Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ak Partinin servis edilen 2nci listesinde Ali İnci sürprizi!

AK Parti'de ilçe belediye başkan adaylarına ait olduğu öne sürülen 2nci listede akşam saatlerinde sızdı O listede Ali İnci de yer aldı..

22:12   |   07.01.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi

AK Parti'de belediye başkan adaylarının açıklanmasına sayılı günler kala listelerde sızmaya devam ediyor. Akşam saatlerinde ilk listenin servis edilmesinin ardından  iki saat sonra da ikinci listede yer aldı..

  Kulislerde dolaşan ikinci listede ise 11 mevcut belediye başkanın yeniden aday gösterilmesi dikkat çekti. Sızdığı iddia edilen bu listede MHP'ye ilçe bırakılmazken, 5 yeni isim belediyelere aday gösterildi. 





Elden ele dolaştırılan ikinci aday listesinde adı yer alan en dikkat çeken isimlerden biri eski Hendek Belediye Başkanı ve Milletvekili Ali İnci oldu.
 Adayorum.com internet sitesine göre Büyükşehir Belediye Başkanlığına aday adayı da olan ve Ekrem Yüce'nin açıklanmasının ardından partisinin grup toplantısında kürsüye çıkarak Cumhurbaşkan'ı Erdoğan'a Yüce tercihinden dolayı teşekkür eden İnci'nin yeniden belediye başkanlığına dönebileceği konuşuluyor.

Bir süredir İnci'nin merkez ilçelerden birinde aday gösterilebileceği kulislerde konuşuluyordu.

Ancak İnci'nin hangi ilçeden gösterileceğine ilişkin somut bir veri yoktu.

 AK Parti'de bugün sızdığı iddia edilen o aday listesinde Ali İnci'nin Adapazarı Belediye Başkan Adaylığında yer alması da bu açıdan dikkkat çekti.

BU HABERLE İLGİLİ

 Ali İnci'nin 2015'te milletvekilliği için bıraktığı belediye başkanlığı sürecine, 2019 yerel seçimlerinde Hendek dışında bir yerden devam etmeyeceği de şimdiden merak konusu oldu. 

 Bilindiği gibi AK Parti, İstanbul ve Ankara'da 2'şer Belediye Başkanının ilçelerinin kaydırmış ve önümüzdeki seçimde farklı ilçelerden aday göstermişti. Sakarya'da da bu kaydırma işleminin yapılabileceği kulislerde dile getiriliyordu. 


İŞTE SERVİS EDİLEN 2NCİ LİSTE

Kulislerde dolaşan ikinci liste



Kulislerde dolaşan ikinci listede ise 11 mevcut belediye başkanın yeniden aday gösterilmesi dikkat çekti. Sızdığı iddia edilen bu listede MHP'ye ilçe bırakılmazken, 5 yeni isim belediyelere aday gösterildi. 

AK Parti'nin 13 Ocak'ta Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Sakarya programından önce listeyi açıklaması bekleniyor. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 59946 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 31220 kere okundu
YORUMLAR 40 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Arifiyeli
11.01.2019 16:18
Ya ne eski vekiliymis beee...duyanda 20 senelik vekil zannetcek.iki ay vekillik yapti hangi kanuna imza atti.imza atacak vakti olmadi.eski belediye baskani demek bence daha dogru..haaa bide sana koltuk yok ali bey bekleme bence
seda akca
10.01.2019 14:03
Murat kaya mi pesssss ama murat olursa zaten ak parti alamaz geyvede...şimdiden hayırlı olsun Atilla zeytinogluna...
Hasan sapanca
10.01.2019 13:06
Alı bey yeter artık nefret edılmeye basalandın bu ne ya ne ıhtıras bu Dunya ya tapma ahıret var ya
Selim kurt
10.01.2019 12:32
Bu Adapazarına çalışacak değer katacak Ali inci lazım yine diyorum çalışacak çalışacak çalışacak
Genç nesil
10.01.2019 10:52
BU ŞEHRE ÇALIŞACAK İNSAN LAZIM YİYECEK DEĞİL AYRICA BU LİSTE SAHTEDİR SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZIN İSMİNİ İZİNSİZ BİR BİÇİMDE KULLANMIŞLARDIR. NOT:GENÇ DİNAMİK DAİMA OSMAN ÇELİK!
cılkı çıktı
09.01.2019 00:07
Bence bu işin cılkını çıkardılar. Bir bu kadar kurcalanırsa Nasrettin Hoca misali .... ... Temayül yoklaması sonuçları neyse herkes buna rıza göstermeli. Yoksa oturup günden güne liste yayınlanır sa Sakaryama yazık olacak. Halkın temayülde istemediği kişiler gerçek listelerde aday gösterilirse başka partiler kazanır. Buraya yazıyorum. Sonra uyarmadı demeyin.
Serdivanlı
08.01.2019 15:25
Serdivan da Fevzi kılıç kazanamaz ilçemize ya Yusuf veya Osman başkan yakışır
Fazlı Sayın
08.01.2019 15:23
RTE imzasını hiçbir şekilde kullanılamaz resmi olmayan evraklarda yasaıl suçtur cumuriyet baş savcıları göreve..Ayrıca fevzi kılıç ve Ali inci isimleri kesinlikle adapazarı belediye başkanı olamayacak Not:ALİ inci ve FEVZİ kılıç ekibi yanlış yolda çünkü biliyorlar ki adapazarı belediye başkanı olamayacaklar Ali inci hiç bir yerde olmayacak kesin bilgi..
Vatandaş
08.01.2019 14:44
Bu listeleri hazırlayıp servis edenler araştırılıp soruşturma başlatılmalı ve suç duyurusunda bulunulmalı... Özellikle bu liste Recep Tayyip Erdoğan'ın imzası ile copy edilerek yapılması büyük suç teşkil ediyor. Sahteciliğe kadar gider bu durum. Pazar gününe az kaldı çokk azzz...
Yarbay
08.01.2019 13:14
Ali inci parayla bu listeyi yaptirmadiysa adimi degistiririm.listeye bak arifiye karakullukcuymus adam vedalasiyor be!!kendi bile biliyor olmuyacagini..merkez kendisi fevziyi sutladi sapancayi yazdi.alemdar calisti onuda liste disi birakti..kendi bile inanmaz bu listeye be...senden artik birsey cikmaz ali bey birak artikta aksuya cik oraya muhtar araniyor..onu kaybetme bari
ADMROTT
08.01.2019 12:42
Hayırlı olsun Osman aydın başkanım size ve Erenler? e şimdiden başarılar diliyorum hakettiğiniz günler görmenize az kaldı insallah
yaman ayyıldız
08.01.2019 12:17
listeyi ali inci nin yaptırdığı apaçık belli kendi adamları eski taslar eski hamamlar devam
Tolga
08.01.2019 12:04
Denemediği dal kalmadı şu adamı artık görmek istemiyoruz genç dinamik ağ tutmamış adaylar istiyoruz huzur evi yöneticiliği yapsın bu arkadaş
ADMROTT
08.01.2019 11:24
Hayırlı olsun Osman aydın başkanım size ve Erenler? e şimdiden başarılar diliyorum hakettiğiniz günler görmenize az kaldı insallah
AGG
08.01.2019 10:42
Bugüne dek ittifakı bozmak için çabalayanlar başaramadılar. Şimdilerde ise açıklanmayan bir kaç il üzerinden saçma sapan listeler yaparak zarar vermeye çalışıyorlar. Liste çok saçma ilk bakıldığında anlaşılması gerek.
fatma arslan
08.01.2019 10:22
Adapazarı ve Serdivan gitti bu listeye göre haberiniz olsun kurulduğu günden beri AKP li biri olarak bunu net söylüyorum AKP ye oy yok Ali İnci ev Fevzi Kılıç bumudur vizyon
Oy vermeyecek adam
08.01.2019 10:06
Şu Erenler ile ilgili ŞENOL DİNÇ diye her yerin altına yorum yapan yalakaları gördükçe eğer olursa oy vermiyecem şenol dinç e verdirmeyecem. sizin yüzünüzden vermicem.
GÖZLEMCİ...
08.01.2019 09:57
Sakaryada onca siyasetin önde gelen isimlerini toplayıp yapılan şu temayül sonuçlarını görsek ya halk olarak... temayül sonuçlarına göre 1. çıkıpta yazılmayan isimleri de bir ayan etseniz... böylece ne tür oyunlar oynancak biz de izlesek... izlesek dedim çünkü halkın istediği kimseyi bir yerlere getirmiyolar, bizde bakıp vaay çekiyoruz...!
kertenkele
08.01.2019 09:38
Ali İnci milletvekili değil eski milletvekili..Kısa dönem vekillik yapmıştı..Yalalaklık yapmak için vekil diye yazmayın..Ali İncide bir nebze olsun gurur var ise adaylığı kabul etmez..Her yere aday oldu,aday göstgerilmedi.Şimdi aday listesinde adı geçiyor..Emireri gibi..Gel gel..Git git....Ali inci koltuk sevdalısı olduğu için muhtemelen kabul eder....Hep aynı suratlar,suretler...Ak Parti'nin bu liste ile işi zor..
E.S Sakaryalı
08.01.2019 09:25
Ali İNCİ Medine dilencisi oldu. Son günleri bu listede de yer almaz ise Sakarya da esame si kalmayacaktır. Adapazırından aday gösterilsin Kaybeder. hepten rezil olur. yoksa bunun siyasetten çekileceği yok. Kendisi Güreşten gelme yaaa, yenildikçe güreşe doymuyor.
Ayhan TÜRKÜM
08.01.2019 05:22
Bu haberi yapan bence Engin Arapoğlu dur hani arada över ya fotodaki şahsı :=))
Sapanca
08.01.2019 05:08
Sapanca'da Partisi içinde kabul görmemiş,9 kişi karşısına aday adayı olarak çıkmış bir isim yeniden aday yapıldıysa halkta nasıl kabul görecek?Parti kendi kemik oyuna güveniyor anlaşılan.
Mustafa şenol
08.01.2019 02:19
Fevzi başkanım serdivana yakışır Allah yolunu açık etsin
Cafer
08.01.2019 00:56
Bu listeyi hazirlayan, yayan herkese sorusturma acilmali. Yalan ve sahte bir evragin altinda devlet baskaninin imzasi kullanilmis.
Nur özdilmen
08.01.2019 00:41
Şenol başkan varken ak parti zor alırsın sen ali inci deil tayyip olsun aday zor alır suriyelilere iş çok sakaryada kendi insanımıza iş yok
Propaganda
08.01.2019 00:35
Tamamen propaganda amaçlı olduğunu düşünüyorum. Şuan da bu isimleri verip halkın nabzını ölçüyor olabilir. Kaynak belli değil iken tartışmanın manası yok bu yüzde hoşnutsuz bir durumunuz varsa bunu göstermeyin ki bu kadro ile çıksınlar hiç değilse bir şeyleri kaybedecekleri belli :)
Erenlerli
07.01.2019 23:59
Erenler Şenol dinç erenler halkı Şenol Dinç e tam destek
Halk.
07.01.2019 23:52
osman aydin caybasili osman aydinmi yok artik reis sag gosterip sol vurcak yine.
Halkkent
07.01.2019 23:32
Osman aydın :) şaka bu liste. Bu liste doğruysa Ali Dünya hayırlı olsun. Bu listeye göre Ak partinin Sakaryadan beklentisi yok demektir
Şeref boz
07.01.2019 23:30
Bir kuyuya deli taş atmış On akıllı çıkartamamış? Dikkat edin isimlere? Halk isyan ederbu sefer bunu bilin!!!
Tayfun Baltacı
07.01.2019 23:25
Liste böyleyse tebrik ederim yüreğime su serpti.
Ahmet
07.01.2019 23:05
Komedi artık insanların bıtkınlıgıdır bu her kez yoruldu oy yok size yeter artık lanet olsun sözde seçim işleri başkanı buralı
Erenler54
07.01.2019 22:57
Erenler mhpye Şenol Dinç beye hayirlı olsun ozaman.
Serdivan
07.01.2019 22:53
Bu millet şimdiki Başkanlardan şu anda hiç memnun değil göreceğiz bakalım AKP hala ne yapacağını bilemiyor. Vatandaşlar bir ders verme zamanı geldi . Seçim den sonra ağlamaya gerek yok iyi düşün taşın sonra pişman olma ??!!!?!!
Boşş
07.01.2019 22:52
Serdivan dan oy kaybeder
Çuvaldız
07.01.2019 22:44
Tam bir komedi.Listede aday adayı yok :))) (Tarakli hariç)
HENDEKLİ
07.01.2019 22:40
FEVZİ KILIÇ Başkan'ım yolun açık olsun ALLAH cc emanet ol
ahmet54
07.01.2019 22:37
Bu listelere kesinlikle balondur kimse itibar etmesin Yarınki grup toplantısında herşey ortaya çıkar
Umut
07.01.2019 22:36
Geyve de Murat kaya yeniden aday gösterildiyse Bir daha oy yok
Halkladalgahemi
07.01.2019 22:34
Bu nedir arkadaş artik resmi bi açiklama yapılmalı.Halkla dalga gecer gibi listeler dolaşıyor.Açiklama geciktikce sandığa yansiyacak gibi duruyor.Bilginize.
Online Ziyaretçiler