI..BİRİLERİ O BEBEĞİ ÇÖP'E ATMIŞ,SEN VİDEO İSTİYORSUN DİYE VİDEO ÇEKEREK, İLERİDEKİ HAYATINI DA BİZ Mİ ÇÖP'E ATALIM?..BAK İŞİNE..!!!
Kifayesiz
07.01.2019 05:40
Siz insansanız biz neyiz? Ufacık bebe günahsız sübyan be o ne istediniz? Hayvan yapmıyor senin yaptığını. Seninle aynı şehirde yaşamak beni boğuyor!
F. Y
07.01.2019 02:59
İnsanlıktan nasibini alamamış ne oldugu belirsiz hayvan hiç bişey yapmasan 10 kapı calsan 9u sana kapı acar illaki biri bakar ölüme terk etme nedir ya Allah seni ıslah etsin nediyelim
sakaryali
07.01.2019 02:00
bunlar insansa ben insan degilim allah sizi kahretsin bir omur boyu surunun ins.hicmi iciniz sizlamadi bu sogukta yazik cok yazikkkkkk
Ferhan Ferman
07.01.2019 00:41
Medyabar yöneticilerine bir sorum olacakAcaba habercilikten tam olarak anladıkları nedir? Bu kadar önemli bi habere gönderebileceğiniz Erenlere yakın bir muhabiriniz yok mu?İkinci olarak hadi gitmediniz artık herkesin elinde telefon bu kadar vatandaş toplanmış hiç olay görüntüsü yok mu, görüntü alabileceğiniz biri yok mu.Bir görgü şahiti olaya tanık olan biriyle konuşamadınız mı.Yzdığınıza göre mahalle saat 15 gibi yoğun bi saatte ayağa kalktı ama haberci olarak olayla ilgili ne bi görüntüye ulaşabilmişsiniz ne bi röportaj yapabilmişsiniz. Hep farazi vatandaşlar şöyle izledi böyle şaşırd böyle dedi. İyi de bunları sizden kim gördü. Gören ve bu haberi yayınlayan da kamerasını açmak yerine vatandaşlar gibi şaşkınlıkla izledi mi acaba.
Niyet Niyet
06.01.2019 23:38
Dünyanın en güzel duygusunu şükürler olsun iki kez tattım.Bir anne olarak nasıl bıraktın çöpe niye benim kapıma getirmedin koklaya koklaya seve seve büyütülürdüm .3. evladım olurdu.
Rıza andi
06.01.2019 23:21
Allahım sen bizleri affet !
MOLLA
06.01.2019 21:55
ŞİMDİ AHLAK DEYİNCE BAZILARI KIZIYOR. ÇATLASANIZ NE FARK EDER. BU ALÇAKLAĞI HAYVANLAR BİLE YAPMAZ....HAYVANI ZEVKLERİNİ TATMİN DEN ALÇAKLAR! ALLAH BELANIZI VERSİN.
Tolga
06.01.2019 21:50
Allahsız kitapsız seni sen zenkini yasican faturasını bu masum yasicak he bu nasıl dünya da doğmadan oldurmusunuz yetimhaneye gidecek bereket farkedilmis ama böle insanlık olmaz günümüzde hayvanların yapmadini bizim insan kılığına girmiş mahlukatlar yapmakta Allah ıslah etsin
Emrah aydın
06.01.2019 21:28
Öyle akıllıca yorumlar yapılmışki, bu beğenmeyenler kesinlikle, bu işte parmağı olanlardır.yapılan yorumlardan bir tanesinde verin ben bakayım diyor üç tane yaratık beğenmiyor. Allah kahretsin sizin gibileri. Ağız dolusu küfür yediniz alçaklar.
Ahmet
06.01.2019 21:05
Yorumları okudum hepsi güzel bu yorumları beyenmeyenleri medyabar polise bilgilerini vermeli çünki bunlarda bu suçu işlenebilecek potansiyelde
Engin Tamer YOZCU
06.01.2019 19:24
Cahiliye devrindeki kafirlerden ne farkınız kaldı?
Kenan
06.01.2019 19:18
Senin vicdanın kömür karası olmuş,Aşağılık canavar. Günahsız yavruya reva mı bu?
Sakarya
06.01.2019 19:16
Allah belanızı versin başka söylenecek söz yok
Tugbis