Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

İlave otobüse isyan edip kontak kapattılar

Korucuk-Adapazarı arasında yolcu taşıyan özel halk otobüsü şoförleri belediyenin "haksız rekabet" oluşturduğu gerekçesiyle 2 saat boyunca kontak kapattı

14:44   |   04.02.2019
  • Haber Resmi
    MEDYABAR.COM
    Adapazarı şehir merkezi ile Korucuk Mahallesi arasında yolcu taşıyan özel halk otobüsü sahipleri, bu sabah saatlerinde belediyeye tepki olarak "kontak kapatma" eylemi yaptı.
     
    Korucuk Otobüs Durağı'na bağlı otobüs sahipleri, Büyükşehir Belediyesi'nin Korucuk Hattı'na ilave otobüs yerleştirip hareket saatlerinde düzenleme yaparak "haksız rekabet" oluşturduğu gerekçesiyle isyan bayrağı açtı.
     
    Durak başkanları ve hat sahipleri, erken saatlerde yaptıkları toplantıda eylem kararı alarak kent merkezindeki durak noktası olan Orta Garaj'da ve Korucuk Otobüs Durağı'ndaki araçların seferlerini durdurdu.
     
    Yenikent bölgesinde günün erken saatlerinde işlerine gitmek için duraklara gelen yüzlerce yolcu, otobüs gelmediği için büyük mağduriyet yaşadı.
     
    Vatandaşlar belediye ihbar hattını ve durak telefonlarını arayarak yaşanan bu aksaklığa tepki gösterdi. Araçların kontaklarını kapalı tutan otobüs hattı sahipleri, daha sonra durak yönetimi ile birlikte Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi'nin yolunu tuttu.
     
    Burada daire yetkilileri ile görüşen otobüs sahipleri, şikayetlerini dile getirerek yapılan bu uygulamalar sebebiyle ekonomik anlamda zarar gördüklerini ifade etti.
     
    Bu görüşmede, belediyeden istedikleri şartların yerine getirilmesi konusunda söz alan hat sahipleri 2 saatin sonunda eylemi sonlandırdı. Otobüsçüler, eylem sonunda kent merkezi ve çarşı noktasından 5 dakikada bir hareket ederek duraklarda bekleyen vatandaşları taşıdı.
     
    Korucuk Özel Halk Otobüsleri durak yöneticileri, konuyla ilgili medyabar.com mikrofonlarına konuştu. "Serbest kart" ve "Ücret tarifesi" düzenlemeleri sebebiyle yolcu sayısının azaldığını söyleyen otobüsçüler, belediyeye çözüm için çağrı yaptı.




    Medyabar Youtube Kanalı

    Kategori : Güncel

    Medyabar.com bugun 58625 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 23175 kere okundu
    YORUMLAR 93 Yorum
    Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
    ×
    750 Karakter Kaldı
    Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
    Çetin duran
    24.03.2019 18:38
    Belediyenin üç beş çapulcuya peşkeş çektiği rant. Korkak aciz bir belediye. Yazıklar olsun size
    sakaryalı5454
    05.02.2019 22:35
    Yorumların çoğunda herkes belediye otobüslerinin çalışmalarından memnun ama özel halk otobüslerinden şikayetçi. Benim merak ettiğim konu şu acaba belediyeye ait halk otobüslerinin belediye bütçesine senelik getirisi veya götürüsü ne. Belediye bu araçları çalıştırarak kar mı ediyor yoksa zarar mı. Kar ediyorsa ne mutlu belediyemiz kazanıyor. Peki ya zarar ediyorsa; zarar ediyorsa da belediyenin işi halkına hizmet etmek zarar etsede halkına hizmet etmeye devam etmeli di mi? Asıl soru şu: Kocaaaman belediyenin bile zarar ettiği bir işte yıllardır binbir emekle uğraşla borç harç içinde işini ekmek teknesini yürütmeye çalışan esnaf ne yapsın?
    Mağdur
    05.02.2019 20:02
    Şuan 24 hat nolu belediye otobüsündeyim 20:15 otobüsü ve bu son otobüsmüş. Şaka gibi resmen. Ulaşım dairesini özel halk otobüsleri sahipleri yönetiyor galiba. İnşallah birgün bu şehri korkusuz ve cesur yöneticilerin yönettiğini görürüz birgün!
    esnaf
    05.02.2019 14:53
    ŞİMDİ ANLAŞILDI RAYLI SİSTEM NEDEN GELMİYOR.EK OTOBÜS SEFERLERİ KALDIRILMIŞ BU ARADA....AKP HALA RAYLI SİSTEMİ GETİRECEZ DİYE PROBAGANDA YAPIYOR..3 TANE EK SEFERİ KORUYAMAYANMI RAYLI SİSTEM GETİRECEK.ÇYUH OLSUN SİZE BE..!!!!!
    Vatandas
    05.02.2019 14:46
    Sayın medyabar lütfen bu haberi sürekli güncel tutun. Korucugun ulaşım çilesi artık son bulmalı. Bu sorunları sizin sayenizde duyurulabiliyoruz. İptal edilen belediye otobüslerini geri istiyoruz. Saygılar.
    Bravo
    05.02.2019 13:18
    Halkın bu büyük sorununu gündeme getiren halk otobüsçülerine teşekkür etmek lazım. Bu vesileyle millet derdini döktü yorumlara.
    Mağdur Vatandaş
    05.02.2019 12:36
    Kahya dedikleri iki adam var:biri dünyaya küsmüş eli cepte üstü başı berduş ağızda sigara akşama kadar, diğeri ise 2x2:4 hesabını yapmakta zorlanan yarım akıllı...Ücret tarifelerini gözümüze sokarlar, şikayet için numaraya ulaşılmaz, sözde ÖHO
    Pro mete
    05.02.2019 12:35
    Üç beş tane halk otobüsü şoförü ile baş edemeyen belediye koca bir ilin sorunları ile nasıl baş edecek acaba? Yerel seçimler halkımız için iyi bir fırsat olacak sanırım.
    Bilirkişi
    05.02.2019 11:22
    Raylı sistem iptal rantlı sistem devam.
    Aslan
    05.02.2019 11:20
    Bir otobüs koyamayan zihniyet raylı sistem getiremez. Korucuk hattına dokunamayan belediye milyonluk şehir içi dolmuşlarına hiç dokunamaz.
    Vatandas
    05.02.2019 10:59
    Belediye nasıl olurda 15-20 tane halk otobüsü sahibini 20 bin kişiye tercih eder aklım almıyor. Kardeşim vatandaş bunları istemiyor işte siz belediye olarak neden gereğini yapmıyorsunuz? Korkuyormusunuz tehdit falan mı ediliyorsunuz. Bu halk otobüslerinin sadece adı halk yoksa halkla hiçbir alakaları yok. Tıklım tıklım üst üste insanlar leş gibi koku. Birde daha beteri akşam 8 den sonraki belediye otobüslerine ne oldu sakustaki listede yoklar gerçekten kaldırıldılarmı? Belediyenin bu konuda ki acil çözümünü bekliyoruz. İnsanların aklıyla dalga geçmeyin!
    Karalastikli
    05.02.2019 10:34
    Sayın amcalarım,teyzelerim,abilerim,ablalarım,kardeşlerim. Lütfen birlik olup devlete bir hatırlatma yapalım.Bakın ben pamukova adapazarı arası gelip gidiyorum ama bu korucuk olayı için gerekli yerlere şikayetimi yazdım.Beni ilgilendirmiyor demesin kimse.Bizde pamukova otobüslerinden yıllardır memnun değiliz.Tahta koltuklu tekerlekli arabalar sadece.Konfor yok,klima yok,temizlik yok.Devlet kimdir allah aşkına sosyal devletçilik anlayışı kalmadı hiç.Ben vergi veriyorum alacak otobüs heryere koyacak ilçeden köye kadar.Özel halk otobüsü kavramı kalmamalı.Bazen diyorumki kominizmin artı taraflarıda var.Bakın bugün caymış olduğum BES sistemine sorulmadan tekrar alındım.Bu paraları bana harca ey hükümet.OTOBÜSLER KAMUYA AİT OLMALI VE OLACAK...
    ALPASLAN OSMANLIOĞLU
    05.02.2019 10:31
    Yazık çok yazık ismi olup cismi olamayan belediye maalesef geri adım atmış. ne kadar korkuyorsunuz bu otobüs sahiplerinden. neden bu oy kaygısı senin derdin vatandaşa hizmet olmalı koy bu hatta 3-5 otubus daha , yap metroyu hizmet edin vatandaşa maalesef mensubu olduğunuz partiyide böylelikle bitirdiniz bitiriyorsunuz.
    Önemli Kişi
    05.02.2019 10:28
    Belediyede iş yok! Şikayetler göz ardı ediliyor. CİMER e Hem belediyeyi hemde ÖZEL HALK OTOBÜSLERİNİ şikayet edin. En güzel sonucu CİMER den alırız. Birlik olalım. Hatta kampanya başlatalım... HAKSIZLIK KARŞISINDA SUSAN DİLSİZ ŞEYTANDIR.
    Camili2Cocugu
    05.02.2019 10:24
    Camili 2 ve Korucuk Özel Halk Otobüslerinin şoförlerinin %25........................ %50si işini keyfine göre yapıyor. Belediye saatlerine yakın sefer yapmayıp, kendi seferine çıkmayıp yolcu biriksin diye araba arızalandı yalanı her zaman yapılıyor. Yazın klima açmaz, kışın ısıtıcıyı, 50 kuruş fazla alırlar ve yinede kazanamıyoruz deyip halkı sömürürler. Kışın lastikler bakımsız diye 3cm kar yağsa yokuş çıkmazlar. BİR ÇOĞU ........
    Korucuklu
    05.02.2019 10:21
    İşi olanlar bunlara mecbur bırakıldığımız için halk otobuslerini kullanıyor ama vakit sıkıntısı olmayanlar lütfen bu otobusleri kullanmasın.Kart54 sistemine gecildigi için çogu insan 50 kuruş farkı da bilmiyor.temiz ve ucuz belediye otobuslerini kullanalım. Goruldugu gibi aninda ulasim dairesi geri adim atti.Kendi tepkimizi ortaya koymaktan baska yapilcak birsey yok.
    Öğrenci
    05.02.2019 10:14
    Allaha şükür 4 senedir köy otobüsleri hariç(alternatifi yok) özel halk otobüsüne binmedim dolmuşa ve minibüse de sadece mecburiyetten 2 sefer bindim. Keşke köylere de belediye gitse emin olun onu tercih ederim. Bunlara birisi gerçekten dur demeli. Kontak kapatıp eylem yapmanın yönetmelikteki cezası belli verirsin cezayı susarlar. Susturamıyorsa bu belediyenin ayıbı. Ha susmadılar mı yönetmelikte klima açmama kalorifer yakmama araç bakımlarını ve temizliğini aksatma elden ücret alma vs. Hepsinin cezası var. Ben gördüğüm her hatayı şikayet ediyorum. Siz de edin. Edin ki cezalarını alsınlar. Ama öyle sözlü telefondan yada çözüm masasından etmeyin ya cimer üzerinden edin yada elden ıslak imzalı dilekçe verin ve mutlaka sonucunu takip edin.
    Korucuklu
    05.02.2019 10:07
    Halk otobus şoförlerinin yaptiği bu eylemden sonra bugun belediye otobüslerinin sefer sayısını arttırıp birde üstüne bedava taşısaydı.Eylem nasıl olurmuş görürlerdi.Ama ne oldu geri adim atılıp ek seferler kaldırıldı.Yazık ya ,inanamıyorum.Hakkımı helal etmiyorum.
    Sadece Biri
    05.02.2019 10:06
    Merhaba, ben genel olarak yazmak istiyorum...Özel halk otobüsleri ya işlerini gereği gibi düzgün yapsın ya da kaldırılsın...Bu yerleşim bölgesinin ulaşım sorununu ne yazık ki belediye bir türlü çözemedi. Çok defa durakta kaldım. Ben camili 2 deyim. 20 dk. ara ile otobüs. gelmediği zaman arıza yaptı vs. diye bir sürü mazeret üretiyorlar. Ulaşım çok sinir bozucu. Carşıda durakta çok bekledik soğukta...Araba olmuyordu. Kime neyi şikayet edeceksiniz. Adamlar ilgilenmiyor ki ya da sorunu çözmedikten sonra boşuna sinirlerimiz bozuluyor. Böyle hizmet olmaz. Yaşlısı var, hastası var, küçük çocuğu olan var...Bu bölgede olduğuma pişmanım...
    Paşalı PAŞA
    05.02.2019 10:05
    Hesapta koskoca belediye, icraatta sıfır belediye. Halk otobüsünü sen denetliyecen belediye, onlar seni dizginlemiyecek. Korucuk, ideal kentten bu yönetime oy falan çıkmaz. 3-5 ..........otobüs sahibine esir olmuş belediye. Oradaki halk parasına bakmıyor koyun dolmuş, koyun belediyenin arabasını bak sesleri cikacakmi. Halkı mağdur ediyorsunuz belediye olarak, yediğiniz ekmek haram zıkkım olsun, yalaka rantcilar....
    Korucuklu
    05.02.2019 10:04
    Sakusa şimdi baktım 4 otobüs aynı çalışıyor belediyenin yapması gereken otobüs sayısını artırsın 15 dakikada bir otobüs koysun otobüs mafyacılığı bitsin
    Serdivan
    05.02.2019 09:46
    Sayın Vatandaşlar sizlere sesleniyorum lütfen mecbur kalmadıkça ÖZEL HALK OTOBÜS FİRMALARINA BİNMEYİNİZ. BELEDİYE OTOBÜSLERİNE BİNİNİZ. Bakıyorum Belediye otobüsü önünden halk otobüsleri geliyor BİNMEYİNİZ . Belediye yetkilileri lütfen Otobüsleri denetleyin
    TİBET
    05.02.2019 09:21
    Gözün aydın SAKARYA. Bugün sayın belediye yetkilileri Halk Otobüsçülerinin isteği üzerine ilave seferleri kaldırarak sorunu çözmüştür. Vatandaş ne olacak derseniz önemli değil nasılsa sahipsiz.
    Koca Sinan
    05.02.2019 09:11
    10 esnaf için 10bin vatandaş mağdur edilemez. Bunlar hep zararda hiç kazanmıyorlar şükür etmiyorlar senelerdir aynı tantana, satın hattı deyince milyon isterler. Belediye bir değil 5 hat koymalıki bunlardan kurtulsun kurtulalım.
    Korucuk Çilesi
    05.02.2019 09:02
    Sayın belediye yetkilileri 24 hat nolu belediye otobüsünün hafta içi akşam 8 den sonraki seferleri sakus ta gözükmüyor seferden kaldırıldılarmı yoksa? 25-30 bin insanın yaşadığı bir bölgenin otobüs seferleri niçin kaldırılır sizden mantıklı bir açıklama bekliyoruz.
    Sait Ali AYDIN
    05.02.2019 09:01
    Sırf bu halk otobüsleri yüzünden KORUCUK izmit ilçesi olmasını istiyorum
    YENİKENTLİ
    05.02.2019 08:40
    ben korucuk, camili-2 ve bu bölgelerdeki halk otobüsleri yolcuları alt alta üst üste dolduruyor. yemin ederim araçlar yolcu kapasitesinin fazlalığından araç yolda zor gidiyor. kadın, çocuk, yaşlı, hasta dakikalarca bu şekilde yolculuk yapıyor. yazık günah. ben olsam belediyenin yerine inadına bir kaç tane daha ek sefer koyardım. önemli olan insanların rahat ve huzurlu yolculuk yapmasıdır. birileri üç beş kuruş fazla kazanacak diye insanlara eziyet etmenin hiç kimseye yararı olmaz. bu şehre kimse adarayı, ada trenini veya raylı taşımacılığı getiremez çünkü ulaşım kararlarını belediye değil şöförler belirliyor. mevcut parti yönetimi ve belediyelerinde şöför esnafı hatrı sayılır söz sahibidir. onun için onlar ne derse o oluyor.
    Şeker Mahalleli
    05.02.2019 08:31
    Sen misin kontak kapatan değip ek sefer ve kalıcı sefer koyacak belediye yok ki. Adapazarı halkı minibüscüler, dolmuşcular mafyasının eline terk edilmiş. Yazık...çok yazık.
    Korucuklu
    05.02.2019 08:30
    Normalde 6.45te kalkan halk otobüsü 7.05 te korucuğu terk ederken bugün aynı saatte belediye var diye 6.59 da korucuğu terk etti, demek ki istenince oluyormuş :) Çok güzel devam böyle.Ama inşallah bu 6.45e eklenen belediye otobüsü ücretleri 3 TL çıkartılmaz ve seçimden sonra kaldirilmaz.Bunun için gerekli yerlere herkes yazsın arkadaşlar.
    hakan bolat
    05.02.2019 08:24
    dolmuşcu senin kafana esince bu halkı mağdur etmeye hakkın yok .evine ekmek ğötürüyorsan bu halkın sayesinde. ey belediye biz sizleri neden seçiyoruz . bu halkı üç beş dolmuşcunun eline düşür diyemi .gereği yapılsın bir daha buna teşebbüş edemesinler.
    pijamalışevkethoca
    05.02.2019 08:13
    Sakarya'ya büyük köy diyordum özür dilerim. Sakarya köy altı yerleşim yeri. Efendilerinin Ankara'dan yönettiği, minibüsçü, kafeci, telefon bayileri ve suriyelilerin hüküm sürdüğü bir toprak parçası.
    selçuk
    05.02.2019 08:13
    Korucuğa dolmuş hattı kurulmalı. Karamanda Camilide dolmuş var. Korucukta yok.Belediye otobüsü 2.5 TL. ise 50 kuruş fazla verip, dolmuş ile Adapazarı merkeze oturarak gidilir.
    Eren
    05.02.2019 07:35
    Yahu carsidan Korucuga son arabayı 8.15 yapmislar.Şaka mısınız siz?Bizi neden özel halk otobüsüne mecbur bırakıyorsunuz.Halk özeli istemiyor işte.Bu nasıl belediyecilik anlayışı.Umarım Korucuktan şu anki belediyeue oy çıkmaz da onlarda bizi çantada keklik görmekten vazgeçerler.
    Korucuk Çilesi
    05.02.2019 06:54
    Sakus ta gerçektende 24 nolu hattın haftaici akşam otobüsleri gözükmüyor. Ne demek bu? Eğer yanlışlıkla falan yapıldıysa derhal düzeltilsin! Hazır olan otobüsleri seferden kaldırmak ne demek kardeşim hayret bişey! Abartmayın artık.
    Merve Gümüş
    05.02.2019 00:52
    Eskiden kalıcı konutlara 12ye kadar hatta yaz mevsimlerinde gece 1e kadar otobüs olurdu. Şimdi karaman camili ve korucuka neden son otobüs 10buçukta. Dümdüz ilimize bir tranway çok mu yahu. Oy falan atmam artık bu din istismarcılarına. Kocaeli,yalova, Eskişehir, Bursa nerede Sakarya nerede yazık günah. Bolu ve düzce bile bizi geçmek üzere. Utanın yerel yöneticiler tabi sizde ar varsa
    Adali54
    05.02.2019 00:29
    Unuttunuz galiba yıllar önce hatlarınız kaç para ediyordu. Belediye olmasaydı şimdi J plakanız olmazdı. Şimdi plakanızı milyon liralara satıyorsunuz. Otobüslerinizin çoğu sanki uzak doğudan gelmiş gibi eski pislik içinde kendinize gelin. İnsanlarda size bir eylem yaparsa aklınız başınıza gelir. Unutmadan hala sizde para geçiyor. Ben belediyenin yerinde olsam parayı tamamen yasaklarım. O zaman el mi yaman bey mi yaman görürsünüz
    Kenan
    05.02.2019 00:16
    Eyyy belediye yetkilileri, bu düzene son vermezseniz gidecek, yatacak yeriniz yok. Dünya Ahret... Bu sülükler sürüsünün, milletin kanını emdiğii yeterr! Ulaşım dairesi ne alta yarar? Czamili mahallesinde yaşanan sorunlar için onlarca yazı yazdım, tık yokk! Defolun gidin...
    halk
    05.02.2019 00:10
    belediye otobüslerinden çok memnunuz.keşke daha çok sefer yapsa.şöförler mütevazi.belediye araçları temiz.kart ile otobüste para bozdurma derdi yok.
    korucuktan
    05.02.2019 00:09
    Eğer belediye otobüsü konusunda geri adım atılmış ve korucuk halkı bu bakımsız devamlı yolda kalan havasız ilgisiz bilgisiz şoförlere kaldıysa ve bunlar bu kadar şımartıldıysa Seçimleri merakla beklesinler.
    Korucuk korucuk
    04.02.2019 23:46
    Şimdi sakus a baktım yine bir güncelleme yapılmış ve belediye geri adım atmış gözüküyor. Hatta daha beteri olmuş hafta içindeki 20 15 ten sonraki belediye otobüsleri iptal edilmiş. Gün içindeki takviye otobüste kaldırılmış. Eyy belediye eyy ulaşım dairesi bu ne şimdi?? Sizin için hiçmi halkın önemi yok?? Yazıklar olsun!
    Birisi
    04.02.2019 23:43
    Hazır kontak kapatmışken hiç açmasaydınız ya şeytan sürüleri sizi.halk otobüsleri pislik içinde yazın klima yok kışın kalorifer yok tipsiz tipsiz modeller direksiyonda selam verirsin almazlar soru sorarsın cevap vermezler ondan sonra çıkmışlar burda mahsum çocuk rolü oynuyolar.ben büyükşehirin yerinde olayım 10 dk da bir araba koyarım çarşıya işinize gelmıyosa yapmayın bu işi zorlamı yapıyosunuz.hee bide saatlerden şikayet etmişler soruyorum kendilerine ben hergun korucuktan carsıya gidiyorum neden beledıye otobüslerinin 2 dakıka onünden yola cıkıyolar?insanlar görmüyo sanmasınlar kurnazlar sizi..
    Yufka
    04.02.2019 23:15
    Yufka yüreklilerle çetin yollar aşılmaz. Bu iş gönülle falan olmaz rantın olduğu düzeni bozacaksın ve halkın menfaati için kelleyi koltuğa alacaksın. Sen yürüyeceksin vatandaş arkandan gelir. Dik duracaksın diklenmeden. Halka hizmetse söz konusu kangreni kesip atacaksın. Padişah kardeşini feda etmiş umumun menfaati için 3 veya 5 esnaf mı feda edilemeyecek.
    Kazım
    04.02.2019 23:08
    Belediye bir otobüs koyuyor esnaf isyan ediyorsa raylı sistem nasıl gelecek çok merak ediyorum. 10 tane esnaf için 10bin kişiyi tercih eden belediyemiz mi getirecek raylı sistemi. Gönül belediyeciliği çözer bu sorunumuzu inancım tam.
    Emrah aydın
    04.02.2019 23:01
    Adamlara bak,keyfine göre tıka basa hayvan doldurur gibi doldur ,sonra kontak kapatmış ,o kontagin inşallah hiç açılmaz,bir tane memnun olan varmı vatandaştan,beter olun hakkımı helal etmiyorum,bunları çalıştıran ,vesile olan bunlara göz yuman herkesten seçimde görüşürüz.cahil cuhela takımı,adamlarda eğitim sıfır ,kibarlık nezaket hak getire, Tek cümle yanaşin beyler arkaya doğru yanaş bekleme yanaş, yarın ailen binerse bu otobüse böyle diyebilirmisiniz..lütfen daha çok otobüs ve karaman gibi minibüsler.vatandasi bu ilkellerden kurtarin
    Ali Asker
    04.02.2019 23:01
    Özel halk otobüslerindeki muamele çok kötü kaldırılsın hepsi. İstemiyoruz.
    mertt
    04.02.2019 22:54
    Devam devam aynı partiye oy vermeye... belediye değil beka meselesi..
    Ahmet
    04.02.2019 22:49
    Anlaşılan o ki Sakarya da en büyük sorun ulaşım. Yani seçmeni ulaşım konusunda ikna eden belediye başkanlığını alır. Şahsen favorim Ekrem Yüce ama!!.. etkili bir ulaşım projesi, insana yakışır araçlar, halkı ezdirmeyen yönetim anlayışı kararımı etkileyebilir. Hülasa projeleri görelim kararımızı netleştirelim.
    bir dost
    04.02.2019 22:33
    valla belediyenin arabalarını kullanmaktan gayet memnunuz keşke özel halk otobüsleri kalksa da heryerde belediye arabası olsa temiz temiz işe de gideriz gezmeye de özel halk otobüsü 3 lira belediye 2.50 bu millet zaten zor geçiniyo tabikide belediyeyi kullanacaklar o zaman sizde aynı paraya indirin
    bılal kara
    04.02.2019 22:22
    eyy yerel yönetıcıler ESKISEHIR e gıdın ulasım sehırcılık çevre düzeni görün basıbos gezen köpek yok surıyelı yok mınibus yok yerde çöp yok RAYLI sıstem vızır vızır otobusler özel deıl beledıyenın turist çekıp para kazanabılıyolar bızım şehir ÇOK GERİ KALDI COKK
    Geyveli Cem
    04.02.2019 22:12
    Ben bu yorumu yaparken tam 43 tane yorum yapılmıştı ve 1 tane bile iyi yazan yoktu, eyyyy özel halk otobüsü sahipleri HALK' a kulak verin, HALK' a rağmen eski düzeninizi devam ettiremezsiniz. Sayın Büyükşehir Belediye başkanım ya da Adapazarı belediye başkanım HALK' ı duyun artıkkk.
    Arka plan
    04.02.2019 21:29
    Özel halk otobüsleri pislik içinde en son ne zaman yıkandığını içinin sterilize edildiğini sorun kendileri bile unutmuştur. İnsan taşıdığınızın bilincinde değilsiniz. Devlet sizden büyüktür. İstediğiniz kadar kapatın kontağı.. Büyükşehir belediye otobüsü candır yüklerim kartımı basar binerim...
    Korucuklu
    04.02.2019 21:28
    Belediye 15 dakikada bir otobüs koysun onlarda kazanmıyorsa bırakıp gitsinler biz meraklı değiliz özel otobüs şoförlerine
    sakarya54
    04.02.2019 21:15
    gerçekten ulaştırma daire başkanı pıstıl gönderilmeli.adam bir haber şehirden.iyi parti binasının ordaki 4 yol ağzında hergün kaza oluyor.kaç kere şikayet ettik..adam bir bariyer koymadı.yeni başkanın ilk işi bu olmalı..başkan gelirse onada şikayet edecem...
    Sakar baba
    04.02.2019 21:15
    Kontak kapatıp vatandaşı zorlamışlar Raylı sıstemın derhal yapılması gerekiyor tepkinizi vatandaşa gösteremezsiniz begenmıyorsanız askerı ücretle bır ıse girersiniz
    Sakar baba
    04.02.2019 21:08
    Kontak kapatıp vatandaşı zorlamışlar Raylı sıstemın derhal yapılması gerekiyor tepkinizi vatandaşa gösteremezsiniz begenmıyorsanız askerı ücretle bır ıse girersiniz
    M.k.
    04.02.2019 20:44
    Belediyenin yerinde olsam 20 dakikada bir belediye otobüsü koyardım. Bu yüzsüz şöförlerden artık bıktık. Otobüste hava alamıyoruz be. Bu kıro şoförlerden belediye kurtulmazsa eğer ben bu belediye başkanına oy da atmam .
    Esnaf
    04.02.2019 20:19
    Seçilecek yeni büyükşehir belediye başkanı ilk önce Ulaştırma Daire Başkanı yolla
    Sezai demir
    04.02.2019 20:00
    Pislik içinde hayvan taşır gibi taşıyorsunuz insanları kafanıza göre şimdi işler değişti Deniz bitti belediye artık görevini yapmak zorunda bu işin başka çıkarıyok yaşasın yeni düzen
    Sakarya lı
    04.02.2019 19:56
    Zarar görüyolarmış;milleti balık istifi yolculuk yapmaya zorlarken iyi idi şimdi iki üç kişi daha az yolcu alınca mı zarar etmeye başladınız. Millet sayenizde birbirine sürtünmekten akraba oldu. Otobüslerde özellikle akşam iş çıkışı saatlerinde nefes almak bile mümkün olmuyor
    Korucuklu
    04.02.2019 19:41
    Sayın Otobüs sahipleri Kurtarmıyorsa çalışmayın kardeşim sizi zorla çalıştıranmı var. Biz başımızın çaresine bakarız Korucuk mahallesi
    Adabazarlı
    04.02.2019 19:36
    Kocaeli büyükşehir belediyesi Korucuk-Adapazarı arasına otobüs koyarsa bu iş çözülür :)
    sakaryalı
    04.02.2019 19:33
    işte bu yüzden KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR kocaeline gidin bakın çoğu hatta kocaeli büyükşehirin araçları var. Ranta yer yok sadece belediye araçları. Sakarya'da 40 km ötesinde ki şehre dönsün bir baksın ...belediyecilik nasıl oluyormuş diye
    Yasin
    04.02.2019 19:26
    Çare raylı sistem.. Büyükşehir Kocaeliyi bir örnek almadı ulaşımı bıraktı çakalların eline .. Sakarya bu seçimde bari aklını kullan seni düşünen bir iktidar yok .. Sakarya şiirini söylemek ile olmuyor bu işler icraat lazım..
    ŞEF
    04.02.2019 18:50
    SONUNA KADAR BELEDİYENİN YANINDAYIZ...ZARAR EDİYORSAN HATTAN ÇIK GÖRELİM. BİZE İNSANLIK LAZIM ,KORUCUKTAN HERGÜN BİNLERCE İNSAN GİT-GEL YAPIYOR AMA SİZ ONUN KIYMETİNİ BİLMİYORSUNUZ
    Korucukzede
    04.02.2019 18:25
    Yahu kapattığınız kontağı hiç açmayaydınız da Korucuk halkıda rahat edeydi .İlk önce bi kendinize çeki düzen verin arabalarınıza bi bakın eksiği gediği varmı diye ...Milleti Allaha emanet taşıyorsunuz..Ne klima çalışır ne de ısıtıcınız milleti balık istifi taşır bide afra tafra yaparsınız.Şurda bu kadar yorum var bir tane iyi söyleyen yok .. Bi düşünün bu millet niye bukadar tepkili diye. İsminiz Özel ama ne halka ne de isminize yakışır hizmet veriyorsunuz Vesselam..Bu arada 24 K ve 25 K hattında kesinlikle dolmuşta koyulmalı İlla otobüsle gitmek zorundamıyıs... dolaş babam dolaş 15 dakkalık yol oluyor 45 dakka hayat kısa ve bu dakkalarında hesabı var demedi demeyin... Belediye otobüslerine tam destek.
    Serdivan
    04.02.2019 18:03
    Sakarya Büyükşehir Belediyesi'nin Özel halk otobüsleri ni çok sık kontrol etmesi gerekir çünkü araçlar da saygı ve sevgi hiç yok kaldırın halk otobüsleri ni koyun belediye otobüsü ceza kesin Vatandaşı bekletmek ne demek lütfen bir de araçların temizliğine bakın.
    KÜPÇÜLER
    04.02.2019 17:59
    Yeri gelmişken bende bir şikayetimi dile getireyim. Belki bir yetkili okur. KÜPÇÜLER hattındaki dolmuş şoförleri resmen kasap gibi araba kullanıyor. Pazar günü Ankara caddesindeki ışıklarda (Pamukbank önünde) önünde duran arabaya arkadan çarptı. şoför haklıymış gibi birde öndeki arabaya niye gitmiyorsun diye kızıyor. Bu dolmuşun şoförü çeşme meydanı ışıklarında, o kadar araba kuyruktayken sol şeride çıkıyor ve ışık kırmızıya döndüğü halde sol şeritten tam gaz gidiyor. Resmen kazaya davetiye. Bu bir değil iki değil.
    Sakaryalı
    04.02.2019 17:51
    Özeller kaldırılsın hepsi belediye olsun
    seyfi şafak
    04.02.2019 17:41
    halkın kaliteli ulaşımı için ilave otobus konmalı, minibusçuler tatlı paraya alışmış.. belediye bunlara papuç birakmamali.. millet bıktı balık istifi minibuslerden.. keşke kayseri'deki gibi tum minibusler lagvolsa, 2 minibuscuye 1 otobus hatti verilse
    MOLLA
    04.02.2019 17:20
    NEDENMİŞ O? AZ MI KAZANIYORLAR? ..BİRKAÇ SORUM VAR HALK OTOBÜSLERİNE. 1) TEMİZLİK YAPIYOR MUSUNUZ?,2) İNDİRİMLİ VE ÜCRETSİZ KART BASILIRKEN BAZILARINIZ NEDEN SURAT ASIYOR?,3) GİYİM-KUŞAMINIZ NEDEN PASPAL? SABAHLARI BUZ GİBİ VE SIGARA KOKAK OTOBUSLERE BİNMEK MECBURİYETİMİZ VAR NE YAZIK Kİ.
    Eren
    04.02.2019 17:19
    Umarım belediye bunların aklına uymaz.14 yıldır Korucukta oturuyorum.Ulaşım bildim bilesi düzelmedi.Özellikle iş ve okul gidiş geliş saatleri tam bir işkence.Ne güzel ek sefer konulmuş.Özel halk şöförleri beğenmiyorlarsa bu işi yapmasınlar.
    vatandaş
    04.02.2019 17:14
    özel halk otobüsleri kontak kapatmış insanlara hayvan muamelesi yapın yazın klima açmayın yolcunun olmadığı saatlerde kalkış saatlerini değiştirin her şöforde ayrı bi tavır yol parası olmuş 3tl insanlar tabiki belediyeyi tercih edecek tertemiz otobüsler klima desen püfür püfür tek eksikliği az olması.... siz rekabet görmemişsiniz yakında özel bi firma gelir o zaman rekabet nasıl oluyormuş görürsünüz bide anlamadığım bişe var otobüsçülerden biri muhtar adayı olmuş kişiliğini bilmem kişiliğine yorumda yapmam da bi otobüsçü olarak otobüs sorunlarını çözemiyorsunuz muhtar olmak istiyorsunuz nasıl olcak...
    HELAL
    04.02.2019 17:10
    BU ARA DOLMUS EYLEMI MODA OLDU. BUYUKSEHIRDE TIS YOK HATLARIN FIYATININ YANINA YAKLASILMIYOR. ACIK KASA AS 90O ALIN KOYUN GIBI BINER GIDER GELIRIZ SIZIN RANTINIZ BOZULMASIN.
    Korucuklu
    04.02.2019 17:04
    Hele şükür doğru bir karar alınmış, senelerden beri bunun talebi yapılıyordu belediyeden.sabah belediye olmadığı için halk otobüsü korucuktan 6.45te kalkıp, 20 dakika yatarak korucuğu dolaşıp 7.05 gibi anca çıkıyordu korucuktan, insanlar servise geçmi kalıyor umurların da değildi.Çok iyi olmuş.
    Korucuklu
    04.02.2019 16:45
    Eylem yapacaginiza biraz kendinizi duzeltseniz.Mesala;otobusler daha temiz ,siz soferler daha nazik olsanız,otobusler yazın sıcak kışın soğuk olmasa...Emin olun belediye kaçtane ilave koyarsa koysun müşteriniz olur.
    Birbilen
    04.02.2019 16:42
    2,5 tl ye taşınabiliyosa bizde niye 3 tl diye sormanız lazım.onlarda neden 2,5 tl yanlış soru belediye vatandaşı düşünüyor siz sadece cebizi 3tl den balık istifi insan taşıyınca mutlusunuz tabi ozaman sorun değilmi.Belediye bu seferlerinden vazgeçerse yazıklar olsun
    Korucuk korucuk
    04.02.2019 16:32
    Yaklaşık 5 yıldır korucukta ikamet etmekteyim. Geldiğime geleceğime bin pişman oldum ama kredi çektim ev aldım mecbur katlanıyorum. Bukadar kalabalık bir mahalle olmasına rağmen ulaşım çok kötü ve hiç düzelmedi. Halk otobüsleri küçük ve bakımsızlar. Halk otobüslerininde boyutları belediye otobüsleri gibi 12 metre olmalı. Belediye otobüsleri ise her ne kadar kalabalık olsalar da yinede daha konforlular. Sefer sayıları yetersizdi şimdi arttırılmış çok sevindim kim sebep olduysa Allah razı olsun. Ama bu bölgeye raylı sistem şart oğlu şart. Yok yüksekti yok eğimliydi falan bahanelere gerek yok. Yükseltiyi tünel geçişle aşarsın yada viyadükler üzerinde getirirsin tramvayı olur biter. Yeterki yapmak istesinler.
    Sıtkı Sıyrıldı
    04.02.2019 16:32
    Gelişmiş ülkelerin İSTİSNASIZ hepsinde raylı taşıma sistemi önceliktir. Gelişmemiş ülkelerde tekerlekli taşıma. Neden...? 1-Taşıta bağımlısın 2-Yakıta bağımlısın 3-Lastiğe bağımlısın 4-Yedek parçaya bağımlısın. 5-Bu araçlara asfaltlı yol ve köprü lazım. Şoför bizden. tamirci bizden. Hattı sat. Araç muayene. sigorta. mtv vergisi. vs ir vesair.
    Murat
    04.02.2019 16:14
    Geçen gün kocaeli kampus hat haberine yazmıştım bu şehirde hatları özel halk otobüsleri ve dolmuscular belirliyor. Niye her yere belediye otobüsü yok anladiniz mı?
    Fethi Zeki Bayrak
    04.02.2019 16:12
    Belediye zaten yıllardır dolmuş soforlerine para kazandırıyor. Birazda halka kazandırsın ne olacak. Türkiye'de en pahalı ulaşım Sakarya'da. 5 dakikada bir dolmuş var. Vagon Fabrikası Sakarya'da ama raylı sistem yok. Dakika başı ring yapan dolmuşlar. Yıllarca şoforunun soforunun soforü para kazanmış ayıptır. Bu şehirde kim raylı sistem yaparsa oyum O'na. Gerisi hikaye , kimse anlatmasın. Korucuk-Arifiye, Güneşler-SAÜ raylı hattını açıp , dolmuşları yarım saate çeken Sakaryayı Büyükşehir yapar. Dakika başı ring yaptıranlar ise , köye talim eder.
    send işçi
    04.02.2019 16:12
    işinize geliyorsa beyler. kapatın özel halk otobüslerini desteklemeli durdurun bak nasıl insan oluyorlar. belediye taşımacılığı eline alsın nedir ya dolmuşmuş özel halk otobüsüymüş. şımardılar iyice...
    Vatandaş
    04.02.2019 16:08
    Aslında ben belediye ulaşımın yerinde olsam garajda ne kadar otobüs varsa koyardim hatta insanlar mağdur olmazdı esnaf hurda arabalar ile iş yapılmaz kazaniyorsn arabanida degistiriceksin kazanıyorum diyen orada durmaz zaten ya sen civatalarla koltuk yapmisin arabalar ahir gibi ben suçu ulaşım dairede buluyorum kontrol yokki yazık ama o hattı kullanan vatandaşlara
    Ramazan olur
    04.02.2019 15:55
    İnşallah belediye en kısa sürede tramvay getirir yolcu ayakta almayı biliyorsunuz ya haksız rakabet he işine ne gelirse adalet o oluyor Hattını aldığın fiata satarmısın
    SinanK
    04.02.2019 15:42
    Belediye'de birazcık karşı durabilme potanasiyeli olsa o mevkii ye otobüs takviyesi yapar ve o özel halk otobüslerine ekmek yedirmez ne demektir sen halkı yolda bırakıyorsun kesinlikle bir cezası olmalı
    bosnak
    04.02.2019 15:38
    Annem kanser hastası korucuka belediye arabaları az.gelen özel halk otobusleride bazen dolu geliyor hastaneye ordan binerken hastalar ayakta kalabiliyor.özellikle boş araba kalkması lazım ordaki hastaneden kemoterapi ışın alan hastalar oluyor ve bitkin oluyorlar.
    DELİ MURTAZA :)
    04.02.2019 15:35
    İNSANLARIN BALIK İSTİFİ GİTMESİ SİZİN İÇİN ÖNEMLİ DEĞİL ZATEN CEBİNİZ DOLSUN YETER, İNSAF YAHU... İNSANLIK DIŞI ŞARTLARDA YOLCU TAŞIYORSUNUZ BİR DE KALKMIŞ EYLEM YAPIYORSUNUZ AYIP AYIP
    Ahali
    04.02.2019 15:33
    Raylı sistem için potansiyel oluşmuş artık. Yeni başkan el atar inşallah raylı sisteme ki köy kasaba olmaktan cıkıp büyük şehir olduğumuzu hissedeleim artık. Haaa bu arada bu şoför arkadaşlar haklı da olsa ki bana göre değiller halkı mağdur ederek hak aranmaz. Ücretsiz kartla binen insanlara nasıl davrandığınızı da biliyoruz.
    ÇiçekAbbas
    04.02.2019 15:28
    ben minibüsçüyüm. belediye yapmış olduğu yanlışdan dönsün.Daha az kazanıyoruz ek sefer olunca .
    vatandaş
    04.02.2019 15:26
    özel halk otobüslerini tedavülden kaldırmak lazım o zaman mum ışığında oturup düşünsünler
    Nesrin
    04.02.2019 15:16
    Belediye önceden yapması gerekeni yapmış ilave otobüsle ellerine sağlık.ozelhalk otobusculeri siz para kazanın diye otobüslerin içine tavuk kümesindeki tavuklar gibi tikistirildik hele hele hastaneden çıkan onkoloji hastaları ayakta 30 dakika yolculuk yaparken sefer arttıralim demediniz.simdi kariniz düşecek diye ayaklaniyorsunuz yazıklar olsun size ve belediyeyi tebrik ediyorum başkanım bunlara ders vermeye devam
    Orhan
    04.02.2019 15:11
    İnsanları eşya gibi görüyorlar üst üste yolcu alıyorlar çoğu zamanda hiç almıyorlar belediye otobüs sayısını bir arttırsın siz o zaman bu insanların kıymetini bilirsiniz belediyeye tepki diye kontak kapamışlar insanlar işe gidemedi yazıklar olsun
    Gokhan
    04.02.2019 15:07
    O kadar insan mağdur edilmiş yazik. Bunları kaldırıp yerine belediye otobüsü koyacaksin ama zihniyet yok.
    Erhan er
    04.02.2019 15:00
    çakal sürüleri tiplere bak ne olmuş ek sefer koyduysa vatandaş yoldami kalsın herkes ekmeğini yer
    Online Ziyaretçiler