Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ali İnci "Adapazarı adayı" iddialarına cevap verdi

Kulislerde yeniden AK Parti'nin Belediye Başkan adayı olacağı konuşulan Ali İnci, kendisinin böyle bir talebi olmadığını ve bu dönem siyaseti düşünmediğini söyledi

15:51   |   08.01.2019
Haber Resmi

AK Parti Sakarya 25. dönem Milletvekili ve Hendek eski Belediye Başkanı Ali İnci, adının yeniden belediye başkan adaylığı için geçtiği iddiaları ile ilgili açıklamalarda bulundu.


Adayorum Editörüne konuşan İnci, "Bu dönem Büyükşehir Belediye Başkan Adaylığı için bizde aday adayı olmuştuk. Ancak partimiz Ekrem Yüce Bey'i aday gösterdi. Ben de bu adaylığın ardından kendisine destek olacağımı hemen o gün ifade etmiş, isabetli karardan dolayı Sayın Cumhurbaşkanımıza da teşekkürlerimi iletmiştim.Bu süreçte Ekrem Yüce'nin yanındayız. Ancak bunun haricinde bir belediye başkanlığı talebimiz kesinlikle yoktur" dedi. 






İnci ayrıca şunları kaydetti: "Birçok ilçede benim için belediye başkanlığına aday gösterileceğim konuşuluyor. Hendek, Akyazı, Adapazarı gibi. Hatta geçenlerde Pamukova'ya gittiğimizde bile vatandaşın bu yönde bir talebi vardı. Ben dediğim gibi bu dönem düşünmüyorum.Ortaya çıkan o belediye başkan adayları listeleri asparagastır. Birilerinin hazırladığı listelerdir. AK Parti Genel Merkezinden resmi açıklama gününe kadar sızıntı asla olmaz. Kimse elindeki bir listeyi Genel Merkezden sızdı diyemez çünkü AK Parti böyle sızma listelerin olduğu bir parti değildir."


"Partiniz görev verirse bunu seve seve üstlenir misiniz" sorusunu da cevaplandıran İnci, "Elbette üstlenirim ancak AK Parti teşkilat yapısı son derece kurumsal bir partidir. AK Parti, görev istemeyen birine ısrarla görev tevdi etmez" diye konuştu.


Bu dönem Sivil Toplum Kuruluşları nezninde önemli faaliyetlerde bulunduğunu ve bunu önemsediğini dile getiren İnci, "Şu anda birçok Sivil Toplum Kuruluşunda görevalıyorum.


Bu dönem siyaset düşünmememin en önemli nedeni bu görevlerimdir. Mesela 15 Temmuz Milli İrade Derneği olarak 28 Şubat'ta güzel bir program düzenleyeceğiz. Hendek Rasimpaşa Camiindeki dernek başkanlığım devam ediyor. Burada Türkiye'ye örnek bir ibadethane kazandırmak niyetindeyiz.

Bayraktepe Derneğimiz de de çok önemli çalışmalar yapıyoruz. Burada hafızlar yetiştiriyor, ilmi faaliyetlerde bulunuyoruz. Ayrıca Güreş İhtisas kulübümüzle ilgili sürecimiz var. Bunların hepsi benim için çok önemli. Buradaki hizmetleri birilerini yapması gerek ve ben bu dönemimi bu hizmetlerle geçirmek istediğim için siyaset düşünmüyorum" dedi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 60511 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 15589 kere okundu
YORUMLAR 20 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
SELİM KURT
12.01.2019 11:03
merhaba arkadaşlar yorumları tek tek okudum doğruluk payları var fakat bu kadar adaylar içinde terazi ye koyduğumuzda Ali İnci kadar çalışacağına inandığımız bir aday yok malesef bence ali incinin reise doğru karar derken ki yüzünde olan bakışları gördükmü bazen ağızdan doğru karar çıkar fakat sima yanlış der anlayana.bu ülkeye başa gelipte ama cumhur ama millet vekili belediye başkanı kim hainlik yaparsa tüyü bitmemiş yetimin hakkını ödiyemezler. vessellam
cmc
11.01.2019 23:35
bi vazgeçemedin gitti .her yere aday her şeye maydanoz.dünya bunun etrafında dönüyor sanki .te Allahım ya
Aksulu
11.01.2019 16:14
Halen dernek ustunden siyaset yapma derdindesin...birak git koye otur reis sana bir daha koltuk vermez.eski vekilligi eski meski idare et....
kertenkele
09.01.2019 21:33
HERŞEYDE BİR HAYIR VARDIR SN.İNCİ..SİZİN İÇİN BÖYLESİ HAYIRLI İMİŞ BELKİDE...İŞİNİZ İLE UĞRAŞIP KAFANIZI DİNLEYİN..SİYASET YALAN DOLAN..PİS İŞ..
Fazlı Sayın
09.01.2019 10:11
Neremle güleceğimi şaşırdım:)
Özgül özgür
09.01.2019 10:06
Ali dünyayı isteyenler kendilerini ne kadar tanıyorlar devletten çektikleri teşvik adı altında almış oldukları kredinin kaç kuruşunu iade etmişler ülkemize acaba efendim
sakarya
09.01.2019 09:50
olmaz alıştık sana ali inci her dönem aday olman lazım
islam arslanoğlu
09.01.2019 02:16
hendekliyim ali inci hendek lisesinde beden eğitimi öğretmeniydi bu kişi siyasete girdikten sonra aşırı zengin bir insan oldu benim anlamadığım taraf bu hendeğe faydalıda olmuştur fakat bazı sorularıda cevaplaması gerekir...
Vatandaş
09.01.2019 01:55
İnşallah Ali Dünya abimiz İyi Parti?den büyükşehire aday olurda O zaman görürsünüz rozet takan Ak Parti?li Sakarya?yı alabiliyor mu.. Zaten bu sene böyle birşey olur da Ak Parti Büyükşehir?i kaptırırsa birdahaki seçimde ilçeleri de kaybeder.
çiftçi şaban
08.01.2019 23:33
Arkadaşlar meyvesi olan ağaç taşlanır.Ali inciyi eleştirmek için Ali inci gibi bu partinin kuruluşunda yer alıp onun kadar çalışmak lazım.milletvekili sayımızın 4 düşmesinin oyların azalmasının nedeni Ali incimi.o sizin Ankarada kendi menfaatleri için uğraşanlar partiyi mahveden onlar ve onlara kayıtsız şartsız tabi olan sizler.reise yazık ediyorsunuz.oylama yapılsın bakalım 4 vekil ali inci kadar oy alabilirmi.ver sırtını reise teşkilatları traşla,oylar bu dönemde düşer ozaman reise hesap verirsiniz.
Tekçi Şaban
08.01.2019 22:04
Ben bu zata bildim bileli hiç inanmadım. İnanmıyorum. Aday olduğu yerede oy vermem.
Osman tezcan çakır
08.01.2019 21:55
Ali bey,verdiği demeç tutarsızca olmuş. Cumhurbaşkanına beni seçmediğiniz için teşekkür ediyor.Ekrem bey ile beraber çalışıp destek olacağından bahsediyor.Zaten bir sürü dernek ve kulüpte yönetici,iş adamı ve hayır sever bir vatandaş. Madem bu kadar yoğun bir kişi ve siyaset yapmak istemiyor da; neden aday adayı oldu? Halkın aklı ile alay mı ediyor? Saygılarımla.
Osman tezcan çakır
08.01.2019 21:51
Ali bey,verdiği demeç tutarsızca olmuş. Cumhurbaşkanına beni seçmediğiniz için teşekkür ediyor.Ekrem bey ile beraber çalışıp destek olacağından bahsediyor.Zaten bir sürü dernek ve kulüpte yönetici,iş adamı ve hayır sever bir vatandaş. Madem bu kadar yoğun bir kişi ve siyaset yapmak istemiyor da; neden aday adayı oldu? Halkın aklı ile alay mı ediyor? Saygılarımla.
Hakan
08.01.2019 21:10
Adaylığı Düşünmüyorsa, Kesin Ali İnciyi aday gösterirler. Şimdiye kadar öyle olmadı mı hep?
sakaryalı
08.01.2019 20:21
İSTEMEM YAN CEBİME KOY .BATAN GEMİNİN MALLARI GİBİ KİM NEYİ NEREYİ KAPARSA ....
ÜLKÜCÜ
08.01.2019 20:13
Yani şunu mu anlıyoruz SAYIN BAŞKAN BENİ SEÇMEDİNİZ SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM pek mantıklı gelmedi be usta
ak partili
08.01.2019 17:08
bizler daha kendi içimizde listeler hazırlayıp birbirimizle savaş haline girdik biz daha ne yapacağımızı anlamıyoruz bu adaylar nasıl bizi yönetecek bir liste gidiyor bir liste geliyor böyle yaparak sadece partiye zarardan başka birşey değil listelerdeki adayların hangisinin ne projesi var??? bilen bile yok ak parti projesi olan halkına iyi imkanlar sunan halkına para kazandıran iş imkanları sunan adayları istemektedir .PROJESİZ BAŞKAN İSTEMİYORUZ BU PROJELERDE HALKINA KAZANÇ SAĞLIYACAK VE REFAH DÜZEYİ İYİ OLACAK KOOPARATİFLEŞTİRME YAPACAK ADAYLARIN OLMASINI İSTİYORUZ .
DELİ ORMANLI 54
08.01.2019 16:50
YA BEN BU AKP Yİ ANLAMIYORUM ARKADAŞ SAKARYADA NE KAYBETME KORKUSU YAŞIYORLAR.AKP ROZETLİ CEKET KOY YİNE SAKARYA AKP VERİR.HE BİRDE MHP PARDON..SELAM VE DUA İLE.
uyanık
08.01.2019 16:48
İsabetli kararından dolayı Cumhurbaşkanına teşekkür etmişmiş... Güler misin, ağlar mısın! Bir insanın siyaset yapacağım diye kendini bu şekilde inkar emesi salt ironiyle açıklanamaz. Madem isabetli karar kendiniz olmadığınıza inanıyordunuz neden aday oldunuz? Size inananları mahcup etme hakkını kendinizde böyle hoyratça nasıl bulabiliyorsunuz!?
hasan ali
08.01.2019 16:45
helal olsun
Online Ziyaretçiler