Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

SON DAKİKA! İşte Ak Parti'nin adayları!

Uzun süredir merakla beklenen Ak Parti'nin adayları belli oldu. İşte yarın açıklanması beklenen aday listesi...

17:15   |   12.01.2019
Haber Resmi

MEDYABAR


ADAPAZARI: MUTLU IŞIKSU





ERENLER: FEVZİ KILIÇ

SERDİVAN: YUSUF ALEMDAR
ARİFİYE: İSMAİL KARAKULLUKÇU
SAPANCA: ÖZCAN ÖZEN
GEYVE: MURAT KAYA
PAMUKOVA: CEVAT KESER
TARAKLI: İBRAHİM PİLAVCI (MHP)
KAYNARCA: MURAT KEFLİ
KOCAALİ: AHMET ACAR
KARAPÜRÇEK: ORHAN YILDIRIM
AKYAZI: BİLAL SOYKAN
HENDEK: ALİ KEMAL SOFU

KARASU: İSHAK SARI
FERİZLİ: İSMAİL GÜNDOĞDU

SÖĞÜTLÜ: KORAY OKTAY ÖZTEN




SAPANCA: ÖZCAN ÖZEN (bÜYÜKŞEHİR MECLİS ÜYESİ)
SAPANCA: ÖZCAN ÖZEN
KARAPÜRÇEK: ORHAN YILDIRIM (MEVCUT BELEDİYE BAŞKANI)
KARAPÜRÇEK: ORHAN YILDIRIM(MEVCUT)

ADAPAZARI: MUTLU IŞIKSU (AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR SAKARYA İL MÜDÜRÜ)

ADAPAZARI: MUTLU IŞIKSU(AİLE MÜDÜRÜ)

GEYVE: MURAT KAYA (MEVCUT BELEDİYE BAŞKANI)
GEYVE: MURAT KAYA(MEVCUT)
KAYNARCA: MURAT KEFLİ (KAYNARCA ESKİ İLÇE BAŞKANI)
KAYNARCA: MURAT KEFLİ(KAYNARCA ESKİ İLÇE BAŞKANI)
SÖĞÜTLÜ: KORAY OKTAY ÖZTEN (SAKARYA MİLLİ EĞİTİM ŞUBE MÜDÜRÜ)
SÖĞÜTLÜ: KORAY OKTAY ÖZTEN (SAKARYA MİLLİ EĞİTİM ŞUBE MÜDÜRÜ)
ARİFİYE: İSMAİL KARAKKULUKÇU (MEVCUT BELEDİYE BAŞKANI)
ARİFİYE: İSMAİL KARAKKULUKÇU (MEVCUT BELEDİYE BAŞKANI)
FERİZLİ: İSMAİL GÜNDOĞDU (YÜKSEK ÇEVRE MÜHENDİSİ)
FERİZLİ: İSMAİL GÜNDOĞDU (YÜKSEK ÇEVRE MÜHENDİSİ)
KARASU: İSHAK SARI (AK PARTİ ESKİ İLÇE BAŞKANI)
KARASU: İSHAK SARI (AK PARTİ ESKİ İLÇE BAŞKANI)
TARAKLI: İBRAHİM PİLAVCI -CUMHUR İTTİFAKI ADAYI
TARAKLI: İBRAHİM PİLAVCI -CUMHUR İTTİFAKI ADAYI
ERENLER: FEVZİ KILIÇ (AK PARTİ SAKARYA ESKİ İL BAŞKANI)
ERENLER: FEVZİ KILIÇ (AK PARTİ SAKARYA ESKİ İL BAŞKANI)
PAMUKOVA: CEVAT KESER (MEVCUT BELEDİYE BAŞKANI)
PAMUKOVA: CEVAT KESER (MEVCUT BELEDİYE BAŞKANI)
AKYAZI: BİLAL SOYKAN (KUZULUK ESKİ BELEDİYE BAŞKANI)
AKYAZI: BİLAL SOYKAN (KUZULUK ESKİ BELEDİYE BAŞKANI)
HENDEK: ALİ KEMAL SOFU (AK PARTİ HENDEK ESKİ İLÇE BAŞKANI)
HENDEK: ALİ KEMAL SOFU (AK PARTİ HENDEK ESKİ İLÇE BAŞKANI)
KOCAALİ: AHMET ACAR (MEVCUT BELEDİYE BAŞKANI)
KOCAALİ: AHMET ACAR (MEVCUT BELEDİYE BAŞKANI)




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 17224 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 62552 kere okundu
YORUMLAR 266 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Sakaryali
13.01.2019 19:21
Ah benim canım Kocaalim.. Ahmet Acar'in kocaaliye gram katkısı olmamıştır. Ve kaç senedir bu adam kocaalide başkanlık yapmaktadır. Ama neden farklı bi belediye başkan adayı koysunlar. Kocaali halkı gelişmek istemiyor ki. Alan memnun satan memnun. Iyı uykular Kocaali halkı
Sakaryali
13.01.2019 19:13
Ah benim canım Kocaalim.. Ahmet Acar'in kocaaliye gram katkısı olmamıştır. Ve kaç senedir bu adam kocaalide başkanlık yapmaktadır. Ama neden farklı bi belediye başkan adayı koysunlar. Kocaali halkı gelişmek istemiyor ki. Alan memnun satan memnun. Iyı uykular Kocaali halkı
Hakan taşçı
13.01.2019 15:31
Bu listeden sonra 1 nisanda A. İhsan yavuz siyaseti bırakıp yeni bir iş aramaya başladın bence. Erdoğanı yanıltmak neymiş.
Sakarya
13.01.2019 15:22
Akyazıda Gürcü milliyetçiliği başlamıştır hayırlı olsun. Hırsız hüseyin düzcan(Recep yıldırım) a akyazıyı altın tepside hediye ettiniz Akyazı sülalerden kurtulamadı birinden alın diğerine verin
Serdivan.
13.01.2019 15:18
ALİ DÜNYA için Sakarya Büyükşehir de Başkanlık vakti. Tüm Partiler için, Sakarya için EN İYİ Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Umarım Sakarya Halkı da en azından bu seçimde patileri bir kenarı bırakıp Büyükşehir de ALİ DÜNYA ya oy verir !!!! HEP DESTEK TAM DESTEK !!!!
Karasulu
13.01.2019 15:16
Siz zannediyorsunuzki karasuda ishak sari baskan olacak benim savundugum sudur eger gercekten akp li isen bu yanlisi gor ve ishakin karsisinda kim varsa karakteri bile onemli degil cunku kimse bu sahisdan daha kotu olamaz onu destekle cunku ben bu durumdan cumhurbaskaninin haberi olduguna inanmiyorum yine birisi hz omerin adaletini degil kendine guc saglicak sistemi ortaya koymustur.halki tanimamis ve onemsememistir.ya net olan sudur dun karasu medyasindaki goruntulerde ishak sari 3 5 kisiyle oturmakta mehmet ispir oglu ise 100 den fazla kisiyle oturmakta alanin yetersiz olmasindan dolayida bu kadar oldugu soyleniyor sorarim size siz ne yapmaktasiniz ishak sariyla gideceginiz yol cikmaz sokaktir.donun bu yoldan sonunuz husran
Mustafa ilter
13.01.2019 14:59
Çok şükür söğütlü de her kesimin desteklediği koray oktay özgen gösterildi.diğer ilçeler de adaylarına sahip çıksın,allah tüm adayların yolunu açık etsin...
Sakaryalı
13.01.2019 14:58
Sayın Ali İhsan yavuz bu listeleri neye göre, kime göre , kimin tavsiyesiyle hazırladınız. Nasıl bir anket çalışmasıdır bu liste sonucu. Bu insanlar bunu haketmedi. Mahşer gününde hesap vereceksiniz. Adalet adalet yahu
Sakaryalı
13.01.2019 14:22
Sayın Ali İhsan yavuz bu listeleri neye göre, kime göre , kimin tavsiyesiyle hazırladınız. Nasıl bir anket çalışmasıdır bu liste sonucu. Bu insanlar bunu haketmedi. Mahşer gününde hesap vereceksiniz. Adalet adalet yahu
Akyazılı
13.01.2019 14:02
Akyazı da isabetli tercih Allah yar ve yardımcın olsun Bilal bey 80milyon borç devralmak kolay değil manevra kabiliyetini azaltır önemli olan bu borç sarmalından kurtulup Akyazıya hizmet etmek Büyükşehir sorumluluk konularında desteği ile umarım aşılır.Kolaylıklar diliyorum.
fesli KADİR
13.01.2019 14:00
valla sorun büyük gibi yoksa göz boyamami yapılıyor.eğer sorun büyükse MÜGE ANLI.HINCAL ULUC.KEMAL BELGIN.TANER GUVEN.ERMAN TOROĞLU .oynat bakalım devam edelim.....
Arifiyeli
13.01.2019 13:58
Arifiyede AKP bitmiştir.
Burak karalar
13.01.2019 13:44
Yıllardır Erenler?de yaşayan biri olarak hizmetin en kötüsü bu ilçeye yapıldı.ana yol yapıp hemen dibindeki sokakları çamur içinde bırakan,ne bir sosyal tesis ne bir adamakıllı park ne bir proje ne bir hizmet!!belediyecilik anlayışı sıfır bir yönetimle, dağ gibi olmuş çöp bidonları, kimsesiz kalmış bir avm, ne bir hastane, ne başka birşey. Yeni üniversite kuruldu bir tane fakülte getiremediniz. Emniyet müdürlüğü de gidiyor, sebze hali de. Patates hali 40 sene önceki haliyle aynı durumda. Ne bir hizmet geldi bu ilçeye ne başka bir şey.serdivan kadar olamadınız!!! Düzgün bir konut projesi, imar planı herşey sıfır. Hadi bakalım şimdi siz düşünün!!! Bundan sonra oy moy yok!!!!!
halilsen
13.01.2019 13:34
tek kelimeyle DIPSIYTT
Arifiyeli
13.01.2019 13:21
Arifiyede AKP bitmiştir.
AHMET YAVUZ
13.01.2019 13:17
İSMAIL BAŞKANIM SİZİ TEKRAR ARİFİYEMİZDE GÖRMEK BENİ MUTLU EDECEKTİ R. BAŞKANIM TEKRAR HOŞGELDİN BİZLERE SAFALAR VERDİN KAHVE İÇMEYE BEKLIYORUM BAŞKANIM ÇİLİNGİR AHMET
kimki
13.01.2019 12:59
yazik şuraya bak şu geyveye şu adamı kim layık gördü.hatır gönül işleri olmus belli is yapan değil de.yazıklar olsun size.ne menfatiniz vardı.ak parti kan kaybetmeye başladı bakıyorum da hiç kimse memnun değil ilçesinden sen sakarya yi kaybettin artık.yerel de alamayacağın gibi genelde de alamicaksin artık bize yapılanı asla unutmayacağız...
DELİ ORMANLI 54
13.01.2019 12:24
SAKARYA'YA AKP ROZETLİ CEKET KOY YİNE OY VERİR.
DELİ ORMANLI 54
13.01.2019 12:12
SAKARYA'DA HEP DEDİĞİM GİBİ AKP CEKETLİ ROZET KOY.YİNE SAKARYA VERİR.
Ekrem
13.01.2019 12:10
Sakarya nasıl olsa cepte değil mi?! 16 yıldır odun koysalar gittik paşa paşa oy verdik! Sadece belediye seçimlerindemi sorun? Toplam 7 tane milletvekilimiz var, şeker fabrikamız satılırken, şimdide tank palet satılıyorken nerde bu vekiller? Chp ve İyi parti vekilleri dışında bu fabrikalar için mücadele veren bir vekil gördünüz mü? Haa pardon onlar şer ittifakı dimi!!! Lafı eğip bükmeyin chp li Engin özkoç ve iyi partili Ümit dikbayırdan başka diğer vekilleri gören kaç taneniz var?! Yahu Büyük şehir belediye başkan adayımız aday adayı bile değildi! Erol alemdar ne yaptı serdivanda şimdiye kadar?! Nereye dokunsak elimizde kalıyor!! Vatan millet bekası derler yine yeriz her zamanki gibi.. Sakarya cepte cepteeeeee
Karasulu
13.01.2019 12:10
Anlasilan sudur ak partide artik karakter ve adamlik aranmamaktadir karasuda ishak sariya oy atan lar ................... arasinda bir fark yoktur bu adam fetoculerin avukatligini yapmistir ispatlidir yaziklar olsun karasuda gram sevulmez kimseye selam vermez egerki amac kurtarmaksa hayirli olsun chp adayi kerem bey hic olmassa adamdir
Karasulu
13.01.2019 11:58
Ali ihsan yavuz 1 nisan sabahi hayatinin darbesini yiyeceksin az aklin varsa hala sansin var insanlari dinle bulisteden vaz gec karasuda insanlik,vazifelerini komsuluk vazifelerini aile vazifelerini yerine getiremicek bir sahisi aday yapiyorsunuz sorunynuz su sokaga inmeyip halki dinlemeyip kendi zevklerinize gore liste belirlemissiniz bu demek oluyorki duzen ayni degisen yok ama unutma burasi karasu burda karasulu ne derse o olur yani senin dedigin olmaz karasulu karakter sorunku 8nsana oy atmaz sakaryada buyuk darbe yiyeceksniz ben oyumu hep baskana attim ailmden kimse artik size oy atmayacak Allah sizden razi olsun
Samet yilmaz
13.01.2019 11:52
Adam bugun gelecek ve ben sizden kardesiniz olarak oy istiyorum diyecek ve burada bagiran cagiran kizan eden herkes gidip tipis tipis oyunu yine onlara verecek. Memleketin en buyuk sorunu bu. Tirsiklik. Lafinin arkasinda duramama.
Ali rıza
13.01.2019 11:47
Bu liste bazılarını menmun etmiş olabilir ancak Sakaryalı seçmeni hiç mutlu etmemiştir. Üzüldük mü, fazlasıyla evet
aaa
13.01.2019 11:28
hepsine eyvallah amabir tekgeyve çok şam-nsız bir tercih ve geyveye 5 yıl daha yazık olacak çünkü hiç bir şey vermedi geyveye ayvada ayvadan başka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Adali54
13.01.2019 11:00
Medyabar muhalefet sitesi olmus.iktidar secmenini elestirmeyi birak hakaret iceren yorumlari yayinliyorlar.seciminden dolayi kimseye hakaret edemezsiniz.edebinizi bilin haddinizi bilin.yeter artik.elestirin hakkiniz var ama hakaret etmeyin.sonucta hepimiz bu topraklarin evlatlariyiz.sonra ak parti kutuplastiriyor demeyin.kendinize gelin.sol zihniyete hakarete karsiyim.ama yeter be kardesim
Serdivan
13.01.2019 10:54
Artık seçimlerde değişti sen istediğin kişiyi seçemiyorsun Ankara'da birileri çıkardı İTTİFAK'ı sen onların dediği kişiyi seçmek zorundasın bu hak mı adalet mi bu bir dayatmadır onlara göre ben kimi istersem onu ittifakta gösteririm onu seçmek zorundasın Bizler bu durumdan memnun değililiz.nerede kaldı CUMHURİYET ADALET SAYGI ??? VATANDAŞLAR UYANIN ARTIK ????
Genç demokrat
13.01.2019 10:47
Haydi ALİ DÜNYA çık aday ol koca bir şehir peşinden gelmeye hazır...
AKHİSAR
13.01.2019 10:46
ADAM GİBİ ADAM GÜVEN ÖVÜN VAZİFEDEN KAÇILMAZ
geyve
13.01.2019 10:05
Liste gerçek değil.süpriz ler var...
geyve
13.01.2019 10:05
Liste gerçek değil.süpriz ler var...
Ssssss
13.01.2019 10:00
Taraklı bile bu yancılara çok...koskoca ülkücüler olmuş yancı.
Sakaryalı
13.01.2019 09:43
Kocaali ye yazık 5 sene daha heba oldu yakında karasusunun mahallesi olur artık
Ahmet çolak54
13.01.2019 09:39
İnek obasııı hazırmı .... koyunlar siz zaten hazırsınız.....şimdiye kadar iktidara oy vermenin biri olarak. İçim rahat huzur doluyum.... tek sözüm beter olun.....
Ankara dan
13.01.2019 09:24
Geyve liler ak partili olarak bizler Oylarınızı Atilla zeytinogluna vereceğiz mahvetti niz geyveyi yazıklar olsun kim secti ye bu şahsi.
samet izibellisiz
13.01.2019 09:04
SERDİVAN İÇİN EN HAYIRLISI OLDU YUSUF ALEMDAR İLE DEVAM ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN DEVAM SERDİVAN SENİNLE GÜZEL YUSUF BAŞKANIM....
El insaf
13.01.2019 08:23
ULAN MHP NİN ELİNDE SANKİ BELEDİYE Mİ VAR ŞUAN? NİYE ZIRLIYOSUNUZ ANLAMADIK. EN AZINDAN 1 TANE BELEDİYENİZ OLACAK SAKARYADA ÇOK BİLE SİZE
sakaryalı
13.01.2019 08:05
akp kendi içindeki siyaset oyunları yüzünden adaletide kalkınmayıda hizmetide bıraktı.sırf küskünler oluşmasın görünümünde yandaşların kayrıldığı bir sisteme dönüştü.idealizm yerini güce,ranta bıraktı.partide iktidar olalım yolumuzu bulalım zihniyetinde olanların sayısı her geçen gün artıyor.ak partinin en başarılı olduğu dönem ilk geldikleri dönemdi.onun ekmeğini şu ana kadar yediler. malesef biz düzelmedikçe tayip ne yapsın.
Sapanca
13.01.2019 07:28
Sapanca'da 2014'de AKP o zaman mevcut başkanı değiştirip yeni adayla seçime girdi.Yere göğe sığdıramadıkları bulunmaz hint kumaşı diye halka seçtirdikleri başkanı beş yıl sonra değiştirip başkasını aday yaptılar.İnşallah bu sefer doğruyu bulmuşlardır.
Serdivanlı
13.01.2019 05:49
Hahahaha MHP YE EMZİK VERMİŞLER RESMEN
Geyveli Serdivanda yaşıyor.
13.01.2019 05:41
Kardeşim hiç mi anket yapmazsınız 32 yıllık geyveliyim Murat Kaya ile bir kere köye yol icin belediyeye gittim babam abim ve ben Başkan beyin söylediği ben 15 lik siyasetçiyim işimi sizden öğrenecek değilim oldu. Serdivanda oturuyorum biri bana desinki biz bunu yaptık. Hiç biriniz hiç birşey yapmadı kardeşim kestiniz ruhsatları aldınız inşaattan paraları krizde geldi gırtlakta büyüdü ac ve borçlusunuz,bizim midemiz küçük olur bi taş tarhanayla doyarız şimdi siz düşünün...
Vatandaş
13.01.2019 04:56
Mutlu ışıksu Sakarya?ya ne verdi sadece oturdu akrabalarını oraya buraya işe koydurdu ak parti seçmeni bunun farkında inşaallah yarın bu adamı başkanımız seçmez
pamukovalı
13.01.2019 04:52
Anlaşıldı,Pamukova gene aynen devam,geçmiş olsun.
send işçi
13.01.2019 04:30
bir sakarya akp gerçeği eğer liste doğruysa yine halkı yok sayan atamalarla idare edilebilecek bi sakarya istiyorlar. ittifak ayağına mhp ezilmiş. neyse %70 düşünsün. gidişata bakılırsa net 3 belediye gider. 1 nisanda iyi parti şovunu yapar. atanmışlarda bakar. saygılar.
Ekrem
13.01.2019 03:45
Sakarya nasıl olsa cepte değil mi?! 16 yıldır odun koysalar gittik paşa paşa oy verdik! Sadece belediye seçimlerindemi sorun? Toplam 7 tane milletvekilimiz var, şeker fabrikamız satılırken, şimdide tank palet satılıyorken nerde bu vekiller? Chp ve İyi parti vekilleri dışında bu fabrikalar için mücadele veren bir vekil gördünüz mü? Haa pardon onlar şer ittifakı dimi!!! Lafı eğip bükmeyin chp li Engin özkoç ve iyi partili Ümit dikbayırdan başka diğer vekilleri gören kaç taneniz var?! Yahu Büyük şehir belediye başkan adayımız aday adayı bile değildi! Erol alemdar ne yaptı serdivanda şimdiye kadar?! Nereye dokunsak elimizde kalıyor!! Vatan millet bekası derler yine yeriz her zamanki gibi.. Sakarya cepte cepteeeeee
kertenkele
13.01.2019 03:37
HASAN AKCAN'I SOFUOĞLU DA KURTARAMADI..:)
Ekrem
13.01.2019 03:30
Sakarya nasıl olsa cepte değil mi?! 16 yıldır odun koysalar gittik paşa paşa oy verdik! Sadece belediye seçimlerindemi sorun? Toplam 7 tane milletvekilimiz var, şeker fabrikamız satılırken, şimdide tank palet satılıyorken nerde bu vekiller? Chp ve İyi parti vekilleri dışında bu fabrikalar için mücadele veren bir vekil gördünüz mü? Haa pardon onlar şer ittifakı dimi!!! Lafı eğip bükmeyin chp li Engin özkoç ve iyi partili Ümit dikbayırdan başka diğer vekilleri gören kaç taneniz var?! Yahu Büyük şehir belediye başkan adayımız aday adayı bile değildi! Erol alemdar ne yaptı serdivanda şimdiye kadar?! Nereye dokunsak elimizde kalıyor!! Vatan millet bekası derler yine yeriz her zamanki gibi.. Sakarya cepte cepteeeeee
Erenler
13.01.2019 02:44
Yazıklar olsun neye göre kime göre bu seçimler ne AKP nede MHP hak etmedi Allah sonumuzu hayır eylesin
Armağan iskender
13.01.2019 02:08
Karasu belediye başkan adayını Ishak Sarı olarak açıklamak AKP ye yakışmadı.Biz bu adayı kabul etmiyoruz.Karasu da AKP kendini riske atti.İshak Sariyı kabul etmiyorum.AKP için cok çalıstım gecen secimde.Bu seçimde aday buysa çalısmıyorum ve inanın benim gibi düsunen binlerce insan var.Sevmiyoruz Ishak Sarıyı istemiyoruz.Bu ne boyle son dakka golümü.Mehmet başkani destekliyoruz.Nerden girerse girsin.Bunu bile bile aishak Sarı ne.....Icra Avukatindan Belediye baskanımı olur.Isteemiyoruz bu adami....AKP GENEL MERKEZİNEEEEEE..Cimerede yazacam.Heryere yazıyorum.Kabul değillll
mertt
13.01.2019 02:04
Taraklıyı değil biraz ilerde göynük var orayı verseydiniz bari.. Yiyin efendiler yiyin.. Tek istediğim Ankara ve İstanbulu kaybetmeniz, O zaman hanedan içinde taht kavgaları başlar bu halkta sizden kurtulur.. inadına gidip iyi partiye vereceğim oyumu..
Tekçi Şaban
13.01.2019 01:58
Mutlu Işıksu Adapazarı icin doğru bir tercih idi. Fevzi Kılıç ile Adapazari çok geriye giderdi. Bu saatten sonra köşe Sadettin bile ortalarda gözükürmü gözukmezmi belli değil.
Orhan5454
13.01.2019 01:54
Fevzi kılıçtan değil belediye başkanı 23 Nisan başkanı bile olmaz
Tekçi Şaban
13.01.2019 01:54
Fevzi Kılıç in yerinde olsam kendimi iple asardim.Çok havalanmisti İlla Adapazari Adapazari. Ama olmadı. Yallah şuuuut Erenlere. Orada da 25 tane madik yemiş aslan var.O aslanlar da burnundan soluyorlar.Orda koltukta oturması çok kolay olmayacak. Mutlu Işıksu Adapazarı icin doğru bir tercih. Ekremin bundan sonraki en büyük rakibidir. Ekrem Yüce yine orman Parklarda kayinco su ile Zekinin adamları ile toplantı yapmaya devam etsin.
geyve
13.01.2019 01:52
yazik ak parti kendini bu kadar Dibe sokabilir.yıllardır bir ak partili biri olarak bu tablodan utanç duyyorum.neden hala böyle insanları bünyesinde barındırma ihtiyacı duyabilir.yazik oldu geyve ye hemde çok yazık oldu.yıllardır yerinde sayan geyve yine mahkum ettiniz BJ insana.biraz daha.mı geri gotursun yorumlardan okuyorum ki bir çok ilçe memnun değil adayından siz neye göre bir değerlendirme yaptınız acaba kim belirlendi veya kim bu kadar murat diye diretti.helal olmasın size hakkımız.bir tarihe eserimize sahip çıkamayan sular altında kalan eski kütüphane mize geyveye nasıl baktığı ortada.parka koca bina diken yeşillik yapacağı yerde ya saymakla bitmez bunlar..yazik ettiniz artık ne yerel ne genel ak parti bitti...
hakkını helal et
13.01.2019 01:52
hakkını helal et irfan püsküllü hendekte gönül belediyecilğinin en güzel örneğini verdin bakalım ali kemal sofuoğlu nasıl belediyecilik yapacak tabi sandığa gömülmezse
Sakaryalı
13.01.2019 01:46
Kocaali ye yazık 5 sene daha heba oldu yakında karasusunun mahallesi olur artık
Serdivanlı
13.01.2019 01:26
Kafasında serdivanı bitiren bir belediye başkanı neden tekrar aday yapılır.adam açık açık beyan etmiş benim serdivan için miyadım doldu diye.kaybetmek için mi çalışıyor bu il yönetimi.iyi parti sağlam bir aday çıkartırsa serdivanda zor geçer seçim.memleket için hayırlısı olsun
Ülkücü
13.01.2019 00:56
İBRAHİM PİLAVCI Yarın aday tanıtımında. BOZKURT İşaretini Yapmanızı bekliyoruz.
Mete
13.01.2019 00:41
Boşuna nefesinizi tüketmeyin canları ne isterse yaparlar devlette onlar, partide onlar, hukukta onlar, ekonomide onlar, iktidarda onlar, muhalefette onlar, onlar ne derse o olur onlar istemezse o olmaz. Gidip tıpış tıpış oyunuzu verin boşuna yorulmayın burada.
Mehmetftih
13.01.2019 00:35
Mhp ye bir yer vermisler onuda kazanamaz diye vermisler bir parti bukadar kucuk dusunurlmez mevcut baskan tacettin ozkaraman bagimsiz aday olsun secimi alir :)
Erenler’ halkı
13.01.2019 00:31
Feyzi kılıç acaba Erenler?de kaç mahalle var hangı mahallerden sıkıntı var Erenler?in herhangıbır mahallesıne götür desek bulabılırmı haksızlık arkadaş bu haksızlıl Adapazarlına aday adayı başvurusu yapan biri Erenler?e veriliyor hak diye birsey var sayın Feyzı başkan siz 23 tane Erenler?e aday adayı basvuru yapan beledıye Başkanların hakkına girdiniz siz bu görevi kabul bile etmemeniz gerekir demeliydini ben 23 adayın hakkına kul hakkına giremem yastığa basınızı rahat koyabılecekmısınız acaba
selda
13.01.2019 00:29
Liste gercekmi biri yazsın.
salih özen
13.01.2019 00:20
taraklı ilimizin en şirin ve en güzel ilçesidir.küçümsenmesini de anlamıyorum.orada yaşayanlara saygısızlık.
Gercek
13.01.2019 00:19
Fevzi kılıç ne alaka erenleri bilmeyen biri benim bu sefer tercihim akp değil
Bakı’yorum’
13.01.2019 00:12
Bakıyorum da hep akp karşıtı yorumlar beğenilip diğerleri köstekleniyor. Hatırlıyorum bir yorumu 500 küsür kişi beğenmişti 10 dakikada. Hmmm. Medyabar. Beni şüphelendiriyorsun...
Bakı’yorum’
13.01.2019 00:12
Bakıyorum da hep akp karşıtı yorumlar beğenilip diğerleri köstekleniyor. Hatırlıyorum bir yorumu 500 küsür kişi beğenmişti 10 dakikada. Hmmm. Medyabar. Beni şüphelendiriyorsun...
Sakarya54
13.01.2019 00:04
Bu liste gerçek olamaz. Karapürçekte bilgi kültürlü yıllardır idarecilik yapmış değerli hocamız ismail doğramacı dururken vasıfsız, geçen dönem hiç bir işe yaramayan orhan yıldırımı mı aday yapacak reis:)
Sakaryalı
12.01.2019 23:57
Bu liste resmen İyi parti ye alın bu seçim sizin olsun der gibi hele bir de Ali Dünya aday olursa o zaman Ali İhsan bey reise hesabı nasıl verecek bakalım?
Serdivanlı
12.01.2019 23:56
YUSUF ALEMDAR BASKANIM HAYIRLI OLSUN HEP DESTEK TAM DESTEK BASKANIM SERDIVAN DA BES YIL DAHA HIZMETE DEVAM
Serdivandan
12.01.2019 23:56
bu durumda ne olur akparti yine birinci cıkar oy oranı düser ikinci chp ve iyi olur bu durumda saadet dördüncü olur mhp mi yüzde 0.8 oy oranını bulur hayırlısı olsun
Asiye
12.01.2019 23:55
İrfan başkanım adam gibi adam hendek cok büyük kaybı oldu allah nasip etmesin ...kemal sofuya
Naci ercan
12.01.2019 23:53
Yarın Reise söyleyin MHP?ye birkaç büyük mahallenin muhtarlıklarını versin.Ağlayıp durmasınlar.
Naci ercan
12.01.2019 23:52
Yarın Reise söyleyin MHP?ye birkaç büyük mahallenin muhtarlıklarını versin.Ağlayıp durmasınlar.
Serdivan.
12.01.2019 23:52
ALİ DÜNYA için hep destek tam destek, Ak Parti iyi bir cevabı haketti
ankara
12.01.2019 23:50
yazik şu listeye..fetocu denilen başkanlar hala başkan adayi olarak gösterilmekte..ne anliyalim ozaman bu isten...
Sakaryalı
12.01.2019 23:50
Bu liste resmen İyi parti ye alın bu seçim sizin olsun der gibi hele bir de Ali Dünya aday olursa o zaman Ali İhsan bey reise hesabı nasıl verecek bakalım?
Çaykışla lı
12.01.2019 23:47
Yazıklar olsun size aday adayı olmayan bir insanı koyuyorsunuz 25 aday adayı akp 1 aday adayı MHP ama atama yapılıyorsa yazık Şenol dinç çık bağımsız olarak arkandayız çaykışla mah olarak
Akpartiliydi
12.01.2019 23:43
Akparti erenlerde ve buyuksehirde oy yok.atamayla aday olmayacagini herkes gorecek..
Ak partiliydi
12.01.2019 23:43
keşke serdivan a sevdalı ve aşkla çalışacak bi aday gelseydi.. ya da söylenen sözler ve atılan adımlar geri alınmasaydı.. halktan nasıl oy isteyeceksiniz merak ediyorum ¿ ben istemedim ama zorla mı yaptılar diyeceksiniz. Makamlar , mevkiler geçicidir.. ama itibar kalıcı ..!
grandbazaar
12.01.2019 23:39
yılların mhp sinin düşmüş olduğu duruma bak.. Seçme yasım geldiğinden beri mhp ye oy verirdim cok sukur son seçimden sonra gözlerim açıldı. Kimseye oy yok, hepsi birbirinin arka bahçesi. ama bu tür hareketler koca çınar mhp ye yakısmıyor, kendi adıma utanıyorum.
Abdi
12.01.2019 23:29
Taraklı başganım Erdal. Dün akşam sizi ne diyerek Sakarya?dan Taraklıya göndermişlerdi. Tam anlayamadıkta ondan soruyoruz kusura bakma :)))))
Nadirbaki
12.01.2019 23:24
Yani diyorsun ki o aday adaylarını bile ben kimi dersem o olacak böyle mi fevzi kılıç kimdir ya kazanamayacaksınız inşallah adapazarının yönetenler devlet yönetenler bir pazara gidip alışveriş yapıyorlar mı ve bu millet kalkmış halen daha Ak partiye oy vermeye çalışıyorlar ak parti için çalışıyorlar milletin hali ne durumda ama halen daha ak parti bumudur ekrem yüce kimdir nerden geldi abicim bu adam ben bu adamı Adapazarında tanımıyorum tutmuşsunuz MHP?ye sadece Taraklıyı veriyorsunuz yani diyorsunuz ki MHP?de bizim çocuğumuz oldu Koskocaman apartmanda bir kardeşe bir oda kazanamayacaksınız inşallah yeter yediğiniz yeter
Nadirbaki
12.01.2019 23:24
Yani diyorsun ki o aday adaylarını bile ben kimi dersem o olacak böyle mi fevzi kılıç kimdir ya kazanamayacaksınız inşallah adapazarının yönetenler devlet yönetenler bir pazara gidip alışveriş yapıyorlar mı ve bu millet kalkmış halen daha Ak partiye oy vermeye çalışıyorlar ak parti için çalışıyorlar milletin hali ne durumda ama halen daha ak parti bumudur ekrem yüce kimdir nerden geldi abicim bu adam ben bu adamı Adapazarında tanımıyorum tutmuşsunuz MHP?ye sadece Taraklıyı veriyorsunuz yani diyorsunuz ki MHP?de bizim çocuğumuz oldu Koskocaman apartmanda bir kardeşe bir oda kazanamayacaksınız inşallah yeter yediğiniz yeter
salih özen
12.01.2019 23:16
mhpli arkadaşlarım neden bu kadar tepki veriyor anlamış değilim.sayemizde 1 ilçe olsa da alıyorsunuz.sizin desteğiniz olmasada bütün ilçeleri alıyoruz.
Sefer
12.01.2019 23:16
Bu listeden anladığım şu ki, akparti ancak bu şekilde Yok edilebilir. Sinsice ve içten... keşke Cumhur başkanımız bunları görebilse.! Hani rüyada bağırırsın da kimseye sesini duyuramazsın. . Artık ak partili değilim ve kukla adayların hiçbirine oy vermeyeceğim. Nerde liyakat, nerede dürüstlük , nerede adalet ..¿¿¿
Kepçe54
12.01.2019 23:14
Vay vay vay Fevzi Kılıç Erenler? tabi ortaklığını yaptığı üst geçidi tamamlar sanırım
cesim çeçen
12.01.2019 23:06
ne guzel işte ne guzelllll inşşat sektörü durmuş fazilerden zamlardan..... alkışşşşşşşşşşşşşşşşşşşş adaylarmız belli oldu.... 70 tl yevmiyeye çalışıyorduk oda kalmadı...yine alkışşş elde yok avuçda yok hadi alkış.......
vatansever
12.01.2019 23:04
Ak Parti altın tepsi ile birlikte Karasuyu İYİ Partiye vermiştir. Muhtar olamayacak kişi belediye başkan adayı oldu. Geçmiş olsun Ak Parti. İkinci Ahmet Genç vakası yükleniyor... İspiroğlu yine kazanacak.
Sakaryalı
12.01.2019 23:04
En cok sögütluye sevindim hakedilmeyen bi mevkiydi ztn sögütlünün hali harap
vatansever
12.01.2019 22:59
Ak Parti altın tepsi ile birlikte Karasuyu İYİ Partiye vermiştir. Muhtar olamayacak kişi belediye başkan adayı oldu. Geçmiş olsun Ak Parti. İkinci Ahmet Genç vakası yükleniyor... İspiroğlu yine kazanacak.
Ali rıza
12.01.2019 22:52
Bu liste bazılarını menmun etmiş olabilir ancak Sakaryalı seçmeni hiç mutlu etmemiştir. Üzüldük mü, fazlasıyla evet
Yıldıray
12.01.2019 22:50
Milliyetciyim sakaryaliyim diyen azda olsa sakarya suyundan içen mhp yonetimini istafaya davet etmeden istifa ederler diye bekliyoruz
ÇERKEZ BEYİ
12.01.2019 22:39
1 NİSAN SABAHI GERÇEKLE YÜZLEŞECEKLER FAKAT GERÇEK NEYAZIKKİ BİR NİSAN ŞAKASI OLAMIYACAK YAZIK BİRİLERİNİN SÖZÜ HALKIN SÖZÜNDEN DÜŞÜNCESİNDEN ÖNDE GELİYOR DEMEKKİ YA BİZİM GÖZLERİMİZ YANLIŞ GÖRÜYOR YADA BİRİLERİNİN KULAKLARI EKSİK DUYUYOR YADA BİRİLERİ EKSİK İŞİNE GELDİĞİ GİBİ BİLGİ VERİYOR YUKARIYA ANLIYAN ANLADI
Hakan taşçı
12.01.2019 22:35
Geyve de ak parti kendi ayağına sıktı. Bu zamana kadar ak partiye vermiş biri olarak bu sefer havanızı alacaksınız. Geyve ye insanların yürümesi için bir kaldırım yapın da saygınız olsun
Ercan Bakır
12.01.2019 22:27
Ali Dünya aday olursa oyumuz hazır , bekliyoruz
vatansever
12.01.2019 22:25
Ak Parti altın tepsi ile birlikte Karasuyu İYİ Partiye vermiştir. Muhtar olamayacak kişi belediye başkan adayı oldu. Geçmiş olsun Ak Parti. İkinci Ahmet Genç vakası yükleniyor... İspiroğlu yine kazanacak.
yanci
12.01.2019 22:21
Oy vermenize gerek yok. zaten sonuclar belli. hepsi kazanacak. artik kimsenin sizin oyunuza ihtiyaci yok.
Bir bilen
12.01.2019 22:20
Büyükşehir ali dünya Adapazarı Hamdi Kılıçaslan Akyazı bayraktar Hendek Babaoğlu Geyve Zeytinoğlu Erenler Yakup alaylı Taraklı fahri kolsuz Kaynarca Sedat Özbay Serdivan Enver Toçoğlu Sapanca Salih kılıç Karasu ispiroğlu Bu liste bu isimler kardeşim kör müsünüz ey iyi parti ey CHP ey saadet ey demokrat
Bakı’yorum’
12.01.2019 22:07
Bakıyorum da hep akp karşıtı yorumlar beğenilip diğerleri köstekleniyor. Hatırlıyorum bir yorumu 500 küsür kişi beğenmişti 10 dakikada. Hmmm. Medyabar. Beni şüphelendiriyorsun...
Siyasetci
12.01.2019 22:00
Simdi Arifiye geyve hendek de bagimsiz cikacak her aday secimi alir.mhp susturdular..mhp li adaylar bagimsiz girsin seçimi alirlar.millet cok tepkili ak partiye.yani belediye baskanlarina
Geyveli
12.01.2019 21:59
Geyve 5 sene daha yerinde saymaya devam edecek desenize, yandaşları müteahhtlige devam. Ama inşaat işleri de durdu. Belki koylerin elinden alınan meralarini satın alarak bu dünya da kazandıklarini zannederler,,
Apsuva Hendek
12.01.2019 21:56
Erenler , Serdivan , Pamukova , Hendek ve Karasu da AKP KAYBEDECEKTİR...Çok sayıda AKP aday adayı mevcuttu.Bu adayların büyük kısmı muhalif partileri el altından destekleyecekler...Fakat basın karşısında önemli olan vatan memleket, hepimiz Akp nin neferiyiz vs ... diyecekler...
hendek
12.01.2019 21:54
Turgut BABAOĞLU bağımsız adaydır bütün hendeğe hayırlı uğurlu olsun varımızla yoğumuzla yanındayız BAŞKAN?ım
Sabreden
12.01.2019 21:53
MURAT KAYA SEVINENLER DISARIDAN ATANAN ZABITA MUDURU VELEDIYEYI MECLIS UYESINDEN FAZLA YONETEN YARDIMCILARI NIYE CUNKU HALA IPLER ONLARIN ELINDE OLACAK ONLQR YONETECEK BELEDIYEYI ZANNETMESINLER 1 NISANDA BITECEK BU DUZEN AZ KALDI
Misafir
12.01.2019 21:45
Kuzuluğa ne yapmışta akyazıya ne yapacak anca zabıta tokatlar
Vatandaş
12.01.2019 21:44
Akyazıya mehmet onat yakışırdı Yazık
Akyazılı
12.01.2019 21:43
Akyazıya fetöcü Başkan adayı kardeşi fetöden görevden alındı helal olsun bravo
Köylü pardon mahalleli
12.01.2019 21:16
Güzel köyüm Kocaali geriye haydi daha geriye yazıklar olsun
Serkan
12.01.2019 21:15
Adapazarı ilçe başkan adayı Mutlu Işıksu şahsen tanıdığım kadarıyla ve son görevindeki başarısıyla adaylığı bence haketmiştir ve hakkıdır, Allah hakkında hayırlısını versin.. Hendek ilçesinde gümbür gümbür gelen Turgut Babaoğlu rüzgarı sizleri kökünden söküp atacak bunuda bir kenara yazın... ? inşallah bağımsız aday olur ve hak ettiği koltuğu alır?
Geyvelim
12.01.2019 21:15
10 yıl önce Geyve?de kayaya çarpanlar hala kendine gelemedi. Kaya sapasağlam yerinde duruyor. Kaya silme götürür. Size Muhtarlık hayırlı olsun.
Yılmaz arslan
12.01.2019 21:11
Bu listede akp heralde sımarıklık yaptı ceket koysam kazanırım dıyen akplılıler sımdı kazansınşar bakalım artık degişim zamanı geldı sakarya en sorunlu en sıkıntılı bir dönemi kapatma zamanı geldı akp sandıga gömülmeli artık
Mustafa
12.01.2019 21:09
Bu erenlerde yapılanlar ortada yazıklar olsun bu yetmiyormuş gibi MHP de bunların peşinden gidiyor.belediye gönül işi Şenol dinç tam adamı gerisi yalan .
Serkan
12.01.2019 21:08
Ak partili kardeşlerim bundan önceki seçimlerde ne oldu ki bundan sonrakinde değişme olsun mantığındaki fanatik kardeşlerim, evet son genel seçimde vekil sayısı 4 e düştü sen bu gerçeğin farkındamısın...? MHP?nin olmadığı bir pozisyonda şer ittifaklarının birleştiği zamanda kötü sonuç alınacağının bilincindemisin..? MHP?yi bu kadar görmezden gelmek nasıl bir aymazlıktır, ?? hemen zaten bütün ilçeler bizim elimizde neden verelim ki edebiyatı yapmayın, komik oluyor?? Listelerin tek Sorumlusu vardır oda Ali ihsan yavuz?dur. Seçimden sonra çıkan sonuçların tek sorumlusuna bence o olacaktır.. inşallah reiste bunun hesabını ona sorar.. Yirmi küsür aday adayının olduğu bir ilçede hepsinin üstünü çizip başkasını yazmak nasıl açıklanır...?
Hasan dayı
12.01.2019 21:01
İyi parti adayları bekleniyor ve iyi strateji yaparlarsa iyi adaylar çıkarırlarsa 3-5 ilçe alırlar...
Mahmut Ş.
12.01.2019 20:59
Tercih doğru.ÇARE KORAY OKTAY ÖZTENNN .
Geyveli
12.01.2019 20:53
Demedi demeyin. GEYVE 'kaya'ya çarpacak, ATILLA ZEYTİNOĞLUNA şimdiden hayırlı olsun baskanlık.
dnf
12.01.2019 20:51
25 mayıs 2013 Mehmet ispiroğlu bu tarihi hatırladın mı MHP den ak partiye geçmiştin bu gün en mutlu günü sana oy veren gerçek ülkücülerin bye bye ispiroğlu adelet ne güzel bir şeymiş be arkadaş
Geyveli
12.01.2019 20:50
Demedi demeyin. GEYVE 'kaya'ya çarpacak, ATILLA ZEYTİNOĞLUNA şimdiden hayırlı olsun baskanlık.
Isimsiz
12.01.2019 20:49
Arifiye hangi akla hizmet verilir ismail karakullukcuya bu adama benim hanemden oy çıkmaz bu biline 32 oy kaybetmiştir HEEE bu arada akpartiliyim ama bunu hazmedemem kusura bakmasın mutlu isiksu eyvallah doğru tercih genç dinamik bir kişiliğe sahip ama arifiye bitmiştir benim için bu adamın ismini duydukça sinirim zıplıyor sadece ramazan bayramı ve kurban bayramında artık kendi afişlerini aşar bayramı kutlar yaptığı tek icraat buuu
Yasin Gülhan
12.01.2019 20:37
Yapılan yorumlara bakarsak ak parti Sakarya'da bir tane belediye alamaz bu kadar kızdıracak bu milleti bu seçim çok güzel olucak kuklaların seçimi herkes gönlündeki başkanı seçsin bu Sakarya için daha hayırlıdır a parti b parti farketmez önemli olan Sakarya beraber yaşıyoruz
Karasulu
12.01.2019 20:36
Anlasilan sudur ak partide artik karakter ve adamlik aranmamaktadir karasuda ishak sariya oy atan lar la vatani satanlar arasinda bir fark yoktur bu adam fetoculerin avukatligini yapmistir ispatlidir yaziklar olsun karasuda gram sevulmez kimseye selam vermez egerki amac kurtarmaksa hayirli olsun chp adayi kerem bey hic olmassa adamdir
geyvee
12.01.2019 20:34
ak parti geyvede bittigi an...ya nasıl seçilir murat ya kör mu bunu seçen görmüyor mu bu kadarinada artik söylenecek söz bulamıyorum.peki bu liste gercekmi sizce. biri yalan desin.yoksa ak parti geyvede alamaz Atilla zeytin oğluna oylar...elleriyle oy dağıtmak budur işte böyle giderse ak parti daha çok kaybedecek bunlar başlangıç..
Fatih
12.01.2019 20:34
Birde şöyle düşünün. Son seçimde %60 oy ve 16 belediyenin tümünü alan Akp neden işçeleri mhp ye versin. Taraklı yeter bence
Zkurt
12.01.2019 20:32
MHP teşkilatına bakarmısınız Turgut Babaoğlu nu harcadılar iyi parti ne yapıp edip Turgut reisi ikna etmeli
sapancadan
12.01.2019 20:29
Hani Ak Parti yerel yönetimlerde kadın başkanları görmek istiyordu? Sakarya'nın hiçbir ilçesinden kadın aday ismini göremedik. Sapanca'ya çoookkk yazık oldu. Halkın istek ve beklentisini dikkate almadan yapılan tercihlerin hayırlı olacağına asla inanmıyorum. Çok farklı bir görüşe sahip olmamıza rağmen Sapanca'da belediye başkan adayı olarak SEMİHA KILIÇ ismini duymayı çok istemiştik. Sapanca çok şey kaybetti. Yine de Ak Parti teşkilatına teşekkür etmek istiyorum. Ailecek bizi Ak Partiye oy verme yükümlülüğünden kurtardı!
HENDEKLİ
12.01.2019 20:28
TURGUT BABAOĞLU DEMOKRAT PARTİ ADAYI YAZIN KENARA SINAVDA CIKACAK
Hacı murat
12.01.2019 20:28
Karapürçek de inşaat teknikeri tek maaşlı fen memuru ile serdivanda lüks bina alan sayın başkan yine aday oldun hemi. tarla yolları köstebek yuvası gibi hem de 7-8 aydır.yazın altyapı çalışmalarında millet arabalarının ön takımını yeniledi karteli deldi yanıbaşımızdaki küçücek aynı durumları neden yaşamadı. sahiplenildiğinden. neyse serdivandan birer dubleks daha alırsınız fen memurunuzla pardon başkan yardımcınızla
Cihangir
12.01.2019 20:23
Yusuf alemdar ne verecek serdivana
Turkan
12.01.2019 20:23
Bu şunu gösteriyor mhp nice sayılmış. Ve ak parti belediyeleri kaybetmek için herseyi yapmış. Hayırlı olsun. Serdivan chp, ve diğer tüm ilçelerde iyi parti başkanlığı alacak gözüküyor. Büyükşehir de de iyi parti kazanacak. Hayırlı olsun.
Ferizlili
12.01.2019 20:20
Ferizli sonunda layık olan başkana kavuştu. Sonunda soğuk rüzgarlar bitti.Ferizlide esaret bitti. Gun birlik olma günü.
Can can
12.01.2019 20:19
Benim asıl merak ettiğim yusuf alemdar ne hakla çıkıp oy isteyecek ben sizi silip gözümü büyükşehire dikmiştim ama olmadı gene size mi kaldım diyecek. Ak parti işini gittikçe zorlaştırıyor halkın istediği adayları değil rahat yönetebileceği adayları koyuyor o zaman siz koyduğunuz adayları yönete durun halkda kararını verecek inşallah bir ak partili olarak millet vekili seçimlerinde zaten soğuttunuz milleti küstürdünüz bu seçimlerde de kompile kopartırsınız bağları Sayın cumhurbaşkanım keşke sizde listeye vakıf olsaydınız bunu bari birilerinin hazırlamasına bırakmasaydınız... YAZIKKK....
Serdivanlıı
12.01.2019 20:17
MHP bu seçimde patlama yapacaktı ama bombayı elinde patlattı. Sadece taraklı nedir yaw. Aday çıkarsa en az beş ilçe alacaktı bu seçimde.
Cadde 54
12.01.2019 20:15
Hanı listede belediyeden anlayan hangısı 16 isimden 11 karadenizli yahu günahh 31 mart sabırla beklıyorum adalet derken liyakat derken hangisi oy felan beklemeyın
ŞEF
12.01.2019 20:14
Her aday açıklama zamanı ne kadar kalemşör(silahşör) varsa ateş eder, akıllarınca akıl çelecekler, önceki seçimlerde de aynı oyunu oynayan zevat bu sefer gene sahnede....
Sorumlu
12.01.2019 20:11
Ak Partinin adaylar konusunda imzası olan kişinin Ali İhsan Yavuz olduğunu söylüyor herkes fakat pardon da Ak Partinin karar mekanizması sadece Ali İhsan Yavuz mu sadece o ne derse o mu oluyor? O zaman reisten sonra genel başkan o olacak desenize. Sakarya?da borusu ötüyor mu adamın dediğini yapıyor mu yapıyor istediği Adayları getirtti mi getirtti adam gemisini yürütüyor peki ona kim verdi bu gücü biz yani sorumlu biziz amaaa verdiğimiz gücü geri almasını da biliriz sadece isteğim şu reis artık fetöcüleri temizlesin yoksa ortada parti de kalmayacak anaptan beter olacak ak parti
Ahmet
12.01.2019 20:10
Ali inci nerde.
Abhaz
12.01.2019 20:09
Okey masasında yancı olursan anca bi bardak çay içersin :)) Mhp buna da şükret.
gerçekçi
12.01.2019 20:07
efendileriniz size bunları seçmenizi emrediyor....hadi bakalım burda atıp tutun sonra gidin emri yerine getirin....aman ha sakın biraz bu halimiz nedir diye düşünmeyin.....herkez kendini pir siyasi partinin peşine takmış kutuplaşmış ötekileştirilmiş.....hepimiz kardeşiz ve bu insanları bizi daha güzel bir şehirde yaşamak için görevlendiriyor olmamız gerekirken içinde bulunduğumuz durum artık aşikar...
HARBİ AKPARTİLİLER
12.01.2019 20:02
ERDOĞAN ISIR. BEY PAMUKOVADA GÜVEN ÖVÜNÜ İKNA ET MİLLET İTTİFAKI YÜRÜSÜN MARKETÇİ AVUCUNU YALASIN?
Hendekli Tatanga
12.01.2019 20:01
Hendek irfan başkanı çok arar yazıklar olsun bende ak parti üyesiyim ama ak partiye oy yok
Yusuf İlker şahin
12.01.2019 20:01
Sapanca adayı Özcan Özen doğru bir tespit tanımayanlar için adam gibi adamdır
DEMOKRAT
12.01.2019 19:57
OYLAR DEMOKRAT PARTİYE
Ustasıyız dedeeee ...
12.01.2019 19:56
Arifiye ve merkez belediye için Ak Partinin şaha kalkışı olacaktır ,,, İsmail başkan ustalık dönemin de 5 yıl daha var , merkez de mutlu 5 yıl iyi görev yaparsa ilerisi olan bir aday ,,, geyve , murat başkan ile 5 yıl daha devam ,,, REİS , ali ihsan vekil ile sakarya şehrine sahip çıkmıştır ,,, mhp veya ak parti meclis ittifakı her belediye de devam edecektir ...
544134
12.01.2019 19:52
MEHAPE AK PARTİ SAYESİNDE BİR BELEDİYE ALIYOR. TEŞEKKÜR ETMELİ.
Kadıköy gençlik
12.01.2019 19:51
Erenler horozlar kadıköy gençlik olarak. Biz erenlerde hala Şenol Dinç hocamızın aday gösterilmesi istiyoruz .. yoksa oylar üç hilal olarak sandıkta çıkar
erenler
12.01.2019 19:50
erenlerin adayını neden kaldırdınız
FERİZLİLİ
12.01.2019 19:45
Ferizlide SOĞUK tan kuruldu ama Doluya yakalanmasın??? Yapacak birşey yok halk madur karardan Sakarya memnun değil AKP bilmiyorum bu seçimde çok zor görünüyor MHP ise bundan faydalanacagına kendi ipini kendi çekti oylar İYİ PARTİYE
Tepkili
12.01.2019 19:45
Ak Partinin hendek adayı tam bir facia. sabah aday irfan püsküllü görünüyor sonra bir haber geliyor aday ali kemal sofu bu nasıl iş yahu teşkilata sorsalar desek zaten teşkilat sofunun ama sonuçlar bakalım o çok bilenler gibi olacak mı? Hendek alilerden çok çekti yine bir ali aday allah yardımcımız olsun
Yaren
12.01.2019 19:45
Erenler? Fevzi çakmak öylemi. Ee biz Şenol dinç dedik halk olarak erenler halkı olarak Şenol Dinçi istedik. Halkın isteği nerde? Ben ailem çevremdeki herkes erenlerde şenol dinç istiyor nasıl olucak şimdi? Halkın isteği nerede neye göre seçiyorsunuz ? Süpriz yumurta işi bu. O zaman size de oy yok . Allah ıslah etsin
Yaren
12.01.2019 19:44
Erenler? Fevzi çakmak öylemi. Ee biz Şenol dinç dedik halk olarak erenler halkı olarak Şenol Dinçi istedik. Halkın isteği nerde? Ben ailem çevremdeki herkes erenlerde şenol dinç istiyor nasıl olucak şimdi? Halkın isteği nerede neye göre seçiyorsunuz ? Süpriz yumurta işi bu. O zaman size de oy yok . Allah ıslah etsin
Akcapakca
12.01.2019 19:43
Yüzde 70 oy aldığın Sakarya?ya ancak böyle saygısızlık yapılabilirdi hizmet getireceği şüpheli ne kadar aday varsa hepsini maşallah açıklamışsınız yazık yazık Sakaryalı gözünü aç artık....
Reis
12.01.2019 19:42
Hendekte babaoğlu fırtınası esecek gümbür gümbür geliyor....demokrat parti adayı sayın turgut babaoğlu...sasirdiniz mi sasirmayin sasirmayin yakinda duyarsiniz...
Nuray
12.01.2019 19:41
Size yazıklar olsun!! Şenol Dinç,Turgut babaoglu gibi adaylar varken listeye bakın,fıkra gibi espiri gibi birsey bu! Adamlar kaç aydır çaba sarf etti kendi elleriyle ayaklarıyla kazıdılar sonra biri gelip aday bunlar , ittifak diyecek öyle mi!!!??? İttifak hak yemekten başka bir sey değilmiş bunu görmüş olduk. Bunu asla affetmeyeceğiz.
susuzluk 1
12.01.2019 19:35
yazıklar olsun mhp ye
arif özdemir
12.01.2019 19:31
beş yıldız onnumero..alternatif mı var şakşuka master chefler...:)
Mahmut
12.01.2019 19:28
ÇARE KORAY OKTAY ÖZTEN .HAYIRLI OLSUN BAŞKANIM
Artik mhp li
12.01.2019 19:23
Delegelerini kendi adamlarindan yazdir.arifiyedeki 3-4sulalenin kundaktaki bebesine kadar...temayulde kendini sectir...reis te baksin hee bu adam iyi oylemi ...yazik vallahi..evet kimden bahsediyom arifiye belediye baskanindan...sana oy atarsam butun arifiye ustumden gecsin.bende ak uyesiyim bu arada
Cafercan
12.01.2019 19:21
Serdivana yazık oldu çok üzgünüz mahalle olarak.
Sefer seçer
12.01.2019 19:21
HENDEK ve ERENLER MHP'nin kesinlikle kazanacağı ilçelerdi.AKPARTİyi tebrik ederiz zahmetsiz bir seçim olacak Bahçeli sayesinde...Yazık
Ahmet
12.01.2019 19:21
Ali inci nerde.
SERDİVANLI
12.01.2019 19:20
ALİ İHSAN İmzası aşikar,Erenler 23 aday vardı. aday olmayan biri aday gösterildi.Fevzi Kılıç Adapazırından gösterilecekti,Yavuz, Işıksu için Fevzi Kılıçı Erenlere verdi böylelikle 23 aday boşuna aday olmuş oldu.Ak Parti özellikle son üç yıldır ekonominin sonuçlarını bu seçimde görecek ve o oyu alacak adaylar değil.. Şeker Fabrikaları özelleşti ve insanlar işinden oldu,Sakaryanın şeker pancarın alınmıyor dışarıdan ithal ediyorlar .hani daha iyi olacaktı,şimdide Tank palet özelleşecek orada çalışanlarıda aynı sonuç bekliyor ..herkes ekmeğinin peşinde hiç biride umurumda değil, Vatandaşlarımız halk işinden gücünden olmasın,Devlet hükümet bir fabrika açmıyor sadece özelleştirip satıyorlar ve sonrada kapanıyor..Her şeyi dışarıdan alan AK PARTİ
DELİ MURTAZA :)
12.01.2019 19:18
HİİİÇ YIRTMAYIN KENDİNİZİ :) NEYİ HAKETTİYSENİZ ONU BULDUNUZ :) GEÇMİŞ OLSUN SAKARYA...
Mahmut
12.01.2019 19:17
ÇARE KORAY OKTAY ÖZTEN .HAYIRLI OLSUN BAŞKANIM
Erdem
12.01.2019 19:14
Yorumları okuyorum hem MHP'li hem AKP'li kardeşler söyleniyor. Soyleniyorsunuzda sonunda gidip hepiniz oyunuzu yine bunlara vereceksiniz.onlarda hiçbir zaman hata yaptıklarını yanlış yaptıklarını anlamayacaklar yada biz ne yaparsak yapalım bu halk bizi takdir ediyor diyecekler.o yüzden boş yapmayın gidin verin oylarinizi yeniden.ruh halinizi merakta ediyorum aslında.bugune kadarki tavriniz bugünü getirdi.mubarek olsun hadi yine gidin oy verin oyleya lider ne karar verdiyse itaat etmeniz gerek soylenmeyin düşünmeyin sorgulamayin siz onlardan iyimi biliyorsunuz sadece gidin verin oylarinizi size bu yakışır..
Sapancalı
12.01.2019 19:13
Adaylar arasında bir tek adam görüyorum. Arifiye?ismail karakullukçu. Gerisi boş
ahmet nuri ekşi
12.01.2019 19:13
16 yıldır ailecek ak partiye oy atıyoruz ama karasuya ishak sarı yazarken hiç mi eliniz titremedi? oy falan yok bu saatten sonra karasuda ak partiye.
Burak
12.01.2019 19:12
Serdivana hizmet etmek istemeyen biri listeye konmuş. Bir hizmetini de görmemiştik koskoca avm dışında
Karapürçekli Tatanga
12.01.2019 19:11
Sakaryanın en eski yerleşim yeri olan Karapürçek sana çok yazık oldu. Vizyon sahibi,inançlı,çalışkan bir hoca bekliyorduk... Akp seçmeni bile mevcut başkanı istemiyor.Eski,kara düzen devam edecek. Üzülürek söylüyorum bir çok yeri kesin alabilme imkanı varken Mhp ne yazıkki tarihe karışacak...
Hakan
12.01.2019 19:10
Serdivana verebilecek birşeyleri olan aday yok mu?
Kürşat Kılıç
12.01.2019 19:10
Bir Milliyetçi Hareket Partili olarak bizi bu hale düşürenlere yazıklar olsun koskaca Sakarya ilinde 1ilçeyemi bizi layik gördünüz nasıl bir durumdur bu ozaman partiyi kapatıp akp taşınalım yazık başbuğun kemikleri sızlıyordur ve pazartesi günü istifamı veriyorum sakın bana millet menfaati için böyle demesinler
Cesurkartal
12.01.2019 19:09
Bir şey dikkatinizi cektimi? Herkes yorumlar yapmis adaylar üzerinden açıklama yapmış. Bir Allahın mübarek kulu da çıkıp Sakaryadaki sağlık hizmetlerinden tutun ulaşıma sosyal yaşantı alanlarından bir çok alanda hizmetlerini söylemek yerine oturduğu yerden çıkarı olanlar saksakcilar tahmin yürütenler biz bu hale nasıl geldik diye sormuyor sormadığı içinde 16 yıldır sakarya yerinde sayıyor
Turhan
12.01.2019 19:08
Akp genel başkanı sürekli chp ye yuklendigine göre chp den çekiniyor demektir.sakaryada millet ittifakı kazansın. Türkiye kazansın.
Hendekli
12.01.2019 19:08
Hendek Ali Kemal'e bırakılmayacak kadar büyük ve dinamiktir. Ne başarısı var da aday gösteriliyor. Babaoğlu meydanı bunlara bırakma... Levent sen de artık hangi yüzle gelip seçmene bu durumu anlatacaksın . Yazıklar olsun sana oy veren ellerime...
Yalın Kılıç
12.01.2019 19:06
Erdoğan'ın Scout ekibinin ne kadar vasıfsız olduğu ortaya çıktı bu listeyle. En az 5 ilçede yapılan seçimler hatalı .Özellikle Karasu'da vahim bir hata yapılmış. Karasu'da ikinci Ahmet Genç vakasına hazır olun
AKyazı
12.01.2019 19:06
Akyazı bir dönemde olsa hasan akcandan hizmet gördü bakalım kuzuluğa bile hizmet edemeyen bilal soykan napıcak ?
Serdar
12.01.2019 19:06
Her seçim buradaki yorumlara ve beğenilere aldanan bir grup,Ak partinin kaybedeceğini sanıyor, yine aynısı olacak, muhalefetin daha aday bile açıklayamadığı bir ilde, başka bir partinin seçim kazanma ihtimali matematiksel olarak bulunmuyor. Adaylar sadece partinin oy oranlarını aşağı veya yukarı %5 değiştirir. Son 5 seçime bakın, seçime giren tüm partilerin toplam aldığı oy Ak Partinin yarısı kadar bile değil.
Önlem 54
12.01.2019 19:06
Genel seçim sonuçlarını gören reis;demek ki bir yerlerde hata yaptık.artık kendi aramızda değerlendirip düzelicez dedi.ama daha 1 yıl geçmeden Büyükşehir adayından tut,bir çok ilçelerde verilen bu isimlerle yine yanlış yaptığını 31 Mart gecesi görecek.o zaman da geç olucak bir çok yerin Işık?ları o gece sönecek.yazık oldu
geyveli
12.01.2019 19:06
ak partili olarak bütün geyve hayal kırıklığı yaşıyor bu bi gerçek bunu durumu düzeltin xok geç olmadan ak partili olarak hadi oylar Atilla zeytinogluna...
Kerem Aydın
12.01.2019 19:05
OKTAY HOCA Söğütlüde tulum çıkartır Kimse aksini iddia etmesin Gerçekleri Konuşalım.
Olcay
12.01.2019 19:05
geyvede murat kaya bir daha oy yok iyi parti belediye başkan adayı Atilla zeytinoğluna şimdiden hayırlı olsun
cemil karlı
12.01.2019 19:01
babaoğluna yazık oldu ama hendek adayı olumlu. az kaldı tabelaya yeşilyurt belediyesi yazılacaktı.
Önlem 54
12.01.2019 19:01
Genel seçim sonuçlarını gören reis;demek ki bir yerlerde hata yaptık.artık kendi aramızda değerlendirip düzelicez dedi.ama daha 1 yıl geçmeden Büyükşehir adayından tut,bir çok ilçelerde verilen bu isimlerle yine yanlış yaptığını 31 Mart gecesi görecek.o zaman da geç olucak bir çok yerin Işık?ları o gece sönecek.yazık oldu
Azmi
12.01.2019 18:57
Taraklı yancılara hayırlı ugurlu olsun
Tatanga
12.01.2019 18:56
Akpartiye oy falan yok.oyları 2. Parti kimse ona vercem
Sakarya54
12.01.2019 18:54
Zigon sehpa takımı hayırlı olsun durmak yok yola dewam
Akyazı
12.01.2019 18:53
Akyazı hasan akcanı kaybetti yazık...
AKYAZI
12.01.2019 18:49
Akyazıya çok yazık oldu , hasan akcan gibi başkanı kaybetti ....
Caykislali
12.01.2019 18:48
Sayın ak parti yetkilileri erenlerde adam mi bitti de trabzonlu adamı aday gösterdiniz yazıklar olsun mhpye millete geçmiş olsun simdiden
VATANDAŞ
12.01.2019 18:48
İttifak ortaklık deyince paylaşım anlarım ben bu nasıl paylaşma16-1 AKP herzaman yaptığı gibi kendi içinde paylaşmış Devlet Beyin bugünleri görmemesi nüyük handikap mı deyim ne deyim bilemedim iktidar olmak istemediği açık üstüne birde sanırım belediyede yönetmek istemiyor
Yavaş
12.01.2019 18:46
Sapancaya Cengiz Can Çetin yakışırdı hata oldu kaybederse şaşırmayın...
Akpli
12.01.2019 18:46
Üzülerek söylüyorum yıllarca akpye oy verdim ama artık oy moy yok millet vekili seçimlerinde kaldırıldık bu seçim çok farklı olacak mhp ye verecektim oda kendi ipini kendi çekti Sayın kenan sofuoğlu nerde senin seçim öncesi sakaryaspor sözlerin bu kadar yalan dolana ne gerek vardı bu kandırılmanın hesabını seçimde soracaz sizlere merak etmeyin
Karasulu
12.01.2019 18:45
Anlasilan sudur ak partide artik karakter ve adamlik aranmamaktadir karasuda ishak sariya oy atan lar la vatani satanlar arasinda bir fark yoktur bu adam fetoculerin avukatligini yapmistir ispatlidir yaziklar olsun karasuda gram sevulmez kimseye selam vermez egerki amac kurtarmaksa hayirli olsun chp adayi kerem bey hic olmassa adamdir
Cüneyt
12.01.2019 18:45
Serdivanda Yusuf Alemdar?a oy yok!!!! Yazıklar olsun...
Sabahattin koc
12.01.2019 18:44
Ilcelerde mhp aday gosterebilir engel yok
Cuneyt54
12.01.2019 18:42
Bu şehir akp belediyeciliginden bıkmışken mhp nin bu yaptığı bu sehire çok büyük kazık atmak oldu..zoraki dayatma adaylarla yandaş belediyecilik devam edecek demektir.iyi parti sağlam bı adayla seçime girr ise iyi partiye hayırlı olsun..
Mentalist
12.01.2019 18:39
GEYVE IYI PARTIYE ATILLAYA HAYURLI OLSUN
Sakarya
12.01.2019 18:39
Bu nasıl demokrasi benim istemediğim adamları aday gösteriyorsunuz sağ kesimde tek kalan partiyi ittifak adıyla siliyorsunuz bu seçimde hiçbir partiye oy vermeyeceğim.Senol hocanın olmasını istiyoruz adamı aday bile yapmıyorsunuz hepiniz çıkar peşinde ve koltuk sevdasindasiniz bir tane hizmet sevdalısı göremiyorum Hakkımızda hayırlısı ama oy kullanmayacagim kesin
karasulu muhammet
12.01.2019 18:38
karasuda iyi parti sağlam bir aday çıkarsın fark atar isak sarı'ya en yanlış seçim karasuda yapılmış bence isak sarı seçim falan kazanamaz.
Hacı
12.01.2019 18:37
Sözüm Babaoğluna; derhal istifa et, bağımsız aday ol. Gönüllü çalışacak çok insan var emin ol. Sen yeterki aday ol. Bülbüle gelince; lideriyle mutluluklar diliyoruz kendisine.
Aziz
12.01.2019 18:37
LISTE COK GUZEL OLMUS.HARIKAAA.ALKISLAR SUNUYORUM... NOT:AK PARTILI OLARAK OY ATMAYACAGIMMMM..COK SINIRLIYIM SUAN...
İşicözen
12.01.2019 18:36
Rte enin akp yi yönetmediği anlaşılmıstır bir akp li olarak asla katha bu listeye oy oy
Cihan
12.01.2019 18:36
Benim bu AK partiden midem bulandi.ayni isimleri yazarak adi cikmis baskanlari yazarak oymu alacagini zannediyosunuz.yeni adammi yok sakaryada.yazik ettiniz bu Akpartiye oyum mhp ye..
Vatandaş
12.01.2019 18:33
Serdivan Belediye Başkanlığına bir daha aday olmayacağımı bir dost sohbetinde söylediğim doğrudur. ?Serdivan İlçesine iki dönem yani on yıl Belediye Başkanı olarak hizmet ettim. Başarılı bir Belediye Başkanı olduğumu düşünüyorum. Zaten kamuoyundan gelen olumlu bilgilerde bunu gösteriyor. Serdivan İlçemize bundan sonra fazla bir katkım olacağını düşünmüyorum.? 23.10.2018
Sakaryalı
12.01.2019 18:33
Sakaryamıza hayırlı olsun. Reise itaat eden isimler devam ediyor. Şükürler olsun.
Milli görüş
12.01.2019 18:32
Nasılsınız öyle yönetilirsiniz hadisi şerifini hatırlatmak isterim.
Alihan
12.01.2019 18:31
Noldu bahçeli bey Sakarya'nın oy potansiyeli ile 2. Olan bir partiden sadece 1 ilçe verilmiş... Siz bunlara köstek olmaya devam edin.. Fare'de ısırırken yavaş yavaş üflermiş uykudan uyanmasın diye.. Sonunuz gelmiştir.
Sedat Türkova
12.01.2019 18:27
Yorumlara göz attım da genel de tetikçiler yada ülkenin içinde olduğu kurtuluş savaşından habersiz olanlar yazmıştı yazmış. Ülkücüleri kışkırtma temeli üzerine bir hareket net olarak görülüyor. Yaa CHP iyi parti kolkola girmiş hdp de bunlarla bir olmuş sözde ülkücü temelli iyi partililer ve hdp liler aynı amaç için hareket eder olmuşlar bunu gören Yok. Yalanda iftira da sınır tanımayan CHP ye mi yoksa onunla aynı yolda olan iyi parti ve hdp ye yani zillet illet ittifakına mı teslim edeceğiz ülkeyi ? Bunların kimin tetikçisi olduğu ortadayken küçük çıkar hesapları ile fetöcü sosyal medya teröristlerinin oyununa gelip aynı ağzı kullananlardan olmaktan esirgesin rabbim. Büyük resmî görün,bırakın ucuz hesapları. Pişman olmaya fırsatınız olmaz
Pamukova
12.01.2019 18:26
Evet Pamukova ilçemize yine eski başkan aday bir kısım AKP ve MHP li arkadaşlar istemiyordunuz şimdi ne olacak oyunuzu hiç mi vermiyeceksiniz hak ve adalet nerede kaldı İlçemiz yine 5 yıl boşa gidecek çok üzüldüm. Bu bir seçim değil iki parti arasında geçecek düella Bizler ADALET SAYGI VE sevgi bekliyoruz.
Alidesidero
12.01.2019 18:23
liste güzel hayırlı olsun.
METİN SAKAOĞLU
12.01.2019 18:22
26 yıldır mhp ye oy verdim eğer bu liste doğru ise oylar iyi partiye mhp benim için bitmiştir.
karasulu mhpli
12.01.2019 18:22
ishak sarı net bir şekilde kaybeder. ispiroğlu'ndan başka akp'den oy alacak adam yok karasuda
Hendekli
12.01.2019 18:21
Sakarya da bütün illeri almasına rağmen iki seçimdir halkın isteği yerine rize getiriliyor hem büyük şehir hem vekiller ve hendek İRFAN PÜSKÜLLÜ VE ŞENAY SAKAL YERİNE belkide ak Parti'nin oy oranını yerlebir edecek adamı ali kemal sofuyu kim getirdi nasıl getirdi 2 ihtimal var A)karadeniz B) millet vekilleri
Talha olay
12.01.2019 18:19
baskanina bile arkasindan soven adam yine aday olmus hayirli isler.
Şeker mahalleli
12.01.2019 18:16
Koskoca mhp ne hale getirdiniz yazıklar olsun,levent bülbül yerini garanti etmek için partimizi sattınız resmen.İnşallah Ali Dünya aday olurda sizide yok eder sakarya siyasetinden.
Kenan Ergün
12.01.2019 18:14
Çok Şükür Erenlere adam gibi adam geldi sonunda. Helal olsun.
M.yıldız
12.01.2019 18:11
Milletvekillerinden ne gördükki belediye başkanlanlarıdan göreceğiz her şey şov herşey müsriflik şov için devlet kaç gündür ayakta son 16 yılın lale devri yaşanıyor....
sakaryalı
12.01.2019 18:10
acaba mhp nin sadece taraklıda aday göstermesi mhp nin başarısımı yoksa akp nin başarısızlığımı anlamadım ama şunu çok iyi biliyorum mhp nin adayının taraklıda kazanması çok zor eğer diğer partilerden birinden düzgün bir aday çıkarsa saltanat sona ermiş olacak akp tüm sakaryad a yükselişini kaybetmiştir bu listeye göre üzülsem mi sevinsem mi anlayamadım
Astala vista
12.01.2019 18:09
Cumhur ittifakı için akepe ile kol kola gezen mehepelileri alkışlıyorum. Acaba hala akepenin yanındalar mi :))
Çuvaldız
12.01.2019 18:06
Ak Parti tarihi hezimete hazir olsun.MHP de tarihi firsati Ak Partiyle ittifak yaparak kaybeymiştir.Ben de ise her ikisi de bitmistir.
Umut
12.01.2019 18:06
Geyve de benim için ak parti bitmiştir yeniden Murat kaya yı göstererek
Ak Partili
12.01.2019 18:06
2002 yılından beri Ak Partiye oy kullanan biri olarak listeyi okudum. Kim ne kadar hizmet yapabilir bunu şimdi söylemek doğru olmaz. Bu listeyi kim hangi kriterleri gözönünde bulundurarak hazırladı bilmek istiyorum. Bu benim en doğal hakkım. Sadece benim değil her seçimde ortalama % 60 oranında Akparti için oy kullanmış herkesin hakkıdır. Bazen konjonktür gereği net olmak şeffaf olmak kişi yada bir oluşuma güç katar. Bu denli basit bir şeffaflığı bu topluma izah etmek o kadar da zor olmasa gerek. Saygılarımla...
Gizem demir
12.01.2019 18:05
İshak Sarı dediğiniz adam ayakkabısını bağlayamayan adam ya.
doğrucu davut
12.01.2019 18:05
eski ak partiliyim. ama benim gönlümdeki parti kendi kendini AKP lileştirdi. akçeli işlerdeki pis kokular, liyakatsiz atamalar v.d. bu yüzden mhp düşünüyordum. ama bu yapılan mhpye haksızlıktır. buna karşı çıkmayan mhplilere de ders olsun diye artık mhp de benden oy alamaz. kendini bilen mhp tabanı da benim gibi artık bu ittifaka oy vermez, veremez. devletin bekası falan deyip de milleti keklemeyin. hepiniz iki liderin kulu kölesi olmuşsunuz. yanlışa yanlış demiyorsunuz. lakin hep dediğim gibi ölüm var hacı, ÖLÜM. bakalım dini kullanıp oy isteyip sonra her türlü rezilliği yapıp öte tarafa göçtüğünüzde ne diyeceksiniz. inanıyorsanız tabi öbür tarafa...
Ahmet
12.01.2019 18:02
Yazıklar olsun Akyazı?yı yediniz .Ekrem Çoruhlu gibi vizyon sahibi adam Sofuoğlu?nun keyfine getirilmedi.
Okan Güney
12.01.2019 18:01
Adayların yarısından fazlası yanlış aday gibi görünüyor. Ne yazık ki, tepki alınacak bir liste olduğu aşikar. Bugüne kadar aday çıkarmayan rakip ittifak doğru isimler üzerinde hem fikir olursa, birçok ilçede bu listeyi zorlayacaktır. Listeyi kabul edene değil, listeyi hazırlayıp, buradan Ankara?ya götürene intizarım. Bu şehirde partiyi bitirmek için elinden geleni yaptın. Tebrikler sana. Tebrikler...........
Yarbay
12.01.2019 17:59
Reis bakalim arifiyeden ne kadar oy alacan..demekki halkin onemi yokmus gozunuzde kendi bildiginizi okuyum.bizde vatandas olarak bildigimizi okuruz secimde.oy oranlarinida iyi takip et...ali ihsan sorarsin arifiyeyi
Söğütlülü
12.01.2019 17:58
Bu listeyle bir halt olmaz ak partiden bir kere daha anladık dürüst insanların işi yok bu partide pes!!
Mehmet Akif
12.01.2019 17:58
Karapürçekte büyük ihtimalle oy alamaz
hadi bakalım
12.01.2019 17:57
mhp yapacak yine ters hareketini bazı ilçelerde sıkıntı olabilir pamukova teşkilattan uzak başkan aday geyvede halk içinde fazla geçerli olmayan erenler dayatma aday buralarda mhp seçmeni iyi partiye kayar ben olasam şenol dinçin yerine iyi partiye geçer vede seçimi alırım 1 nisan süpriz olabilir. buralar sıkıntı geyve dikkatli olmalı iyi chp saadet ve mhp küskünleri blok oluşturabilirler
siptor54
12.01.2019 17:56
Malesef çok üzgünüm tüm ilçelerde mhp adaylarini hiçe sayarak kendi adaylarını bu millete dayatmaya kalkmaları çok çirkin bir hal almıştır bu kesinlikle cumhur ittifakı falan değil düpedüz bize hiçe saymaktır inanın başta Şenol dinç Turgut babaoglu yaşar bayraktar ve sayamadığım okadar güçlü belediye başkan adayı varki elimizden resmen aldılar neyse seçimde bu yaptıkları dayatma sandikta karsilarina çıkacaktır..CCC
rıza andı
12.01.2019 17:56
CEVAT KESER YAPTIN YİNE YAPACAĞINI, VAY BEE
Akpartili
12.01.2019 17:56
Erenlerde akparti kaybeder bu adayıyla ben ve ailem Fevzi kılıç a oy vermem
siptor54
12.01.2019 17:56
Malesef çok üzgünüm tüm ilçelerde mhp adaylarini hiçe sayarak kendi adaylarını bu millete dayatmaya kalkmaları çok çirkin bir hal almıştır bu kesinlikle cumhur ittifakı falan değil düpedüz bize hiçe saymaktır inanın başta Şenol dinç Turgut babaoglu yaşar bayraktar ve sayamadığım okadar güçlü belediye başkan adayı varki elimizden resmen aldılar neyse seçimde bu yaptıkları dayatma sandikta karsilarina çıkacaktır..CCC
pamukovali
12.01.2019 17:55
pamukova 5 yil daha geri gitti.
ADALI
12.01.2019 17:54
ÜLKÜCÜLÜK BİR ŞEREFTİR DEĞERİ PAHA BİÇİLEMEZ MHP HANGİ YÜZLE SAKARYADA OY İSTEYECEK
Oğuz MorKaş
12.01.2019 17:53
3 kişi ile MHP yi yönetmeye çalışırsınız HAK YOK VAZİFE VAR derseniz buyurun hodri meydan çok bilen meşhur il yönetimi şimdi AKP ye oy toplama vazifesini ifa edersiniz
Doğrucu akpli
12.01.2019 17:53
Tek doğru seçim Bilal Soykan olmuş akyazı sonunda ilerleyecek bir başkan seçti.
Salih inan
12.01.2019 17:52
Bu ayıp da size yeter ülkücü kardeşlerim.
Seray Eflak
12.01.2019 17:50
Sayın FEVZİ Başkan a başarılar dilerim. Erenleri modern bir ilçe haline getirince herkes serdivan a değil Erenler e taşınmak isteyecek. Fevzi Başkan ile yenilik gelecek güzel ilçeme inşallah. Rabbim Muvaffak eylesin
Reis
12.01.2019 17:48
Hendekte irfan puskullu turgut babaoğlu la yarışır derken su tabloya bak ..mhp memnun mu hendek adayindan.baska diyecek söz kalmadi bu is iyi partiye yaradi yazin bir kenara...
Ali Yıldız
12.01.2019 17:48
Eğer bu liste gerçekse MHP'ye çok ayıp edildiğini düşünüyorum. 7 vekilin 4'ünü AKP'nin aldığı ilimizde MHP desteğini çekerse bu listeden çok azı kazanır. Liste hazırlanırken hiç adalet gözetilmemiş.
Erenler’ halkı
12.01.2019 17:47
ERENLERDEKİ 23 tane adaya haksızlık yapılan oy moy yok akpye gecesını gündüz etmicek afat adayları sen gitçen feyzi kılıcı koycan evrenlerin çocuğunu koymucan adalet bu degıl
Söğütlülü
12.01.2019 17:47
Bu listeyle bir halt olmaz ak partiden bir kere daha anladık dürüst insanların işi yok bu partide pes!!
Serdivan
12.01.2019 17:47
Evet sonuçlar açıklandı Cumhur sözleşmesini göreceğiz AKP ve MHP ortaklığı nasıl olacak MHP liler ortaklığa devam edecek mi yoksa İYİ partiyi mi desdekleyecek istifalar gelecek mi ben yaptım bunlar seçilecek. ????! Sakarya göreceğiz
Sonuç
12.01.2019 17:46
Sakarya İYİ olacak!
Ssssss
12.01.2019 17:45
taraklı hayırlı ugurlu olsun.
MHP karapürcekli
12.01.2019 17:44
Levent Bülbül seni ayakta alkışlıyorum MHP nin içine nokta nokta. Kendini Genel Başkan Yardımcısı yapacağım diye Parti'yi Bitirdin bir daha babayı görürsün Sakarya'dan milletvekilliğini. günün atasözü geçeceğin köprülerle yakacağın köprüleri ayırt edeceksin Sen parti Köprüsü'nü yaktın.
Reis
12.01.2019 17:43
Hendekte akp bitti yazın bir kenara ...
Akyazılı
12.01.2019 17:42
Akyazıda hasan akcan gittiya şükür Allah?a
Söğütlülü
12.01.2019 17:42
Bu listeyle bir halt olmaz ak partiden bir kere daha anladık dürüst insanların işi yok bu partide pes!!
Ahmet
12.01.2019 17:41
Bahçeli bir dönemdaha millet vekili oldu . Ömrünüde tamamlamış olacak. MHP çokda ..deydi. Bu parti zaten silinme sinyallerini verdiki kulvar değiştiren değiştirene.
Sapancagençlik
12.01.2019 17:40
Kimdir bu Özcan Özen? Sapancamıza yine Turizmci başkan Cengiz Çetin'i veya Nazmi Bostancı'yı layik görmeyen Akpye oy filan yok. Oylar artık Oya Arapoğluna!
hiç
12.01.2019 17:39
MHP'ye gram üzülmüyorum. bizde oylar İyi Parti'ye. bu arada bence Karasu'yu da kaybedebilir gibime geliyor AK Parti
Orhan
12.01.2019 17:39
Kaynarca için iyi bir seçim Sayın Murat Kefli hayırlı olsun
Pamukovalı
12.01.2019 17:39
Ak partinin değil marketcinin adayı KESER
Hendek
12.01.2019 17:39
HANİ ADAYLAR GÜMBÜR GÜMBÜR GELİYORDU HENDEK ALİ KEMAL SOFU VAY BE MADEM İLÇE BAŞKANLIĞI YAPMIŞ BİRİ OLACAKTI REKOR KIRMIŞ SAKAL VARDI HADİ OLMADI İRFAN OLSAYDI MEVCUT TU DEVAM EDİYOR DERDİN BU NEDİR NASIL İMZALADI CUMHURBAŞKANI BUNU ŞAŞIYORUM ?
Ekrem tatar
12.01.2019 17:38
MHP bu saaten sonra benim için bitmiştir oyumu itifak mitifak yapmayan tek parti demokrat partiye atacam
Babanın çiftliği
12.01.2019 17:38
Ali ihsan yine yaptın yapacağını Ak partiyi babanın çiftliği gibi kullanıyorsun sen yat kalk Cumhur ittifakına seni bu seçimde de kurtarıcak
bu nasıl iş
12.01.2019 17:37
mutlu ışıksu dan başka kabiliyetli adam yok. akp diyor ki buralar zan bizim neden php ile paylaşalım. sayın akp li kardeşlerim. başkanlık sistemini biz olmasak getiremezdiniz.2. si son seçimde destek vermesek seçilimiiyordunuz bile. Şimdi kalkmışlar buralar zan bizimdi size 1 ilçe verdik ne istiyorsunuz diyorlar.
Ahmet
12.01.2019 17:35
Akyazi ya yazik oldu yine ayni yerde saymaya devam
Erkan TÜRKSEVEN
12.01.2019 17:34
AKP nin sonu geldi sakaryada anlaşılan.
Hendekli
12.01.2019 17:33
Mhp çok büyük ayıp etti hendek belediye başkan adayı bizim turgut #TURGUTBABAOĞLU olması gerekmektedir insAllah bagımsız çıkar o zaman görürüz cumhuru nasıl oluyormus
Mesut
12.01.2019 17:31
Sakarya ma hayırlı olsun başarılar diliyorum
Ankara dan
12.01.2019 17:30
Sadece yuh diyorum ak partiye bunca yıl ak partili olarak bu duruma çok üzüldüm.geyvede murat nasıl seçersiniz bu adamı...bitmiştir ak parti geyve liler için...hayırlı olsun.
Çıkmaz
12.01.2019 17:28
Taraklıyı yanlış yazmışsınız galiba
Geyveli