Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Levent Bülbül, "Kesin bir karar yok"

MHP Milletvekili Levent Bülbül, MHP'nin sadece Taraklı'da aday çıkartacağı haberine ilişkin açıklama yaptı

16:59   |   11.01.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 

Cumhur ittifakında yer alan MHP'nin sadece Taraklı'da aday çıkartacağına yönelik Medyabar editörlerinin edindiği bilgi Sakarya siyasetine bomba gibi düştü. 






MHP yöneticileri konuyla ilgili açıklama yapmazken, Milletvekili ve Grup Başkanvekili Muhammet Levent Bülbül MEDYABAR editörüne açıkklama yaptı. 


Bülbül, haberimizle ilgili olarak; 
"Konuşulan senaryolardan biri. Ancak kesin bir şey yok. Bizler de Genel Merkezimizin kararını ve bize bildirilmesini bekliyoruz" ifadelerini kullandı. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 24779 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 16814 kere okundu
YORUMLAR 55 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Hande hanım
13.01.2019 01:17
Uyanın ve acın gözlerinizi artik. Akp bittiğinin farkında ve mhp yi kendine çekti. Iyi parti ve chp yi değerlendirmek farz oldu.
alperen
13.01.2019 00:14
ülkücü olup mhp yönetimine sitem eden arkadaşlar,mhp yönetimindekilerin ülkücülüğü akp,ye destek verdikleri gün bitmişti,onlar bozkurt görünümlü akkurt olmuşlar...
betül
12.01.2019 20:51
Karapürçek de akp den mevcut başkan aday gösterilmesi durumunda mhp den sefer hoca kesin olarak belediye başkanı seçilir. akıllı olun
Batuhan dum
12.01.2019 19:23
Bi yarısı kazanmakta sereftir kaybetmekte , lakin çekilmek... aciziyettir ... burdan milliyetçi hareket partisi yetkililerine sesleniyorum eğer bu haber doğruysa yazıklar olsun...partimizi satmadık baska yere gecmedik saf değiştirmedik dik durduk 1 tane vekil gönderdik ankaraya oda savunamadı sakarya yı bizi yarı yolda bıraktıkar tekara diyorum kabetmekte kazanmak ta sereftir cekilmek aciziyettir ... bu kararı red ediyorum bir ülkücü olarak...
Mehmet
12.01.2019 19:20
Size verdiğim oyun vebalini bu dünyada olmazsa öbür tarafta alacağım.
Pamukova
12.01.2019 19:14
Ne oldu MHP'li vatandaşlar yeni isminiz AKP oldu partinizi değiştiriniz CUMHUR İTTİFAK'ı Sakarya'da MHP bitti artık.
Serdivan
12.01.2019 19:10
Sayın vekil listeler açıklandı sen ise gülünç duruma düştün partinden istifa etde bağımsız kal AKP sizleri oynatıyor başkanınız ve Milletvekilleri istifa edin belediye başkanlığı için başkanlarınız olmayacak sizlerde olmayın partiyi sizler yok ettiniz.
fatih yaman
12.01.2019 17:54
kendi başına kesin olarak alabileceği en az 6 ilçe varken gidip te akp ye teslim olmak pes yani.her daim imdatlarına yetişen mhp ye reva görülen buysa yazıklar olsun. biz mesajı aldık gerisini siz düşünün
Yusuf bozkurt
12.01.2019 17:23
Kapatın dükkanı reis kapatın.vurun kilidi gitsin en azından insanları magduretmeyin.alınacak gazi kalmadı ulkuculerin
arif özdemir
12.01.2019 17:06
teslimiyet .
hendekli
12.01.2019 12:02
SAYIN BÜLBÜL HENDEK GİBİ ÜLKÜCÜLERİN YOĞUN OLDUĞU VE BÜYÜK OLASILIKLA ADAY ÇIKARDIĞI TAKDİRDE ALMASI KESİN GÖZÜYLE BAKILAN BİR İLÇEYİ AKP YE HEDİYE ETMEYİN. SİZDE BİR HENDEKLİSİNİZ VE EN AZ BENİM KADAR BİLİRSİNİZ HENDEK E YAPILACAK EN BÜYÜK KÖTÜLÜK ADAY ÇIKARMAMAK VE HENDEK İ AKP YE MAHKUM ETMEKTİR. HENDEKLİ ÜLKÜCÜLER BUNU AFFETMEZ SİZİ DE
CCC TÜRKEŞ'in Askerleriyiz CCC
12.01.2019 11:17
Son milletvekilliği iyi vakit geçir bir ülkücü olarak Devlet Bahçeli'nin değil Alparslan Türkeş'in askerleriyiz oy atacağımızı zannediyorsan hayatının en son hatasını edersiniz...
Sami Çetin
12.01.2019 07:20
Ya yorumlara bakıyorum da, sanki Ak parti, Mhp?yi kandırıyor havasında herkes. Saçmalamayın ya, geçen yerel seçim ittifak yoktu kaç tane belediye aldı Mhp? Ya da yine ayrı girse seçime tek belediye bile alabilir mi? Haber doğruysa Ak parti sayesinde bir adet belediye alacaklar, bence kutlamalısınız. Belki güzel belediyecilik yaparsınız, ileride örnek gösterilir taraklı. Lütfen Cumhur ittifakının ruhuna aykırı söylemlerde bulunmayın.
ÜLKÜCÜ GENÇLİK
12.01.2019 07:07
Artık anlaşılmıştır ki: onur, haysiyet ve gurur bazıları için sadece, Türkçe sözlükte bulunan kelimeler imiş. TANRI TÜRKÜ KORUSUN VE YÜCELTSİN, TANRI KOLTUK UĞRUNA ÜLKÜCÜLERİ SATANLARA HESAP SORMAYI, BİZLERE NASİP ETSİN.
Ramazan Koruyucu
12.01.2019 04:17
Ülkücüler 14lü gibidir ama kimsenin 14'lüsü değildir.
İbrahim Sezer
12.01.2019 01:05
Bu MHP'lilere ne oluyor diyen Secati rumuzluya sesleniyorum. Devlet Bey AKP'ye ayar veren Cemal Enginyurt'u kesin ihraç istemiyle disipline sevketmedi. Tüm Türkiye'de AKP'den pazarlıkla aldıkları büyükşehir , il ve ilçelerin dışında Sakarya'daki gibi ülkücüleri matematiksel hesapla kızdırıyorsa (buralarda feraset sahibi ülkücü ne yapacağını bilir demeye getiriyorsa) 31 martta oturup ağlayabilme ihtimaliniz var demektir..
Oğuz kaan kirmizikas
12.01.2019 00:15
Parti binasinin duvarında ki meşhur söz aklıma geldi HAK YOK VAZİFE VAR.Yersen yemezsen gargara yaparsın
talat
11.01.2019 23:58
kula kulluk eden levent bülbül, ÜLKÜCÜLERİN TEMSİLCİSİ DEĞİLDİR DİYE BOŞUNA DEMİYORDUK DEĞİLMİ? KOLTUK UĞRUNA TÜM ARKADAŞLARINI YARI YOLDA BIRAKAN ŞİMDİDE TANK PALET İ YARI YOLDA BIRAKAN L. BÜLBÜL'Ü ÜLKÜCÜLER ZATEN BİLİYORDU. ŞİMDİ HERKES ÖĞRENMİŞ OLDU.
oguz
11.01.2019 23:54
ittifaka basindan beri karsiyim ama turgut abiye cok uzuldum gercekten
Edip Balkanlı
11.01.2019 23:47
Hadi genel seçimi anladık zor zaman dediniz fetö dediniz insanlar da sizin arkanızda durdu. Bu yerel seçimde Ekrem Yüce, Hasan Akcan yada İrfan Püsküllü başkan seçilmezse memleket mi elden gidecek? Dün hırsız dediğiniz insanlar için bir asırlık dava arkadaşlarınızdan oy isterken yüzünüz kızarmayacak mı?
masum Abdi
11.01.2019 23:34
Bu sorduğuma Sadece Taraklıda olan MHP liler cevap versinler verebilirlerse. Ak parti Taraklı da Mehmet Pilavcı yı aday gösterseydi MHP adayı İbrahim Pilavcı seçimi kazanmak için çalışacakmıydı? Bunu İbrahim Pilavcı ya da direk sorabilirsiniz. Aksini iddia edebilirse diyecek birşey bulamıyorum. Saygılar.
İbrahim Sezer
11.01.2019 23:22
Sayın Genel Merkezim, Sayın Bülbül sadece Taraklı seçmeninin oylarıyla vekil seçilmedi. 2014 Yerel seçiminde Büyükşehir'de 331.200 AKP , yaklaşık 153.000 MHP; Adapazarı ; 83.160 AKP, 52.000 MHP; Akyazı: 32.900 AKP, 13.300 MHP, Serdivan; 35.240 AKP, 21.415 MHP , Erenler: 25.775 AKP, 14.475 MHP, Taraklı 2.648 AKP , 240 MHP Yani Taraklı'da fark yemişiz. Diğer ilçeleri buraya yazmıyorum. 2014 seçimlerine bakarak mı bu kararı verdiniz?
Sakaryalı
11.01.2019 22:43
Ben ve en az 20 genç arkadaşımın MHP ye olan oyu böyle bir durumda ittifak adıyla akp ye verilmesi söz konusu olamaz Ankara olayı ciddiye alması lazım...
Genç Ülkücü
11.01.2019 22:32
Böyle bir listeye oy veren ülkücü hiç birşey öğrenmemiştir. Eğer böyle bir liste gerçekse AKP Sakarya?da büyük bir darbe yiyecektir. Seçimlerden sonra görüşürüz. -İlk kez oy kullanacak 1.000.000 gençten biri
sapancalı
11.01.2019 22:19
Levent Bülbül genel seçimlerde kaç kişiyle gezicen sapancada çok merak ediyorum. Hala gaz alma peşindesin. Genel başkana yalvarda seni başka ilden aday yapsın. Seçilmen artık imkansız bilesin
Ömer hafız
11.01.2019 21:46
Başbuğ Alparslan Türkeş?in kemiklerini sızlatıyorsunuz .. ne dava bıraktınız nede başka birşey .. bütün MHP millet vekilleri akp geçin partiyide sahibinden.com ilana koyun SARAY YANCISINDAN KİRLENMİŞ PARTİ diye
selahattin
11.01.2019 21:35
sayın vekil mhp il ve ilçe teşkalatının hatta akp il ve ilçe teşkilatının haberi var milletvekili olarak sizin yok ne acaip bir durum değil mi sizce
Bağımsız Aday
11.01.2019 21:25
Ben adayların yerinde olsam bu il teşkilatına rağmen bağımsız aday olurum.
Ülkücü
11.01.2019 21:22
Valla Akyazıdan halaoğlu serdivanda cadde 54 aracısına yazık oldu ha birde ömür abinin boylu poslu bir adayı vardı yazık
Kesinhüküm
11.01.2019 21:20
Hak Yok Vazife Var Diyenler İSTİFA İSTİFA İSTİFA İSTİFA İSTİFA
küpçüler54
11.01.2019 21:01
Üzüldüğüm tek bir durum var erenlerde Şenol dinç hocamıza yapılan bu haksızlık karşısında nasıl vicdanınız rahat edecek adam 2 aydır erenleri alt üst etti gitmedik köy kahve bırakmadı şimdi biri gelecek hiçbirşey yapmadan koltuğa oturacak çok üzülüyorum valla yazık oldu...
Sınav Zamani
11.01.2019 20:49
HAK YOK,VAZİFE VAR büyük lokma ye BÜYÜK söz konuşma hadi yapın bakalım şimdi VAZİFENİZİDE görelim samimiyetinizi
sercan
11.01.2019 20:45
sen gerçekten sakaryada MHP nin milletvekili isen istifa etmen gerekiyor sayın bülbül sakarya da teşkilatı bu kadar yerlere atamazsınız
Zeki İlyas kurtulmuş
11.01.2019 20:40
Haber doğruymuş MHP teşkilatımız demek ki iyi partiden korkmuş Akp ye sığınmış yazık!!
Ali Ecnan Vurmaz
11.01.2019 20:38
Malesef haber doğruymuş yazık !! Oy yok!!
Sado
11.01.2019 20:14
Mhp, akaple ile işbiliğinde olduğu sürece mhp ye oy yok. Sonuna kadar ülkücüyüz. Lakin bahçeli, ALPASLAN YÜRKEŞ?in yokundan gitmediği için, ülkücülükten saptığı için mhp ye oy yok
Kafkasör
11.01.2019 20:01
Arada akyazili hala oğlu güme gitti iyimi
SAKARYA
11.01.2019 19:57
Maç çoktan bitti. Uzatmaları otnuyorlar. Ama bunları sahaya bile çıkartmıyorlar artık. Hükmen mağlup..
Secati
11.01.2019 19:53
Bu mhplilere ne oluyor anlamak mümkün değil....mhpni oyuna ihtiyaç duyulan 3 - 5 tane şehir var..mersin,Antalya,İstanbul,Ankara,Adana....Vs. Bu şehirlerde birkaç ilçe mhpye verilebilirde.... sakarya da,samsun da,izmit de ve benzer şehirlilerde mhplilerin tek oyuna ihtiyacı yok AKP'nin. aç tavuk kendini darı ambarında sanırmış o misal mhp ninki.. Taraflı bile çok size.akp aday çıkarsa alabilirmisiniz taraklıyı...
Nurgül
11.01.2019 19:46
Yaptığınız şeyin farkındamısınız,Erenler ve bir cok ilçede çalısmalar kac ay önceden başladı!Bu adamlar onca emek harcadı ittifak diyerek hak mı yenecek?? Daha erenlerde akp adayı belli değil,Şenol Hoca gece gündüz Vakit ayırdı sonra biri gelip emege mi çökecek! Yazıklar olsun!!! Öyleyse oyumuzu akp ye de atmıyoruz Hak yemeğin !!!
Serdivan
11.01.2019 19:32
MHP büyükşehire kendi adayını çıkarsın 16 ilçe Ak Parti nin olsun
erenler54
11.01.2019 19:30
Sayın bülbül bu kararınız şuanda sakaryada hayal kırıklığı yarattı kime kulak veriyorsam herkes alternatif olarak iyi parti düşüncesi içinde lütfen herkes kendi adayıyla çıksın yoksa millet gereken cevabı sandıkta verecek..
Bozkurt sakarya
11.01.2019 19:14
Sayin bülbül mhp sakarya da bekaya tehdit olarak gösteriliyor ise biz ülkücüler teslim oluyoruz. Fakat Sakarya'da beka sorunu yok ittifak neden mhp seçmeni ni yok saymak neden teşkilatları boynu bükük bırakmak neden nedir suçumuz bize açıklama yapmak zorundasınız. Şunu bilin ki ülkücü ölür ama asla teslim olmaz.
atsız
11.01.2019 19:12
taraklıyı da istemeyin reis 17-0 ittifaksa eğer ya hepsinde yarışalım büyükşehirde destekleyelim yada hic vermesinler taban bunu istiyor hiç olmassa böyle olsun hic aday göstermeyelim yazıktır günahtır teşkilatlar millete ne diyecek reis o yüzden gönül rahatlığıyla deriz ki hiç bir yerde çıkarmadık lider devlet bahçelinin dediği gibi bakanlık istemiyor dedi almadı bizde belediye istemiyoruz diyelim.....
Ülkücü
11.01.2019 19:05
Buyurun cenaze namazına teşkilatlar insanlara ne anlayacak zaten merkezdeki meclis üyelerine bakınca zaten çoktan vazgeçmişler nasıl vazgeçmesinler 3 kişi il teşkilatını ele almış işte il teşkilatlarının görev süreçlerinde şehir için raporları genel merkeze iletmezse böyle günlerde genel merkezde onları tınlamaz yumurta ağıza gelmiş bizim çok bilmişler eke eke konuşurlar .
Kurt Başı
11.01.2019 19:02
Karasu, Akyazı ve Hendek'te şu an en güçlü parti Mhp iken sadece Taraklı'nın verilip gerisinde aday çıkarmamak büyük ihanet. Eyy Levent bülbül sen bu ilde partinin il başkanlığını yaptın. Bunu sen bilmiyorsan kim bilecek? Gidip grup başkanvekili olunca her şey bitti ortaklık bitti mi? Yazıklar olsun. Bugün bizi satanı yarında biz satarız. Hoş senin son genel seçimlerde milletvekili listelerinde yaptıklarını da biliyoruz. Her şey unutur BİZ UNUTMAYIZ. Bu partinin gerçek sahipleri bizleriz. Kişisel çıkarları için ihanet edenler değil. Genel Başkana sadakatimiz tam ancak sen ve senin gibi milletvekillerinin sonuna kadar karşısındayız. O seçimlerden sorumlu genel başkan yardımcısı rozetini çıkarsın Akp rozeti taksın. Bizi satıyorsunuz bizi
Cemcem