Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

4'ü bir dönem görev yapmıştı.10 başkan değişti!

AK Parti'nin 31 Mart seçimleri için adayları belli oldu. Kesin olmayan listeye göre MHP'ye Taraklı ilçesi bırakıldı. Listeye göre AK Parti 9 ilçede mevcut başkanları değiştirdi. 6 başkan ise yola devam etti.

20:18   |   12.01.2019
Haber Resmi

AK Parti'de yarın Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın tanıtacağı 16  ilçe belediye başkan adayı belli oldu. Adaylara Genel Merkezden telefon edilerek, yarınki program için hazır olmaları istendi.


Belli olan listeye göre AK Parti, Büyükşehir dahil olmak üzere 10 ilçede mevcut başkanları değiştirdi. Serdivan, Geyve, Karapürçek, Kocaali, Arifiye ve Pamukova'da ise mevcut başkanlar yola devam etti.





Yola devam eden tüm ilçe belediye başkanlarının 2 dönemlik olması dikkat çekti. Yani AK Parti ilk dönemi olan hiçbir başkana yeni dönemde şans vermedi. 


Listeye göre AK Parti henüz bir dönem görev yapmış 4 başkanı yeniden aday göstermedi. 2014 yılında göreve gelen Akyazı'da Hasan Akcan, Sapanca'da Aydın Yılmazer ve Söğütlü'de Hüseyin Genç partileri tarafından yeniden aday listesine alınmadı. Hendek Belediye Başkanı İrfan Püsküllü ise 2015 yılında Ali İnci'nin istifası sonrasında bu göreve gelmişti ancak 31 Mart listesinde o da kendine yer bulamadı.

Taraklı Belediye Başkanı Tacettin Özkaraman, Adapazarı Belediye Başkanı Süleyman Dişli ve Erenler Belediye Başkanı Cavit Öztürk 3 dönem kuralından dolayı zaten aday gösterilmeyecekti.

Ferizli, Karasu ve Kaynarca ilçelerinde de 2 dönemlik başkanlar yine kendilerine listede yer bulamadı. 

Taraklı ilçesi ise MHP'ye bırakıldı. MHP burada Cumhur İttifakı adayı olan İbrahim Pilavcı'yı aday gösterdi.



BÜYÜKŞEHİR: EKREM YÜCE
ADAPAZARI: MUTLU IŞIKSU
SERDİVAN: YUSUF ALEMDAR
ERENLER: FEVZİ KILIÇ
ARİFİYE: İSMAİL KARAKULLUKÇU
SAPANCA: ÖZCAN ÖZEN
GEYVE: MURAT KAYA
PAMUKOVA: CEVAT KESER
TARAKLI: İBRAHİM PİLAVCI (MHP)
KAYNARCA: MURAT KEFLİ
KOCAALİ: AHMET ACAR
KARAPÜRÇEK: ORHAN YILDIRIM
AKYAZI: BİLAL SOYKAN
HENDEK: ALİ KEMAL SOFU
KARASU: İSHAK SARI
FERİZLİ: İSMAİL GÜNDOĞDU
SÖĞÜTLÜ: KORAY OKTAY ÖZTEN





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 158635 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 12706 kere okundu
YORUMLAR 26 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
selda
13.01.2019 11:42
Ali ihsan sen kaybettin.
Serdivan.
13.01.2019 11:32
ALİ DÜNYA için Sakarya Büyükşehir de Başkanlık vakti. Tüm Partiler için, Sakarya için Büyükşehir Belediye Başkan Adayı !!!! HEP DESTEK TAM DESTEK !!!!
selda
13.01.2019 11:06
Ali ihsan sen kaybettin.
Karaprçekli
13.01.2019 10:06
Karapürçek yine bir 5 yıl daha kaybetti yazık ...
ankara
13.01.2019 09:30
Kim hazırladı bu listeyi Gerçekten şaşkınlık içindeyim.kendi eliyle ipini cekmis.ya sen nasıl olurda geyvede murat seçersin.en güzel tarihimize sahip cikmamis sular altında kaldı eski kütüphanemiz meydanda parka orta yerine koca bir bina dikti.geyve biraz daha geri gitsin seçen kişi size hakkımızi helal etmiyoruz yıllardır ak parti için çalışan bizler ne yerel ne gelen bitti sizler neye bakarak başkan seciyirsunuz yazıklar olsun.Atilla oylar senin
ankara
13.01.2019 09:30
Kim hazırladı bu listeyi Gerçekten şaşkınlık içindeyim.kendi eliyle ipini cekmis.ya sen nasıl olurda geyvede murat seçersin.en güzel tarihimize sahip cikmamis sular altında kaldı eski kütüphanemiz meydanda parka orta yerine koca bir bina dikti.geyve biraz daha geri gitsin seçen kişi size hakkımızi helal etmiyoruz yıllardır ak parti için çalışan bizler ne yerel ne gelen bitti sizler neye bakarak başkan seciyirsunuz yazıklar olsun.Atilla oylar senin
ankara
13.01.2019 09:25
Kim hazırladı bu listeyi Gerçekten şaşkınlık içindeyim.kendi eliyle ipini cekmis.ya sen nasıl olurda geyvede murat seçersin.en güzel tarihimize sahip cikmamis sular altında kaldı eski kütüphanemiz meydanda parka orta yerine koca bir bina dikti.geyve biraz daha geri gitsin seçen kişi size hakkımızi helal etmiyoruz yıllardır ak parti için çalışan bizler ne yerel ne gelen bitti sizler neye bakarak başkan seciyirsunuz yazıklar olsun.Atilla oylar senin
ankara
13.01.2019 09:22
Kim hazırladı bu listeyi Gerçekten şaşkınlık içindeyim.kendi eliyle ipini cekmis.ya sen nasıl olurda geyvede murat seçersin.en güzel tarihimize sahip cikmamis sular altında kaldı eski kütüphanemiz meydanda parka orta yerine koca bir bina dikti.geyve biraz daha geri gitsin seçen kişi size hakkımızi helal etmiyoruz yıllardır ak parti için çalışan bizler ne yerel ne gelen bitti sizler neye bakarak başkan seciyirsunuz yazıklar olsun.Atilla oylar senin
ankara
13.01.2019 09:21
Kim hazırladı bu listeyi Gerçekten şaşkınlık içindeyim.kendi eliyle ipini cekmis.ya sen nasıl olurda geyvede murat seçersin.en güzel tarihimize sahip cikmamis sular altında kaldı eski kütüphanemiz meydanda parka orta yerine koca bir bina dikti.geyve biraz daha geri gitsin seçen kişi size hakkımızi helal etmiyoruz yıllardır ak parti için çalışan bizler ne yerel ne gelen bitti sizler neye bakarak başkan seciyirsunuz yazıklar olsun.Atilla oylar senin
Samet Adapazarı
13.01.2019 08:22
Alı ıhsan 31 martta alırsın cevabını sabırla bekle görürsün
Çapçı (keskin)
13.01.2019 00:20
Karapürçekte bu sülaladen sana oy yok orhan.(çapçılar)
erenler54
12.01.2019 23:17
Hala erenlerde Şenol dinç abimizin adını size duyuruyoruz çünkü yanlış yaptınız cumhur ittifakına zarar gelmesin diye akşamdan beri ağzını bıçak açmıyor çünkü 2 aydır sahada basmadık yer bırakmadı Yanındayız Şenol abi bağımsız girsen silersin hepsini sahadan #erenlerşenolacak#
Karasulu
12.01.2019 23:05
Karasuda icra avukatını aday göstermişler halktan oy diil su bile alamaz.. ben akp li olarak oyum ispir başkana ...modetörde bunu yayınlıcak yürek varsa yayınlar
Arifiyeli esnaf ...
12.01.2019 22:21
Sakarya genelinde kayıp bir millet vekili vardı ve hesap sorulacak tı , unutuldu ,,, şimdi , başta arifiye olmak üzere ve merkez belediye dahil kaybedilir ise , belki reis hesap sorar ,,, güç zehirlenmesi yaşayan ak parti belediye kaybetmesi lazım ,,, ne ismail miş be .. Chp ak parti el ele ittifakı ...
Misafir
12.01.2019 22:15
GEYVE DEGISMEDI AKPARTI BITTI ATILLAYA HEDIYE OLUR SON PISMANLIK FAYDA ETMEZ
Pozitif
12.01.2019 22:04
Herkes kendi cikarlari digrultusunda birilerinin pesinden gidiyor. Ona gore yorum yapiliyor. Martta gorecez
Selin Yakın
12.01.2019 22:00
Fevzi kılıç ın olduğu yerde partisine ancak zarar verir!
Avcı
12.01.2019 21:46
Akp benim için Erenlerde bitmiştir yıllarca emek veren insanların üzerinin çizilmesi ve dışarıdan birisinin aday yapılmasını kimse izah edemez Ersin Kılıç Şenol dinç Cevdet Koç gibi kaliteli adamlar varken sırf il başkanlığı yaptı diye Fevzi Kılıç ın aday yapılması tek kelimeyle rezalettir yıllarca koşturan insanlar varken ormanparktan dışarısını görmeyen birisi erenlere bir şey veremez sizin için üzgünüm oy vermiyorum
Aslan bey
12.01.2019 20:55
Fevzi kılıç ın olduğu yerde oy vermem!!! 37 oyum artık iyi partiye
Erenler gençlik
12.01.2019 20:52
Mhp akp herkes adayını çıkarsın herkes
Soner duman
12.01.2019 20:44
Fevzi başkanıma yakışır Erenler . Başarılarınızın devamını diliyorum . Erenler daha da güzelleşecek.
Recep
12.01.2019 20:42
Eyy karapürçekli hemşehrilerim ha bu orhan başkan ne etmişde tekrar aday gösterildi.ön yoklama da temayüülde sonuncu olan ha bu adamı tekrar aday yapmak biz karapürçeklileri cezalandırmak değilde nedir Allah aşkına.Armutyanı yoluna hele bir gidin anlayın karapürçegin halini çöp moloz pislik çocuk mezarı gibi çukurlar. belediye personeline dahi sözü geçmeyen zavallı adam.
Yıldırım
12.01.2019 20:41
Erenler MHP
Yarbay
12.01.2019 20:39
O degismediginiz dort ilce ozellikle arifiye sizin ak partiyi kaybettiginiz 4 ilce olacak insallah.....
Ak partili
12.01.2019 20:36
Ak parti arifiyeyi takip edip nasil ilce kaybedildigini gozunuzle goreceksiniz.yazik oldu arifiyeye..hizmet yapmayan bir baskan ve yandaslarina arifiye bir donem daha chp lilere birakildi.
Hamdi Hamditorunu
12.01.2019 20:30
Çok yazık... neler söylediler neler yaptılar. Akp ciddi hayal kırıklığı yaşayacak. Mhp seçmeni umarım artık bu yapılandan sonra gerekli duruşunu sergiler. Serdivan dan bir daha aday olmam diyen , aday olduğu için havalara uçuyor, hendekten saçma bir aday ile devam ediliyor, tam bir fiyasko!!!
Online Ziyaretçiler