Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ferizli şimdi bu sürpriz ayrılığı konuşuluyor

Ferizli İlçe Milli Eğitim Müdürü Şükrü Sevinç, görevinden istifa etti. 4 yıldır ilçede görev yapan Sevinç'in bu istifası ilçede günün konusu haline geldi..

19:20   |   04.02.2019
Haber Resmi

MEDYABAR
  Ferizli'de 4 yıldır ilçe milli  eğitim müdürü olarak görev yapan Şükrü Sevinç'in sürpriz bir şekilde görevinden istifa etmesinin ardından emekliye ayrılması ilçede günün konusu oldu.
 Aslen Sakaryalı olan 1982 yılı Marmara İlahiyat Fakültesi mezunu Ferizli İlçe Milli Eğitim Müdürü  57 yaşındaki Şükrü Sevinç ani bir kararla ilçe milli eğitim müdürlüğü görevinden ayrılma kararı verdi.
 Sevinç'in istifa edip emekliliğini istemesiyle ilgili ilçede farklı iddialar konuşuluyor.

 Bunlardan biri  Sevinç hakkında açılan soruşturma sonrasında İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne çağrılarak istifasını istendiği yönünde.. 
 Sevinç, il milli eğitim müdürlüğündeki görüşme sonrasında da emekliye ayrıldı.
 Ancak hakkındaki soruşturmanın sürdürüldüğü belirlendi.





 Ayrılığı, görevi bırakması ilçede günün konusu haline gelen 2 çocuk babası Şükrü Sevinç 4 yıldır Ferizli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde görev yapıyordu.
 Sakarya İl Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri Sevinç hakkında devam eden bir soruşturma olduğunu doğruladılar





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 190637 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 19028 kere okundu
YORUMLAR 17 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
F.ş.h.b.a.i.h.l öğrencisi
06.02.2019 23:28
İnsanları bilip bilmeden yargılamayin gerçekten bir hastalığı var yaptığınız çok yanlış birşey ve İMAM HATİP İLAHİYAT bunlar din İslam ya nasil böyle düşüncesiz bir şekilde laf yapabiliyorsusunuz nasıl insanların yaptıklarını sosyal medyaya atmaya meraklısı iz ya eğer böyle birşey olmuşsa da neden herkese paylaşılıyor bu gizli kalamıyor mu ya özel diye birşey var özellll özel o o adamın özeli belki sizne ya veya aranızda hallediliyor mu bu gazeteciler de uydurmayı sallamayı çok seviyor kusura bakmayın bu böyle ben İMAM HATİP ede İLAHİYAT FAKÜLTELERİNE DE laf ettirmem sizde adamın yaptıklarını veya yapmadıklarını kurcalamya ortalığı karıştırmayı bırakın...!
asdasds
06.02.2019 16:38
Helal olsun müdüre bu yaşta ben takdir ediyorum. Sanki tek yapan o. Herkesin banyosuna bir kamera koysak böyle bir şey çıkar ortaya. Kimseninkinden farklı bir şey yok.
bayaann
05.02.2019 14:08
iyi ki de yürüyemiyor. Bir de yürüse Allah muhafaza
kılıç bey
05.02.2019 14:07
Hasta? öğlene kadar hasta değildi de öğleden sonra aniden mi hasta oldu ;) Komik bir savunmaymış
şehvet belası
05.02.2019 11:24
Mesele ilahiyat meselesi değil beyler, konu eğitim! Ve bir ilçede eğitimin emanet edildiği eğitimci. Herkesin midesinde ......mevcuttur ancak dışarı zuhur edince ....... Hele eğitimciyse daha da boklaşır! Bırakın ilahiyat falan bu ülkede İslam?ı siyasallaştırmak için Allah ?ile aldatanlar başarmışlardır ancak sonuç kendi aleyhlerine olacak. Çünkü biliriz ki İslam?ın koruyucusu yüce Allah?tır. İmam hatip diye biyerlerini yırtanlar bence insan/adam olmak gerek?
egitimsiz
05.02.2019 08:18
SADECE NEDEN FERİZLİ D,ĞER İLCELER COKMU BASARILI ADAPAZARI 16 YILDIR AYNI KADRO ARADA BİR AKPARTİDEN MİLLETVEKİLİ ADAYI OLDUGUNDANMI HİÇ SORUSTURMA GECİRMESİ GEREKEN BİŞEY YOKM ACABA.... SAHİ EK DERS UCRETLERİ AYIN KACINDA VERİLİYOR OGRETMENLERE BENİMKİSİ MERAK SADECE FERİZLİ NEDEN ALINDI YADA İSTİFA ETTİRİLDİ ONUDA YAZSANIZDA NET BİLGİ OLSA MİLLETİN AKLINDAN BİR SURU SEY GECMESE
ahmet dursun
05.02.2019 08:18
Bilip bilmeden konuşuyorsunuz, yok şu istifa ettirdi yok bu mecbur bıraktı. Adam hasta hasta. Ameliyat oldu peşpeşe. Doktor da uzun süre istirahat verince artık bıraktı adam. Sağlık sorunlarından yani. Çok dürüst, iyi niyetli, çalışkan ve babacan bir adamdır. Tanımadan etmeden bilmeden saçma sapan yorumlar lütfen yapmayın.
mehmet zorbey
05.02.2019 08:10
Bilip bilmeden sallıyorsunuz. adamın sağlığı bozuldu iki ameliyat geçirdi. Yürümekte güçlük çekiyor. Doktorlar uzun süre istirat et deyince bıraktı. İlla öküz altında buzağı aramak adettendir.
Birbilen
05.02.2019 01:20
Bu haber ne zaman düşecek diye bekliyordum ve düştü yaa işte hiçbir zaman neydim ne oldum dememeli her zaman ne olacağım demeli.o makamlar mevkiler kimsenin malı değil herkes makamına yaraşır örnek rehber insan olmalı bu tüm herkes için geçerli
Firizli
05.02.2019 01:11
Kim ve her ne sebep olursa olsun belden aşağı olayların medyaya yansımasından rahatsızım. Karşıdaki kadına ne demeli Belliki tuzağa düşürmüş en kötü olanı da dini imani olan bir eğitimcinin bu oyuna gelmesi.
ögretmen
04.02.2019 23:59
Şu ilahiyat mezunları birtakım insanların gözüne neden batıyor hayli garip Sıradan bir üniversite mezunu olunca hiç yazılmaz diyen arkadaş. Olay ilahiyatçı yapsa da yanlış baskasi yapsa da. Neyin kafasidir bu ?? bahsedilmez. Ölüm var Sırat var Mizan var Hepisinden sonra da cehennem ateşinin sıcaklığının şiddetine dayanılmazlık var madem ilahiyatçı için daha sicak var!!
heryer ferizli
04.02.2019 23:55
Bu ferizli milli eğitimin bu olaylardan bir türlü beli doğrulmadı. bu boyle bundan onceki oyle. digeri şöyle. Tüm kadinlar bir olup ferizli dr milli egitim mudurune sube müdürlerine mi oynuyorlar
heryer ferizli