Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

'Tank Palet demek Mehmetçik demektir'

CHP Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba, Sakarya'da kiralanarak özelleşen Tank Palet Fabrikası için yaptığı açıklamada, “Vatan korumasını yapan Mehmetçik neyse burada eline makine alıp imalat yapan işçi bizim açımızdan odur” dedi.

20:32   |   11.01.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi

Haber: Bilal Bilir

Özelleştirme kapsamına alınan Milli Savunma Bakanlığı 1'inci Ana Bakım Fabrika Müdürlüğü işçilerine destek vermek amacıyla Sakarya'ya gelen CHP'li 25 milletvekili önce yürüyüş sonra da basın açıklaması yaptı.






CHP Grup Başkanvekili Sakarya Milletvekili Engin Özkoç, CHP Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba, CHP Genel Başkan Yardımcısı Yıldırım Kaya ve 22 milletvekilinden oluşan CHP'li heyet,özelleştirme kapsamına alınan Milli Savunma Bakanlığı 1'inci Ana Bakım Fabrika Müdürlüğü işçilerine destek vermek amacıyla Adapazarı'na geldi.

CHP Sakarya İl Başkanlığı'nda toplanan heyet, kortej halinde Türk Harb İş Sendikası Sakarya Şubesi'ne kadar sloganlar eşliğinde yürüdü. Milletvekillerine partililer de eşlik etti.


 Sendika binası önünde konuşan CHP Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba, "Tank Palet Fabrikası her hangi bir fabrika değildir. Bu fabrikada çalışan sendika işçileri sadece işçi değildir. Tank Palet Fabrikası demek Türkiye demektir, Tank Palet Fabrikası demek Türk Silahlı Kuvvetleri demektir, Mehmetçik demektir. Tank Palet işçisi sadece alın teri ile evine ekmek götüren işçi değildir, sınırda savaşan Mehmetçiktir. O nedenle diyoruz ki Harb İş işçisi vatan bekçisi. Sakarya'da tank üreten palet üreten, Obüsleri üreten işçi vatan bekçisi bir Mehmetçiktir. Bu fabrikayı satmak vatana ihanettir. Bu fabrikaya bakış turnusol kağıdıdır. Eğer bu fabrikanın satılmasını destekliyorsanız Türkiye Cumhuriyetine ihanet ediyorsunuz. Bu mesele bir siyasi parti meselesi değildir. Sadece Türk İş'in ya da sadece Harb İş Sendikası'nın meselesi de değildir. Bu bütün Türkiye'de yaşayanların meselesidir. Nasıl ki şehit cenazelerinde hep birlikteysek, nasıl ki vatan korumasında sağcısı solcusu hep birlikte isek bu fabrikanın da satışına karşı hep birlikte omuz omuza mücadele vereceğiz. Türk Silahlı Kuvvetlerinde her hangi bir Mehmetçik bir devletin emrine silahıyla birlikte verilemezse, Harb işçisi de bir devlete veya özel şirkete verilemez. Yapılmak istenen Tank Palet Fabrikası'nın bir Katarlı şirkete verilmesidir. Maalesef iktidarın en yandaş iş adamına fabrikanın hediye edilmesidir. Her emekçi bir Mehmetçiktir. Vatan korumasını yapan Mehmetçiklerse burada eline makineyi alıp imalat yapan işçi bizim için odur. Bu mücadelede yalnız değilsiniz" dedi.


CHP Grup Başkanvekili Sakarya Milletvekili Engin Özkoç ise "Türkiye Cumhuriyeti'nin nerede bir işçinin meselesi varsa orada bütün yürekleriyle duran milletvekili arkadaşlarım, vatana ve millete sahip çıkmak için geldiniz, hoş geldiniz.  Şimdi soruyorum BMC'nin başındaki kişiye, senin fabrikan yok, paran yok, işçin yok ve sen gidiyorsun Katar ordusunu bana ortak yapın diyorsun. Yüzde 50 Katar ordusunu sana ortak yapıyorlar. Yetmiyor, diyorsun ki; param yine yetmedi yüzde 25 daha bir başkasını ortak yapın diyorsun. Onu da ortak yapıyorlar, yetmiyor. Yıllardan beri tank üreten, palet üreten Türk Silahlı Kuvvetlerin neferi gibi çalışan Tank Palet'i bana verin diyorsun. Buradan sana sesleniyorum; o fabrikayı sana veren vatan hainidir. Tank Palet Fabrikası'na dün itibariyle bir emir gelmiş midir? Bu emir Tank Palet Fabrikası çalışanlarını Marmara dışındaki Tank Palet Fabrikasına gitmek isteyenler tespit edilsin diye bir emir ulaştırılmış mıdır? Bu emir şuanda hala daha gizli tutulmakta ama yeri ve zamanı gelince açıklanmak üzere Tank Palet'e ulaştırılmış mıdır? Soruyorum, Tank Palet Fabrikası'nı Ethem Sancak'a satmak için Katar ordusu ile birlikte savunma sanayimizi teslim alma emrini veren Türkiye Cumhuriyetinin en başındaki kişiye; bu işçi tank üret dedin üretti mi? Bu işçi Obüs üret dedin üretti mi? Bu işçiye Altay tankını üret dedin hayır mı dedi" diyerek konuşmasını tamamladı.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 159753 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 4899 kere okundu
YORUMLAR 19 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Pokemon
12.01.2019 22:12
Okadar da degil. Tankpalet demek mehmetcik falan degil birakin bu isleri.ozellestirme demek cok calisma degil. Ozellestirme demek.ben devlet olarak beceriksizim isletemiyorum demek. Ama islerine gelwn yerleri ozellestirmiyolar. Belediyeleri ozellestirin de gorelim. Hic olmasssa vatandas cok iyi hizmet alir sizin dusuncenize gore.
Sami dağ
12.01.2019 17:06
CHP karşı ise Hükümet doğru yoldadır. Devam yan gelip yatma devri bitmiştir. Karabük demir çelik Tansu Çiller tarafından 1 TL ye satılmıştı şimdi milyarlarca lira vergi alıyor devlet.
Murtaza
12.01.2019 14:53
Özelleşince mama kesilecek. Özelleşince torpil bitecek.ne Ka iş o Ka köfte. Devlet gibi yan gelip yatma yok hacı.
Mehmet çaktı
12.01.2019 13:35
Ben 2000yilinda iskenderundaki askeri fabrikada astegmen olarak askerligimi yaptım. Bir gün karagahtan bir asker fabrikadaki tum çalışanların maaş listesini getirdi bana. Benim maaşım 250 milyon yani 250 TL idi. Fabrika komutanı albay 550lira alırken işçi postabasisi nin maaşı 950 TL idi. Bu rakama ikramiye dahil değildi. Bu işçilerin çoğu da İskenderunlu değildi. Türkiye nin her tarafindan birilerinin referanslı yakinlariydi.
Sado
12.01.2019 09:15
Bu fabrikada çalışmış ve yapılmıyor diyen kişi bunu burada değil şusn orada çalışanın karşısıns çık ve söyle. Maaştan bahsedenler abartmayı bırskın. Ki madem maaşa takılıyotsunuz sınavların tümüne girip kazanıp siz girseydiniz. Askeri fabrika özelleşmesi kiralanması ve buna destek olan kişi vatana ihanet ediyor demektir. Vatan hainidir. Fırtına öbüsünü 4.2 milyon $ a yapmak varken devlet bmc?den neden 9 milyon $?a alsın. Atıp tutmayın araştırın. Sadece fırtınadan değil kar ettiğimiz. Modernizazyonlar, paletler ve dürbünlere. Allah akıl vermiş. Kullanın. Askeri fabrikalar eıden gitmesin diye koşturan iyi parti ve chp ye teşekkürler. Sakaryalı ve sakaryalı esnaf. Uyanın sahip çıkın.
Sado
12.01.2019 09:14
Bu fabrikada çalışmış ve yapılmıyor diyen kişi bunu burada değil şusn orada çalışanın karşısıns çık ve söyle. Maaştan bahsedenler abartmayı bırskın. Ki madem maaşa takılıyotsunuz sınavların tümüne girip kazanıp siz girseydiniz. Askeri fabrika özelleşmesi kiralanması ve buna destek olan kişi vatana ihanet ediyor demektir. Vatan hainidir. Fırtına öbüsünü 4.2 milyon $ a yapmak varken devlet bmc?den neden 9 milyon $?a alsın. Atıp tutmayın araştırın. Sadece fırtınadan değil kar ettiğimiz. Modernizazyonlar, paletler ve dürbünlere. Allah akıl vermiş. Kullanın. Askeri fabrikalar eıden gitmesin diye koşturan iyi parti ve chp ye teşekkürler. Sakaryalı ve sakaryalı esnaf. Uyanın sahip çıkın.
ŞOV PEŞİNDE KOŞANLARA
12.01.2019 08:58
24 vekil gelmiş dışarıdan sakaryamıza neden güya hak aramak için ... kimin hakkını arıyosun senin burda seçmen sayın kaç hadi iyi partiyide koy üstüne toplanan imza yarısı bile değil senin daha seçmenine karşı ikna kabiliyetin yok kalkmış şov peşine sakaryaya gelip trafiği insanları mağdur etmekten insanları galeyana getirmekten başka naptınız bu ülkeye ... hoşgelmediniz sefa vermediniz trafik te yenen hakkımı da helal etmiyorum ... tank paletçiler 45 gün izinden bahsetsin önce ? onlar anladı...
Yunus E.
12.01.2019 08:27
Ya adamlar gelen milletvekilleri için seçim yakın ya ondan geliyorlar diyor ! Ya kardeşim size nasıl yaranacak bu CHP ? Yemin ediyorum bizim halkı anlamak çok zor. çünkü daha kendi bile bilmiyor ne istediğini :) AKP den memnun olan arkadaşlara sesleniyorum. Her şey daha güzel olacak dediğiniz için haziranda gittiniz başkan seçtiniz adamı ? SONUÇ- koskoca bir hiç ! Ekonomi ortada ! İşsizlik, zamlar ortada ? her şey ama her şey onların istediği gibi oluyor. KAOS var çünkü ve bundan en güzel onlar besleniyor. çünkü onların geçim derdi yok. maaşları yüksek ! Yapıyorlar ZAMLARI kimsenin sesi çıkmıyor !!!! VER MEHTERİ erkan !
Adige
12.01.2019 07:45
''Tank Palet Demek Mehmetçik Demektir'' Her kim söylediyse oldukça komik bir cümle. Öncelikle düşünmek lazım ''Neden Özelleşmeden Rahatsızlar?'' Çünkü şu an hem tank palet hemde tüvesaş çiftlik. üretim yok ama 4-5 bin tl den az maaş alanda yok. Bu maaş nereden çıkıyor? Bizim cebimizden. Daha düne kadar Türkiye'nin gelirinin 4/3 ü Orduya gidiyordu. Orduevleri, Sosyal aktiviteler vs. vs. Şimdi musluk kesilince her kesimden ses çıkıyor. Ses çıkaranlara bakıldığında özelleşmenin ne kadar doğru bir karar olduğu anlaşılıyor zaten. Umarım en kısa da sürede Vagon fabrikasında özelleşir de milletin sırtındaki kambur kalkar.
Adige
12.01.2019 06:31
Emin olun bu özelleştirme doğru bir şey olmasaydı Chp orada olmaz dı. CHP sokaklara indiyse özelleştirme çok isabetli bir karar demektir.
Kral
12.01.2019 03:05
Ekmek yediğin yere iftira arıyorsun kardeşim acaba sen irlandalimisin
Kepçe54
12.01.2019 00:38
Tank palette çalışmış biri olarak tank üretimin olmadığını sölüyorum hemde yıllardır üretim Yok tabi bu ayaklanan Kişiler aldıkları maaşları konuşsak kavga çıkar sendika ona keza havadan para sendikacı şak şaklar bırakın artık insanların sırtından geçinmeyi evinize nasıl götürüyorsunuZ benim paramı sendika başkanları Mercedes?le geziyor haram olsun misli ile çıksın kim yiyorsa
Vatan Evladı
12.01.2019 00:17
Tank palette Çalışmıyorlardı senede devlete hep zarardı simdi mecburen calisacaklar onceden nasilsa devletinyeri kadrolu isciydi yatiyorlardi kac senedir dogru duzgun calismiyor inşallah boyle daha iyi olacak 5veya10 sene kiralik olucak fark ortada olur zaten...
Sangarius
12.01.2019 00:02
Abi Dik Durun diyorum haftalardır bu arkadaşların durumu tam ''ç.ngene usülü verirsen iyi vermezsen allah belasını versin'' olmaz ki böyle gömmüşsünüz yorumumu gider chpye oy atarsınız şimdi :) komik şeyler sizi..
senmusta
11.01.2019 23:22
Tam bir firsattan istifade durumu. Eminim iktidarda kendileri olsaydi sesleri cikmazdi.
sangarius
11.01.2019 21:09
İş beğenmiyor dediğiniz işsiz gençler için de yürüyün bir kere de görelim tayyip reisin izindeyiz umarım tüvasaşda özelleşir. Bari kabul edin bütün mesele çift maaş gidiyor bütün karın ağrınız o?
Ali Temizel
11.01.2019 21:07