Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Aday adayları telefon başında bekliyor

Ak Parti'de ilçe belediyelerine aday olacak isimler bugün cep telefonu ile aranarak bilgi verilecek. Bunu bilen aday adaylarını heyecan sardı. Şimdi telefon başında aranmayı bekliyor.

13:10   |   12.01.2019
Haber Resmi

MEDYABAR
Uzun süredir merak edilen Ak Parti'nin ilçe belediye başkan adayları, yarın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından açıklanacak. Ancak aday gösterilen isimlerin programa hazır bir şekilde katılım sağlaması amacıyla bu akşam saatlerinde telefonla aranarak 'sen adaysın' denilecek. 
Bu akşam saatlerinde adayların belli olmasının yanında MHP'ye ilçe belediyesi bırakılacak mı sorusu da cevap bulacak. 


Aday tanıtım programına artık sayılı saatler kaldı... Aday adaylarını da heyecan sardı.. Mevcut belediye başkanları ile birlikte toplam 148 aday adayı, telefon başında gelecek aramayı bekliyor... Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a sunulan aday listesi onaylandıktan sonra aday listesinin önümüzdeki saatler içerisinde Ak Parti İl Başkanı Yunus Tever'e bildirilecek. 






Başkan Tever'te İlçe belediye başkanlarının bildirilmesi sonrası adayları telefonlar arayarak 'adaylığını' bildirecek.


Böylelikle gece saatlerinde açıklanacak isimlerin belli olması bekleniyor...







Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 178401 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10112 kere okundu
YORUMLAR 19 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
selçuk85
12.01.2019 17:30
Sizde aday olmayın bizim gibi heycanlanmış olmazsınız. Ama tabi tamamen duygusal olarak kalpleriniz hizmet aşkı ile çarptığı için heyecan kaçınılmaz oluyor.
GÖZLEMCİ...
12.01.2019 17:21
BU NASIL BİR SİYASET... NASIL OLURDA Yusuf Alemdar serdivana gelir... 3. döneminde artık serdivana verecek bir şeyi kalmayan istemedini söylemeyen kişi... Sen hem çekildiğini söyle hem çekildiğinde yerine aday bırak hem bıraktığın adayı destekle ve basına bunu açık ayan et hem de yeniden gel ve üstüne desteklediğin adaya böylesine bir hiyanette bulun... Güveni sarsan güveneninden olur. Kim ne isterse istediğini yapabilir, kimsenin aklına kement atamam. ben beni bilirim. Size verilen kesin 1 oyunuz beni kaybederek yok oldu. siyaset bu mudur... Reis temayüller senden saklanıyo mudur anlamış değilim... Serdivana verecek hizmeti kalmadığını söyleyen kişiyi Serdivana getirirsen ne bekliycez anlamış değilim...
Arifiyeli
12.01.2019 17:17
Adapazarı Mutlu Işıksu Erenler? Fevzi kılıç net bilgi
Alidesidero
12.01.2019 16:31
Mhp adaylarına haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Nedeniyse önümüzdeki seçimin bld seçimi olmasından mütevellit adayların da seçim sürecine etki edecek olması. 2014 belediye seçiminin tek gösterge olarak alınmayacağına hemfikiriz fakat, ülkenin bekası adına cumhurbaşkanlığı seçiminde akpartininoyu (ki bu oyların büyük çoğunuluğu erdoğanın milletteki kredisidir) hesaba katıp mhpyi devre dışı bırakmak mantıklı değil. Sakarya da bazı ilçelerde güçlü mhp tabanınolduğu gibi mhpnin bazı adayları da halk tarafından sevilmekte. Ayrıca, halkın güç zehirlenmesine fazlaca bulanmış bazı ak başkanlardan soğuduğuda ortada. Kısacası; Mhpye verilecek ilçe sayısı mhpli seçmenleri ittifakın dışında oy kullanmaya itmeyecek şekilde tasarlanmalıdır.
ak teşkilat
12.01.2019 15:48
erenlere ersin kılıç hayırlı olsun
Erenler’ halkı
12.01.2019 15:46
ERENLER ALDIĞIM BİLGİLERE GÖRE MUHAMMET KIRATLI YAKIŞIR
Adige
12.01.2019 15:39
Haberin başlığındaki resim güzelmiş. Çok yaratıcı :) :)
Bilen. Biri
12.01.2019 15:22
Adap. Fevzi kılıç Serdivan yusuf alemdar Erenler mutlu ışıksı Kocaali ahmet acar Karasu isak sarı Söğütlü enver çakırsoy Taraklı ittifak Akyazı devam
Bir Bilen
12.01.2019 15:16
PAMUKOVA CEVAT KESER HAYIRLI OLSUN
Serdivanlıı
12.01.2019 15:15
Rantın kaymağını yiyen yedi. Geriye sulu kısmı kaldı heyecan yapmayın.
Ankara kuşu
12.01.2019 15:12
Karasu yerel seçimleri MHP ve CHP nin çekilmesi ile Akp ve İYİ parti arasında geçecek. Şimdiden İYİ partiye hayırlı olsun
Sakaryalıyız
12.01.2019 14:34
Adapazarı Haluk İldeniz Serdivan Fevzi Kılıç Erenler Mutlu Işıksu Tebliğ edilmiştir.
DELİ MURTAZA :)
12.01.2019 14:15
Ben ERENLERDE EN ÇOK CİHAN SARAÇ'I MERAK EDİYORUM..., AKEPENİN KADROLU ADAY ADAYI :) NEREDE Bİ SEÇİM BAKIYORSUN ADAY ADAYI OLMUŞ :) AMA ADAY ADAYLIĞINDAN ÖTEYE GEÇEMEDİ ŞİMDİYE KADAR :) SOSYAL MEDYADA DA SÜREKLİ SİYASİLER İLE FOTOĞRAF KOYUP GÜÇLÜ OLDUĞU ALGISI YARATMAYA ÇALIŞIYOR :) ERDOĞAN'A BAĞLILIĞINI İFADE EDEN YAZILAR VE PAYLAŞIMLAR FALAN :) KALABALIKTA HASBEL KADER ÇEKTİĞİ SELFİELER KOMİK GERÇEKTEN :) BEN OLSAM ARTIK SİYASETTEN ÜMİDİMİ KESER KENDİ İŞİME BAKARDIM AMA TABİ KENDİ DÜŞÜNCESİNE DE SAYGI DUYMAK LAZIM VE DUYUYORUM DA. BU SADECE KENDİ FİKRİM, HAKARET VEYA KASTINI AŞAN YORUMLAR HADDİMİZ DEĞİL AMA BİR DE GERÇEKLER VAR...
Chatan
12.01.2019 14:11
HENDEK ŞENAY SAKAL AKYAZI ŞENER BAŞKAN OLMAZSA OLMAZ AMA GÖRECEZ
Astala vista
12.01.2019 14:06
Akepeden adapazarı adayı vardı Haluk ildeniz ne oldu ona gören varmı hiç:)
148 -1
12.01.2019 14:00
148 - (eksi) 1
Şeref boz
12.01.2019 13:58
Merkezde ,Ali inci Sapanca, yılmazer Kaynarca, murat kefli Benden bukadar görüşürüz!!
OKUYUN
12.01.2019 13:57
MALESEF AK PARTİ SEÇMENİNDEN, ÜYELERİNDEN, İLÇE YÖNETİMLERİNDEN ULAKLAŞTI.MİLLETVEKİLİ VE BELEDİYE BAŞKANLARI SEÇİMİNDE TABANI HİÇ DİKKATE ALMIYOR BİR ŞEKİLDE SEÇİMLERDEN SIYRILIYOR AMA OYLARI CİDDİ ANLAMDA DÜŞÜYOR.GENEL SEÇİMDE MİLLETVEKİLİ SAYISI DÜŞTÜ BÜYÜK İHTİMALLE BELEDİYELERDEDE DÜŞÜŞ YAŞANICAKGENEL MERKEZ BEN YAPTIM OLDU FELSEFESİNDEN KURTULMALI.TABANA KULAK VERMELİ VERMESSE BU YEREL SEÇİMDEKİ SONUÇLAR GİBİ BÜYÜK OLASIKLA OYLARINDA CİDDİ ANLAMDA KAYIP YAŞAYACAK. BU YAZI BİR NASİHAT YAZISIDIR BİZLER AK PARTİYİ SEVİYORUZ AMA BİR YERE KADAR BİZE ANKET VE TEYAMMUL YAPTIRIPTA ÇIKAN SONUÇLARI DİKKATE ALMASSANIZ ONUÇLARI AĞIR OLUCAK.
jakop54
12.01.2019 13:33
erenler ilçesine mutlu ışıksu hayırlı olsun
Online Ziyaretçiler