Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Tank Palet özelleştirmesinde Toçoğlu iddiası!

Gazeteci Müyesser Yıldız, Tank Palet Fabrikasının özelleştirilmesi sürecini değerlendirdiği yazısında, Zeki Toçoğlu'nun bu karara karşı çıktığı çıktığı için yeniden aday gösterilmediğini iddia etti

11:48   |   07.01.2019
Haber Resmi

1. Ana Bakım Merkezi Komutanlığı (Tank Palet Fabrikası) özelleştirilme süreci tartışılmaya devam ediyor. 


odatv.com'un Ankara Haber Müdürü Müyesser Yıldız, Tank Palet sürecini değerlendirdiği yazısında ilimiz siyaseti için iddiada bulundu. 






Gazeteci Yıldız, Zeki Toçoğlu'nun bu karara karşı çıktığı için yeniden aday gösterilmediğini iddia etti. 


Yıldız'ın yazısındaki ilgili bölüm şu şekilde: 

"İddia o ki; Özelleştirme kararından önce bölgede çok sayıda arsa alımı gerçekleşmiş. Dahası Sakarya'nın AKP'li mevcut Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu da sırf bu özelleştirmeye karşı çıktığı için yeniden aday gösterilmemiş. AKP'nin adayı kim mi oldu; 2003-2011 yılları arasında ÇAYKUR Genel Müdürlüğü yapan, 3 ay önce yeniden buraya atanıp, sadece 1.5 ay görev yapan Ekrem Yüce. Zararı 300 milyon liraya ulaşan ÇAYKUR'da 1 yılda 3 genel müdür değiştiğini belirtmekle yetinip, özelleştirmenin adresi olarak gösterilen şirket ilişkilerine geçelim..."





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Medya

Medyabar.com bugun 24831 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10206 kere okundu
YORUMLAR 19 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
aday adayı
07.01.2019 17:17
Bende karşı çıktım, beni de aday göstermediler.
AHMET SALİH
07.01.2019 16:42
TOÇOĞLU ne yaptıki serdivanda tüm tarlaları imara açtı köyü şehir yaptı başka bir özelliği yok serdivanda mısır tarlaları bina ile doldu. Üretim sıfır birde mavi durak kafelerle doldu evler ve mısır tarlaları gitti işte bunun neresinde başarı var siz söyleyiniz.
Sakarya54
07.01.2019 16:19
Vallahi kim kazanırsa kazansın ama sakarya için değişen bir şey olmayacak!hizmet edecek olan birisini seçelim insallah 6 ay sonra kaçacak birine KOLTUGU vermeyelim sakarya ya yazık olur KALIN saglicakla
Onur
07.01.2019 16:17
Zeki Toçoğlu her zaman dürüstlüğü ve yanlışa yanlış demesiyle bilinen bir başkandı ve hep öyle hatırlanacak
kertenkele
07.01.2019 16:00
SN..TOÇOĞLU İÇİN KAHRAMANLIK HİKAYELERİ ÜRETMEYİ BIRAKIN..SN.ERDOIĞAN İSTEYECEK,SN.TOÇOĞLU İTİRAZ EDECEK?..SANKİ SN.TOÇOĞLU'NUN GÖREVİ SIRASINDA HER KARAR DOĞRU İDİ,SN. TOÇOĞLU İTİRAZ ETMEDİ DE SADECE TANK PALET KONUSU MU YANLIŞTI?..BU KONU GERÇEK OLSA DAHİ ŞİMDİ BİZ NE YAPALIM?..SN.TOÇOĞLU'NA ''PADİŞAHIM ÇOK YAŞA'' HELAL OLSUN SANA'' MI DİYELİM?..HELE HELE ŞEHİRİ'İN ACINASI VİRANE HALİ ORTADA İKEN...
sakaryalı
07.01.2019 14:25
DEDİKODULARI BIRAKIN ,HERKES ÇAYKURUN SON YILLARDA NASIL ZARARA UĞRATILDIĞINI ,GENEL MÜD NÜN KİM OLDUĞUNU VE DAHA SONRA HANGİ YANDAŞLARA KAÇA SATILDIĞINA BAKSIN...2003 TE HANGİ BELEDİYEDEN ORAYA GEÇİLDİĞİNİ.AÇIP OKUSUN...HALK KİMİN NE OLDUĞUNU ÖĞRENSİN....
yerli
07.01.2019 14:18
BU HABER TANKPALET İÇİN Mİ YAPILMIŞ YOKSA ZEKİ TOÇOĞLU İÇİN Mİ HABERİ KİM YAPTIRMIŞ
İsmet özel
07.01.2019 14:05
Aşağıdaki yorumlara bakın kaç tanesinde 'ipi şu zaman bu zaman çekildi" ifadeleri var. Yani şu, ülkemizde demokrasi yok, ipi çekenler ve çekilenler var. Demokrasi bize fazla beyler. Bu cahil insanlardan, oyunu üç beş kuruşa satanlarla bu ülke düzelmez. Eğitim seviyesinin yükselmesi şart. Eğitimli insanlar yurt dışına kaçıyor. Niye düşünmez misiniz?
Alirıza
07.01.2019 14:04
Bu söylenene Sakaryalılar olarak İnandık mı tabiki hayır.
mir polat
07.01.2019 14:02
yavv bırakın bu işleri başarısız imajından kurtulmak için böyle haberler yaptırıyorsunuz. Yapamadı alındı bitti!
ÜLKÜCÜ
07.01.2019 13:40
Acaba ona fikrini soran oldu mu güldürmeyin ya
send işçi
07.01.2019 13:28
şahsen ihtimal vermiyorum. sebep arıyorsanız sokağa çıkmanız yeterli. he siz bunu göremediniz hiç o ayrı
fahrettin uslu
07.01.2019 13:23
Medyabarın yöneticisi bu haberi yaptın ama SEN BİLE İNANMIYORSUN BU HABERİN DOĞRULUĞUNA İNSANLARIN GÖZÜNDE SÖZÜM ONA TOÇOĞLU AKLANSIN VATANSEVER BİRİ GİBİ GÖSTERME ÇABASI.Biraz edepli olun.
Tolga
07.01.2019 12:45
Bizde yedik valla Ankara belediye baskanida neden görevden alındı hala cvp yok bilgi yok istedini ordan al oraya köy ne ala memleket hız çiftçinin yada seyyar satıcının bı hastanede doktor olduğunu gördünüz mü yaaaa
Yarbay
07.01.2019 12:34
Hadi ordan be...tocoglunun yalakaligini yaparak ekrem yuce gibi adam gibi adami karalama gazeteci musfettesi..tocoglu sakaryaya ne yapti onu anlatsana...
MERT SAKA
07.01.2019 12:25
biz zaten kahramanlar çıkarmaya bayılırız.adamın ipinin çekildiği 1 sene oldu.başkanlık bittikten sonra rahat dolaşmak için kurgu.tabi her zaman olduğu gibi gazetecilerde alet oluyorsunuz.
Eski hükümlü
07.01.2019 12:17
Sakaryada Temayül oylaması yapıldında tank palet in özelleştirmesi gündemde yoktu oylamada ali inci 1 sırada idi zeki bey en sonlarda idi halk arasında yapılan ankette de zekibeyi kimse istemedi ve enönemlisi ise ak partinin 6 millet vekil sayisi zeki bey döneminde 6 sonra 5 şimdi ise 4 düştü 2 vekilin düşmesi az buz şey degil böyle palavralara gerek yok birde büyükşehirde giderse herşey iyi partinin çıkartacağı adaya bağlı sakarya doğma büyüme tanınan sevilen biri olursa vah zeki bey vah tüm fatura ona kesilir ben sakarya doğma büyüme biriyim ve 2002 den beri ak parti secmeniyim iyi parti dediğim kriterde birini cikaririrsa oyum iyi partiye yoksa boş oya devam
sopelili