Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Yavuz'dan Tank Palet çıkışı: Bunlar istismar girişimi

Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz, son günlerde gündemden düşmeyen "Tank Palet" konusuyla ilgili çok konuşulacak bir açıklama yaptı

14:18   |   12.01.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM

Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Sakarya Milletvekili Ali İhsan Yavuz, son günlerde Sakarya'nın bir numaralı gündem konusu olan Tank Palet Fabrikası'nın özelleşmesiyle ilgili konuştu.





Muhalefet partilerinden yapılan eleştirilere cevap veren Milletvekili Yavuz CHP'nin konuyu "kendi istismar alanına" dönüştürmek istediğini belirterek, özelleştirmenin Sakarya'nın büyümesi için yapıldığını söyledi.

Özelleştirme adımı sonrasında işçilerin özlük haklarına zarar gelmeyecğini belirten Yavuz,"Hatta işçilerin sayısı bir kaç kat artacaktır." dedi.

Genel Başkan Yavuz, bu kararla birlikte Tank Palet'in yaptığı işçilerin çoğalacağını ve bununla birlikte Sakarya'nın Türkiye'nin savunma sanayi ihtiyacını karşılayacak duruma geleceğini belirtti. 

Genel Başkan Yavuz, "Türkiye'nin Savunma Sanayi ihtiyaçlarını karşılamanın yanında bu ürünleri Sakarya'dan tüm dünyaya ihraç etmek ve adeta Sakarya'yı Savunma Sanayiinin Merkez haline getirmek istiyoruz.Savunma Sanayi'nin Merkezi olarak Sakarya'yı tercih eden Sayın Cumhurbaşkanımıza sonsuz teşekkür ediyoruz." diye konuştu.


Başkan Yavuz'un açıklaması şöyle:


CHP'NİN İSTİSMAR GİRİŞİMİ

Üzülerek ifade etmek isterim ki Tank Palet Fabrikası, CHP'nin istismar alanına dönüştürülmek isteniyor. Sözüm ona birileri de bilerek veya bilmeyerek CHP'nin bu istismar girişimlerine maalesef çanak tutuyor. Düşünebiliyor musunuz? CHP işi gücü bırakmış 25 milletvekiliyle Sakarya'ya çıkartma yapıyor. Ey CHP şunu bil ki Sakarya'dan sana ekmek çıkmayacak ve Sakaryalı istismar girişimlerinize asla pirim vermeyecektir.


ŞEHRİMİZ ÇOK DAHA BÜYÜSÜN DİYE UĞRAŞIYORUZ

Tank Palet Fabrikası, kapansın, küçülsün, çalışanları işten çıkartılsın, işlevsizleşsin diye değil, bilakis daha da büyüsün, daha da çok üretsin, daha da çok kişiye iş kapısı olsun, çok daha büyük işlere imza atsın diye uğraşıyoruz. Tank Palet Fabrikası bugün yaptığı işleri yapsın ama bununla birlikte daha fazlasını üretsin ve fazlasını geliştirsin istiyoruz.


SAKARYA ARTIK SAVUNMA SANAYİ'NİN MERKEZİ OLACAK

Tank Paleti kapatmak değil, bilakis Tank Paletin yaptığı işlerin yanına yenilerini koymak, az zamanda çok daha fazlasını ve çok daha gelişmişini koymak ve Türkiye'nin Savunma Sanayi ihtiyaçlarını karşılamanın yanında bu ürünleri Sakarya'dan tüm dünyaya ihraç etmek ve adeta Sakarya'yı Savunma Sanayiinin Merkez haline getirmek istiyoruz.


KİMSE MAĞDUR EDİLMEYECEKTİR

Kimse endişe etmesin; Tank Palet Fabrikasında çalışan işçilerimiz asla mağdur edilmeyecektir. Orada çalışanlarımız işten çıkartılmayacak hatta çalışanların sayısı birkaç kat daha artırılacaktır.


SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZA SONSUZ TEŞEKKÜRLER

Sakarya kamuoyu şunu bilsin ki Sayın Cumhurbaşkanımız her alanda olduğu gibi Savunma Sanayii alanında da Türkiye'yi marka yapmaya kararlıdır. Bunun için de Merkez olarak Sakarya tercih edilmiştir. Savunma Sanayi'nin Merkezi olarak Sakarya'yı tercih eden Sayın Cumhurbaşkanımıza sonsuz teşekkür ediyoruz. Allah ondan razı olsun ve Allah onu başımızdan eksik etmesin.

  1.  
  2.  Ali İhsan YAVUZ
  3.  AK PARTİ GENEL BAŞKAN YARDIMCISI
  4. SEÇİM İŞLERİ BAŞKANI
  5. SAKARYA MİLLETVEKİLİ
  6.  




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 16321 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 15210 kere okundu
YORUMLAR 74 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
VATANSEVER
13.01.2019 18:15
Bak şimdi Ali İhsan çok ayıp ettin Sen Reis ine çıkıp aman Cumhurbaşkanım Sakarya kaynıyor bu işten çok sıkıntılıyız demedinmi oda sana Ali İhsan kararımı kimseye tartıştırmam gidin içeriğini hazırlayın demedimi bak Ankara da başka burda başka konuşuyorsun.25 yıllığına Ülkenin gÖz bebeği tesisi %49 U KATAR a Kalanı %25 İ AKP MKYK üyesi Reisine aşık Anam babam eşim çocuğum sana feda olsun diyen Ethemciğine kalan %25 ide Reis ine yakın Talip ÖZTÜRK e kararnamede ihale yapılacak denmesine rağmen ihalesiz peşkeş çekerken istismar yapmıyormusunu yani?işçinin özlük hakları yasada zaten belli siz gerçeklerden bahsedin hani şu kimseye açıklayamadıklarınızdan.seni tatlı su kurnazı seni.Şu ayaklarını emirerlerine uzatan vekil çıktı bu gün piyasaya
5454
13.01.2019 17:07
Halkın sesine kulaklarını tıkamışlar herşeyden chp yi sorumlu tutuyorlar.akp elitlerin partisi olmuş farkında değiller.
Müftüoğlu
13.01.2019 12:49
sen bi istismarsın
ÜLKÜCÜ
13.01.2019 12:28
Al uçağı ver tank paleti
Seçkin Sezer
13.01.2019 12:00
Vay be ne Siyaset...Laf üreteceğini ze Sakarya'nın çıkarları için biraz mücadele verin.Unutmayın bir gün Bu insanların içine VATANDAŞ olarak döneceksiniz
Serdivan
13.01.2019 11:54
Bunları yeter dinledik, tepki olmasaydı açıklama yaparmıydı acaba, hep başkaları suçlu. ALİ DÜNYA için Sakarya Büyükşehir de Başkanlık vakti. Tüm Partiler için, Sakarya için Büyükşehir Belediye Başkan Adayı !!!! HEP DESTEK TAM DESTEK !!!!
Sait Ali AYDIN
13.01.2019 11:38
Hep bir öteki var, hep bir başka kara koyun var değilmi ? Hiç sormayın kendinize biz yanlış yaptıyoruz, Hiç aklınıza gelmiyor bir de refandum yapalım halk ne istiyor? Ayıp ya
hakan bolat
13.01.2019 08:41
tank palet çalışanlarından on kişi seçelim birde devletin olmayıp .mesala toyata fabrikasından 10 kişi secip yan yana koyalım .adamlara bakalım .sonra onları tartalim .abi adamlar yatmaktan sişmişler. göbek bağlamışlar.ya
İsmail Yavuz
13.01.2019 08:32
Haberin içeriğinde sürekli Genel Başkan ve Başkan sıfatları kullanılmış. Bu sıfatlar Tayyip ERDOĞAN'a ait değil mi? Bu kadar kendini yüksekten satmak olur mu ya. Yazıklar olsun.
send işçi
13.01.2019 04:35
bi ülke düşünün. devletin bi kurumu özelleşecek. halkında %90 ı hangi kuruma verileceğini tahmin ediyor. ihale yok daha. ücreti belli değil. ama kime gideceği belli. bu sizcede saçma değil mi ? ethem sancağı tanımam etmem. belkide iyidir. ama böyle mi olması gerekiyor ? hakkımızda hayırlısı olsun
Anlatsakarya
13.01.2019 02:30
Arapaları ise alirsiniz artik kataramı sattı sıkinti yok ağa da o paşada o kimse bedava konusmasın adamın lafının üstüne laf yok
Dost
13.01.2019 02:13
Ali ihsan yavuz yillar once hendek kazimiye köyüne de gelmistin seçim oncesi söz verdin köy meydanındaki köprüyü yapacagiz dedin aradan neredeyse 10 yıl gecti hala bizim köprü aynı..köy kahvesine gelirsen oy istemeye bunu hatirlatacagim sana..
Aydın
13.01.2019 02:10
Ondan ondan evet doğru kesinlikle...
Ares
13.01.2019 01:37
17 sene bu insanlar akp ye destek verdi.kandirilsanizda yanilsanizda herneolursa olsun yanınızda oldu.siz ne verdiniz? Okul yaptık yol yaptik hastane yaptik hurkus anka 3.h.limani vs demeyin.suan ki halimiz a haberin gosterdigi gibi degil birde fox tv den bakin esnaf isci emekli perisan.ama siz anlayamazsiniz.cunku tok acin halinden anlamaz.artik uyanmaniz lazim.bence bir ders almalisiniz mart ayinda.
Okan Güney
13.01.2019 01:07
Sayın vekilimiz basın açıklamanızdaki beklentilerine gerçekten inanıyormusunuz. Hiç tereddütünüz de mi yok. Acaba dediklerinizinden bir tanesinin bile olma ihtimali var mı? Madem Sakarya Savunma Sanayi?nin üssü olacak, o zaman neden Devlet eliyle değil de, hazırda çalışan ekipmanı hazır olan bir fabrika özelleşiyor. Yahu gerçekten merak ediyorum. Bu cümlelere siz inanabiliyormusunuz ki. Zaten Ak Parti Yerel seçim aday listesini gördükten sonra da diyecek birşeyim kalmadı artık. Hepsi üst üste geldi. Bu partiden soğutmak için elinizden gelen herşeyi teşkilat ile yapmış bulunmaktasınız. Tebrik ediyorum.
Mehmet Aydın
13.01.2019 01:05
İşçi sayısı artacakmis,ya ücretleri,askeri ücretli alınacaktır,önceden kendi ürettiğimiz ,kendi fabrikalarımız in silahlarına şimdi kat ve kat para verip alacagiz
Adalı
13.01.2019 00:45
Aman haaa İşçi hakları sedaş, telekom, şeker fabrikası vs. özelleştirilmis yerlerdeki gibi korunacaksa hiç korumayin aman diyorum amannn!!!!
Gercek
13.01.2019 00:24
AKP oy vermiyecem Ali İhsan Yavuz AKP ye çok oy kaybettiriyor malesef
Şalpazarli
12.01.2019 23:54
Habu ne diyiyyy
Sami öztürk
12.01.2019 23:41
Hep Dış güçlerin oyunu bu.Ey Kılıçdaroğlu..
hendekli
12.01.2019 23:39
anlattıkların masal gibi ama inanacak çocuk yok Sakarya da
SAKARYALI54
12.01.2019 22:58
İSTISMAR,nedemek acaba,sizlerin millete bu güne kadar herhangi bir yarar sağlanmamasımı yoksa TANK PALET İşçisini desteklemekmi,vekil bey bu çalışanlar bugüne kadar savunmasına 281 FIRTINA VE 71 ARAÇ POYRAZ.üretmiş ve bunları 10 yılda yapmış, 2008 yılında ALTAY tankını yapmaya çalıştılar 2014 de verilmesi lazımken 2019 dayız ve bunu yapanlar 750 milyon dolarla yaptılar hatta yüzde 65 işinide TANK PALETTE bulunan mühendislerle yaptılar ve şimdi ise gene birilerine peşkeş çekiliyor,neden bu FIRTINA VE POYRAZ tankını yapanlara bu ALTAY tankı verilmiyorda 50 milyon dolarla başkalarına peşkeş çekiliyor ALTAY bunlar için çocuk oyuncağı,eğer imkan verilseydi bu ALTAYdan şimdiye kadar 100 adet yapılırdı.hemde sadece aldıkları aylıklarla.EYT.
SAKARYALI54
12.01.2019 22:49
Bir Sakaryalı ve daima reise desteklerden olan biriydim bizler siyasetten anlamayan sadece çalışılıp ülkemize ve vatan Bayrağımıza sahip çıkanlardanız lakin bakıyorumki 15 temmuzda bir sözün üzerine dışarlarda 3 ay boyunca dışarlarda kalan bu millet şimdi ise hemen,hemen vatan haini olmakla suçlanacak,bu TANK PALET FABRİKASINI nekadar biiyorsunuzki destekleyenlerede laflar söylüyorsunuz siz gidin bu güne kadar ilk olarak özelleşip sonrasında satılan ve devletimize zarar olan yerlerin sorgusunu sorun burası bir savunma yeri ve içinde maaşlı olarak çalışanlar var lakin sizler kendinizi CUMHURA beyendirmekle uğraşırken bişey unuttunuz,CUMHURUM oraya gittiği zaman bu fabrikanın burada olduğunu ilk defa duydum demesi ne anlama geliyor.YAZIK.EYT
Müftüoğlu
12.01.2019 22:37
bu adamın sakaryaya hiç bir faydası olmamıştır
Telekomcu
12.01.2019 22:32
Telekom özelleşirken de aynı muhabbet vardı, personelin çoğunu başka yerlere geçirip kendi adamlarınızı yerleştirdiniz. İflasın eşiğine getirdiniz.Tank paketin de olacağı bu..
Yav he he
12.01.2019 22:30
Sen 1800 dönümlük araziyi bana ver, Ben dünyanın merkezi yapayım.satilmadan olmuyor mu İstismar eden sizsiniz Sakarya akp vekilleri, 1 aydır nerdesiniz sorarım ben.pardon ayak ayak üstüne atmistinz millet ile alay eder gibi.Yarin yuhalanmaktan mi korktunuz da konu Hk. Konuşuyorsunuz
Kircova
12.01.2019 22:22
Yeter milleti salak mi saniyon.Yuregin yetiyosa acik acik soyle Ethem Sancak peşkeş çekiyoz de Bu yonetim elinimi bagliyor ethem e Destek oldugun kadar bu yonetime destek ol fabrikayi dahada buyutun
KEnan
12.01.2019 22:20
Yemezler sayın yavuz artık yemezler. Yıllarca oy verdik iyi güzelde şimdi işçi hakkını arayınca hain mi oldu. Zaten size göre herkes hain ama fetö ile kol kol gezip Diyarbakır da Baydemir in elini öpmeye giden siz çok temizsiniz.
Yıldıray
12.01.2019 22:18
Yazıklar olsun 81 ilin hayran kaldığı sakaryam insanların gıpta ettiği sakaryam vatan millet sakarya sakarya diye haykirilan sakaryam o onu demiş bu su partiliymiş diye diye sakarya elden gidiyor bırakın siyaseti memleketimize sahip çıkalım kaç tane vekil çıktı sakaryamızdan hangisi icraat yaptı
STK lı
12.01.2019 22:01
Ya büyütmek istedinizde mevcut yönetim elinizi kolunuzu mu bağladı çocukmu kandırıyorsunuz
SAKARYALI54
12.01.2019 20:50
yıllardır Sakaryalıyım ve gurur duyuyorum lakin gurur duymadığım sakaryamızın vekilleri ben yıllardır reisime destek çıktım ama hep yanlış yönlendirmeyle hep yanlışlar yaptı ve şuandada TANK PALET için yanlış yapıyor,orada çalışan arkadaşlar hem sakaryaya hemda savunma sanayisine güç katmıştır lakin CUMHURUMUZA yanlış bilgiler sebebine hiçe sayılıp yok ettirme yarışına girildi orası vatan sevdalıları çalışanlarıyla dolu,281 FIRTINA,71 Mühümmat yapmış biryer hemde maaşla hibe ve destek almadan ALTAY dediği nedirki onlar için çocuk oyuncağı ve 2008 den beri 750 milyon dolar alındığı halde 2 adet ALTAY tankı yapıldı ve yüzde 65 de TANK PALETTE Mühendislerle birlikte işlenip yapıldı bi araştırın sonra konuşun TANK PALET MİLLİ VE YERLİDİR..EYT.
Kuzey
12.01.2019 20:45
Kendiniz yazdınız kendiniz oynadınız Sizden özlük hakkı iş isteyen kim yahu bakanın geldi anlamadı komutanların geldi anlamadı eh sende yoldan geçen vekil olarak şimdi açıklama yapıyorsan anlamaman normai çünkü bu işler senin mesleğinle alakalı değil liyakat olmadığı için normal şeyler .şimdi tek şey soruyorum size TANK PALET İŞÇİSİ SİZE BMC İLE ÇALIŞMIYORUZ DERSE BU ÜLKENİN HALİ NE OLACAK.polis zoruylamı götüreceksiniz yoksa yeni işçi alıp sihirli deynek deydirip işmi öğreteceksiniz.
ÜLKÜCÜ
12.01.2019 20:32
Sanırım vekil bey Dede Korkut masallarından alıntı yapmış koca devlet büyütememiş fabrikayı bir sakallı fani aşık büyütecek büyüyen birşey varsa bu beyefendilerin banka hesapları uyan artık Sakarya
SAKARYALI54
12.01.2019 19:15
sayın vekilim diyeceğim lakin dilim bile varmıyor,burdan şunu belirtmek isterimki vekilime sorsunlar kaç defa TANK PALETE gittiniz ve orada ne gibi işlemler yapıldığını çalışma ortamlarını biliyormusunuz deseniz bakalım ne cevap verecek,vekil bey diyecem size çok gelir çünkü vekil demek sakaryasına,milletine,halkına hizmetkar aşığı olana derler,mesela,,SAYIN BAKANIMIZ CAVAT AYHAN gibi bakın nasıl adını güzelliklerle anıyorum lakin sonrası AŞENUR İSLAM BAKANIM oda güzel şeylere imzalar atmaya çalıştı yalnız ne olduğunu sizler daha iyi biliyorsunuz,vekill,,sizler sakaryanın SAVUNMASINI yok edenler olarak tarihe geçecek vekiller olarak sayılacaksınız,sizler halk için uğraşmayanlar olarak tarihe geçeceksiniz,EYT yok,TANK PALET yok,oy bekleme
Karabuk_Sakaryalı_
12.01.2019 19:09
Benim yorumunu beden yayinlamadiniz hakaret yok birşey yok
cesim cecen
12.01.2019 19:02
Şmidi şöyle düşünün evdeki hanımınızın ziynet eşyalarını bozdrup harcıyorsunuz ve refah içiinde yaşıyorsunuz... İşte türkiye de ki 16 seneden ber var olan bollukda böyle gelmektedir....Devletin kurumları fabrikaları özelleştirilip şirketlere peşkeş kesilmiştir.. şu anda onun bollugunu yaşıyorsunuz beyler satılacak bir sey kalmayınca ne olacak sizce...yeni yapılan bir fabrika yok iş sahası yok....anca yol yaptı...yolu kime yaptı kimeeee yolu avrupa turkiyede rahat araba satsın diye yaptı...
cesim çeçen
12.01.2019 18:57
arkadaş özelleştirme yapılınca alınan para halk için harcanır. yeni iş sahası projeleri için harcanır.Bizimkiler ne yapıyor hazinenin cari açıkları için kullanıyor.Pazara cıkıp prinç alırken evdeki bulgurdan olma misali....h er zaman derimki madem kar amaçlı özelleştirme yapıyorsunki hiç bir özelleştirilen kurumda kar yapılmamış peşkeş çekilmiştir..Özelleştirilen kurumlar işci çıkartıp birde yapmış oldukları hizmetlerde halkı soyup sogana cevirmişlerdir.. Halk ın gidecek kapısı kalmamıştır halk kaderi ile başbaşa kalmış kişiliğini karekterini kaybetmiş hayata bakış acısı değişmiş merhamet duygularından yoksunlaştırılmıştır
ÜLKÜCÜ
12.01.2019 18:53
Sayın vekil istismarın daniskasını siz yapıyorsunuz gözümüzün önünde şeker fabrikaları gitti pancar üreticileri kan ağlıyor farkında değilsiniz ama 17 yıldır yönetici sizsiniz
yavuz yazici
12.01.2019 18:33
sendikalarda pretostolari guduluyor. isci isten cikmayacak maasini alacak . cikarma olursa tazminat alacak. sorun nedir ?? kimse 1 bardak suda firtina koparmasin sonrasi kotu oluyor fabrika kinleniyor sular durulunca oncelikle simdi bagiranlarin kuyrugu kesilir. benden soylemesi. tecrubeyle sabitti.
figen
12.01.2019 18:17
utanmadan gene chp diyor 17 yıldır yöneten sizsiniz tüm cumhuriyet kazanımlarını yok ettiniz ne adalet ne hukuk ne demokrsi bıraktınız insanları böldünüz hiç utanmadan chp diyor git aynaya bak insan biraz utanır sizi seçtgimiz zaman bazı şeyleri değiştirirsin sanmıştım ama nerede zaten akp de siyaset yapmak sn.tayyip e karşı yürek ister hepiniz korkaksınız. o da.
Fiozof
12.01.2019 17:56
Sedaş şeker fabrikası TÜVasaş daha sayamadığımız bir dünya özelleştirildi hangisinden halk faydalandı şimdi Sepaş napıyor 25 TL fatura basına geçiriyor bu kime gidiyor devlete Demir yolumuzu dahi harcadınız Sakarya Doğum evi hastanesini ilgisizliğiniz yüzüne bitiremediniz bile hiç konuşmayın
hacı
12.01.2019 17:55
Doğru istismar var. Meclisten başlayıp bütün memleketi özelleştirin, kullanım hakkını kiralayın. Belki meclisin kiracıları bile memlekete sizin kadar kötülük yapamaz.
M.yıldız
12.01.2019 17:48
Akp milletvekilleriden artık ne beklersiniz isimlerini daha bilmiyoruz ancak herşeyi şova dönüşüyorlar hafta sonu sanki bişey açıklayacaklarmış gibi belediye başkanlar adaylarını açıklayaçaklarmış milletvekilerinden ne gördükki belediye başkanlarında görürürüz hakkımızda hayırlısı neyse o olsun
Süleyman koçboğa
12.01.2019 17:47
Yakında Türkiye cumhuriyetini satılığa çıkarmazsalar şaşırmayın
Astala vista
12.01.2019 17:33
Sayın Vekil Bugüne kadar Sakarya'nin hangi konuları ile ilgilendiniz Tank Palet Fabrikasi için açıklama yapıyorsunuz göz göre göre Fabrikayi sattınız.
Zaca54
12.01.2019 17:22
Kardeşim Sakaryalı bir milletvekili Sakarya halkını bu kadar küçümseme li nerde o kadar özelleştirme yapilipta çok büyük atılımlar yapip işçiler alan fabrikalar.Simdiye kadar ben dahil çoğumuz hep şunu yapcaz bunu yapcaz dendi inandık ortada birşey yok bizim millet vekilleri miz bizim için Sakarya ne verdi esas bunu sorgulasinlar...
muallim54
12.01.2019 17:19
Sayın vekilim madem bu söylenenler ve yapılanlar istismar siz de bunun istismar olmadığını ispat etmek için önümüzdeki hafta Tank Palet Fabrikasını bir öğlen yemeği üzeri ziyaret edersiniz hem işçilerle yemek yer hem de onlarla sohbet ederek Sakarya milletvekili olarak dertlerini dinleyip gönüllerini almış olursunuz.
Tsnkpaletli
12.01.2019 17:17
23 gündür ses çıkarmayıp düşün bugün kalk bunları söyle hoş onuda düşünmemişin eline bi kağıt vermişler bunu ezberle çık basında söyle demişler sende çıkıp söylemisin madem istismar var diyorsun neden sen milletvekillerini toplayıp gelmedin bu insanların derdini taleplerini dinlemeye milletvekili ne demek ne iş yapar
İsmail KILIÇ
12.01.2019 17:12
Ana Tamir ve Bakım Fb, Tank, top yapma ve revize etme becerisine ulaşmışken Katar ordusu ile ortak BMC Türk Ordusunun içine sokulamaz. Bu beceri, Makineler ve binaları ile değil; ordunun yıllara dayalı deneyimleri ile oluşmuştur. Kayseri, Eskişehir uçak ve uçak motoru fb?sını Amerikanın talımatı ile kapatanları unutmadık. TZDK nu yok ettiniz. TÜVASAŞ?ın durumu ortada, şeker fabrikasını, Tigemi Sakaryalıya çok gördünüz. Pancar bitti hayvancılık Tarım öldü. Kozmik oda kumpasında halk olarak dur diyememiş olmanın ayıbına ithafen Ana Bakımı Sattırmayacağız. Ey CHP derkendeki ey; CHP nin İstiklal madalyalı kurucusu ve kulluktan Türk Milletini var eden, Bayrağı ezanı kurtaran ve cumhuriyeti kuran Halk Fırkası şehitlerine denilen ey dir.
VATANDAŞ
12.01.2019 17:04
Bu açıklamadan benim anladığım Ethem Sancak büyüyecek Sakarya küçülecek
Sami dağ
12.01.2019 17:02
Tank paletin özelleşmesi ve Altay Tanklarının acilen seri üretime geçmesi şarttır. Bu tür işletmeler "Çarşı herşeye karşı" olduğu gibi eğer MUHALEFET BU İŞE KARŞI İSE devletin yaptığı iş doğrudur.
METİN
12.01.2019 16:45
Bu katar lılar hükümete çok yüksek miktarlarda Dölar gönderdiler.Bunun bir karşılığı olacak tabi..Sen bizi kolla bizde seni kollarız ın sonucu bunlar..
besili
12.01.2019 16:41
Şeker fabrikası özelleştirildiğinden sonra Sakarya ne kadar büyüdü?özelleşen o fabrikadan mağdur olanlardan biride benim 17 yıl emek verdiğimiz ekmek kapız kapandı,işte o zaman küçüldüm, 485 tl maaşla özelleştirme mağduru olarak sakarya valiliğinde yedi yıl çalışıp 25 hizmet yılı ve 5000 küsür iş gününü doldurdunuz deyip zoronlu emekliliğe tabii tuttular aradan beş yıl geçti özelleştirme mağdurlarına kadro verildi.ve ben şimdi başımızı sokacak bir ev sahibi dahi olamadım ben hep küçüldüm'de sakarya ne kadar büyüyecek zaman gösterecek.
fesli KADİR
12.01.2019 16:34
motorcuyu senmi önerdin.bunca okumuş bilgi irfan sahibi bir sürü sakaryali varken.masal anlatma vekil....hakan şukurden .alpaydan motorcudan bu işler olmaz...nerde senin akıllı mehmet simseklerin babacanlarin.rasim ozanla.cem küçük.yiğit BULUT kadar yetkin yok senin..sende BILIYON.
Sabahattin koc
12.01.2019 16:33
Bu mesele tank palet meselesi degil hala anlamadinizmi hedef Akparti yi yikmak yildirmak
arif özdemir
12.01.2019 16:01
stratejik ürünlerle (patates,soğan,ekmek) çok alakalı olup, bu konuyla ilgili kulağınızın üstüne yatmanız beni şaşırttı doğrusu...istismar konusuna değinmiyorum bile...
Demir
12.01.2019 15:49
Sakarya sen bunu hak ediyosun hic kusura bakma mart gelince yine istediklerini veririsin Sakarya hic aglama.Aklınızı basiniza alin seçimlerde bir ders verin bu hukumete dicem de kim anlicak acaba.Aziz Nesin seni Saygiyla aniyorum
falconaga
12.01.2019 15:48
sakarya yı büyütmek istedinde seni kim engelledi uyanık kimi kandırmaya çalışıyorsun.hangi sözünüzü tuttunuz bu şehir için yazıklar olsun size
Vahit
12.01.2019 15:44
Neymiş efendim sakarya büyüyecekmiş, siz her şeyi özelleştirerek mi büyütüyorsunuz, devlet kendi imkanlarıyla büyütemiyor mu ? , gerekiyorsa devlet eliyle büyütülsün, özelleştirerek peşkeş çekerekmi büyütüyorsunuz. Yazıktır, bir Akpartili olarak muhalefetin sahiplendiği bu olayı 5 millet vekilli neden sahiplenmiyor, siz burdan oy alıp oraya gitmediniz mi, hak bunu fena soracak, eğer bu tarz olaylarda Sakarya nın yanında olmayacaksanız, Akparti ye bir daha oyum yoktur, ne belediyesine nede insanına, yazıklar olsun.
Cetooo
12.01.2019 15:43
Madem daha çok işçi alınacak yeni ise baslayiyacak olan kişilere neden yazı gitti Sakarya ili dışında başka bir yerde seçenek yapın bu fabrikaya baslamadilar da başka fabrika seçeneği sunuldu bunuda aciklasinlar.
Kesinhüküm
12.01.2019 15:42
Şeker fabrikalarındaki işçiler içinde özlük hakları ve diğer hakları korunacak dediniz ancak bırakın özlük haklarını adamlar ertesi gün işten çıkarıldı .
ÜLKÜCÜ
12.01.2019 15:36
Sayın vekil çok haklı kapanan şeker fabrikalarının özelleştirildiği şehirler Paris le yarışır halde bizim fabrika kapılarında gördüğümüz insanlar zevk için bekliyorlar
Vahtit
12.01.2019 15:32
Palavranı sevsinler, neymiş efendim sakarya büyüyecekmiş, siz her şeyi özelleştirerek mi büyütüyorsunuz, devlet kendi imkanlarıyla büyütemiyor mu ? , gerekiyorsa devlet eliyle büyütülsün, özelleştirerek peşkeş çekerekmi büyütüyorsunuz. Yazıktır, bir Akpartili olarak muhalefetin sahiplendiği bu olayı 5 millet vekilli neden sahiplenmiyor, siz burdan oy alıp oraya gitmediniz mi, hak bunu fena soracak, eğer bu tarz olaylarda Sakarya nın yanında olmayacaksanız, Akparti ye bir daha oyum yoktur, ne belediyesine nede insanına, yazıklar olsun. .
Kuzey
12.01.2019 15:31
ne şam ın şekeri ne arabın yüzü. Özlük hakkıymış işmiş şimdi hatırladılar açıklama yapmayı net bir resmi yazı yok top çeviriyorlar.on liralık işi yüz liraya mal ettiğinizde savunmaya ayrılacak rakamları sonra tartışırız kime lazımsa alsın fabrika .işçisi memuru zaten çalışmaz milli olmayan yerde NET SÖYLÜYORUM FABRİKANIN BEYİN TAKIMI ASLA DURMAYACAK VE ŞAH VE MAT OLACAK BU İŞ.alacağınız işçiylede çelik çomak oynarsınız hadi hayırlı olsun size
Kaya
12.01.2019 15:31
Ne istismarı, ne kadar inandırıcı?
arif özdemir
12.01.2019 15:30
Süper açıklama olmuş zira istismarın kelime anlamı iyi niyeti kötüye kullanma, sömürme. Şimdi siz tank paleti kiraya vererek ne yapmış oluyorsunuz?
Bülent Çağlar
12.01.2019 15:28
Türk Telekom Özelleşti. Üle uçtu. Seka özelleşti. Ülke Uçtu. Artık A4 kağıdı ve gazete kağıdı nı bile yurtdışından alıyoruz.
sedat ekin
12.01.2019 15:26
Şeker Fabrikasını satarak sakarya yeterince büyüdü, Liman yaptınız, karasu büyüdü 16 senedir Sakarya'da yapılan ne var, yap boz tahtası
Serdivan
12.01.2019 15:21
Sizler yalanlarınız ile AKP li ve yandaşlarını kandırın birde kollarınız altında ki MHP'li olanları kandırın
Akcapakca
12.01.2019 15:12
Tüvasaş ı ne zaman tahsis ediyorsunuz sakallıya... yıllardır mağdur politikası skt si geçti artık kaç dönemdir vekil olarak da bir hayrınızı göremedik hani limana giden Demiryolu ne oldu o zaman otomotiv Merkez üssü oluyordu limandan dünyaya açılıyorduk serbest bölge bile yapamadınız. Kısacası masallar masallar....
Sakaryalı
12.01.2019 15:10
Bu söylediklerinize kendiniz bile inanmıyorsunuz bu ülkede özelleştirme gören hangi kurum büyümüş ve istihdam sağlamış. Suyunuz ısınıyor tank palet bu şehirde sizin sonunuzu getirecek.
Yesiltepeli
12.01.2019 15:02
Sizi milletvekili yapanlar düşünsün simdi yazik.
Asgari ücretli
12.01.2019 14:54
Sayın yavuz şu hali ilede fabrika büyütülebilir yatırım yapılabilir devletten güçlü işveren mi var? Yaklaşık 9 yılda 4 adet prototip ancak yapabilen(3 adet gövdesi 2 adet kulesi de tank palet te yapıldı) özel sektör mü verimli? Yoksa 12 yılda 281 adet fırtına 74 mühimmat ikmal aracı yapan fabrikamı?
Eren yaren
12.01.2019 14:49
istismar mı bu sözler size hiç yakışmadı vekilim Fabrika devletin atelye devletin tezgah arazi devletin işçi devletin bilgi birikim tecrübe de var ufak bi yatırım la altayı yapabilicek tek fabrika tank in alıcısı da devlet Her şey devletin alıcısı da devlet niye yüzde yüz yerli bi fabrika yarısı katar ortaklı bi özel şirkete verilebilir buna bizim aklımız mantığımız almiyo Dün e kadar besar esat turkiyeden çıkmıyordu vize bile yoktu aramizda şimdi savaş halindeyiz yarin katar la bunun olmayacaginin garantisi var mı o yüzden savunma sanayii özele teslim edilemez özellik le yabancılara hic verilemez 7 yıldır bu proje tank palete verilseydi şuan 100 tane altay tankı suriye de görev yapıyor olurdu
Online Ziyaretçiler