Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Hendek siyasetinde şimdi bu konuşuluyor!

İşkur'un toplum yararına projesi kapsamında Hendek Belediyesi'nde çalışan bir grup işçinin, Ak Parti İl Başkanlığına gelmesi sonrasında yaşananlar ilçe siyasetinde özellikle de Ak Parti içerisinde konuşululuyor..

21:18   |   30.01.2019
Haber Resmi

 Cumhurbaşkanı Ve Ak Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın  Adapazarı'na yapacağı ancak son anda iptal edilen programının yapılacağı gün  İşkur tarafından Toplum Yararına çalışma projesi kapsamında Hendek Belediyesi'nde çalışan bir  grup işçinin,  'Cumhurbaşkanını karşılamamaya gidiyoruz' takım elbiseleri gydirilip  Ak Parti İl Başkanlığına getirilmesi ilçe siyasetinde günün konusu oldu..

  Kulislere göre, Hendek Belediyesi'nde Toplum Yararına çalışma projesi kapsamında çalışan yaklaşık 30 kadar işçi, Pazartesi günü 'Cumhurbaşkanımız Erdoğan geliyor. Onu karşılamaya gidecegiz' diyerek bazı kişiler tarafından alınarak Adapazarı'na getirilir.





  İşçiler iddialara göre Ak Parti İl Başkanlığına gelerek Ak Parti il yöneticilerine Ak Parti Hendek Belediye Başkan adayı Ali Kemal Sofu'nun istemediklerini ifade ederler...

 Ancak daha sonra yaşananlar , Toplum Yararına çalışma projesi kapsamında  Ak Parti'ye gelen Hendek Belediyesi'de çalışan işçilerin anlatımları sonrasında anlaşılır..

 İşçiler 'Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı karşılamak için toplu halde alınıp Ak Parti'ye getirildik. Kandırıldık' diye söyleyince ilçede bu yaşananlar günün konusu olur..

 Şimdi Hendek'te belediye'de TYÇP projesi kapsamında çalışan işçilerin müstakbel belediye başkan adayı Ali Kemal Sofu'ya karşı yapılan bu hareketi konuşuyor.

 Kim, kimler neden yaptı ilçede merak konusu oldu...





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 28564 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10265 kere okundu
YORUMLAR 21 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Kazimiye birlik
04.02.2019 14:10
Adamin önde gideni turgut babaoğlu geriden gelenlere nal toplatacak nal .hendek yönetim hizmet görsün.bizim turgut gumbur gumbur geliyor.
Hendekli
31.01.2019 21:12
Tyçp yi bilmemde 40 tanede muhtar varmış diyo millet.
Mesehorlu
31.01.2019 19:29
Hendek Yerel Seçimlerinde ak parti adayı ali kemal beyin toplum nezdinde kabul görmemesinden sonra sanki ali kemal beye operasyon yapılıyor algısı oluşturularak sempati mi kazandırılmaya çalışılıyor? kabul etmek gerekir ki ali kemal beyin sürekli o toplantı senin bu toplantı benim diyerek seçim çalışması sürdürürken turgut babaoğlu köy köy kahve kahve kahve geziyor. Seçim kazanmak istiyorsan erdoğanın çınarındaki gölgede rahatına bakacağına ağacına meyve olmaya çalışılmalı. Madem godomanlarla oturup kalkacak godomanlar atsın! benim kahveme gelmeye tenezzül etmeyen köyüme hizmet mi getirecek? Aday olmak başka adam olmak başka adanmış olmak bambaşka? İsmi ak parti adayı olması bu davanın adamı olduğu anlamına gelmez
Ismail
31.01.2019 11:15
Eski siyasetti duş artık partinin milletin yakasından 'ta eski bardaklar cam oldu
Akparti gönüllüsü mesehorlu
31.01.2019 10:56
Hendek Yerel Seçimlerinde ak parti adayı ali kemal beyin toplum nezdinde kabul görmemesinden sonra sanki ali kemal beye operasyon yapılıyor algısı oluşturularak sempati mi kazandırılmaya çalışılıyor? kabul etmek gerekir ki ali kemal beyin sürekli o toplantı senin bu toplantı benim diyerek seçim çalışması sürdürürken turgut babaoğlu köy köy kahve kahve kahve geziyor. Seçim kazanmak istiyorsan erdoğanın çınarındaki gölgede rahatına bakacağına ağacına meyve olmaya çalışılmalı. Madem godomanlarla oturup kalkacak godomanlar atsın! benim kahveme gelmeye tenezzül etmeyen köyüme hizmet mi getirecek? Aday olmak başka adam olmak başka adanmış olmak bambaşka? İsmi ak parti adayı olması bu davanın adamı olduğu anlamına gelmez
AK PARTİLİ GÖNÜLLÜSÜ
31.01.2019 10:03
SÜREKLİ BEN BEN DİYENLERİN DEVRİ BİTİYOR GALİBA O YÜZDEN NE YAPACAKLARINI ŞAŞIRDIRLAR. BU YAPILANLAR BİR DAVA HAREKETİ DEĞİLDİR. CUMHURBAŞKANIMIZIN ADAY GÖSTERDİĞİ GENÇ,DİNAMİK BELEDİYE BAŞKAN ADAYIMIZIN DESTEKÇİSİYİZ. AK PARTİ DE SEN BEN YOK BİZ VAR.
Trabzonlu
31.01.2019 09:49
Önclikle böyle birşeyi ben irfan püsküllü beyin yapacağını düşünmyorm, belediye başkanlığı dönmnde yaptıkları ve kişliği bilnen irfan bey böyle birşeyin yapılmsını da istemezdi. Göryrum ki ortda birlerne yarnmak bir çıkar elde etmek isteyen kişler var her yerde olduğu gibi ikili oynyan insnlar. Ali Kemal SOFUN?NUN çevrsnde gzdirdiği insnlara dikkat etmesi lazım. Görnüyork menfaati için peşinden koşanlar yüzüne gülüp arkasından iş çevrenler var. Oraya böyle Kişiler götürüldüyse bunun sorumlusu müdürleri olmalı bu durumda da gereğinin yapılması icap eder. Her şey bir kenera birde şu var madem böyle bir şey yapılıyor içerden neden böyle bir fotoğraf alınıp medyaya sunuluyor. İşin içinde başka bir iş var birisi ortalığı mı karıştırmak istiyor.
vatandaş
31.01.2019 09:16
herkes baksın işine herkes her şeyi konuşur ve mangalda kül bırakmaz bence her kes çorbasını içmeye baksın
EYÜP BAKIR
31.01.2019 08:52
BU VESİLE İLE HENDEK İLÇE TEŞKİLATININ İÇİNDEKİ AKP LİLER NET BİR ŞEKİLDE ORTAYA ÇIKMIŞTIR SİZE BİRŞEY SÖYLİYEYİMMİ LA GALİBE İLLELLAH....
Hendekli
31.01.2019 08:05
Tyçp yi bilmemde 40 tanede muhtar varmış diyo millet.
Mustafa
31.01.2019 03:39
Ulusalbasında 15temmuzu akpnin organize ettigine dair haberler dolaşiyor.. bu gercekse eger yer yerinden oynar ülkede..
Abhazyalı
31.01.2019 03:21
Hendekli Turgut geliyor dertler bitiyor
Yener
31.01.2019 01:15
Ankara kulislerine goreAkp imf den secime kadar 50 seçimden sonra 150 milyar dolar borç istemiş.. Imf de secime kadar 6 secimden sonra 50 milyar dolar verebilecegini söylemiş... Vay güzel ülkemin acınası haline...
Başkan
31.01.2019 00:36
Hendek in başkanı Turğut Babaoğlu hayırlı olsun şimdiden sindiremeyene narenciyeli maden suyu tavsiye ederim.
Akpartili
30.01.2019 23:57
Ali Kemal Sofu ismi açıklandıktan sonra ak parti icindeki akp'liler sosyal medyada kendilerini belli etmeye başladılar.Menfaatlerine comak sokuldu herhalde.Bu zamana kadar kim aday gosterildi ise pesinden gidildi bu sefer de dava neferleri adayin pesinden gidecektir.Reis iyidir veya kötüdür bir aday belirledi. Ak partililer pesinden gidecektir.
Sakaryali
30.01.2019 22:25
O koltuk sanki babalarının malı. Siyaset böyle. Alışamayan çeksin gitsin. Ali Kemal SOFUYU sindiremediler. Cumhurbaşkanımız ne dediyse odur. Yanlış aday gösterilmez. Başkana başarılar. Tebrikler
Selim
30.01.2019 22:10
Neresinden baksan acınacak bir durum.Allah Ali Kemal Sofunun yardımcısı olsun bu kadar entrika içinde iyi dayanıyor bence Turgut değilde asıl rakibi parti içindeki entrikacılar.Oyuna bak be hadi Cumhurbaşkanını karşılamaya gidiyoruz diyerek belediye çalışanlarını adayla karşı karşıya getir tam ince zeka kimin aklına geliyor acaba bu iş püsküllünün çapını aşacak kadar büyük bakalım Ankara?da bu iş duyulunca ne olacak ????
REALİST HENDEKLİ .
30.01.2019 22:10
Eğer bu haber doğru ise, bunun hesabı hendek belediyiyesine sorulsun. yok yanlış ise, hendek belediyesi size dava açmalı. oraya gelen işçinin kim olduğu yada vasfı hiç önemli değildir. belediyede çalışan ama bazı kararları tasvip etmeyen kişiler olabilir. yani belediyede çalışan kişilerin bu özgürlüğü yokmu ? eğerki dediğiniz gibi işçiler kandırılarak getirilmişse bunu ispat etmelisiniz. bununla alakalı oraya gelen bütün tespit edilmiş belediye işçilerinin en azından çoğunluğunun sizin haberinizi doğrulamaları gerekmektedir. bununla alakalı belediye gereğini yapmazsa size tazminat davası açmassa kabul etmiş sayılır.. açarsa siz oradakilerin çoğunluğunun sizin haberinizi onaylatamazsanız. himpaş güzel gelir elde eder.
Murat tuna
30.01.2019 21:59
Üzücü olaylar. Sn Belediye Başkanı Püsküllü bu duruma nasıl ilgisiz kaldı anlamış değilim. Yazık o gençlere Cumhurbaşkanımızın cihanlar mücadele edecem diye uykusuz yaşasın. Bunlar makam uğruna oyunlar kursunlar. Sn Püsküllünü bu konuyu en kısa zamanda sorumlularını bulup gerekeni yapması gerekir.
muhalif
30.01.2019 21:57
Akp kendi içinden kendileri tarafından yıkılacaktır
Halaoğlu Sami
30.01.2019 21:56
Ali Kemal Sofu yu tanımam ama Hendek Belediye Başkanı nın işçileri kandırarak böyle bir oyuna sürüklemesi,aday yapılmamasının ne kadar da isabetli olduğunu gösteriyor.Reis adamı gözünden tanır.
Online Ziyaretçiler