Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sakaryaspor BMC'li paylaşımı kaldırdı

Sakaryaspor yönetimi, Karasu'ya yatırım yapacak olan BMC'nın logosunun bulunduğu formayı sosyal medya hesabında paylaştı. Ancak kulüp bu paylaşımı daha sonra hesabından kaldırdı..

00:51   |   12.01.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
spor264.com'un haberine göre...Maddi sıkıntılar içinde olan Sakaryaspor'da yönetimin takıma sponsor arayışları sürdürürken, ilginç bir paylaşım yaptı. Yeşil siyahlı ekibimiz ilimize yatırım yapacak olan BMC'nin logosunun bulunduğu formayı 'Sayın Ethem Sancak bu forma sizi bekliyor' diye sosyal medya hesabından paylaştı
 Ancak bu paylaşım yaklaşık bir saat sonra kaldırıldı..
Özellikle ilk etapta takıma göğüs sponsoru arayan Sakaryasporlu yöneticeler gözlerini Pazar günü Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın da katılmıyla açılacak BMC fabrikasının temel atma törenine çevirdi..
   Törende Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile bir görüşme gerçekleştirmeyi planlayan yeşil-siyahlı yönetim burada BMC markasının Sakaryaspor'a göğüs sponsoru yada stadyuma isim sponsoru olması için bir talepte bulunacakları belirtilirken Sakaryaspor sosyal medya üzerinden üzerinde BMC yazılı formayı paylaştı. 
 Forma üzerine bilgisayar ortamında logonun yerleştirilmesiyle hazırlanan forma paylaşımını yapan Sakaryaspor yönetimi 'Sn. Ethem Sancak, forma sahibini bekliyor' yazısıyla yaptığı paylaşımı yaklaşık bir saat sonra yayından aldı..





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 16799 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 16088 kere okundu
YORUMLAR 26 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
falconaga
12.01.2019 15:56
yazıklar olsun sakaryaspor kirli oyunlara kaldı ise kapatın gitsin
Mehmet Tezcan
12.01.2019 13:55
Adamın kardeşi Adanademirspora başkan hocaları Yılmaz Vural. Tıkır tıkır transfer yapıyorlar. Neden sana reklam versinki.
Sakarya
12.01.2019 13:46
Nereden nereye değil mi,Ethem Sancak ve yönetim neyin peşindesiniz?Anlatında bilelim.Kime şirin gözüküyorlar sizce veya kimin sesini kesmeyi umuyorlar böylelikle,iktidar marifetiyle nasıl bir organizasyon kuruluyor?Umduğunuz dağlara kar yağar,kullanılır ve atılırsınız.Ethem size 1 kuruş da vermez benden söylemesi...
fesli KADİR
12.01.2019 13:17
ekrem yüce.ilacınız.2010 2011 rizenin başında iken SAKARYASPORU NASIL KUME DUSURDU ANLARSIN SIZE..CAYKUR REKLAMI ALIN..YER GOK RIZELI SAKARYAYI YÖNETENLER.HA MOTORCU TEK TEKERLE YARDIM EDER
karasunun Çocuğu
12.01.2019 12:47
OOOOOO hoş geldiniz paranız yoktu neden yönetime girdinizciler.. ulan bu takım DÜZCELİ başkan gördü DÜZCELİ ona bu kadar ses etmediniz bu yönetim sadece devre arasına kadar 10 milyon para harcadı. ne zaman elinizi taşın altına koydunuz ? samsun 2 milyon destek parası toplamış biz 40 bin tl.. bırakın bu işleri destek olmayacaksanız köstek te olmayın bakın işinize..yıllar sonra liderlik gören takımın yönetimine azıcık insaflı olun..
AĞAOĞLU
12.01.2019 12:24
Samsunspor maçında Tüm Türkiyenin konuştuğu Tribünlerimiz karşısında hala bir sponsorumuz yok.....İhracatta ilk 500'e girdik diye boy boy reklam yapan firmalar..Bunun yanında ilimizin büyük sanaayi kuruluşları;TOYOTA,TÜRK TRAKTÖR,TÜVASAŞ,AGDAŞ,TEAŞ,NEUTEC,KÖSEOĞLU,ARMA FİLTRE,AYDIN ENDÜSTRİ,ÖZGÜLLÜ V.S bu şehrin çocuğu olan SAKARYASPOR'a sahip çıkmak zorundasınız..ÇIkmıyorsanız işte Tank Palet örneği orada! Kimsede Böbürlenmesin..
Sakaryali
12.01.2019 09:40
Benim anlamadigim baskan yoneticiler sorsan hep zenginler sakaryali isadamlari fabrikator insaatcilar ceplerinde para yoksa nicin yonetime girdiler baskanlik koltuguna oturdular bu işler öle isimlerini duyurup cumhurbaskaniyla resim cekmeye benzemez arkadaslar paraniz varsa bu isi yapin
yeşilsiyah
12.01.2019 09:22
sakarya spora sponsor ol. olmayuz. sponsor bul. bulmayuz. yönetim bmcye teklif götürsün. istemezük. e ne olcak
Kaan
12.01.2019 09:08
Mesele sponsor şu olmuş bu olmuş meselesi değil güzel kardeşim. Adamlar senin dedenin büyüklerinin emek verdiği tank palet fabrikasını ben Türk değilim diyen adama peşkeş çekiyor senin Sakaryaspor yönetimin de yalakalık yapıyor. Tıpkı fetö terör örgütünün olimpiyatları için zamanından stadı kiralayanlar gibi.
Uçanpatlican
12.01.2019 08:35
Yönetimin bu rezaletini ayakta alkışlıyorum.
Ahmet ay
12.01.2019 07:57
Sakaryalı takımına sahip çıkti SMS kampanyası toplam 40 bin TL para topladı,samsun 2,5 milyon TL topladı,haydi şehir sahip çık takımına.İlce belediyesi samsunspora 300 bin TL verdi
kertenkele
12.01.2019 01:51
SN.KOCABIYIK VE ADATIP OLMASA SİZİ KÖPEKLER YEMEZ..ŞİMDİ NANKÖRLÜK EDİP ÇIKIP BMC DİYORSUNUZ..ÖZELLEŞTİRİLECEK BİR FABRİKA ÜZERİNDEN SPONSORLUK DİLENİYORSUNUZ..SİZDEN BİR HALT OLMAZ..DUA EDİN SN.KOCABIYIK ELİNİZDEN KAYIP GİTMESİN...GERÇİ, SN.ZEKİ TOÇOĞLU OLDUĞU SÜRECE SN.KOCABIYIK VAR..SİZİN GİBİ NANKÖRLER'E HERŞEY MÜSTEHAK..
Magrib
12.01.2019 01:15
Man city sponsoru etihad birleşik Arap emirlikleri stadın isim hakkı bile onlarda. PSG sahibi Katarlı, forma sponsoru birleşik Arap emirlikleri. Real Madrid forma sponsoru birleşik Arap emirlikleri. Neyin pesindesiniz beyler varsın sponsor olsunlar. Bıktık artık semt takımlarıyla maç yapmaktan... Sarıyer ne, Sancaktepe ne yahuu Samsuna bakın ibret alın arkasında yilport var.
enes
12.01.2019 01:06
bmc katar ordusunun yada katarın değil %51 hissesi ethem sancak'a ait, katar sadece hisse ortağı. hisselerin yarısından fazlası sende ise, o şirket sana aittir. bilmiyorsunuz, okumuyorsunuz, araştırmıyorsunuz batmak üzere olan bmc firmasının şuan ne gibi teknolojiler ürettiğini gidip araştırın bi siyasi gözlüklerinizi çıkarın diyorum ama çıkarmaya niyetiniz yok anlaşılan
Fatih Özdemir
12.01.2019 00:32
Sakaryaspor şampiyon olsun ama iktidar seven reklam vermesin transfer yapalım ama şehirden para çıkmasın bırakın duyar kasmayı man.city milan Barcelona hepsi bilmiyor siz biliyorsunuz Katar?ın parasını yav he he
send işçi
12.01.2019 00:13
paranız yoktu neden yönetime talip oldunuz ? sakaryaspor forması bunu haketmedi be. sponsorluk böyle mi istenir ?
beyin firarda
12.01.2019 00:09
enes sana gülmek için ağzım yetersiz kalıyor :) bu ülke kendini daha iyi savunsun diye tank palet katar ordusuna veriliyor demek
enes
11.01.2019 23:49
adamlar sakarya tarihinin en büyük yatırımını yapıyorlar. binlerce insan karasu'da çalışacak, bu şehrin insanları... arifiye'deki fabrika'yıda devletin isteğiyle kiralayacak. satın almayacak buradaki fabrikada büyütülecek daha fazla sakaryalı çalışacak, bu ülke kendini daha iyi savunsun diye savunma ürünleri üretilecek sizin neyin duyarını kasıyorsunuz? siyasi gözlükleri çıkarıp olaylara öyle bakın
Filiz Kaya
11.01.2019 23:35
Olmadı Sakaryaspor olmadı. Şehir halkı fabrikanın satışı ile ilgili eylemler yaparken senin böyle düşünmen çok yanlış oldu. Ama öyle ama böyle, düşerek kalkarak sürünerek yürüdüğünüz bu yolda bu şehrin insanları maddi manevi yanınızda olmaya çalıştılar. Bu şehrin insanları fabrikaları ile eylem yaparken sizde onların yanında olmanız gerekmiyormu? Her şey para değildir. Olmadı Sakaryaspor Olmadı.
VATANDAŞ
11.01.2019 23:35
habere baktım dondum kaldım .bu iş çoktan bitmiş.haftalardır tank palet aşağı tank palet yukarı diye çağrı eylem yapılıyor imza toplanıyor vs.demek hepsi boşuna mış .bir forma reklamına mı kurban ediliyor yılların emeği..sakarya vatandaşı bu kadar sıh basit düşünemez düşünmemeli.bu günkü durum bana bir an büyük şair i hatırlattı .''''vicdan azabına eş kayna kayna Sakarya ''öz yurdunda garipsin öz vatanında parya''..
Katı Sakaryalı
11.01.2019 22:59
Sakaryaspora 4 milyon para lazim,ya parayi biriniz cikin verin ya da sesinizi kesin!!!!
yabancı
11.01.2019 22:56
Ayağına kırmızı pardon turkuvaz halı da serin....
Esmerim99
11.01.2019 22:41
Hayırlı ugurlu olsun ALLAH herkesin gönlüne göre versin
İbrahim Sezer
11.01.2019 22:30
'Sakaryalı' çok doğru söylemiş. Altına imzamı atıyorum.
ufuk yakan
11.01.2019 22:15
bütün şehrin tapusunu verdiniz bir tek Sakaryaspor kaldı değil mi.. Yazıklar olsun bu çağrıyı yapanlara. Koskoca Sakarya sahip çıkamayacak takıma, gelip düzenbaz Ethem sahip çıkacak öyle mi ?
Sakaryalı
11.01.2019 22:13
20 milyar dolarlık fabrikayı almış Karşılığında birkaç milyon dolar verir tabi karlı alışveriş . Merak etmeyin siz istemesenizde para verir aldığının karşılığında verdiği onun için sadece çerez parasıdır.
Online Ziyaretçiler