Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Cumhur ittifakında listeler havada uçuşuyor!

Ak Parti'de belediye başkan adaylarının açıklanmasına sayılı günler kala bazı çevreler basın kuruluşlarına müstakbel aday listelerini servis etmeye başladılar..

16:46   |   07.01.2019
Haber Resmi

  Ak Parti'de belediye başkan adaylarının ne zaman açıklanacağına dair belirsizliğin sona ermesi beklenen bu hafta içerisinde  Ak Parti'nin başkan adaylarını açıklaması beklenirken, bundan önce bazı çevreler müstakbel belediye başkan adaylarının listesini göndermeye başladı


 Haftanın ilk günü sabah saatlerinde başlayan servis edilen listeye göre Ak Parti MHP ittifak yapıyor ve  Hendek, Karapürçek ve  Pamukova ilçelerini  Cumhur ittifakı olarak MHP'ye bırakıyor.






  Listede müstakbel belediye başkan adayları olarak sürpriz isimlere de yer verilmiş.


  Kimler tarafından ne maksatla servis edildiği bilinmeyen listede   Ak Parti Adapazarı Belediye Başkan adayı olarak Ak Parti İl Başkanı  Fevzi Kılıç'a yer verilmiş..

   İşte bugün itibariyle birileri tarafından servis edilen   Ak Parti'nin  müstakbel belediye başkan adayları..






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 61082 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 24592 kere okundu
YORUMLAR 90 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Murtaza
10.01.2019 02:23
Sakarya'da Ak parti kaybetmez. Eminim yüzlerce beğenilmeyecek bu yorum. Yazıyorum buraya. Sakarya en büyük kaledir. Düşmez. Böyle biline!
Seda AKYÜREK
08.01.2019 15:19
Ah medyabar okuyucuları trol haber sitesini mi okuyorsunuz ayrıca fevzi kılıç Adapazarı olmayacak bu kesin..!!
Analizci
08.01.2019 14:30
2014 yerel seçimleri; Karapürçek AKP=%48 en yakın SP=%37 , Hendek AKP=%51 en yakın MHP=%43 , Pamukkova AKP=%53 en yakın CHP=%30.Bu tablolardan anlaşılan şuki bu bölgeler tepki oylar ve seçmen alternatif parti arayışına girmiş ve tamamen adaya oy vermişlerdir.Listede görüyorumki Cumhur ittifak adayları tamamen kamuoyu yoklamasıyla halkın nabzı tutulmuş adaylar.Gerçeklik payı yüksek ihtimal var.
Cumhurittifaki
08.01.2019 14:20
2014 yerel seçimleri; Karapürçek AKP=%48 en yakın SP=%37 , Hendek AKP=%51 en yakın MHP=%43 , Pamukkova AKP=%53 en yakın CHP=%30.Bu tablolardan anlaşılan şuki bu bölgeler tepki oylar ve seçmen alternatif parti arayışına girmiş ve tamamen adaya oy vermişlerdir.Listede görüyorumki Cumhur ittifak adayları tamamen kamuoyu yoklamasıyla halkın nabzı tutulmuş adaylar.Gerçeklik payı yüksek ihtimal var.
Ak partili
08.01.2019 13:17
Arifiye birinci sirada mhp birakilacak yoksa zaten arifiyede karakukla aday olursa yani chpliler aday olursa ben dahil tum arifiye mhp desteklicez aday ismi bile onemli degil.cunku arifiye chp abicimlerin elinde
burak
08.01.2019 10:34
o gelirSE oy yok bu gelirse oy yok yazmıssınız hep BENI KOYSUN BU SAATTEN SONRA KENDIME BILE ATMAM .....!!!!!!
Gençlik
08.01.2019 10:22
Ferizli ismail gündoğdu yazıyor yazık olacak, genç dinamik ve sevilen bi isim samet zurnacının olması gerekir insallah bu listeler yanlıştır.
Muhterem
08.01.2019 10:18
Erenlerde Mustafa MADEN olmadıkça gösterilen aday hep diken üstünde olacaktır.
Tilki Andrei
08.01.2019 09:46
Ali inci gelirse oy yok Fevzi kılıç Gelirse oy Yok Koltuk sevdası istemiyoruz ARTIK BIKTI SAKARYA !
Serdivanlı
08.01.2019 09:30
Mehmet pilavı başkanım görev adamıdır.. Kendiside eski taraklı ilçe başkanıdır tabandan gelen biri hayırlı uğurlu olsun
can kocaman
08.01.2019 09:16
Erenler Şenol Dinç başkana başarılar. inşallah başkan olur.
GEYVELİ
08.01.2019 08:53
MURAT KAYA GEYVE İÇİN KAYBETMENİN BİTMENİN TEK ADI VE ADRESİ HALA ONA DEVAM DERLERSE İYİ PARTİ AÇIK ARA ALIR
AmpuluniçindekiKURT
08.01.2019 06:04
Yazılan iddalar traji komik.Büyük şehire karşı sayılan yerlerin cumhur ittifakına bırakılması Sakaryada Mİlliyetçi Halk Partisinin iradesinin küçümsenmesi demektir.Bu olay Dava bilinci ve şuuruyla yola çıkmış ülküdaşlarımıza hakarettir.MHP aciz değildir Lütufada ihtiyacı yoktur.Şu tabloda illaki ittifak olacaksa sadece büyük şehiri kapsamalı harici 16 ilçede karşılıklı adaylarımızla yarışmalıyız. Halk'a iradesini göstermek için fırsat verin sokaktaki her 10 AKP 'li seçmenin 9'unun alternatifi MHP iken aday çıkarmamak dava şuuruna aykırı olacaktır
ErenlerŞENOLacak
08.01.2019 01:55
Liste miste bilmeyiz tanımayız resmi açiklama yok ortada.Erenlerde desteğimiz sonuna kadar MHPye ŞENOL DİNÇ başkanadır.
Toçoğlu
08.01.2019 01:29
Sakarya Büyükşehir Belediye Adayları Hayırlı Olsun (Yarın saat 14:00'da açıklanıcak) Adaparazı: Fevzi kılıç Serdivan:Osman çelik Erenler:Ali akdeniz Arifiye:Mutlu ışıksu Akyazı:Bilal soykan Ferizli:Ramazan serhoş Geyve:Murat kaya Hendek:Cumhur itifakı Karapürçek:Musa burnaz Kaynarca:İsmail Kaymak Karasu:Cumhur itifakı Kocaali:Hızır ekşi Pamukova:Cumhur itifakı Sapanca:Can Cengiz Tekin Söğütlü:K.oktay Özten Taraklı:Mehmet pilavcı
Ahmet sofuoğlu
08.01.2019 00:48
Eğer bu liste doğru ise AK Parti kaybetmeye hazırlanmalıdır. Erenlerde ilçeyi tanıyan herkes tarafından sevilen Muhammet Kıratlı ile yola çıkmalıdır. Adapazarını da Fevzi Kılıç?a verilmesi seçim için en uygun kriterlerdir.
Ak sevdalısı
08.01.2019 00:11
Karapürçek Muhammet ali tekmen diğerlerini bilemem
Sakaryalii
08.01.2019 00:03
Eyt yoksa oyda yok 5 milyon eyt li Turkiye geneli en az 15 milyon yapıyor, facebook sayfamızda emeklilikte yasa takılanlar birmilyonu gecti hafife alanlar sandıkta cevabını alacaklardir,saygilar...
Reis54
07.01.2019 23:53
Erenler'de sürprize hazır olun,stokta soda bulundurmakta fayda var..!
Hafızzz
07.01.2019 23:47
Merkez belediye bence ali inci serdivan da bence fevzi kilic olcak bunu unutmayin ahada buraya yazdim.erenlerdede yasli kurt olcak hic beklemediginiz biri pusuda bekliyor..
Adalı
07.01.2019 23:41
Aday adaylığı sürecini yakından takip ediyorum.. diğer tüm ilçelerdeki aday adayları havlu atmışken erenler aday adayı Ersin kılıç hep sahada ve halk ile içiçe.. erenlere yakışan aday gönül dostu Ersin kılıçtır..
Adalı
07.01.2019 23:40
Aday adaylığı sürecini yakından takip ediyorum.. diğer tüm ilçelerdeki aday adayları havlu atmışken erenler aday adayı Ersin kılıç hep sahada ve halk ile içiçe.. erenlere yakışan aday gönül dostu Ersin kılıçtır..
Ankara kulis
07.01.2019 23:22
Değerli dostlar daat 18 sıralarında akp üst düzey bir büyüğümü ile oturduk . Yayınlanan listeyi gösterdim bayağı güldü. Neden gülüyoraun dedim nerdeyse hiç tutturamamışlar dedi. Israr ettim birkaç isim ver diye , sadece tüyo verdi. Serdivan, ferizli, karasu, kocaali, merkez belediye mevcut başkanlar yok dedi. Bu tür asparagas haberlere inanmayın. Bu arada hendek , akyazı, kaynarca, ferizli mhpye verilme ihtimali çok yüksek. Diğer ilçelerde akp adayı desteklenecek. Hayırlı geceler
A.OKÇU
07.01.2019 23:10
Seçim işleriden sorumlu başkan buralı değilmi çıkıp listeler gerçek değil demezki
YAsir
07.01.2019 23:08
Söğütlü kesinlikle ittifakta mhp ye bırakılmalı turhan bölükbaşı geçen dönem %42 almış bir aday olarak hakkıdır.ittifaka sadakat kazandırmak için bunlara dikkat edilmeli.Mhp seçmeni küstürülmemeli alternatif olarak akp adaylarının içerisinde sadece selçuk kurt aday gösterilirse mhp seçmeni arkasında durur aksi adaylarda seçim iyiparti+chp ittifakına hayırlı olsun.
Adalı
07.01.2019 23:04
Sayın editör benim yazdığım yorum niye yayınlanmıyor.. sadece gördüğüm gerçekleri yazdım..
Yaşar
07.01.2019 22:55
Geyvede Murat kaya 2 dönem oy verdim bir daha vermicem oylar Atilla Zeytinoğlu na
KARAPÜRÇEK genclik
07.01.2019 22:31
KARAPÜRÇEK ilçesini herkes biliyor biz karapurcekli gençler olarak VOLKAN DOĞAN kardeşimizi istiyoruz. Hem durust hem esnaf Karapürçek VOLKAN DOĞAN başkan ile güzel olur gönüllerin başkanı oldu ilçemizin Başkanıda olsun. GENCLIK SENİNLE VOLKAN
Magrib
07.01.2019 22:30
İsmail Gündoğdu yazılmış ama Ferizli maalesef yine Ahmet Soğuk'ta... Sağlam kanal bulmuş!
Devam
07.01.2019 22:29
Erenlerde aday adayinın fazlalığından dolayı 3 dönem kuralına rağmen Cavit Öztürk le devam kararı alındığı söyleniyor.
Hakan taşçı
07.01.2019 22:22
Geyvede mevcut başkan olursa biraz zor kazanır. Geyvede yürüyecek yok ve kaldırım bulana plaket veririm.
Erenler
07.01.2019 22:21
Ya Faruk Kara olacak ya Faruk Kara olacak.
Tatanga
07.01.2019 22:10
Adapazari maradona serdivan bakenbaver erenler taçsız kral pele aday gösterilmiş.erenler icin saydığıniz isimler erenlerde muhtar adayı kıratlı ihtiyar heyeti diger adaylar hayırlı olsun..
Devam
07.01.2019 22:09
Erenlerde aday adayinın fazlalığından dolayı 3 dönem kuralına rağmen Cavit Öztürk le devam kararı alındığı söyleniyor.
kertenkele
07.01.2019 22:03
Eğer bu liste gerçek liste ise bırakın 17-0 olmasını, Ak Parti yarısı kadar belediye kazanamaz..Erenler; Kıratlı'nın olmaması sevindirici fakat Mutlu Işıksu da liyakatısz bir kişi olarak yetersiz kalır..Karasu:Halk iİspiroğlu'na tepkili..Karasu belediyesi'ne teftiş gerekir iken,tekrar İspiroğlu olur ise ''kurt'a kuzu emanet etmek'' olur..Akyazı: Hasan Akcan Akyazı'ya bir tek çivi çakmamış iken,sadece EMİRERLERİ olan vekil'i araya koyarak Külliye'ye ricacı olunup yine aday gösterilmesi talihsizlik...Serdivan:: ''Ben serdivan'a vereceğimi verdim,yapacağım hizmeti yaptım,serdivanda işim bitti''' diyen,heyecanı kalmamış bir kişiyi tekrar belediye başkanı yapmak hangi akıl'a hizmet olur?..Arifiye: Bu ilçe artık İ.karakullukçu'dan kurtulmalı....
Ankara tbmm
07.01.2019 21:46
Kesin bilgi karapürçek adayi musa burnaz genelmerkez
Isa krt
07.01.2019 21:34
ERENLER MUHAMMED KIRATLI HAYIRLI OLSUN...
HENDEKLİ
07.01.2019 21:29
AHMET MERCAN ittifak adayı hayırlı olsun HENDEK
Bırakın bu işleri
07.01.2019 21:29
Her şey yalan tek gerçek naci genç kocaalimize hayırlı uğurlu olsun...
Dayıoğlu
07.01.2019 21:17
Ankara dan dayıoğlu aradı 5 ilçenin mhpye verildiğini söyledi.Serdivan-Erenler-Hendek-Akyazı-Ferizli hayırlı olsun.
Erenlermhpye
07.01.2019 21:09
Erenler ittifak adayı mhp ve Şenol Dinç e hayırlı olsun.
Ahmet keskin
07.01.2019 21:07
BU LISTELERE ALDANMAYIN BIZIM ERENLER ICIN INŞALLAH MUHAMMET KIRATLI OLUCAKTIR ERENLERIMIZ IÇIN TEK KISI MUHAMMET KIRATLIDIR .
SERDAR İNAN
07.01.2019 21:07
Ah be kardeşim kafadan liste yapıyorsunuz da tam yakın Mutlu ışıksu kim erenleri tanıması 5 sene alır biz hizmet istiyoruz ilçeyi bilmeden ne verebilir bu kişi erenlerde projeleri yapacakları hazır birkaç aday var onlardan biri olsun bana sorarsanız erenlere gerçek hizmet verecek kişi Muhammet kıratlı yapabileceklerini de yapamayacaklarınıda söylüyor. Karar vericiler adamcılık değil hizmet edecek birini getirmeli
Atahan54
07.01.2019 20:48
Erenler CEVDET KOÇ hayırlı olsun sakarya halkı...
Süleyman doğru
07.01.2019 20:38
Erenlerde Muhammet Kıratlı hayırlı olsun .
send işçi
07.01.2019 20:35
serdivan erenler taraklı geyve kocaali pamukova düşer bu listeye göre
Ahmet keskin
07.01.2019 20:34
BU LISTELERE ALDANMAYIN BIZIM ERENLER ICIN INŞALLAH MUHAMMET KIRATLI OLUCAKTIR ERENLERIMIZ IÇIN TEK KISI MUHAMMET KIRATLIDIR .
Mehmet Ali Ulutaş
07.01.2019 20:23
Erenlerde yapılan çalışmalarda gördüğüm kadarıyla Muhammet Kıratlı büyük farkla önde halka hizmet edeceğine inanıyorum. Erenlerli bir vatandaş olarak Muhammet Kıratlıyı aday olarak görmek istiyoruz
Alidesidero
07.01.2019 20:20
Hendek?i üç hilal görmek istiyoruz. bu millet ne çekti be.
İsmail bouzid
07.01.2019 20:19
Asparagas haber halkın isteği hiçe sayılamaz. Erenler de Muhammet Kıratlı abimizi görmek istiyoruz.
Encümem
07.01.2019 20:19
GENEL MERKEZ LİSTEYİ SIZDIRAN HAKKINDA GEREKLİ ÇALIŞMALARA BAŞLADI
Adapazarlı
07.01.2019 20:09
Erenler Şenol dinç. Adapazarı ismail küçük . Hendek Turgut bey
Deliveli
07.01.2019 20:01
Liste boyle ise geyvede akparti kaybetti bile iscisine maas veremeyen belediye kaybedmeye mahkum cunku isciler belirler baskanj
Akyaziliyiz
07.01.2019 19:52
Bilal Soykan hayirli olsun
Ahmet ay
07.01.2019 19:50
Erenler %99 Fevzi Kılıç Kocaali %51 Ahmet Acar, %49 Levent Samrıoğlu. Karasu %99 Mehmet İspiroğlu Serdivan %100 Yusuf Alemdar Arifiye %100 İsmail Karakullukçu Adapazarı %99 Mutlu Işıksu (belediye meclisi bile belli oldu) Diğerlerini hatırlayamadım kusura bakmayın
Melih
07.01.2019 19:44
Akyazı Bilal Soykan hayırlı olsun Serdivan itifaktan hasan balaban Hendek itifaktan Turgut baboglu Erenler Şenol dinç Tarakli Tuğba aydın burcu Adapazarı fevzi kılıç Geyve murat kaya Pamukova Cevat keser Kocaali Ahmet acar
Donatimli
07.01.2019 19:40
Serdivan Dr hasan balaban Akyazı akp den Bilal Soykan Hendek Turgut babalı Erenler Şenol dinç Geyve murat kaya Adapazarı mutlu isiksu Arifiye İsmail karakullukcu
Ahmet ay
07.01.2019 19:40
Erenler %99 Fevzi Kılıç Kocaali %51 Ahmet Acar, %49 Levent Samrıoğlu. Karasu %99 Mehmet İspiroğlu Serdivan %100 Yusuf Alemdar Arifiye %100 İsmail Karakullukçu Adapazarı %99 Mutlu Işıksu (belediye meclisi bile belli oldu) Diğerlerini hatırlayamadım kusura bakmayın
Yusuf Asim Gezmisoglu
07.01.2019 19:18
Sapanca da Ak Parti Aday Adayi SEMIHA KILIC Sapanca ya yakısan bir isimdir.Hakkınla Sapancami savunacak kişi odur.Ona her partili oy verir.O hakli haksızı ayır eden kişidir.Sapanca yı geri girmeyelim.Saygilarimla.
Tbmm
07.01.2019 19:11
Listeler uydurma çünkü biz görmedik böyle bir listeyi.Tek gördüğüm Karapürçek adayı Muhammet Ali Tekmen olarak gördüm hayırlı uğurlu olsun inşAllah.
Yusuf Asim Gezmisoglu
07.01.2019 19:10
İstanbulda yasayan Sapanca li olarak Sapanca Can Çetim e teslim edilirse Sapancali vatandaş oy vermezler.Yazik olur Ak Parti oylarına nasil belirleme?????Saygilarimla.
Akhisar
07.01.2019 19:08
GEL VATANDAŞ GEL PAMUKOVA İYİ PARTİYE GEL
Exxe
07.01.2019 19:06
Naci genç olmayan listeyi kabul etmiyoruz. Nokta...
Kocaaliler
07.01.2019 18:56
Liste reis tarafından yayınlandı adabazar ali inçi.
erenler54
07.01.2019 18:52
Ak Parti İl başkanlığından ortada dolaşan listeler ile ilgili yazı yayınlandı balon haberlere itibar etmeyin deniyor..
FERNANDO
07.01.2019 18:47
KOCAALİ NACİ GENÇ OLDU AZ ÖNCE TELEFON GELDİ...
Yıldırım
07.01.2019 18:46
Erenler Erdal Yıldırım hayırlı olsun . Kesin met bilgidir
Serdivanlı
07.01.2019 18:45
Sakaryada Seçimlerde Cumhur ittifakı olarak adayların çıkacağı kesin. Mhp li belediye adayı kaç tane olur yoruma açık. Seçimlerde MHP nin Sakarya olması için Karasu,Pamukova,Hendek ilçeleri ile Sakarya Haritasında Üç Hilal tamamlanmış olur.
gavlak
07.01.2019 18:42
Kocaali NACİ GENÇ olmayacak arkadaşlar Karasu' dan gösterecekler net bilgi
Ahmet
07.01.2019 18:42
Akyazı ya EKREM ÇORUHLU hayırlı olsun .. vizyon ve misyon sahibi Büyükşehir belediye başkanı ile diyalogları iyi yönetme ve idarecilikte dürüstlüğü bilen adam gibi adam . EKREM BAŞKAN
Erenlerli
07.01.2019 18:30
Bırakın böyle uyduruk listeleri.erenlerde HÜSEYİN ANDURMAN olacak inşaallah.
PAMUKOVALI GARİP
07.01.2019 18:26
BEN ADAYA BAKARIM PAMUKOVADA MHP ALICAĞI OY SIKSAN 500 ALIR AK PARTİ BİR YANLIŞ YAPIPTA KESERLE DEVAM DERSE ÖNCE AK PARTİ ÜYELİĞİNDEN İSTAFE EDER SONRA CHP YE ÜYE OLURUM YETER YA NE İLE NE GENEL MERKEZE KENDİMİZİ ANLATAMIYORUZ
Açıkla bakem kimmiş?
07.01.2019 18:18
Birileri tarafından servis edilen ak parti nin müstakbel belediye başkan adayları ne demektir dalgayamı alıyorsun editör ozaman birilerini de açıklayacaksın iyi bende liste göndereyim yayınlayacan mı? Kimsenin koltugu garanti degil yaz bi liste gönder birileri de ne güzel dünya haber degeri yok bence .
BordoBereliMadenDereli
07.01.2019 18:14
Liste yanlış arkadaşlar itibar etmeyin Kocaali için Naci Genç ismi verildi hayırlı olsun
Gökkuşağı
07.01.2019 18:09
İnşallah bu liste gerçek değildir. Yoksa Sakarya seçimlerde hayal kırıklığına uğrayan illerde birinci sırayı alır. Karasu dan tut Taraklı dan çık... listede 3-5 isim dışında geriye kalanların hepsi halkın tasvip etmediği kişiler. Kişilikleri iyi olabilir ona bir şey diyemem ama Siyasi olarak halkın tercihlerine giremezler.
Güler Geçerim
07.01.2019 18:09
Son aldığım duyumlara göre Naci Genç geçen haftalarda Ankara'da MHP genel başkanı danışmanı Ruhi Ersoy ile görüşmüş olup Kocaali için cumhur ittifakı adayı olacaktır liste yanlış itibar etmeyin
Güler Geçerim
07.01.2019 18:08
Son aldığım duyumlara göre Naci Genç geçen haftalarda Ankara'da MHP genel başkanı danışmanı Ruhi Ersoy ile görüşmüş olup Kocaali için cumhur ittifakı adayı olacaktır liste yanlış itibar etmeyin
Pezemek
07.01.2019 17:58
Kocaali naci genç olacak bu liste ne anlatüüüü aloo
Algıyapmayın
07.01.2019 17:53
Listenin kimin tarafından,ne amaçla,neden ve nasıl yapildığı belli değil ama bazı çevreler tarafindan algı operasyonu yapılıyor belliki.Bu listenin kabul göreceğine inanmıyorum.Mhpye bu 3 ilçe verilecekse pasifize etmeye çalışıldığının bir göstergesidir.Ittifak olacaksa bile Mhpye merkeze yakın ilçelerden verilmelidir.ERENLER yada SERDİVAN ikisinden birisi verilmelidir.Bu liste gerçekse eğer vah benim Sakaryam vahki ne vah.Yine halkı yok saydığınızın anlayacağız.Bu liste çıkarsa sandıkta görüşürüz.İki partiyede oy yok.Sandığa bile gitmeyiz haberiniz olsun.
deli veli
07.01.2019 17:50
Liste asılsızdır,bu listede adı geçen biri veya birilerinin algı oluşturmaya çalışmalarından öteye geçmiyecek listedir.Az daha sabredelim eli kulağında genel merkez tarafından resmi açıklama yapılacaktır.Gönlümüz Erenlerimizde Hüseyin ANDURMAN'dır...
Erenler Sakini
07.01.2019 17:46
Erenler ŞENOL DİNÇ ?i istiyor !!!!
Güler Geçerim
07.01.2019 17:43
Son aldığım duyumlara göre Naci Genç geçen haftalarda Ankara'da MHP genel başkanı danışmanı Ruhi Ersoy ile görüşmüş olup Kocaali için cumhur ittifakı adayı olacaktır liste yanlış itibar etmeyin
Güler Geçerim
07.01.2019 17:41
Son aldığım duyumlara göre Naci Genç geçen haftalarda Ankara'da MHP genel başkanı danışmanı Ruhi Ersoy ile görüşmüş olup Kocaali için cumhur ittifakı adayı olacaktır liste yanlış itibar etmeyin
Erenler gençlik
07.01.2019 17:41
Bu liste yalan liste itibar etmeyin. Halkın istediğini göz ardı edemez kimse yoksa Cumhur ittifakı amacına ulaşmas bu liste cumhur ittifakına aykırı siyasetçiler olarak halkın sesine kulak verilmesi lazım verilmesse çok kötü sonuçlar doğurur Erenler?de halkın sesi dinlenmesi lazım biz erenler gençlik olarak Şenol Dinç yani hakkedeni görmek istiyoruZ bu ittifakta
GENÇ AK PARTİLİ
07.01.2019 17:38
HENDEK AK PARTİ İLE DEVAM İNŞALLAH.
BordoBereliMadenDereli
07.01.2019 17:31
Liste yanlış arkadaşlar itibar etmeyin Kocaali için Naci Genç ismi verildi hayırlı olsun
ceyhun
07.01.2019 17:28
Karapürçek de Madem mhp ozaman tahsilli idarecilik deneyimi olam emekli ögretmen emeklisi Sefer çoruh lu olsun. Cavit karslı belediye de çalişanların oyuncağı olur. İdari ve mali mevzuattan anlamaz. Deseniz y karapürçek 5 yıl daha belediye başkansız.
OLMAZ
07.01.2019 17:27
Karasu yanlış Naci GENÇ olacak!!!!!! Demedi demeyin.
Fırfırik
07.01.2019 17:26
Bekir, Adapazarı'na Fevzi'yi yazmışsın da diğer ilçelere pek özenmemişsin be abisi :))) algı oluşturmaya çalışmışsın ama bu millet artık böyle algılara ve yalanlara doydu. bari iki kurumsal logo yazsaydın bekir :)))
Erenler AK
07.01.2019 17:23
Ak mı kara mı ortaya çıkacak.. bu seçimi eskisi gibi olacak zannedenler.. unutmayın şevkat tokadı diye birsey var...
Online Ziyaretçiler