Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

MHP'de istifalar gelebilir iddiası! Tepki dinmiyor...

Cumhur İttifakında MHP'ye Taraklı ilçesinin bırakılmasının ardından, MHP İl-ilçe teşkilatlarında deprem yaşanıyor. Bazı isimlerin istifa için hazırlandığı iddia edildi

21:25   |   11.01.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM

MHP kesin olmayan bilgiye göre 15 ilçede ve Büyükşehir'de aday çıkarmayacak.Aday adaylarıne ve ilçe başkanlarına durum tebliğ edilirken olay şok etkisi yarattı.





İddialara göre adaylık bekleyen bir çok isim MHP'den istifa etmek istediğini dile getiriyor 

İlçe teşkilatlarında da sıkıntılar olduğu iddia edilirken, MHP'de  istifaların kapıda olduğu öğrenildi. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 60739 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 15564 kere okundu
YORUMLAR 54 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Mustafa
13.01.2019 18:01
Ne diyeceksiniz Durun herşey geçecek ve doğru yoldayız'mı diyeceksiniz... MHP gibi bir partiye 1 yer veriliyor Heryer AKP NİN adayı çıkıyor Kime oy vereceğiz Resmen akp ye oy istiyor MHP. Yapmayın kurban olayım Bukadar hazırlık yapan var emeği geçen var Hayaller kuranlar var sizler bizleri umutsuz ve siyasetsiz bıraktınız. Korkarım ki Partisiz de kalacağız
servet
13.01.2019 01:57
yazıklar olsun koskoca parti Rahmetli başbuğ Türkeş in partisi bukadar ayaklar altına alınmamalıydı bu secimde bir çok yerde MHP başkan cıkarabilecek kapasitedeydi bu partinin bitişdir bu karar teşkilatlardan istifa eden cok olur haklılarda akyazı hendek sapanca pamukova vs ittifaka rağmen bu secimde kesin gördükleri yerlerde kaybederlerse hiç şaşırmayın eğer ALİ DÜNYA karşılarına aday olarak buyuk sehirde çıkarsa kazanma ihtimali yüksek hendekte bağımsız olarak Turgut bey çıkarsa kesin kazanır
Vatansever
12.01.2019 17:21
Filmin sonunda akp gibi yanılmışız demessiniz inşallah . Cevabı sandıkta verin eyyy vatan severler uyanın artık ya çeyrek asır olacak uyanın !!!
ERENLER-HENDEK-(MHP)
12.01.2019 16:09
Turgut başkan ve Şenol başkan aylardır sahada çalışma yapıyorlar.Madem ittifak yapılacaktı.Bu iki değerli insanın ve diğer ilçe adaylarinın emeğini,çabasını neden görmezden geldiniz.Nasil akp nin oyununa geldiniz.Teşkilatçı insanlar olmasak coktan baş kaldırır yapacağımizı yapardık.Ama bu insanların vebali boynunuzdadır.Kararlarinızı gözden geçirin ittifak yapamayın iki partide kendi adayını çikartsın. Nabız yokluyor iseniz hiç bosuna yoklamayın.Erenleri ve hendek i neden verdiğinizi açiklayın önce.Hala aklım almıyor ya nasıl böyle bir oyuna gelirsiniz.Neyse hayırlı ittifaklar.Bişeyleri kapatmak için akplilere boyun eydiniz.Tarih ve secmen sizleri affetmeyecek.Hayırlı işler...
Ali Kara
12.01.2019 15:30
Arkadaşlar son dakika bilgisi ulaştı.yoğun tepki üzerine mhp ye sakarya genelinde bırakılan muhtarlık sayısı 40 olmuş.valla Taraklı nın yanında 50 muhtarlık isteriz.
Şahin Şahin
12.01.2019 14:47
İnsanlara seçme ve seçilme hakkını ATATÜRK verdi.bahçeli engelleyemez.
Murat
12.01.2019 14:06
İstifa eden kendisi kaybeder. Cumhur ittifakı Türkiye?dir. Cumhur ittifakına makam mevki hırsıyla sırtını dönene bu Aziz millet de sırt çevirir. Sonuna kadar Cumhurun yanındayız, ittifaktayız. Reisimiz ne derse o! Hepsini de verse mhp?ye, hiç de vermese biz yerimizi değiştirmeyiz. Uhuddaki okçuları anımsayın.
Canser
12.01.2019 13:35
Ülkücülerin sistemden tasfiye süreci başarılı bir şekilde devam etmektedir.
Vatandaş Veli
12.01.2019 11:44
Sayın ülkücü kardeşlerim bu iyi partililerin gazına sakın gelmeyin onların derdi ülke değil emin olun CHP ile ittifak yapan bir parti neyin hizmetini verir veya kime hizmet ederler !? İzmir ortada ayrıca hdp ile olan temasları ortada dikkat edin !!
karaoğuz
12.01.2019 11:31
bu bir rezilliktir, dalga geçmedir, küçümsemedir. mhp nin sayesinde başkan oldu iktidar oldu seçim aldı yolsuzluklardan yüce divandan kurtuldu ama nankörlük etti. seçim sonrası mhp yi bırakıp hdp nin yanına koşmazsa bende bişey bilmiyorum. seçimi atlatsın mhp ye gerek kalmayacak siz ozaman görün. ciddi bir ittifak olsa 16 ilçeden birini mi layık görür ortağına. bu tuzağa düşmemeli ve akp li adaylar desteklenmemeli bence
iyi partili
12.01.2019 10:04
Değerli Dostlarımız .Siyaset hiç bir zaman alternatifsiz değildir.MHP de gerçekten çok değerli isimler vardı.İnanın İYİ PARTİ üyesi olarak Akyazı da Şener Beye ailece rey verecektik.Bizim MHP den ayrılma sebeplerimizin meşruluğu gün yüzüne çok daha iyi çıktı(keşke çıkmasaydı).İYİ PARTİ nin başta belli olan ve Salı günü açıklanacak olan Büyükşehir adayı ve ilçe adaylarına teveccüh göstermeniz bizi ve Sakarya ya hizmete aşık olan herkesi memnun edecektir.Lakin karar yüce vicdanlarınızın.Saygılarımızla...
Hendekli
12.01.2019 09:48
Hendekte ali ye verene kadar turgut babaoğluna versinler.
mir polat
12.01.2019 09:21
bu ittifak işi vatandaşa hakarettir. ben neden gönül verdiğim b partiye oyumu veremeyeceğim? beni neden zorluyorsunuz illa d partisine vermekmi zorundayım. hadi genel seçim anlarımda yerelin ne alakası var.
Ali Kara
12.01.2019 09:07
Son aldığımız istihbarata göre Taraklının yanında Sakaryaya 20 tanede muhtarlık bırakmışlar.Haydi bahçelinin ülkücüleri inin sahaya.
VATANDAŞ
12.01.2019 08:45
Tutturmuşlar bi bekada beka bu ittifak olmazsa yıkılacak mı memleket yok öyle bir şey kendi adayımızı kim açıklayacak pazar günü AKP başkanı yazık
Kürşat Yılmaz
12.01.2019 03:52
Yazık eğer bu haber doğru ise gerçekten çok yazık göz göre göre bu durum gerçekleşirse bir tane ÜLKÜCÜ bile akp'yi asla desteklememeli, oy vermemeli zira bu iş çocuk oyuncağı değil MHP, akp'nin asla kuklası değildir. Buna müseade ederse bir ÜLKÜCÜ olarak Devlet Bahçeli'ye olan tüm inancım biter. İnşaallah böyle bir durum ile karşılaşmayız zira MHP'nin sonu olur bu Adapazarında...
Sade Vatandaş
12.01.2019 03:17
Çok net bir şekilde söylüyorum su saniyeye kadar bir kere şüpheye düşmedim fakat Hendek'te TURGUT BABAOĞLU aday gösterilmeyecekse kimse ittifaktan bahsetmesin. Saygılarımla:)
Haberci
12.01.2019 01:54
Sakarya ilçelerinde Son dakika değişmezse kesinleşen adaylar; Taraklı-İbrahim Özpilavcı(MHP) Adapazarı-Fevzi Kılıç(AKP) Arifiye-İsmail Karakullukçu(AKP) Geyve-Murat Kaya(AKP) Erenler-Mutlu Işıksu(AKP) Serdivan-Yusuf Alemdar(AKP) Akyazı-Hasan Akcan(AKP) Pamukova-Cevat Keser(AKP) Karasu-Mehmet İspiroğlu(AKP) Sapanca-Özcan Özen(AKP) Ferizli-Ahmet Soğuk(AKP)
Haberci
12.01.2019 01:52
Sakarya ilçelerinde Son dakika değişmezse kesinleşen adaylar; Taraklı-İbrahim Özpilavcı(MHP) Adapazarı-Fevzi Kılıç(AKP) Arifiye-İsmail Karakullukçu(AKP) Geyve-Murat Kaya(AKP) Erenler-Mutlu Işıksu(AKP) Serdivan-Yusuf Alemdar(AKP) Akyazı-Hasan Akcan(AKP) Pamukova-Cevat Keser(AKP) Karasu-Mehmet İspiroğlu(AKP) Sapanca-Özcan Özen(AKP) Ferizli-Ahmet Soğuk(AKP)
biaçıklamaolsa
12.01.2019 01:16
Sayın vekil ne oluyor bir sürü söylenti var hala ortada.Çıkın bi açıklama yapında bizde yolumuza bakalım.Dedikodular hatsafada ve adaylardanda bi açıklama duymadık.Sapanca ve söğütlü adayları çekilmiş sadece onlaramı tebliğ edildi.Bu nedir böyle anlam veremiyoruz.Bu durum iyice canımızı sıkıyor.En son toplarız bütün adayları bağımsız girmeleri için ikna ederiz.Biz yolumuzda devam ederiz.Size ittifakınızla mutluluklar.
Ahmet
12.01.2019 01:16
Ne Istifası kardeşim aklınızı başınıza alın lidere Sadakat gerekir nasıl dava adamlığı bu. Vardır bir bildikleri. Sizin bakış açınız ile yukarısının bakış açısı bir olmaz.Zaten iç ve dış mihraklar yeterince boğuyor birde siz çıkmayın piyasaya. Bu seçim çok önemli. Nefisleri kenara bırakıp ülkemiz için milletimiz için birlik beraberlik içinde olma vaktidir.
Ülkücü hareket
12.01.2019 00:50
Eğer iddialar doğruysa bu hem AK Parti?nin hemde MHP?nin sonu olur. Aslına bakılırsa Sakarya?da Cumhur İttifakına hiç gerek yoktu. Her parti Büyükşehir ve ilçelerde kendi adayıyla seçime girmeliydi. Vatandaşın alternatifi konumundaki MHP?nin sadece 5 bin nüfuslu Taraklı?da aday çıkartacağı iddiası bile ülkücü harekete yapılabilecek en büyük ihanettir. Vatandaş AK Parti?nin şımarık çocuklarına haddini bildirmek istiyordu, böyle bir karar CHP-İP ittifakının ekmeğine yağ sürer. En kısa zamanda Sakarya?da ittifak anlaşması hatasından dönülmeli. Aksi halde Ülkücü hareket bunun faturasını çok ağır keser.
Genç Demokrat
12.01.2019 00:43
Ali Dünya?yı istiyoruz hakkaniyetli, yardımsever, babacan... bir şehre şefkatle koşturacak tek isim şu an.
Tatanga54
12.01.2019 00:32
Mhp il yönetimi taraklı?yı garanti görüyorsa yanılıyor, ilçede aydınlılardan biri aday olursa seçimi kazanır. Tuğba hanım aday olamıyorsa amcalarından biri olacaktır
Gökhan aydınlı
12.01.2019 00:29
Memleketi parca parca ettiler,eyalet sistemine karsı ciktılar ama çıkarları için hayır demediler,bugün her parti pastadan pay alma yarışında haritalar açılıp iştahları kabarmakta halka hizmetmi o sadece dillerde politika var olduğundan beri en büyük yalan e.y.t hakkı yeniyor dediniz ama mecliste red ettiniz,birde ne deniyordu koalisyon hükümetlerinden kurtardık ülkeyi bu günlerde yapılan koalisyon değilmi bu ülke için gerçekten birşey yapın üreten ekonomiyi geliştirin zaten mecliste fazlasiyla tüketiliyoruz
Erdem tatar
12.01.2019 00:12
Kimse kusura bakmasın elime seçime katilan partilerin listesini aldim aklima yatan itifak filanda yapmayan bir tek demokrat parti kaldi vijdanim rahat oyumu kulanırım
Alifuatpaşalı
11.01.2019 23:57
Hahahahahahaha cumhur ittifakı millet aklıııı hahahahaha devleti biz yönetiyoruz tribinizi yesinler sizin devlet bekası için oylar ak parti hahahahahahaha çok güldüm size be
Deliveli
11.01.2019 23:55
AK PATININ ALTARNATIFI OLACAKTI PAYANDASI KOLTUK DEGNEGI OLDU FAKAT IKISUDE KAYBEDECEK BU EKREM.YUCENIN KAZANASININ UZERINE YAPILAN PROJEDIR. IYI PARTIYE YONELTMEK MHP YE ALTARNETIF YAPMAK
rahmi
11.01.2019 23:55
Niye şok oluyor ki bu Mhp liler, sanki oyları varda, biz bunlara oy vermessek vekil bile çıkaramazlardı?taraklı bile bunlara çok..Reise biat edeceksiniz kardeşim. Bahçeli bile biat etti reise, siz kim oluyorsunuz..
Hack
11.01.2019 23:50
90 bin nüfuslu Hendek garanti MHP'nin iken 5 bin nüfuslu köy nasıl olurda MHP'ye bırakılır. Belki Büyükşehir adayı çıkarsa seçimi kazanacakken nasıl böyle saçmalık olur. Bu seçim MHP belki de 4 ilçeyi alabilecekken küçücük köyü bırakıyorlar . Levent bülbül buna hiç ses çıkarmadın mı? Yahu bir Hendekli olarak için acımadı mı? Yazıklar olsun
Tuncay kan
11.01.2019 23:48
Ne olursa olsun oylar erenlerde şenol dinç e herkez bi laf atiyo ortaya yalan hepsi erenliler sandikta inşallah cevabini vercek ne olursa olsun boşada gitse oylar şenol hocamiza oylar
Hendekli
11.01.2019 23:44
Hendekte ali ye verene kadar turgut babaoğluna versinler.
Tuncay kan
11.01.2019 23:44
Ne olursa olsun oylar erenlerde şenol dinç e herkez bi laf atiyo ortaya yalan hepsi erenliler sandikta inşallah cevabini vercek ne olursa olsun boşada gitse oylar şenol hocamiza oylar
Ülkücü taş medrese
11.01.2019 23:43
Sayın Bülbül siz oyları taraklıdan mı aldınız ? Demek ki sende oyları alana kadarmışsın. Büyük iddia ediyorum.. bir daha ki genel seçimlerde MHP Sakarya'dan milletvekili çıkaramayacak. İttifak yapılacak yer var ittifak yapılmayacak yer var. HA birde... Hak Yok vazife vardır diye naralar atanları meydana bekliyoruz ne anlatacaklar acaba. MHP Sakarya İSTİFA !
Timucin
11.01.2019 23:42
MHP nin son kullanma tarihi bitmiş Reis öyle uygun gördü... ÜLKÜCÜLER..saniyorlarki Rahmetli nin vasiyeti var..aklınizla alay ediyorlar bu kadar...
Yorgun yıllar
11.01.2019 23:41
MHP SAKARYA İL teskati biraz haysiyetiniz varsa istifa edersiniz okadar çok şey yazardım burdan size ona bile değmezsiniz..SN MHP SAKARYA millet vekili sizlerede yazıklar olsun partime ve davama söz yok lâkin size ve il teşkilâtınıza hakkımızı helal etmiyorum...yazık gerek MHP gerek AKP kesinlikle oy yok ...
DEMOKRAT
11.01.2019 23:32
OYLAR DEMOKRAT PARTİYE
Sefer Atmaca
11.01.2019 23:12
Ne yaparsanız yapın, ne kadar kişi istifa ederse etsin kazanan AKP olacak. Neden mi? AKP bunu yıllardır yapıyor. Diğer partilerin iç huzurunu bozmada çok başarılı. Adam AKP ye veryansın yapıyor. Kime oy vereceksin diye soruyorsun adam yine başka partimi var.Mecbur yine AKP ye vereceğim diyor. İşte bu adamın isyan ettiği halde oyunu yine AKP vermesi AKP nin diğer partileri de kontrolü altında tutarak iç huzurlarını bozup kamuoyunca negatif görülmelerini başarması kaynaklıdır.
Astala vista
11.01.2019 23:03
Oylar İyİ Parti'ye Bunlar iyi günleriniz mehepelileri.
Serdivan
11.01.2019 22:59
Eeeyyy MHP ne zannediyordunuz AKP sizlere ne verecekti. Başkanınız yukarıda çok rahat çünkü kendini garantiye aldı AKP'nin kollarının altında taşra teşkilatının istifa etsinler. !!!¡?!!?!!
Esnaf
11.01.2019 22:24
Babandan ülkücüyüm bu saat ten sonra boyle bir sey olursa % 30 oy aldigimiz sakaryadan sadece tarakli verilirse 17 oyum iyi partiye hayirli olsun il yönetimi neyi yönetiyor milletvekili seciminde de alirsiniz sakaryada oyu mu yoksa babalarimi
Karasulu
11.01.2019 22:24
Yav arkadaş zaten sakaryada bütün ilçeleri AK Parti almış 2014 yerel seçimlerinde şimdi baktığımızda MHP ye büyük güzellik yapmışlar zaten bu sistem gelmese MHP kaç belediye alacaktı merak ediyorum ...
Cihan
11.01.2019 22:20
İyi parti Enver abi veya Ali dünya çıkarırda ortalık şenlensin biraz seçim nasıl kazanılıyor bir görsünler
Ssssss
11.01.2019 22:18
Yancilar sizi...:)))) az bile yapti akp size..daha iyi günleriniz.
Akpartili
11.01.2019 22:17
AKPARTI BOYLE YAPMAKLA ISI ZORA SOKUYOR MHP SIZ OLMAZ VE BU SEKIL OLURSA MHP OYLARSA KARDES PARTISI IYI PARTIYE OYLAR GIDECEK VEKIL SECIMINDEKI YANLUSLAR 4 VEKILDE KALDI YERELDEDE 8 9 BELEDIYEDE KALIR BUYUKSEHIR ZAR ZOR ALINIR BILEREKMI VEYA CAHILCEMI YAPILIYOR
Cumhur İttifakı
11.01.2019 22:06
Bunun adı ittifak ise.. MHP yerelde %30 oy alıyor. 1/4 i MHP ye bırakılmalıydı. Bu MHP SAKARYA İL YÖNETİMİ ne işe yarıyor. Emanetçi teşkilatlarla bu kadar oluyor demek ki. Sayın Levent bülbül de belli ki MHP yi silmiş. Bu kadar kolay vaz geçtiğine göre.. AKP ye bu kafayla oy yok. Sakarya insanın alternatif partisi MHP idi oda bitti. CHP İYİ parti sakaryada ipi göğüsler. Çok tepki aldın MHP.
Millet
11.01.2019 22:05
Artık İlçe teşkilatlarının kirasını elektrik su ve diğer giderlerini il teşkilatını yönettiğini zanneden 2 kişi karşılar.Bu haberlede en çok onlar sevinir.hiççç yoktan 1 tane iyidir vesselam
Akcapakca
11.01.2019 22:02
İYİ partiye kıyak ancak böyle yapılır oyumu iyi parti adayına veriyorum akp alamazsın oy benden... MHP tüm Sakarya?yı alabileceği bir seçimde ak parti tarafından uyutuldu...
Sado
11.01.2019 21:59
Mhp?nin akapeye yakınlaşması hatta emireri olmasından dolayı en kısa zamanda üyeliğimi iptal edeceğim. Alpaslan türkeş?in partisini ne hale getirdiler yazık
BİR DOST
11.01.2019 21:51
ADAMLAR HAKLI KALA KALA TARAKLI ALIN. SİZİN OLSUN MUAMELESİ YAPIYORLAR YAZIK MHP YE YAPMAYIN BAĞRİ. ADAMLAR BİZİMLE TÜRKİYEYE GÖĞÜS GİYORLARMIŞ HERŞEYE TAMAM DİYORLAR. SAYIN BÜYÜKLEF YAPMAYIN BÖYLE OY KAYBEDİCEZ .....
Tatanga
11.01.2019 21:44
Bence taraklı nın yanında hendek te verilseydi hakkaniyet tam olacaktı.neyse saglık olsun.burda ilce alamadi ama kac tane buyuksehir mhp ye verildi boyle bakmak.gerek.
Oğuz
11.01.2019 21:43
Yalan haber . Dua etsinler taraklıyı verdiklerine 1 tane garanti ilçeleri olacak .
erenler54
11.01.2019 21:36
Bencede istifa etmeleri en doğru karar olur yeter bu dayatma kimsenin aklı ile oynamasınlar millet bu karara çok tepkilı bende kararımı sandığa gitmemek adına aldım..
Ali aşık