Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Çark Caddesi'nde yürüyordu...

Çark Caddesi'nde sürü halinde gezen köpekler, kaldırımda yürüyen 25 yaşındaki gence saldırdı.

11:52   |   11.01.2019
Haber Resmi

MEDYABAR
Son haftalarda şehir merkezinde bir çok kez meydana gelen köpek ısırması olayına bir yenisi daha eklendi. Çark Caddesi'nde sürüler halinde dolaşan köpekler, kaldırımda yürüyen Mustafa Arslan (25) isimli gence saldırdı.
Saldırı sonucu bacağından ısırılan Arslan, olay yerine çağrılan 112 acil ekiplerince yapılan ilk müdehalenin ardından Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.
Son günlerde artan ve sıkça yaşanan bu olaylardan dolayı vatandaşlar, çözüm bulunması için yetkililere seslendi. 


 









Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 162731 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9911 kere okundu
YORUMLAR 16 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
karaosman
12.01.2019 10:53
kendimize şunu soralım insan hayatımı çocuklarımızın hayatımı gençlerimizin hayatımı köpeklerin hayatımı değerli...allah aşkına bu kacıncı saldırmaları illa birisinin ölmesimi lazım
pedro
11.01.2019 23:52
ne istiyonuz bu köpeklerden .anlamadım idare yahu
kullanıcı
11.01.2019 22:02
getirin kirazcaya, mollaköye atın!
kertenkele
11.01.2019 20:04
BU KÖPEKLER'DEN BİR TÜRLÜ KURTULAMADIK GİTTİ....BİZİM KADERİMİZ..!!!
Mehmet
11.01.2019 17:56
İlla bir çocuğumuzu parçalaması lazım degilmi belediye ise el atması için yazık daha çok böyle olaylar yaşarız çok geçmiş olsun
mir polat
11.01.2019 16:13
Daha köpeklerin parçalamasıyla ölen vatandaş yok. Heralde onu bekliyorlar. Şaka gibi memleket
2023eGiderken
11.01.2019 14:56
Bay Köpek, sen Kimsin Yahu.. Meydan Boş Değil,bunu böyle bilin.
15TemmuzRuhu
11.01.2019 14:51
FETÖ'nün hain köpekleri bunlar !!!
Türkiye İyi Olacak
11.01.2019 14:47
Mustafa Arslan yalnız değildir. Eyyy caddedeki başıboş köpekler siz kimsiniz ya.
2023eGiderken
11.01.2019 14:35
Bay Köpek, sen Kimsin Yahu.. Meydan Boş Değil,bunu böyle bilin.
Türkiye İyi Olacak
11.01.2019 14:32
Mustafa Arslan yalnız değildir. Eyyy caddedeki başıboş köpekler siz kimsiniz ya.
abdi aciz
11.01.2019 14:30
İşim gereği birçok şehir gezdim dolaştım;fakat sakaryadaki gibi bir başıboşluk görmedim...Şehrin ortasında ,gar meydanı ,balık pazarı yan caddesi,vatan pc karşısı boş tarlada (erenler tarafı) başı boş gezen terör estiren koyun sürüsü gibi köpek sürüsü görmedim..Özellikle yeni terminale gece 12 den sonra yolu düşenler,terminalin adeta bir köpek kulubesi olduğunu,kokudan,mikroptan,parazitten girilmediğini göreceklerdir...İllaki kayserideki gibi bir çocuğumuzu ,insanımızı kurbanmı vermeliyiz..15 yılda daha köpeklerle olan mücadelesini kaybetmiş,şehri küçük bir kasaba zihniyetiyle yöneten bir vizyonsuzlukla çapsızlıkla karşı karşıyayız...!!
CAN
11.01.2019 14:25
bizde geçiyoruz ama ne hikmetse bize bişey yapmıyorlar her canlının yaratılışında bir fayda vardır tavuk olan yerde kene olmaz kedi olan yerde haşere olmaz köpek olan yere yabancı düşman girmez ve hiçbir canlı ona zarar vermediğiniz sürece size zarar vermez.
Batuhan Başarır
11.01.2019 14:24
Rahat bırakın lan adamı kuduz köpekler Aslan reisimi !!!
Zzzz
11.01.2019 13:13
Sokakta köpeklerin başı boş gezmesini hayvan hakkı olarak savunan arkadaşlara burdan sesleniyorum ,neden bir at,eşek veya inek sokakta gezmiyor..çünkü bu hayvanlar işe yarıyor fakat kedi ,köpek yaramıyor dimi ?Bence hayvan haklarını bu yönde savunun yanlış taraftan bakıyorsunuz bebeklerin,çocukların içinde başı boş hayvanın ne isi var..
Dost
11.01.2019 12:34
Toplumda infiale yol açarak sokak canlıların katledilmesine sebep verebilecek bu hayvan düşmanı haberlerin ardı ardına bilinçli şekilde sanki bugün olmuş gibi yapılmasının hukuken suç olduğunu ve toplumu sebepsiz tahrik ettiğinizi, bilimsel habercilik ve olayın gerçek yüzünün aydınlatılması yerine, hedef gösteren haber yapmanın ahlaktan uzak olduğunu Medyabar a hatırlatırız. Çözüm oldukça basittir doğa ile iç içe yaşamayı bilen toplum yetiştirmek ve sokak hayvanlarını aşılayan ve onları kısırlaştıran yerel yönetimler. Daha fazlasını isteyen ve buna teşvik eden haberleriniz kanunlara aykırı davranışı teşvik etmektedir.
Online Ziyaretçiler