Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ayhan Sefer Üstün'den manidar sözler!

AK Parti Sakarya eski Milletvekili Ayhan Sefer Üstün, sosyal medya hesabından yaptığı bir paylaşım çok manidar bulundu

21:34   |   28.01.2019
Haber Resmi

Peygamber efendimizin veda hutbesine değinen eski milletvekili Ayhan Sefer Üstün, "Peygamberimiz S.A.V. veda hutbesinde toplumsal barışın tesisi için kan davalarını kaldırmıştır... Kan davası gütmek suç ve günahtır... Devlet adil yargılama yapar... Lakin devlet gücünü kullanarak kan davası gütmek isteyenlere fırsat vermez..." diye yazdı. 


Üstün'ün bu paylaşımı farklı yorumlara neden olurken, ne demek ya da hangi konuya değinmek istediği merak edildi. 






İŞTE O PAYLAŞIM





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 26077 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 17638 kere okundu
YORUMLAR 28 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
kadir
07.02.2019 05:08
medyabar bunların işi bitti.hala bunların boş konuşmalrini gündem yapıp sakaryaya zerre hizmeti olmamış insanları nedemişler diye milleti oyalama.bunlarda taktik hep aynı.din iman kuran namaz niyaz.sanki başkalarında yok yalnızca bunlarda var.bittiniz bittiniz
ayşe kazancıoğlu
05.02.2019 22:43
sayın vekilim bizlere hiç acımadınız o zaman adalet yokmuydu?
Serhat bal
01.02.2019 01:58
Yüzünde bir kez samimi, insanımıza özgü, bize bizden biri oldugunu hissettirecek bir tebessum gormedim. Her adiminda millet vekili oldugunu gosterici, onemli biri olduguna inanan bir adamin tavri vardi. Hakikatte ici boş ama zahirde büyük adam edaları..
Semih Yıldırım
30.01.2019 22:49
Ferizlide Ertan Cimbat ile Ayhan Sefer Üstün araştırılsın ikisi de kripto
Serkan Çolak
30.01.2019 22:44
Ferizlide Cimbat sülalesi ve bu Ayhanın ne mal olduğunu herkes bilir
Vatandaş
30.01.2019 08:55
Ayhan bey, Aday gösterilmediğinizden beri nerelerdesiniz.? Neden kayboldunuz.Sizi gören eden yok şimdi hayır mı dokundurmalar falan ?
Sezai Alkış
29.01.2019 23:54
Sakarya ya hiç bir hizmetiniz olmadı.Varsa da ben duymadım. Ferizli de belediye başkanlığına veya köyünde muhtarlığa aday olsan seçilemezsin. Reisin oyları ile buraya kadardı.
5454
29.01.2019 23:24
Talihsiz açıklama, yeri zamanı varken yapılmalıydı bu açıklama sn. eski vekil, şimdi kimi ısırmaya çalışıyosunuz anlaşılmıyo, daha net olursanız Sakaryalı da insanlar da anlayabilir...
Sabahattin koc
29.01.2019 14:30
Kac sene mv maasi alirken ozaman konussaydin ya zavalli inlerine girdiklerimize mi aviyorsun yoksa sende onlardanmisin zehirlemeye calisiyorsun halki
hasan sarı
29.01.2019 11:37
SİZ MİLLETVEKİLİ OLDUĞUNUZDA BUNLARI SÖYLEYECEKTİNİZ. MİLLETVEKİLİ YAPILMAYINCA MANASI FARKLI OLUYOR DA...
senkromec dişlisi
29.01.2019 11:19
................... Senelerdir sizlere oy veren bu millet, eğer ki seçimlerde bunun hesabını sormazsa yuh olsun. Sonunuz ANAP'tan beter olacak...
Tolga
29.01.2019 10:50
En büyük mali giturenlerin peygamberden Kur'an dan ahirette örnek paylaşım yapması moda haline geldi bu hale bu ülkeyi getiren sizsiniz her türlü eleştiriye açık olun siyasetle din ikisi bir yerde yürümez bir yerde yuvarlanirsiniz pişman olmaya zamanın olmaz
Ferizli
29.01.2019 10:06
Zaten abisi Ferizli Abdurrezzak mahallesi nde iyi partiyle temasta olduğu söyleniyor
Ahmet Uzun
29.01.2019 09:58
Sen git de apo yla empati yap....unutmadık Ayhan bey o laflarını
ahmet dursun
29.01.2019 09:14
O günahkar ağızlarınıza dünyalık hesaplarınız için o güzel peygamberi almayın. Veda hutbesine değiniyor. Açlıktan karnına taş bağlayan peygamberle sizin ne alakanız var. Örnek verip duruyorsunuz. Kim bilir ne kadar malın mülkün var eski vekil. Bankada paran da vardır. Ama sana birşey söyleyeyim vizyonun yok, insanlığın yok. İki lafı bir araya getiremeyen, vasıfsız insanlarsınız çoğunuz ama tekerinize çomak sokulduğu zaman hemen hazreti Muhammed'den, Mevlana'dan, Hazreti Ömer'den örnekler verirsiniz. Allah'la, İslam'la kandırmak bu işte. Size kötü bir haberim var; Allah bin şükür ki ÖLÜM var. Hepimiz hesap vereceğiz ve sizin vereceğiniz hesaplar hiç kolay olmayacak.
sakaryalı 54
29.01.2019 09:13
AKP SAKARYAYA EN BUYUK ZARARI VEREN SIYASETÇİLERIN BAŞINDA GELİR KIBIRLI
sahte54sahte
29.01.2019 09:10
ne oldu ayhan bey trenden inince böylemi oldu.İnmeden eleştirseydiniz o zaman her şey güllük gülüstanlıktı değilmi!!!
veli
29.01.2019 09:06
Tüvasaş Türkiye Vagon Sanayi A.Ş Genel Müdürlüğü İş Kurumu üzerinden 28 Ocak 2019 tarihiyle yayınlamış olduğu ilanla Sakarya ilinde görevlendirilmek üzere daimi işçi statüsünde 1 Fayans, Seramik ve Karo Döşemecisi alımı yapacağını açıklamıştır. Başvurular başlamış olup 1 Şubat 2019 tarihi mesai bitiminde sona erecektir. Adaylar İş Kurumu üzerinden online veya şahsen başvuru yapacaklardır. Kaynak: 28 Ocak 3 İlan İle İŞKUR Kurumlara Personel Alımları
barış
29.01.2019 08:43
Kaç dönem vekillik yaptın bilmiyorum ama , Devletten aldığın para helal değildir...
münir nurettin
29.01.2019 08:36
Eğer bunları halktan birisi yazsaydı, FETÖ cü diye içeri alırlardı...Birde bu arkadaş kimdi tanıyan ya da hatırlayan var mı?
Zor İşler
29.01.2019 07:19
Bal börek bitti değil mi? Devlet gücü ile iş bitirmek bitince böyle duygu sömürüsü yaparsınız. Allah günahlarını affetmez inşaallah. Masum insanları yaktiniz. Allah da sizi yakacak. İsmetin dediği gibi ruzi mahşer de :) sana cennet yok aslan. Yazın yediğiniz hurmalar mevsim geçince elbet sıkıntı olacaktır .
Şaban Üstkaya
29.01.2019 01:41
Unutulmaya mahkumsun. Halkta hiç bir karşılığın olmadı. Vekil iken yapmadigin paylaşımı şimdi niye yapma ihtiyacı duydun. Kime mesaj vermeye çalışıyorsun. Yada günah mı çıkartmaya çalışıyorsun.
Çuvaldız
29.01.2019 00:30
Hakkini yemeyelim.Sen de devlet gücünü kullanarak baya bi yattın yani...
fetö avcısı
29.01.2019 00:10
17-25 ten sonrada adama sorarsalar,fetö üniversinde acaba çok yakınınızdan biri hala okumaya devam ettimi? Ne oldu sayın üstün,ne için sitem yapıyorsunuz? Bence bal gibi fetö iması olduğunu düşünüyorum.
Adam
28.01.2019 22:58
Biri beraat belgesi verir .Biri hadisi satar,ama hepsi vur patlasın çal oynasın devam eder
Ahmetgüray