Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ekrem Yüce'nin dünürü yeniden aday

Ak Parti'nin SBB Başkan adayı Ekrem Yüce'nin dünürü, Konya Akşehir Belediye Başkanı Salih Akkaya yeniden aday gösterildi

10:37   |   21.01.2019
Haber Resmi


AK Parti Konya İl Başkanlığı, cuma günü düzenlenen törenle 31 Mart'ta yapılacak Mahalli İdareler Genel Seçimleri için ilçe belediye başkanlarını açıkladı. Açıklanan 31 ilçe belediye başkanı arasında 2014 yılında Akşehir Belediye Başkanlığı'na seçilen Salih Akkaya, yeniden aday gösterildi.

Ziraat Yüksek Mühendisi olan Akkaya'nın dünürü olan Çaykur Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Yüce de AK Parti'den Sakarya Büyükşehir Belediye başkanı adayı olarak gösterilmişti. 





Yüce de adaylığı nedeniyle genel müdürlük görevinden istifa etti. 

Nasreddin Hoca ve Napolyon kirazıyla tanınan Akşehir'de ikinci dönem belediye başkanlığı yapmaya hazırlanan Salih Akkaya'nın oğlu Alperen Arif Akkaya, Ekrem Yüce'nin kızı Sercana Yüce ile 2015 yılında dünya evine girdi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 59316 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 17834 kere okundu
YORUMLAR 11 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Demokrasi
24.01.2019 02:54
Aile boyu siyaset aile boyu sömürü! Ülkeyi tamamen ele geçirmeye niyetlendiler! Millet 31 Martta hesabını sandıkta sorsun!
ada günlüğü
23.01.2019 23:44
BU HABERİ KALDIRIN ARTIK SIKICI
Erdem
22.01.2019 09:16
Arkadaşlar Salih Akkaya 2014ten beri başkan (Akşehir'i adam eden başkan) ve Ekrem yüce ile 2015te dünür oldular Ekrem yüce ise yıllar önce Erenler bld bşk yapmış Marmara depreminde tüm halka gece gündüz yardım etmiş soyadı gibi yüce bir insan yani bu adamlar kendi dişiyle tırnağıyla kazıyarak geldi bu makamlara sizin böyle fedakarlıklarınız yok ki oradan konuşma Hakkına sahip olasınız kusura bakmayın da böyle hiçbir şey bilmeden arkadan sallamak CAHILLIKTIR KARAKTERSİZLİKTİR ÇEKEMEMEZLİKTİR
Ahmet Canip
22.01.2019 01:01
Adam Konya?da Ekrem Başkan Sakarya?da. Dünürünün cv sine baktım adam bürokratmış, başkan olmuş tekrar aday olmuş. Ekrem Başkan desen yıllarca hizmet etmiş. Bunun haber yapılacak nesi var anlamadım. Gayet normal...
Ahmet Canip
21.01.2019 22:01
Adam Konya?da Ekrem Başkan Sakarya?da. Dünürünün cv sine baktım adam bürokratmış, başkan olmuş tekrar aday olmuş. Ekrem Başkan desen yıllarca hizmet etmiş. Bunun haber yapılacak nesi var anlamadım. Gayet normal...
VATANDAŞ
21.01.2019 16:18
Tencere yuvarlanınca kapağını bulurmuş bu zatlar özel insan bizim gibi vatandaşla akraba olamazlar onların çocukları, akrabaları, dünürleri seçilmiş insandır bizde oylarımızla onların ekmeğine yağ süreriz
S.BERBER
21.01.2019 14:36
MÜSLÜMANIN OLDUĞU YERDE; -SÖMRÜ OLMAZ -ADALETSİZLİK OLMAZ. -GELİR DAĞILIMI ÇARPIKLIĞI OLMAZ,OLMAMALI (R.T.E) -ASGARİ ÜCRET : 2.020TL -AÇLIK SINIRI :2.164TL -YOKSULLUK SINIRI :6.252TL -MİLLET VEKİLİ MAAŞI :21.000TL C.BASKANI MAASI 74.500TL SÖYLENEN NE YAPILAN NE BU ÜLKE ARTIK AKRABA BAĞLARIYLA YÜRÜMEYE BAŞLADI AKRABA DEĞİLSEN DIŞ KAPININ DIŞ MANDALISIN. 10 YILDIR OZANLAR ÇEVREKENT MAĞDURLARINI NE DUYAN VAR NE BİLEN VAR.AMA ONALaRIN KUYRUĞUNA BASSAN ORTALIK KARIŞIR
deniz sakin
21.01.2019 13:50
ADAM ZATEN BELEDİYE BAŞKANLIĞI YAPIYORMUŞ. EKREM YÜCE İLE AKRABA OLMASININ DIŞINDA ORTADA NE VAR????
Efendi
21.01.2019 12:31
Adam daha b. Başkanı olmadan akrabalarını bir yerlere getirmeye başladı. Ne kadar acı bir tablo
hasan demir
21.01.2019 11:52
Bu millet yıllarca hep sizi bir makama getirmek için çalıştı!Helal olsun ...Acaba dünyaya ,bir makam sahibi olmak için mi geldi bunlar diye ,akıllara geliyor.
Demir
21.01.2019 11:40
bu bunun dünürü bu şunun damadi o bunun kızı şu bunun gelini...Hayırli işler sayın devlet büyüklerim
Online Ziyaretçiler