Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Şehirde minibüs krizi

Uzun Çarşı'da Unkapanı Durağı'nda çalışan 46 yolcu minibüs şoförleri eylem yapmak için Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığı binasının önüne gidince vatandaşlarda duraklarda mağdur oldu.

16:36   |   07.01.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi
  8. Haber Resmi

Betül Demir'in haberi

MEDYABAR.COM-: Uzun Çarşı'da ortak durakları olan Karaman, Dağdibi, Kızılbeylik ve Devoğlu'na çalışan 46 yolcu minibüsü şoförü bugün Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı binasının önüne gitti.






Alınan bilgilere göre, başka hatların güzerga ihlali yaptıkları için duruma çözüm bulunması için gidildiği öğrenildi.

Durak Başkanı Adnan Uyaroğlu, " Ulaşımla ilgili sorunlarımız var. Ve 3 aydır gerçekten bu işin peşinden koşuyorum. Güzergah ihlali yapılıyor. Biz bunu dile getiridk ancak çözüm bulunmadı. Biz kendi güzergahımızda hareket ediyoruz. Ancak başka hatlar bizim güzergahımızı kullanıyor. Biz bunun sıkıntısını söyledik çözüm bulacaklarını söylediler üzerinden tam 3 ay geçti. Ayrıca herhangi bir ceza kesilme gibi bir durum olmadı. Yolu kapatmamaya özen gösterdik. Ulaşım Daire Başkanlığına gittik ancak muhattap olacak birini bulamadık." dedi.


Yaklaşık 2 saat çalışmayan minibüsler ise vatandaşlara da zor anlar yaşattı.


Unkapanı ve Yenikent Devlet Hastanesi önünde minibüs bekleyen çok sayıda vatandaş; "Bu soğuk havada böyle bekletilir mi?" diyerek mağdur olduklarını dile getirdi.


Daha sonra durağa gelen minibüsler ise çalışmaya devam etti.


Bir süre çalışmayan minibüsler hakkında ise Başkan Adnan Uyaroğlu, "Biz öncelikle yolcularımızı mağdur ettiğimiz için özür dileriz. Biz bunu yolcularımızın menfaatini düşündüğümüz için yaptık" ifadelerini de kullandı.







Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 165045 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 24528 kere okundu
YORUMLAR 40 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
sahte54sahte
08.01.2019 10:51
sen raylı sistemi getir bakayım mum olsunlar. rekabet yok tek rakibi türk hava yolları.:))
HACIOĞLU(karaman yolcusu)
08.01.2019 08:41
Herkez kendine pay biçiyor.Adamlar ne para peşinde ne de pul.Adamlar diğer hatlar bizim ekmeğimizi çalıyor diyor siz neler anlatıyorsunuz.Sakarya da hangi minibüs hattında bukadar sıfır ve uzun araç var ?karaman haricinde ki hatlarda daha adamlar magiruslarla çalışıyorlar.Bu arabaları devlet almıyor ,vatandaş almıyor,belediye almıyor..Bu araçları herkes kendi cebinden alıyor peki ya ne için adamlar 2 yılda bir araç yeniliyor?ne zorunluluğu var..?Amaç hizmet..! Ben zannetmiyorum ki hastane ambulans yolunu kapatsınlar.Böyle birşeyi insan olan hiç kimse yapmaz ve yapamaz.. 3 aydır peşindeyim diyor başkan,gitmediğimiz kapı kalmadı fakat hiçbir çarede bulamadık ve son olarak bu şekilde sesimizi duyurduk diyor..! Karşı tarafın yerine koyun kendi
%85 i böyle
08.01.2019 08:35
Hakkınızı bu şekilde aramaız bu ülke için gayt normal ztn bir yerleri kapamadn engellemedn bu ülkede ne yazk ki sesinizi duyuramıyorsnz.LAKİN dolmuş dünyasınn azıcık saygıya bilince ihtiyacı vr.Önümde gidn dolmuş olmasn uzunları yakarm korna çalarm önüne geçr yavaşlarm yapabildiğm tüm pisliği yapmaya çalışırm.(kendilerinn önünde yavaş gitmeye gör)Ndn?hiçbir yol babanızn yolu değil , tüm kurallar size açık değil yorumlarda da kendimde de sizlere karşı olan tepkiler sevgisizlik sizin bütün yaptığınz kural tanımazlıklarınızın, saygısızlıklarınızın aynadan size yansıyan şeklidir. Sizler kendinizi düzeltin yolda kapasanız durak da boşaltsanız bu millet sizi de sever.Geriye kalan %15 lik saygıdeğer şoför abilerime de hayırlı kazançlar dilerim
Levet atlamak gerek .
08.01.2019 08:30
RAYLI SİSTEM gelsin artık !!
günün özeti
08.01.2019 08:29
madem bir protesto yapacanız bunu insanları düşünerek yapın kimse madur olmasın, işlerinin çözülmemesine şaşırmamak lazım nede olsa yukardaki dengeler değişti oda başkanıda belediye başkanının gitmesiyle iş bitiremez oldu,
mobesa
08.01.2019 08:17
Ekrem yüce bu şehre yapacağın en büyük kalkınma minibüs taşımacılığını kaldırmak olsun . toplu taşıma kalitesi olsun. Sakarya da minibüs denince akla, Trafikte kavga , yolcu azarlama , abartılı korna basma , yolda inip marketten sipariş alma , iki minibüs geçişinde alakasız diyaloglar, tıka basa minibüsü doldurup arkaya ilerleyin diye tekrar etmeler .. sayarken yoruldum bide parasını verip bu rezilliği çekiyoruz .
Sakarya54
08.01.2019 07:50
Keske yolcularda sizin menfaatiniz icin eylem yapabilse.
Sakarya
08.01.2019 07:49
Mavi teror Kirmizi teror Belediyeden ruhsatli hem de. Kirmizi isik-durak harici durmak-trafikte tehlikeli surus-balik istifi yolcu-kaba davranislar-onlara korna calani sıkıştirma-dakikasina gore keyfi surus.... Halk bu kadar sikintili ama duyan goren yok.
merda
08.01.2019 07:46
MİLLET KAHVEHANESİ DEĞİL .MİLLET OTOBÜSÜ YANİ YERLİ VE MİLLİ MİLLETİN MALI BELEDİYE OTOBÜSÜ KOYUN TÜÜÜÜM İLÇELERE TÜÜÜM İLÇELERE ..KAPSAM İÇİ TÜÜÜM İLÇELERE BELEDİYE OTOBÜSÜÜÜ KOYACAK BELEDİYE BAŞKANI İSTİYOOORUUUZ.. MİLLETİ 15 YILDIR KOYUN GİBİ TELEF ETTİNİZ ÖZEL KOPÇULARA YAVVVVV.
Sakarya
08.01.2019 07:41
Vatandasin menfaati icinmis...para icin olmasin.yazik bee insan hastane onunu magdur etmez en azindan.onca hasta insan eziyet cekmis.minibus ve dolmuslari komple kaldirmak lazim
dolmuş artık kalk gidelim
08.01.2019 06:48
belediye bunları idare ederken iyiydi şimdi kötümü olmuş.geceleri beylere sorarsan 10-15dakikaya düşürmüşler kalkışlarını ama arada 1-2 arabada yolu değiştirince bekle babam bekle defalarca karamandan gelmek için en az 40 dakika beklediğimi biliyorum denetimsiz kafalarına göre çalışıyolar biraz ciddiyet beyler bu milleti bedava taşımıyorsunuz.
Duyarlı vatandaş
08.01.2019 06:32
Adamlar muz cumhuriyetinde yaşıyor sanki herşey onlardan sorulur... Bu nedir kardeşim ne olursa olsun senin çalıştığın hat hastane hattı yaşlısı çocuğu bu havada onları böyle bekletmeye hakkınız yok bu kadar insanın hakkıyla ne yapacaksınız bilmem... Belediye vatandaş mağdur olurken ilave otobüs neden koymadı asıl bunuda sorgulamak gerekiyor? Bide hattı milyonlara satılıyor aylık kazancı çok yüksek ama sorsan kurtarmıyor peki o zaman o hat neden p kadar yüksek fiyat??? Biz sakarya halkı olarak artık minibüs dolmuş hattından bıktık istemiyoruz inşallah raylı sistem gelir hepiniz görürsünüz vatandaşı soğukta bekletmeyi. Bakalım belediye ne ceza verecek sabırsızlıkla bekliyoruz
DELİ MURTAZA :)
08.01.2019 06:24
YENİKENT HASTANESİ ÖNÜ İNANILMAZ KALABALIKTI. BU KADAR İNSAN BURADA NEDEN BEKLİYOR DİYE DÜŞÜNÜRKEN, OLAY ŞİMDİ ANLAŞILDI... BE VİCDANSIZLAR HİÇ DÜŞÜNMEDİNİZ Mİ: O İNSANLARIN ÇOK BÜYÜK KISMI HASTA DİYE. BU KARDA SOĞUKTA BİRÇOK HASTA VE YAŞLI İNSAN DONDU ORADA, UTANDINIZ MI HİÇ. AMA DİĞER TARAFTAN DA İNSANIN AKLINA ŞU GELİYOR... BU İNSANLAR BU YÖNETİME OY VERDİ VE DOLAYISI İLE BUNU FAZLASIYLA HAKETTİ. TOÇOĞLU GİBİ BASİRETSİZ BİRİNE BU KADAR SENE OY VEREREK SONUNU KENDİ HAZIRLADI
Bu kadarı ayıptır
08.01.2019 00:24
Karaman minibüs durağı başkanı bu ayıp size yeter.Vatandaşa hizmet ettiğini düşünen bu hareketi yapamaz.Artık şehirde görevini layıkıyla yapanlar başkan olsun.
Halk Arkanızda
08.01.2019 00:04
Dik durun eğilmeyin bu halk sizin arkanızda kim bu kabadayılar kaç kişiler sakın ha bunlardan korkup geri adım atmayın yetkililer bunlara elini verirsen kolunu kaptırırsın. Bunların 100 dediğini yap 1 dediklerini yapma kıyameti koparırlar. Ama suç belediye bunlara çok yüz verdi çoook. Zeki başkanın gidiş sebebi bunlardır başka sebep aramayın. Ekrem Yüce umarım bu olayları iyi analiz ediyordur. Milletin gönlüne girmek istiyorsa bu minibüscü lobisini kırar ve gerçekten kaliteli bir toplu taşıma hizmeti sunar vatandaşına.
Okan Güney
07.01.2019 23:37
Haklı bir talep dahi olsa, hastane önünde ambulans yolu kapatılarak bu yapılmaz. Ayrıca o eylemin yeri neden orası ki. Asıl Belediye Binası orası değil. Bu da ayrı bir saçmalık. Son 6 ayda istedikleri heryere durak ilavesi yapıldı. Merkez belediye arkasına bakın. Dolmuşlar yolu istedikleri gibi kapatıyorlar. Oradan devam ediyorsun. Yolcusu boş ise 1. Vites il halk kütüphanesinin önüne kadar geliyor. Korna çalsan, ağzından salya ile aşağı iniyor. Dönüşte çark arkası migrosu geçtikten sonra durağın haline baksan zannedersin biraz sonra savaş başlayacak. Kimse dur diyemiyor. Çok merak ediyorum. Herşeye ceza kesen trafik memuru arkadaşlar acaba bugün yapılan olayla ilgili cezai işlem yapıldı mı?
Rapper
07.01.2019 23:04
Bu yapılan ayıptır orada bu soğukta karda kışta yaşlı kadınları , çocukları orada bırakıp nasıl gidersiniz ben her zaman diyorum şehirde minibüs ve dolmuş terörü var bari 1 gün öncesinde bildirim yapsaydınız vatandaş bilseydi umarım ki yeni gelicek başkan bu dolmuşçu tayfasına boyun eğmez giden çooook eğdi çünkü CB bi lafı var eğersen başını patlatırlar enseni..
MOLLA
07.01.2019 22:44
BU ŞEKİLDE Mİ BİZİ DÜŞÜNMÜŞLER? AHHH GÖZLERİM YAŞARDI GÜLMEKTEN.
Gokhan sarı
07.01.2019 22:41
Oy vermeye devam edin siz sonra böyle eylem yaparsınız işte kime oy vereceğinizi iyi seçin abilerim
vatandaş54
07.01.2019 22:23
raylı sistemi kim getirirse oyumu ona vereceğim.bıktık artık parklardan yok şelale park yok bisiklet park yok millet parkı
RAYLI SİSTEM GELSİN
07.01.2019 22:17
ya kardeşim getirin raylı sistemi bitirin şu ızdırabı herkes bişeyler istiyor.kim vaad ederse oyum ona
tegmen irfan
07.01.2019 22:07
Arabası olan konuşuyor burada.. yaşlısı var, çoluklusu, çocuklusu var... vatandaş yayan siz, özel araçlarınızla rahat rahat gideceğiniz yere gidin.. sizler gidin çevre yollarından, yok illa merkezden geçecekler.. Özel araçlar değil mi, bir sıra parkın yanına ikinci.. hatta üçüncü sıra park yapan.. ben hiç dolmuş, minibüs görmedim yanyana parkeden, yada yaya kaldırımına park edip de işini halletmeye gideni.. hatta, zamanla yarışıp, dakikasında bir sonraki durağa yetişmeye çalışan dolmuşçu, minibüsçüler var bu şehirde... yok öyle bi dünya... Allah razı olsun, eksikliklerini hissettirmesin... Belediye ye Metrobüse kalsak, yandık..! balık istifi gitmek istemiyoruz... dakikada 1 dolmuş, minibüs geçer bizim orlardan.. bundan lüksü var mı..?
Egemc
07.01.2019 21:38
Madem eylem yapılıyor belediyenin garajinda 30 tane sıfır otobüs var neden insanları bu soğukta beketiyolar anlatırken hep halka hizmet var deniliyor hani doktor bune
Serdivan
07.01.2019 21:34
Devletin hastanesinin önünü kapatmak Ambulans geçmesin diye yol kapamak demek en büyük suçtur en büyük ceza hatta bulunan minibüslerin ruhsatını iptal etmek ve Belediye Otobüsü koymak en güzeli
birbilen
07.01.2019 21:18
Büyükşehir belediyesinin acilen bu hattı kaldırması yerine daha fazla seferle belediye otobüsü koyması lazım acilen hemde,bunca vatandaşı saatlerce orda bekletmek nedir bu ne saygısızlık
Gokhan bayrak
07.01.2019 19:13
CEHEPE GELECEK RAYLI SİSTEM OLACAK,DERTLER BİTECEK:)))
Gercek
07.01.2019 18:59
Aslında su eylem yapılan yer bile minibusculerin genel tarzının özeti. Şehri kendilerinden ibaret zanneden bu zihniyet ceza yedikçe devlete para mi lazim diyen zihniyetle aynı. Istediğin gibi şerit değiştir dilediğin ışığı ihlal et istediğin yerde yolcu al indir ama ceza yediğinde devlete para mi lazim kusura bakma sana saygı lazım dünya da bu şehir de bu şehrin trafiği de sizin malınız değil siz kurallara uyacaksınız uymazsanız gereği yapılınca ağlamayacaksınız
Restine Rest
07.01.2019 18:43
Sessizce sonunuzu bekleyin minibüscüler bu tip hareketlerle sonunuzu hızlandırıyorsunuz yeni başkan bu tehditinizi görür ve gereğini halkın desteğiyle yapar. Ne yapsanız boş yeni başkan restinize rest çekercek, devir minibüs kabadayılarının devri değil.
M.yıldız
07.01.2019 18:35
Trafik terörü olan dolmuş,minibüs,takası gibi araçlar şehir içinde tambir maganda bunları sıkı bir şekilde denetlemek şöförlerini belli kırater getirmek lazım bunlara sağlam bir sıkı takip yapıp uygun olmayanlarıda plakalarını iptal etmek lazım ama bu cürret nerede bak o zaman bişey yapabiliyorlardı en sonunda bunları merkezden çıkarmak lazım .......
Baki
07.01.2019 18:24
Rıza bu minübüsçüler sizin evden birine zararmı verdi ne sıkıntın var böyle. Raylı siztem için başvuru yapın istek ve talep üzerine raylar isteyen lerin evlerinin arkasına döşeniyormuş.
can güz
07.01.2019 18:22
Adnan Bey Hakkınızı Aramak İçin Çaldığınız Kurum Kapılarının Açılmaması ve Bu Doğrultu da Sesinizi Duyurabilmek İçin Yaptığınız Bu Hareket Bu Hava Şartlarında Pek Olmamış Olsa da Şehrimizde Artık Esnaf Arkadaşlarımızın da Sorunlarına Eğilen Otoritenin Olmadığını Görmesi Ve Bu Bağlamda Muhatap Arar Hale Geçte Olsa Gelmesi Sevindirici. Halka Hizmet Eden Sizlerde En Az Hizmet Bekleyen Biz Halk Kadar Sorunlarınızı Dinleyecek Muhataplar Arayıp Bulamamanın Cezasını Umarım Önümüzdeki Seçimlerde O Koltukları Dolduramayanlardan Sorarsınız.
aç köpekler
07.01.2019 17:51
sorsan hat 2 trilyon aylık kazanç 15 milyar ama hala açlar.
Vtec
07.01.2019 17:32
Herşeyin en iyisini siz biliyorsunuz değilmi yorum atanlar hepinizi tebrik ediyorum adamlar haklarını aradı güzergah kısıtlandı tebrik ediyorum karaman minibüs durağı en iyisini yaptınız ve ambulans yolu falanda kapanmadı gereken hassasiyet gösterildi yolda kalan ambulans olmadı yalan yanlış konuşmayın
Vatandaş Rıza