Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ankara'dan MHP'yi şok eden karar!

Pazar günü Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklayacağı Cumhur İttifakı adaylarıyla ilişkin Ankara'dan gelen haber MHP teşkilatlarını şoke etti

16:24   |   11.01.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 
31 Mart'ta gerçekleşecek yerel seçimler öncesi Ak Parti ile MHP'nin oluşturduğu Cumhur İttifakının adayları Pazar günü Cumhurbaşkanı ve Ak Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın katılacağı programla açıklanacak. 


Programa iki gün kala, adayların belirlendiği ve Ak Parti ile MHP il teşkilatlarına bildirildiği öğrenildi. 






MEDYABAR'ın edindiği bilgiye göre, Büyükşehir'de Ak Parti adayı Ekrem Yüce'yi destekleyecek olan  MHP'ye 16 ilçeden yalnızca Taraklı verildi. 


Bu kararın ardından MHP İl yönetimi ve İlçe Başkanları il binasında toplantı yapıyor. 


MHP'li yöneticiler telefonlara cevap vermezken, bu kararın kesin olup olmadığı da henüz bilinmiyor. 


Önümüzdeki saatlerde kesin listelerin açıklanması bekleniyor. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 110146 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 21650 kere okundu
YORUMLAR 90 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Atma Ziya
12.01.2019 16:51
Bir il başkanı bir haftada üç değişik mülakat bilgi sözde fikir beyan etmesinden beliydi bunun olacağı kardeşim dedik diyoruz sen emanetçi adamsın sen gerçek fikirlerini söylersen iyi adamsın ancak sen kendi fikrini söyleyemiyorsun sen il başkanı oldun ama fikirler görüşler iki abin ağzından çıkanları ifade ediyorsun liderin dediği gibi söz biliyorsan konuş inansınlar bilmiyorsan sus artık anlayın burası Sakarya parti içi mıalfetin ikinci şehri sen çalışanı koşturamı yeri geldi kavga edip dava adamlarını bir bir teşkilattan uzaklaştırıp yönetimleri toplama kampı gibi davayı teşkilatı bilmeyen işe yarama adamalrı doldurdunuz siz önce teşkilatçıyı dava adamının elinde tut hızlı giden atın b.... seyrek düşer havanızdan geçilmiyordu.
Cemal
12.01.2019 16:35
Diğer seçimlerde bu sefer partiye oy vermeyeceğim diye çıkış yapan seçmenlere ithafen: Düşünün bakalim yerelde kızıyorum diye ak partiye oy vermez isen işte böyle koca reisi birilerine mahkum edersiniz . Olmadı yüzde 10 oyla bütün Türkiye yı mhp ye verelim. Yumurta topuğa selam reis ile devam
Karasu
12.01.2019 15:10
Karasu iyi parti ve akp arasına kaldı. Bu durumda iyi parti düzgün bir adayla Akp kimi çıkarırsa çıkarsın kazanır. Karasuya hayırlı olsun. İYİ Parti
Araara
12.01.2019 13:54
Ülkücü kendine gel !! Büyükşehirler dahil bütün belediyeleri MHP ye verseler ne farkederki? Başta RTE varken.saçmalamaktan vazgeçin.
İsmail
12.01.2019 13:04
24 Haziran 2018 seçimlerinden bir hafta önce TÜVASAŞ'ta,Tankpalette,Ulaştırmada,İl Müdürlüklerinde ve Sakarya Üniversitesinde çalışan Ülkücü arkadaşlarımla istişare yapmıştım.Ne yapacağımızı sormuştum,hepside bir ağızdan tabiki ittifaka oy vereceğiz, Ankaradan haber geldi AKP'nin Kamu kuruluşllarında kadrolaşacak adamları kalmadı boşalan kadroların hepsine Ülkücü arkadaşların atanacağını söylediler.Güldüm diye bi yığın fırça yedim.Hepsi Genel Müdürlük,İl Müdürlüğü,Daire Başkanlığı,Rektörlük bekliyorlardı.Seçim bitti hiç biri bir makam alamadıkları gibi,kadrolarada kendi altlarındaki elemenları atandı.Elemanları amirleri olmuştu.Şimdide belediye şokunu yaşayan.arkadaşlarla kahvaltıda birlikte olacağız Ankaradan bilgileri öğreneceğiz.
Serkan
12.01.2019 12:28
Yorum yapan akp taraftarları ne bekliyordunuz bir ilçe yeter edebiyatı yapan fanatik kardeşlerim MHP yanımızda olmasaydı son seçimlerde durum be olurdu bir düşünün bakalım, bu özgüveniniz olurmuydu...? 2014 mahalli seçimlerinden bir gün sonrasında 2019 seçimine start veren bu çerçevede varını yoğunu ortaya koyan Turgut Babaoğlu ağabeyim tarih seni yazdı, bu konuşulan şekli ile bir sonuç çıkması durumunda yapılan büyük haksızlığın elbette bir karşılığı vardır.. Allah hayırlısını etsin, rabbim yardımcın olsun...
Araara
12.01.2019 11:51
Sn.Bahçeli, Başkan adayımız R.T.E dediği tarihte Sesi çıkmayanların bugün söz Hakkı olmadıklarını düşünüyorum.
serdar54
12.01.2019 11:12
LUTFETMİŞ BEYEFENDİLER !!! BÜTÜN İLLERDE DURUM NEREDEYSE AYNI. İSTANBUL ANKARA GİBİ İLLERDE İSE DURUM DAHA DA KÖTÜ. YA MHP NİN OLAN YERLERİ YA DA KESİNLİKLE KAZANAMAYACAĞI YERLERİ VERİYORLAR. ANLAYACAĞINIZ DALGA GEÇİYORLAR. SUÇ MHP DE KENDİNİ AKP NİN OYUNCAĞI ETTİ YAZIK OLDU.
Asım
12.01.2019 10:55
Ak parti mhp ye çok şey borçlu mhp destek vermeseydi ak parti anap gibi yok olacaktı bütün belediyeleri mhp hak ediyor.
SAKARYALI
12.01.2019 10:52
NE ZANNETTİNİZ SİZ KİMİNLE İTTİFAK KURUYORSUNUZ RAHMETTLİ ERBAKAN BAŞ EDEMEDİ ONUNLA
Adige
12.01.2019 10:43
Zaten MHP belediye başkanı çıkartamıyordu ki. En azından Ak parti sayesinde 1 tane çıkaracak. Buna kızacağınıza sevinmeniz lazım
Sakaryalii
12.01.2019 10:18
Mhp ve Ak parti:Emeklilikte yaşa takılanlar yani Eyt liler Facebook ta 1 milyonu aşan üye sayısı ile azimsanmiyacak bir kitle oluşturdular.Ayrica üye olmuyan 4 milyon eyt li Aileler ile toplamda 15 milyon yapiyor. Türkiye geneli buda secim sonuçlarını doğal olarak bariz etkileyecektir sandıkta
besili
12.01.2019 10:04
Ankara'dakiler gelip cumhur ittifakına oy kullanırlar.
Serdivan
12.01.2019 09:59
Eeeyyy MHP Milletvekili ve vatandaşlar açıklama yapıldıktan sonra yanı 14.01.2019 tarihinden sonra hepinizin istifa etmesi gerekli çünkü bu seçim de Desdeklediğiniz AKP sizleri yok sayarak Sakarya ilinden bir ilçe oda Taraklı ilçesini size bırakıyor bu bir dayatma ve zorlama yani ben yaptım oldu işte sizin başkanınız nerede hiç sesi çıkmıyor çünkü sesini kesmiş ler kusura bakmayın doğruya doğru.
Lahanalı ekmek
12.01.2019 09:57
%73 akp egomonyasında olan ili, akp verirmi MHP ye bunu anlamak için beyin yormaya gerek yok, anca nufusu düşük olan yeri verirler, eğer böyle sonuç olursa Büyük şehire derhal aday çıkarmalı MHP.
recep tayyip erdoğan
12.01.2019 09:38
bu olmadı. MHP'li hak ettiğini almalı artık. böyle olursa Sakarya da kullanılmayan oy sayısı artar başka bir şey değil. ah akp ah. ah başkanım sana akıl verenlere uyma şu ilçe belediyelerinden kan emicileri yolla artık
acayip işler
12.01.2019 09:32
genel seçimde ne oldu mhp yüzde4 alır bilemedin 5 deniyodu.sonuç belli. siyasetin asparagas haberleri çok olur yanlız en mantıklısı her ilçe kendi adayı büyük şehir akp en mantıklısı olurdu
SERRyıl
12.01.2019 09:05
böyle bir şey var ise MHP de bunu kabul ediyorsa bu MHP nin Sakarya da bittiği yani yok olusudur
Akif yener
12.01.2019 08:34
Sanki ittifakla girilmese seçime bir tane belediye alma şansı var Mhp?nin! Durduk yere bir tane belediye alıyorsunuz daha ne? Ak partimiz 16 da 16 yapardı normalde. Sevineceğinize söylenmeyin. Mevzu vatansa gerisi teferruattır.
MERT SAKA
12.01.2019 08:26
yerel seçim mhp il yönetimini sınavı olacaktır.ve bu sınavda sakarya halkından darbe yiyecekler.emin olun şu an bülbül zor anlar yaşıyordur seçmeninin yüzüne bakmakta zorlanacak.sayın bülbül sakaryada milletvekillliğini senden daha çok hakeden yoktu çok uğraştın ama tepeye çıkınca beraber yürüdüğün yol arkadaşlarını çabuk unuttun maalesef.odana gelip ego tatmini için resim çektirenler biz gece onikilerde kahve konuşmalarında etrafındayken ONLAR NEREDEYDİLER ACABA. maalesef siyaset birilerini biryerlere getirme oyunuymuş.biz dava dedik birileri koltuk dedi.artık buyrun partiniz sizin olsun ama etrafınızdaki dostların sayısı gitgide azalıyor bilmem farkındamısınız.?????????
MERT SAKA
12.01.2019 08:18
yıllarca maddi ve manevi beklentide olmadan sadece dava için çalıştık daha doğrusu çalıştığımızı sandık.gerek paramız gitti gerekse çoluk çocuğumuza ayıracağımız zamanı harcadık ne için biliyormusunuz birileri bir yerlere gelsin diye,evet çalıştık levent bülbül milletvekili oldu,sonra da takdir gördü gurup başkan vekili oldu.bunda benim de emeğim var,alın terim var.Ve maalesef kendi bunu getireceksiniz dediği il başkanı ve yanındaki 10 kişi ile yalnız kaldılar.genel seçimde asılması ve dağıtılması için gönderilen bayraklar,flamalar depoları bekliyor peki neden biliyormusun çalışma olmadı yeterince, çünkü çalışacak adam yok herkesi küstürdüler.etraflarındaki küçük azınlık onlara yetti,levent bülbül bile kılpayı milletvekili oldu.yerel seçim
DELİ MURTAZA :)
12.01.2019 07:34
TÜRK MİLLETİNİN %60'I APTALDIR (Aziz Nesin)
ülkücü gençlik
12.01.2019 07:05
Ülkücü gençlik artık Mhp yi terketmiştir. Başbuğ Alparslan Türkeş'in dediği gibi Ülkücüler kula kulluk etmiyecektir. ya bahçeli gidecek yada biz mhp yi terkedecez. koltuk uğruna ÜLKÜCÜLERİ SATANLAR, ELBET BİRGÜN HESAP VERECEK. ey levent bülbül sen sakaryada nasıl dolaşacak, Ülkücülerin suratına hangi yüzle bakacaksın? yazıklar olsun size, yazıklar olsun koltuk hırsınıza, yazıklar olsun payandalığınıza, yazıklar olsun kula kulluk yaptıklarınıza..Mhp il ve ilçe teşkilatlarında (azda olsa) görev yapan Ülkücü ağabeylerimiz, LÜTFEN ÜLKÜCÜ DURUŞUNUZU GÖSTERİN VE DERHAL İSTİFA EDİN..Mhp li olmassınız ama DAİMA ONURLU ÜLKÜCÜLER OLARAK ANILIRSINIZ. TANRI TÜRK'Ü KORUSUN.
Cumhur Beka
12.01.2019 01:59
Reis böyle düşünüyorsa vardır bir bildiği o yüzden fazla deşmemek lazım. Bahçeli bile Reis'e biat etmişken mhp tabanının bu sitemi son derece yersiz. Cumhur bekası için duyarlı olmaya davet ediyorum.
Ahmet
12.01.2019 01:07
Böyle bir şey olacağına ihtimal vermiyorum Sonuçta ince hesaplar yapılıyor her iki tarafı da kazanabilecek insanları moralmen çöküntüye uğratmayacak bir düzenleme ile aday açıklaması sonuçlanır diye düşünüyorum
rahmi
11.01.2019 23:54
Niye şok oluyor ki bu Mhp liler, sanki oyları varda, biz bunlara oy vermessek vekil bile çıkaramazlardı?taraklı bile bunlara çok..Reise biat edeceksiniz kardeşim. Bahçeli bile biat etti reise, siz kim oluyorsunuz..
Turgut yetim
11.01.2019 23:53
Selamun aleykum Ardaşlar mhp 5 ilçeyi aldı fakat 7 de ısrar ediyor bu asparagas duyumlarla yorum yapmayın sakarya çok çekti bunu sayin devlet bahceli biliyor devlet bahcelinin sözu var sakarya ayakta bekliyor doğruyu sasavunmaya devam
Yorgun yıllar
11.01.2019 23:52
SN MHP SAKARYA m.vekili Muhammet Levent Bülbül başta size hakkımızı helal etmiyorum MHP SAKARYA İL teşkilatı ve yönetimi eğer sizlerinde biraz haysiyetiniz varsa istifa edersiniz.....ne MHP ne AKP kesinlikle oy yok sakaryada her iki partide kaybedeceksiniz ..yazık yazık...
İbrahim Sezer
11.01.2019 23:02
Sayın Bülbül Taraklı seçmeninin oylarıyla mı vekil oldunuz? Saygılarımla
Ankara kulis
11.01.2019 22:58
Degerli dostlar yapılan eleştiriler çok afaki. Mhp 24 haziran oyuna bakın ilçelerde. Akpnin 4te 1 i kadar oy almış. En garanti görülen ilçe mhp ye verildi. Cunhur ittifakını küçümsemeyin. Karar doğrudur
Çiğdem Tuna
11.01.2019 22:54
Lamı cimi yok.Üzülerek kabul edilmelidir ki Reis MHP de yönetiyor. Bu durumda Sakarya da seçmen kenti ittifakını yapar. Bazı ilçelerde mesela Hendek, Mesela Ferizli,Mesela Karasu, Mesela Geyve, hatta Erenler de AKP dışında ki partilerin tabanı MHP ni, bazı yerlerde de MHP tabanı İYİ partiyi hatta CHP yi bile destekleye bilir. Zaten mahalli yöneticiler,seçmenler tepeden inme kararlar nedeniyle sessiz bir rahatsızlık içerisindeler. Bu rahatsızlıkları ile tepedekileri sandıkta patlatmaları mümkündür. Doğrusu da budur. Bir ilin Seçmeni ve siyasi partilerinin yerel yöneticileri yok sayılmamalı.
Asil Seçmen
11.01.2019 22:22
Vicdan azabına eş, kayna kayna Sakarya, Öz yurdunda garipsin, öz vatanında parya! Ah ahhh MHP SENİ BU HALLERE DÜŞÜREN İL YÖNETİMİ UTANSIN... HAK YOK VAZİFE VAR HADİ BAKALIM İL TARAFINDAN KAYYUMA ATANAN İLÇE YÖNETİMLERİ SİZE KOLAY GELSİN BAKALIM NE ANLATACAKSINIZ SEÇMENİNİZE
Ferizlili
11.01.2019 22:20
Oy falan Yok iyi parti veya chp nin ekmegine bal sürerler öle olursa ferizlide iyi parti sağlam bi adayla tulum çıkartır
Püskevitçi
11.01.2019 22:12
aha ha ha devletin başına devlet gelecek diyodular mhp nin başına erdoğan geldi püskevitçiler siziii :)
Cem versak
11.01.2019 22:10
MHP elden gideyeah Tayyip MHP ye geleyeahhh Türkesi ararin bak ararin arkdslr mhp anahtarida akp il baskanligina biraksin kemikleri sizliyor kimilerinin yazik
HENDEKLİ
11.01.2019 21:56
sakarya için nasıl bir dosya hazırlandı ki ankara mhp için böyle onur kırıcı bir karar alıyor.bunun hesabını seçmen elbette soracaktır. gerçi böyle uyuyan muhalefet varsa adamlar ne yapsın.eminim ip partiside öyle bir aday bulurda akp nin ekmeğine ballı yağ olur.ve hendekli akp karşıtı bir seçmen olarak muhalefete haklarımı helal etmiyorum..duyumlarımıza göre bula bula her dönem ismi bir partiyle anılan zengin bir işadamını aday gösterceklermiş.....hepiniz akp nin koltuk değneği vagonu olmuşsunuz...daha beter olun...daha beter olun...inadına oyum akp ye
tatanga 54
11.01.2019 21:39
ÜLKÜCÜLER BU TAVRI ASLA KARŞILIKSIZ BIRAKMAZ.. IYI PARTİ BÜTÜN İLÇELERDE VE BÜYÜKŞEHİRDE ÜLKÜCÜLERİN BENİMSEYECEĞİ ADAYLARLA SEÇİME GİRERSE EMİN OLUN 1 NİSAN AKP VEKİLLERE GÜZEL BİR ŞAKA VE DERS OLUR..İNŞALLAH SAYIN CUMHURBAŞKANI ONLARI ÜLKEDEN KOVAR,,,BURADA BÜTÜN GÖZLER BİR TÜRK MİLLİYETCİSİ OLAN ÜMİT DİKBAYIRDA OLACAKTIR..SİYASET TARİHİNDE YÖRÜNGESİ OLMAYANLARIN VE SONU DYP VE ANAP GİBİ OLUR..
Hop Dedik
11.01.2019 21:28
Olan akyazıda halaoğluna ve serdivan cadde 54 aracısına oldu yazık
Abhaza
11.01.2019 21:14
Nerde bu il ilçe yönetimi eminim şuan parti bile kapalıdır İSTİFA İSTİFA İSTİFA
Ali Yıldız
11.01.2019 21:09
Eğer durum gerçekten böyleyse AKP'ye oy verecek MHP'lileri görmek istiyorum. Sadece görmek istiyorum. 7 vekilin 4'ü AKP'nin. Seçmen hesabı ortada. Bilmem anlatabildim mi?
Alperen
11.01.2019 21:01
Yillardan beri derdikki... Devletin başına Devlet gelecek.. eee. Şimdi mhp nin Başına AKP geldi Oldu mhp liler dombra eyyyy diye baslayan. Haydi söyle haydi berabermi yurudunuz bu yollarda 50 küsur yıl
Mehmetftih
11.01.2019 20:59
Arkadaslar mhp ne bekliyor diyorsunuz erenlerde hendekde diger ilcelere bakin yuzde kac oyu var mhp nin bu secimde mhp kendo girse en az 3 buyuk ilce alirdi simdi akp cocuk kandirir gibi bi tarakliyi verdi ordada mhp nin adaylari secim kazanaz yani MHP secimi her turlu kaybetti karizmada gitti ancak taraklidada mevcutbaskan ittifak adayi olursa kazanir
Ülkücü Dadaş
11.01.2019 20:58
Bütün MHP adaylar ilçelerden bağımsız aday olsunlar vallahi daha çok belediye alma şansımız var dün yolsuzluk yapan belediye başkanlarına nasıl oy isteyecek teşkilatlar buna sayın Bülbül ve İl yönetimi nasıl bir söylem ve eylem geliştirecek aylardır dahada olan emek harcayan zaman harcayan maddi menavi herşeyi esirgemeden çalışan bir umut koşturan eşini çocuğunu gece yarilarina kadar yanlız bırakıp davam diyenler vazife deyip koştu ama birileri hak bizim deyip masa başında keyf çatıyor yeter artık bu İl teşkilatının genel merkezi ikna edemediğinin kanıtı yani başarısızlık tabi adamların derdi seçim değil nasıl günah keçisi hazır eskiden %70 oyları var bahanesi şimdi genel merkez suçlu olacak onlar 2019 il kongresinin peşindeler
bağlar mahallesi
11.01.2019 20:55
şu anda üzüldüğüm tek bir durum var erenlerde Şenol dinç 2 aydır gezmedik yer bırakmadı adamı bir kalemde ak parti sevdası yüzünden sildiniz bu çalışmanın vebalini ne levent bülbul nede il yönetimı veremez bunların her dediğine evet diyerek vebal altına girdiniz çok yazık oldu cokkkkkkkk....istifaaaaaa
Azmi
11.01.2019 20:54
Ne güzel bir isim takmis arkadasin biri..YANCILAR sizi:)))
erenler54
11.01.2019 20:52
Şu anda bu duruma ağlıyorum resmen yazıklar olsun neden her ilçede herkes kendi adayını çıkartıp sadece büyükşehirde AKP desteklenmedi ben şimdi neden ak partiye oy atayım neden...il başkanından tutunda tüm il yönetimı istifa etmelidir resmen bizimle kafa yapmışlar yazıklar olsun yazıklar olsun yazıklar olsun..........
Sult4N
11.01.2019 20:48
AKkurt, BOZkurt 1 nisan sabahı belli olacak.
selcan
11.01.2019 20:43
bu karar kesin ise sakaryada MHP kapatsın sayın bahçeli bir bekaa tuturmuş gidiyor açıkla şu beka ne herkes bilsin beka kavakçıların atanması mı acaba
ÜLKÜCÜ
11.01.2019 20:11
Sayın Vekilim. Sadece Taraklı'yı verecekler ise kesinlikle kabul etmeyin. Hiç vermeseler inan bundan daha iyi. sakın sizi ikna etmesinler. gerekirse de belediye vermesinler önemli deil. Vereceklerse de Hendek ve Akyazı'yı istiyorlar. Köy nüfusu kadar Taraklı'yı vermek dalga geçmek gibi. Taraklı'yı her şartta kesinlikle kabul etmeyin.. Bu sefer LÜTFEN!....
Ömürziya Oğuz
11.01.2019 19:56
Hak Yok Vazife Var. Şimdi hak kimin vazife kimin hadi cevap verin.
Lazoğlu
11.01.2019 19:53
İl yönetimini istifaya davet ediyorum sadece üç beş makam mevkiide seçimlerinde ticari ilişki gerisi bizi bağlamaz deyip çalışan çabalayanlara kemdi beceriksizlikleri ortaya çıkıyor diye görevden almalar parti girişine hak yok vazife var diye yazı yazıp vazifesini yapıp hakkı olanı yok sayıp iki süslü lafla ortalarda gezip ayda bir ankaraya gidip genel merkez önünde poz vererek bu iş olmaz dedik dinlemediler demekki şehiri teşkilatı partilileri genel merkeze iyi ifade edememişler bunun adı b e c e r ı k s ı z l ı k t i r
VATANDAŞ
11.01.2019 19:41
Tüm MHP liler benim gibi kendilerini ve partilerini sorgulamalı biz neredeyiz kiminleyiz nereye kadar sabır
Başkan
11.01.2019 19:38
Ya MHP li arkadaşlar sizin mevcut belediye başkanınız var mı adam elindeki belediyeyi veriyor daha ne bekliyorsunuz ki
akıl almaz
11.01.2019 19:38
2014 seçimlerinde mhp nin söğütlü 943 fark hendek 3682 fark ferizli 746 fark serdivan 13829 fark bunların yarısı almış olsa seçim seyri değiştirin bunlardan 1/2/ veya 3 ilçe verilmesi gerekir ken anlamadığım TARAKLI 2014 seçimlerinde 4 cü parti olduk bize taraklı veriliyor akıl tutulması
Serdivan
11.01.2019 19:26
MHP Ali Dünya yı aday gösterse siler süpürür. ya da Sakarya da iyi partinin adayını desteklesin bakalım onların dediği gibi MHP nin Sakarya da oyu yarıya mı düştü
turgay 5454
11.01.2019 19:16
Bana mhp seçmeni olarak Büyükşehire oy atmam için bir sebep gösterin allah aşkına yemin ediyorum delirecem bu nasıl bir durum bizi nasıl yok sayıyorlar anlamış değilim burada iyi partinin ekmeğine yağ sürüyor eğer iyi parti sağlam bir aday çıkarırsa sakaryada seçimi çok rahat alır..
Kesinhüküm
11.01.2019 19:11
İl Başkanı emanetçi olursa kendi fikrini değil ömür abisinin sözünden çıkmazsa çalışan teşkilatları görevden alıp önüne geleni meclis üyesi adayı yaparsalar olacağı budur hadi sayın il teşkilatı ilçe yönetimi yorum yapın çıkın meydanlara anlatın bunu ama siz ancak tlf kapatır görevden ali milleti ihanetle suçlarsınız il yönetmi istifa etmelidir.
fesli KADİR
11.01.2019 18:58
bahceli anladı.ONUN ICIN MECLISTEN TUĞ SAGLIYI YASASI ÇIKSIN DIYOR...BIR ÇIKIŞ YAPAR RAHIP BRONSON.ANDIMIZ.FASLI KADIR.AF.EYT.RENK PALET...BU GAZA GETIRIR....SABAH GRUP TOPLANTISINDA SALI GÜNÜ...ÇARŞAMBA TISSSS OTURUR YERINE DOGRU SARAYA İCTIMAYA.
anlayamadım
11.01.2019 18:49
hayu pkk nin uzantısı mecliste parti kurup mhp den fazla sandalyeye sahip olurken bukadar tepki vermeyen arkadaşlar şimdi niye bukadar tepkili anlamak zor.....eskidem ülkücülerin bir ağırlığı vardı nezamanki akp nin destekçisi oldu bizim için bitti.ülke malesef siyasi olarak çok vasat kişilerce yönetlmeye başladı.mesele parti purti meselesi değil arkadaşlar hepimiz kardeşiz ekmeğimiz ömrümüz heba oluyor bu oyunun içinde.
BOZKURT
11.01.2019 18:47
EĞER BU HABER DOĞRU İSE HA 17/0 HA 17/1 NE FARKETMİYOR HİÇ VERMESİNLER ÜLKE BEKASI İSE BİZE HİÇ VERMEYİN ..... YAZIK YAZIK YAZIK........................
Ak karasu
11.01.2019 18:29
Karar doğrudur. Mhpyi akp desteklese bile mhp sakaryada hiçbir ilçede kazanamaz. Biz akpnin oyu ile vekil çıkardı. Mhpnin sakaryada oyunun %90 iyi partide. Mhpnin biz akpye minnet duyması lazım. Sanki çok güçlü gibi birde 17de 0 yaptıpımız sakarya belediye istiyorlar. Komik. Belki bu büyük partimiz bir jest yapar birkaç meclis üyesi verir. Hafi bakalım
Ümit54
11.01.2019 18:21
Eğer Ali dünya aday oluyorsa şimdiden hayırlı olsun
YASİN GÜLHAN
11.01.2019 17:56
sakaryayı tanımayan bir ekrem yüce akpnın tanımadıgı bir mhp sonuç akıllı başkan adayı çıkaran alır sakaryayı bu seçim bu millet çok yanıltıcak herkesi öyle gözüküyo akıllı bi başkan lazım artık sakaryaya kukla istemiyoz artık
Ssssss
11.01.2019 17:48
Yancılar tarakli neyinize yetmiyor
Exxe
11.01.2019 17:36
Kocaali ne oldu kocaali ?
Taraklılı
11.01.2019 17:33
Yazıklar olsun!!! Beyler bence Taraklı fazla olmuş. Sadece Mahdumlar Mahallesini verseydiniz! Necip Fazıl'ın dediği gibi; "Bu taksimi kurt yapmaz kuzulara şah olsa;  Yaşasın, kefenimin kefili karaborsa!" Bunun bedelini ödeyecek olanlar şunu unutmasın. Kurtlar koyunlar gibi güdülemez!!!
Pamukovalı
11.01.2019 17:27
KURT KOYUNU YİYECEĞİNE KOYUN KURDU YER OLDU DEVLET BEY
MHPyoksaOYyok
11.01.2019 17:22
Bu nedir ya birgün 5,birgun 4,birgün,3 belediye denildi.Bugün 1 belediye mhp ye deniliyor.Siz bizlerle yani halka dalgamı geçiyorsunuz.Bu kadar mhpli seçmen var Sakaryada.Zaten Akparti ve mhp Sakaryada birbirinin alternatifidir.Herkes kendi adayını çıkartsa daha iyi olacaktı.Ama bu durumun suçluları yeterli çalışmayı yapamayan vekiller ve il başkanlarıdır.Bu kadar insanın duygularina tercuman olamadınız.Zorla insanları sevmediği adayları destekletmeye uğrasıyorsunuz.MHPyi yok saydığınız yeter.Bir kere olsun halkı dinlemediniz.Yazık valla yazık.
figen
11.01.2019 17:17
her seçimde akp ye oy yok bakıyorum yorumlarda öyle ya birileri yalan söylüyor yada hakikaten ysk dolap çeviriyor. mhp kendi kuyusunu kazdı akp ye teslim oldu ne ülküleri nede milliyetciligi kaldı tabiki mhp li vatandaş bunu görüyor tepkide normal.
taraklılı
11.01.2019 17:12
o dediğiniz ilçede şimdi mehmet aydın aday olacak geçen seçimde 50 oyla seçimi kaybetti akpartiye krşı şimdi akparti yok akpartilerinin oyuyula başkan seçilecek mhp o belediyeyide alamıyacak
MHP
11.01.2019 17:09
Bir MHP'li olarak bir ilçeyi asla kabul etmiyorum. akp'ye oy yok. Bugünler de bu kadar MHP'ye dönüş varken bu karar doğru değil. Oyum Sakaryaspor'a. !!!
söğütlü
11.01.2019 17:07
o halde söğütlü iyi partiye hayırlı olsun
KARASULU LAZ
11.01.2019 17:07
BU İŞ SADECE SAKARYADA İYİ PARTİNİN OYUNU ARTIRIR VE AK PARTİNİN OYUNU DÜŞÜRÜR AYNI ZAMANDA CUMHUR İTTFAKININ TOPLAM OYUNU DÜŞÜRÜR.BU ADALETSİZ PAYLAŞIMI YAPAN AK PARTİLİ KURMAYLAR BUNUN VEBALİNİ ÖDEYEMEZ .HANGİ MHP SEÇMENİ BÖYLE BİR TABLODA AK PARTİ ADAYINA OY VERİR BUNU DEVLET BAHÇELİYE SAYGI DUYAN BİR AK PARTİLİ OLARAK YAZIYORUM
Biat edin
11.01.2019 17:07
Ak partiye biat edin. Büyükşehirde akpartiyi destekleyin. Size ilçe milçe yok. Bu bile büyük bir şereftir. Demek istemiş
arif ozdemir
11.01.2019 17:05
bundan güzel habercilik örneği olmazdı...agalar , okeye 4. lazım...
ŞEF
11.01.2019 17:04
NEDEN ŞOK OLSUN Kİ? MHP'NİN SAKARYA'DA KAÇ BELEDİYE BAŞKANI VAR ? YOKSA BİR BAŞARIDIR.
ÜLKÜCÜ
11.01.2019 17:04
SAKARYA MHP MİLLETVEKİLİ SAYIN LEVENT BÜLBÜL BEYİN BÜYÜK BAŞARISI KENDİSİ MİLLET VEKİLİ OLDU GERİSİNİN HİÇ BİR ÖNEMİ YOK BAKALIM SAKARYA YA NASIL GELECEK ONA OY VEREN LERİN YÜZÜNE NASIL BAKACAK.
yavuz54
11.01.2019 16:55
Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın mhp yi hice saymak nedemek seçimde görüşürüz..
enes
11.01.2019 16:55
mhp'li arkadaşlardaki siniri anlamak mümkün değil, en son seçimde ak parti 16 ilçenin tamamını kazanmıştı geçen seçimde kazandığı ilçeyi size veriyor, siz hepsini mi istiyorsunuz?
Serdivan
11.01.2019 16:53
Eeeyyy gör bakalım herşeyi desdekleyen MHP !¡!! AKP nin dediği dedik çaldığı düdük elbette çatlayın
Yok artık...
11.01.2019 16:52
AK parti MHPlilerin oyunu istemiyor anlaşılan. Bu nasıl bir karar bu nasıl bir ittifak. Yuh yani
SAKARYALI
11.01.2019 16:50
Cok bile vermisler ya akp ya biat ediceksiniz yada yok olup gidiceksiniz
İttifakbahane
11.01.2019 16:49
Samsunda akp tüm belediyelere sahipken bile 5 ilçe bıraktı amma açgözlüymüşsünüz ama iyi partinin ekmeğe bal sürdünüz aferin size.Garip Sakaryam.sandıkta bu millet size gerekeni verecektir.Siz sanıyormusunuzki mhp seçmeni oy atacak size!!!Siz sanıyormusunuz Akp seçmeni oy atacak size!!
Taş medrese ÜLKÜCÜ sü
11.01.2019 16:45
Bu nasıl bir karardır anlamış değilim biz ülkücülerin hakkı şimdiye kadar hep yenmişti ve şimdide görüyorum ki yeniyor onca çalışmalar ve gayretler boşamı gidecek Allah cc sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın merhum ALPARSLAN TÜRKEŞ in kemikleri sızlıyor eminim kabrinde
alkan